Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Rosenborg (22. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 sep 07, 12:38

Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge FB så starter FFK med dette laget:

Shaaban - Sjöberg, Gerrbrand, Piiroja, Prytz - Bjørkøy, Gashi, Wehrman, Kvisvik - Johannsson, Tegström

Kunne tro det var lagoppstillingen til et lag i Allsvenskan! 5 svensker,3 norske,1 australiener,1 islending og 1 estlender !!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 sep 07, 13:02
Jeg bare lurer på: Hvis Knut Torbjørn Eggen er med til Fredrikstad i kveld, hva slags mottagelse vil han få? Håper man har skamvett til å gi mannen trampeklapp før kampen. Når dommeren blåser i gang er han selvsagt bare en av sjefene hos motstanderen. Men siden han er sportsdirektør og ikke trener regner jeg ikke med at han på noe vis vil være den som eventuelt pådrar seg publikums vrede. Bergenseren derimot ...

Jeg synes det lukter litt uavgjort av denne kampen. RBK-spillerne tenker nok Schalke 04, så det kan fort bli noe av det samme som mot Start for to uker siden. For vår egen del regner jeg med at spillerne i hvert fall er tent, etter de svake kampene mot Brann og VIF. Men klart, er laget i dårlig form om dagen så hjelper det ikke med ekstra tenning. Vi må bare håpe at 2. omgang mot Brann og kampen på Ullevaal var dårlige dager på jobb. Men jeg synes laget har vært litt tannløst i det siste, så jeg er redd for at formen ikke er helt der den bør være.

Med seier i dag vil jeg tippe at topp 5-6 er fullt oppnåelig. Med tap må vi nok regne med å ta til takke med noe rundt 8. plass (noe som er OK, men ikke noe å rope hurra for).

Jeg håper at revansjelyst etter to dårlige kamper er det som trengs for å tippe denne kampen FFKs vei.

Røoghviteerømbeste!

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 30 sep 07, 13:11
Har trua på 2-1 i dag. Mål av Piiroja, Gashi og Iversen.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 sep 07, 13:21
To billetter på Gjensidigetribunen selges samlet. PM meg!!

loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 30 sep 07, 14:04
Endret: 30 sep 07, 15:30
På grunn av sykdom selges 1 stk billett  til PH feltet for 130,- . Kontakt meg på PM.

Solgt!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 sep 07, 15:43

Ble mildt sagt overrasket når jeg leste Fredrikstad Blad i dag. Anders Prytz?

Ærlig talt. Her har vi et av Norges største forsvarstalenter i Agim Shabani, og så får han ikke prøve seg på høyreback(Sjöberg på venstre)?? Snakket med lillebroren hans i dag, og han kunne fortelle meg at Agim har trent en del på å spille høyreback i det siste.

Jeg gjentar meg selv: Anders Prytz? ANDERS PRYTZ??? Selvfølgelig skal vi støtte laget, og alle spillere i tykt og tynt, jeg kan da den regla der... Men hallo, alle ser vel at Anders Prytz er helt elendig? Det fins som regel to typer venstrebacker. Den ene typen er den raske, offensive, men som er uten pasninger og posisjoneringsevne(Bertelsen, feks.). Den andre er den trege defensive, men som er god på pasningsspillet og som posisjonerer seg bra. Etter å ha sett et par kamper i Østfoldhallen i vinter, trodde jeg Prytz var av den sistnevnte arten. Men etter å ha sett ham i Tippeligaen, eier han jo ingen av delene! Han har et bra venstreben, men slurver altfor mye i oppspillene sine.

Og vi skal være jævlig glade for at det er Rosenborg vi møter. De kjører Steffen Iversen på høyrekant, og det er vel kanskje den kanten i Tippeligaen Prytz kan matche best. Er Tørum lur, setter han heller ikke Traore/Konan på høyrekant. Skjer det, bør alle Fredrikstadfans pisse i buksa. For da, da blir Rosenborg farlige!

Håper Fredrikstad Blad tar feil, og at Sjöberg spiller venstreback og Shabani høyre.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 sep 07, 16:17
Stoler mer på Anne enn F-B når det gjelder keeperplassen, så jeg regner med at Staw står i dag. Ser også  at NRK Østfold melder det samme

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 sep 07, 16:48
Endret: 30 sep 07, 16:49

Her er laget.

Lasse

Patrick

Mikka

Raio

Johan

John

Kasey

Ardian

Raymond

Tarik

Gardar


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 sep 07, 16:51
Da bommet FB en del på laget. Lasse Staw i mål (ikke Shaaban), Multaharju på back (ikke Prytz) og Tarik på topp (ikke Tegström)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 sep 07, 16:55
Blir spennende å se om vi har noen reservekeeper på benken

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 sep 07, 16:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Blir spennende å se om vi har noen reservekeeper på benken

Ifølge Anne så er jo Bråthen i troppen i dag.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 sep 07, 17:00
Ok.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 sep 07, 17:06
Opprinnelig postet av Patrioten

Her er laget.

Lasse

Patrick

Mikka

Raio

Johan

John

Kasey

Ardian

Raymond

Tarik

Gardar

Bra det. Det ligner mistenkelig på det jeg skrev på side 5 her på tråden . Visste ikke at Shaban var ute da men.... Er fornøyd med at Gardar starter på bekostning av Tegstrøm...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f