Husk meg
Brukernavn
Passord

Lysten er helt borte...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 00:22
ZORAN - DU ER EN AV OSS!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 sep 07, 00:24
Må vi kanskje gjøre som den gang, starte en ny ? Som først blir bannlyst, og senere kommer halveis inn i varmen fordi den gamle dør ut. Gikk bra med beavers den gang. Plankehaugen er ihvertfall historie for meg til neste år. Men det var morro noen år da. Hvor mange syngende supportere er klare for dette tro ? Er Zoran med kanskje ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:33

Opprinnelig postet av Johan
Må vi kanskje gjøre som den gang, starte en ny ? Som først blir bannlyst, og senere kommer halveis inn i varmen fordi den gamle dør ut. Gikk bra med beavers den gang. Plankehaugen er ihvertfall historie for meg til neste år. Men det var morro noen år da. Hvor mange syngende supportere er klare for dette tro ? Er Zoran med kanskje ?

Tydeligvis det som skal til! Sånn det er nå fungerer ihvertfall ikke! Del PH i 2.  En del hvor dem kan slenge drit til egene spillere mens dem drikker kaffe, og en del hvor vi SYNGER!!!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 sep 07, 00:40
Opprinnelig postet av LarsH

Opprinnelig postet av Johan
Må vi kanskje gjøre som den gang, starte en ny ? Som først blir bannlyst, og senere kommer halveis inn i varmen fordi den gamle dør ut. Gikk bra med beavers den gang. Plankehaugen er ihvertfall historie for meg til neste år. Men det var morro noen år da. Hvor mange syngende supportere er klare for dette tro ? Er Zoran med kanskje ?

Tydeligvis det som skal til! Sånn det er nå fungerer ihvertfall ikke! Del PH i 2.  En del hvor dem kan slenge drit til egene spillere mens dem drikker kaffe, og en del hvor vi SYNGER!!!

Vi må nok ut av haugen hvis det skal fungere. hvis ikke går vi under reglene til haugen, og da blir alle de som er litt "gærne" kastet ut. Hva om vi kjøper oss plasser på HT, kjøper opp et felt som vi kan hoppe og synge sammen med Zoran og kompisene !!! Er du med Zoran ???

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 00:51
Vet ikke om det er løsningen. Tror at det går ann å ha en åpenhet og god tone oss fans i mellom, men sangen må opp og fram. Det er det ikke noe tvil om! Her har styret et ansvar.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 01:00

Opprinnelig postet av Jonek
Vet ikke om det er løsningen. Tror at det går ann å ha en åpenhet og god tone oss fans i mellom, men sangen må opp og fram. Det er det ikke noe tvil om! Her har styret et ansvar.

Ja, der har styret et ansvar!  Men da er spm: Klarer styret å ta de rette valgene?? Jeg har ihvertfall min tvil. For meg virker det som styret setter veldig mange andre ting foran det å skape ordntlig tribunekultur!

---------------------------

Nå må noe gjøres!!! Alt PH sto for er på vei til å forsvinne :(


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 sep 07, 01:00
Opprinnelig postet av Jonek
Vet ikke om det er løsningen. Tror at det går ann å ha en åpenhet og god tone oss fans i mellom, men sangen må opp og fram. Det er det ikke noe tvil om! Her har styret et ansvar.
Hvordan i h.... skal vi klare å ha en god tone, når vi alle blir diktert av regime, unnskyld jeg mente styret i Hesteklubben ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 sep 07, 01:20
Endret: 25 sep 07, 01:26
Diktert av et regime? Hallo?

Folka har blitt utestengt for noe de på forhånd visste var ulovlig. Ting som BRH, Plankehaugen og FFK sammen har kommet frem til enighet om at man ikke skal akseptere. Sammen har de blitt enige om nulltoleranse for bluss.

Noen ganger er det på tide å se seg selv i speilet. Seriøst. Det er ikke styret i Plankehaugen som har trådd over streken her, eller startet dette levenet. Det var de fire personene som alle tok med seg bluss de visste ikke var lov.

Klag gjerne over lengden på straffen, men det er tøvete å klage på at man blir straffet for å ha brutt regler man visste eksisterte.

Dersom man skal trumfe igjennom en frikjennelse på bakgrunn av at noen personer gjør noe man synes er "kult", så er vi på ville veier. Så lenge reglene er slik de er, så får man akspetere dem. Bryter man reglene, så får man også ta konsekvensen av det.

Den som er med på leken, får tåle steken,
... lærte jeg en gang i barnehagen.

Så får dere heller gå de riktige veiene for å gjøre dette til noe allment akseptabelt, men uansett så lenge det ikke er det, så får dere jaggu se å akseptere gjeldende normer og regler, og innrette dere samfunnet for øvrig.

Uansett hvor mange supportergrupperinger dere starter, reformerer, eller navngir "kule" navn", så vil det neppe bli lovlig med blussing på tribunene her til lands. Jeg tviler sterkt på at brannvesenet noensinne kommer til å godkjenne fri flyt av bluss på tribunene.

Til slutt vil jeg bare si at jeg personlig synes det ser kult ut med bluss på tribunene. Videre synes jeg også det er kult å kjøre fort når jeg har dårlig tid. Dersom jeg blir tatt i fartskontroll, så tar jeg straffen som en mann, og betaler boten jeg valgte å risikere når speed-o-meteret klart og tydelig viste en fart over hva som er lovlig. Dersom jeg at på til trår ekstra langt over grensen, så får jeg ta "utestengelsen fra norske veier" som jeg fint er pinadø nødt til også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 01:34

Opprinnelig postet av Holters
Diktert av et regime? Hallo?

Folka har blitt utestengt for noe de på forhånd visste var ulovlig. Ting som BRH, Plankehaugen og FFK sammen har kommet frem til enighet om at man ikke skal akseptere. Sammen har de blitt enige om nulltoleranse for bluss.

Noen ganger er det på tide å se seg selv i speilet. Seriøst. Det er ikke styret i Plankehaugen som har trådd over streken her, eller startet dette levenet. Det var de fire personene som alle tok med seg bluss de visste ikke var lov.

Klag gjerne over lengden på straffen, men det er tøvete å klage på at man blir straffet for å ha brutt regler man visste eksisterte.

Dersom man skal trumfe igjennom en frikjennelse på bakgrunn av at noen personer gjør noe man synes er "kult", så er vi på ville veier. Så lenge reglene er slik de er, så får man akspetere dem. Bryter man reglene, så får man også ta konsekvensen av det.

Den som er med på leken, får tåle steken,
... lærte jeg en gang i barnehagen.

Så får dere heller gå de riktige veiene for å gjøre dette til noe allment akseptabelt, men uansett så lenge det ikke er det, så får dere jaggu se å akseptere gjeldende normer og regler, og innrette dere samfunnet for øvrig.

Uansett hvor mange supportergrupperinger dere starter, reformerer, eller navngir "kule" navn", så vil det neppe bli lovlig med blussing på tribunene her til lands. Jeg tviler sterkt på at brannvesenet noensinne kommer til å godkjenne fri flyt av bluss på tribunene.

Til slutt vil jeg bare si at jeg personlig synes det ser kult ut med bluss på tribunene. Videre synes jeg også det er kult å kjøre fort når jeg har dårlig tid. Dersom jeg blir tatt i fartskontroll, så tar jeg straffen som en mann, og betaler boten jeg valgte å risikere når speed-o-meteret klart og tydelig viste en fart over hva som er lovlig. Dersom jeg at på til trår ekstra langt over grensen, så får jeg ta "utestengelsen fra norske veier" som jeg fint er pinadø nødt til også.

Dette er jeg enig i Holters.  Selv i min frustrasjon etter dagens prestasjon på TRIBUNEN (kampen gidder jeg ikke nevne) så støtter jeg dette fullt ut.  Men det jeg er forbanna over er at så si alt liv er blitt borte fra PH nå. Slik det er nå fungerer ikke!   Og det skal jo sies at Zoran ikke er utestengt pga blussing. Han er, for å sette det helt på spissen utesteng fra Plankehaugen pga at han ville at PH skulle være bra!!!

Jeg er ikke interisert i å starte en nye diskusjon ang  dette, men jeg vil få frem at slik det er nå fungerer ikke!

---------------------------

Nå må noe gjøres!!! Alt PH sto for er på vei til å forsvinne :(


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 sep 07, 01:41

Opprinnelig postet av LarsH
(...) Og det skal jo sies at Zoran ikke er utestengt pga blussing. Han er, for å sette det helt på spissen utesteng fra Plankehaugen pga at han ville at PH skulle være bra!!! (...)

Korrekt.

Dette må du ikke glemme, Holters.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 02:53
Det eneste beste med denne kampen var Zorans sin 5 minutter korte inntreden. Så kampen på TVen og stemningen var ganske elendig før og etter Zoran troppa opp.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 25 sep 07, 07:58

Det eneste positive i går kveld var de 5 minuttene som Zoran reiste seg og ledet PH!!! Fikk faktisk gåsehud med en gang når vi satt i gang med Zoran som forsanger. PH er to forskjellige suportergrupper med og uten Zoran. Takk Zoran for at du aldri gir opp uansett hvor mange ullhuer du har i mot deg!! Støtter deg i tykt og tynt!!

GI OSS ZORAN TILBAKE!!!

Kast styret til ?¤&!#¤"& ved neste korsvei!!

Regner med at jeg får masse dritt tilbake på dette inlegget, men jeg bryr meg ikke!! Er drittlei at tanter og gamle bestefedre skal få bestemme på PH feltet.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 25 sep 07, 08:05
Opprinnelig postet av kim_andre_c

PH er to forskjellige suportergrupper med og uten Zoran.

Må si meg enig!!!! -Det hadde vært mye bedre trøkk hvis Zoran hadde vært med hele kampen igår...!

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 sep 07, 08:30
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av LarsH
(...) Og det skal jo sies at Zoran ikke er utestengt pga blussing. Han er, for å sette det helt på spissen utesteng fra Plankehaugen pga at han ville at PH skulle være bra!!! (...)

Korrekt.

Dette må du ikke glemme, Holters.



Stemmer vel ikke det. Zoran er utesteng fra PH pga nettopp blussing. Han brukte bluss på en PH tur og det er ikke lov. enkelt og greit, skjønner ikke at dere kan nekte for det.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 08:46
så kan vi trekke frem enda mere han har gjort, men å få noen til å skjønne noe kan vise seg og bli en stor oppgave

---------------------------

http://keiko99.net


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 08:54
Endret: 25 sep 07, 08:55

Opprinnelig postet av keiko99
så kan vi trekke frem enda mere han har gjort, men å få noen til å skjønne noe kan vise seg og bli en stor oppgave

Nei, nå må du reise deg opp av sandkassa Keiko. Slutt å kaste mer sand på Zoran. Er du ikke ferdig med noe dere har skværet opp i for 4 år siden.

Nå må du ta ansvar. Neste hjemmekamp regner jeg med å se deg klatre opp på gjerdet forran PH og dra i gang sangen. Du har stemme og pondus til å ta tak nå. Ikke bare klag på andre.

En ting er å klage, det andre er å gjøre noe bedre selv. Du har en oppgave på kampen mot RBK.

OPP PÅ GJERDET, KEIKO!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 08:56
når han igjen gjør det samme en gang til og en gang til er svaret.. han forstå for det han selv driver med.

---------------------------

http://keiko99.net


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 sep 07, 09:12
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av LarsH
(...) Og det skal jo sies at Zoran ikke er utestengt pga blussing. Han er, for å sette det helt på spissen utesteng fra Plankehaugen pga at han ville at PH skulle være bra!!! (...)

Korrekt.

Dette må du ikke glemme, Holters.

 

Av med brillene Radoslaw.

Du vet like godt som de fleste andre at Zoran er utestengt grunnet manglende høffelighet og liten evne til å oppføre seg når adrenalinet koker. Dette, samt at han faktisk lekte med et bluss på en rasteplass har ført til at han nå må se kampene fra et annet felt på stadion.

Hadde vært hyggelig om du/dere holdt dere til fakta og ikke til surt oppgulp, eller propaganda som andre fint kaller det...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 sep 07, 09:48

Regler her og regler der..... Hvorfor skal vi på død og liv være så prektige? Takk For Meg !!!!!!!!!!!!! Tanta mi vil kanskje være med, når jeg gir meg ! Ho synger ikke, men det er vel ikke så nøye? Etaten Plankehaugen bryr seg ikke om sånt vel ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 25 sep 07, 09:50

Alt dette Zoran-maset viser vel hva som egentlig er problemet blant FFK-fansen: Man har haussa opp en mann som selve symbolet på Fredrikstadsupporterne/Plankehaugen/BrigadeTøffeGutter/whatever. Greit, nok. Zoran er en morsom type. Ivrig, flink til å få opp stemninga, ta initiativ etc. Men det er også ganske tydelig hvordan han har blitt forguda som den "store supportern med internasjonal erfaring" av enkelte (Bare å lese gamle tråder, inkludert de siste ukers det). Da blir det også et problem når godeste Zoran skal ha meninger om alt og alle når det gjelder hvordan FFK bør støttes. "Zoran har sagt det, altså er det sånn" Hvis man har som mål å samle flest mulig mennesker i støtte for, i dette tilfellet en  fotballklubb, er man helt avhengig av at alle deltar og bidrar høyst frivillig, fordi de synes det er gøy og engasjerende, og ikke fordi en dominernende person trekker dem i øra.

 

---------------------------

math



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24