Husk meg
Brukernavn
Passord

Lysten er helt borte...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 sep 07, 21:59
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 22:12

Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...

 

Hører rykter om at PH kjørte samme tifo som tidligere i sesongen?

Hvordan kan man si at morgan er en av oss, når han er tilltalt i en alvorlig rettsak.? Betyr det at alle i ph er kjeltringer?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 sep 07, 22:42
Tiltalt = Skyldig? Neppe. Han er uskyldig til det motsatte er bevist.
Gå og legg deg, nå.

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 sep 07, 23:03
Endret: 24 sep 07, 23:04

Var ikke i Oslo. På TV så det så ut som kråkevingen, med en hel seksjon som satt på rumpa og pellet seg tennene.

Det er helt klart at PH har valgt bort sang for enhver pris, koste hva det koste vil.

Retten til å synge minst mulig har seiret, dessverre.  

Tror dette må bli en vekker.....

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 sep 07, 23:05
PH tok det store valget idag ved å drite seg ut for hele Norge ved MA banneret de flerret opp. Kjempe smart. NOT!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 sep 07, 23:09
Endret: 24 sep 07, 23:09

Opprinnelig postet av ffk-4ever
PH tok det store valget idag ved å drite seg ut for hele Norge ved MA banneret de flerret opp. Kjempe smart. NOT!

Det ble nevnt på radion..... Tror nok at Klanen storkoste seg i regnet på Ullevåll Når banneret kom opp. De ble jo latterliggjort på stadion i vår, men nå tok de innersvingen på oss.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 23:26

Hva var gæli med å støtte morgan idag da?

Og hvorfor er det så viktig at vi skal ha respekt rundt om kring? Skjønner ikke hva som er så farlig med at f.eks klanen syns vi er dumme...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 24 sep 07, 23:33

Hehe, dette er bare FOR dumt. Virker som om folk leiter etter lette unnskyldninger for "snike seg bort fra engasjementet". "Å dumme plankehaugen har gjort ditt, og det teite banneret datt, uffameien Morgan er slem, buhu, Zoran-helten er borte ..." FOR NO TULL! Å holde med en fotbalklubb handler om mye mer enn Plankehaugen, en eller annen forsanger eller hvem som en hver tid sitter som daglig leder.

 

---------------------------

math


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 24 sep 07, 23:34
Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...



jeg er så enig med deg -- jeg sitter med ett tomrom inni meg hele tiden og jeg vil rett å slett ikke stå å synge mer fordi all piffen er borte -- 

FÅ ZORAN TILBAKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 23:35

plankehaugen styret har valgt det helt selv. Og drepe stemningen på alle fredrikstads kamper.  Tror det er på tide at de inseer at de har gjort en feil!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 24 sep 07, 23:36
storkoste meg ille når jeg fikk se (og høre) Zoran der jeg... =)

---------------------------

Hyl.

- FFK / LFC / Østsiden -


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 sep 07, 23:38
Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...


Dette er PHstyret sitt verk. De har skyld i dette, og valgt det helt selv!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 sep 07, 23:52
Opprinnelig postet av Liraren
Hører rykter om at PH kjørte samme tifo som tidligere i sesongen?

GJENBRUK av tifo er rimelig flaut ja... Overraskelsesmomentet og hele meningen med tifo forsvinner jo da...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 sep 07, 23:55
Endret: 24 sep 07, 23:56

Jeg er ikke opptatt av hva Klanen SFO mener om ditt og datt, men tror de koste seg når de viste sitt banner.

Jeg støtter MA 100%, selvom han har gjort noe straffbart. Hugger ikke hånda av han. Hva han gjorde eller ikke gjorde  i Lyn er ikke min sak. Har tillitt til styre og MA.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 25 sep 07, 00:06
Jeg synger vanligvis høyt og lenge, men til neste år blir det nok sitteplass ja ! Synd, men det føles riktig nå. Føles ikke riktig at klubben skal diktere supporterne. Litt som gamle red army dette her.  Hvorfor kan ikke vi supportere oppføre oss litt på grensen, skal vi bli en menighet, eller hva skjer ?

---------------------------

Nå går vi for seriegull Grønnis !!!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 00:12
lurer på why styremedlemmene i ph holdt helt kjeft når zoran tok over?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:16

Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...

Helt enig! Nøyaktig det du skev her er det jeg tenke for meg selv på bussen på vei hjem fra Ullevål.    I dag (som sist hjemme kamp) var det helt ræva trøkk fra PH.   Mistet tellingen på hvor mange ganger 2 (TO) sanger ble sunget samtidig på PH feltet i dag. Å når dem(vi) først klarte å synge samme sang endte det i kano-synging hver jæv... gang....! FLAUT!!!

Her er ihvertfall min mening/konklusjon:  Det er vell samme faen om vi har 500 eller 5000 medlemer i PH når livet vi klarer å skape er helt ræva.    Jippi, vi er den supporterklubben i Norge med flest medlemer. Jippi, vi eier en hest. Jippi, vi kan sitte på tribunen å drikke kaffe mens vi hører på kano synging! Hvor F skal dette ende??  Hvis det forstetter som dette så er det ingen tvil om at jeg heller setter meg på HT neste år. Heller det enn å være på PH feltet å irritere meg grønn over hvor elendig det har blitt!    Vi hadde virkelig noe på gang!  Men når er alt borte!!!  Jeg har alltid likt å stå på PH feltet. Det har vært liv å bra trøkk. Nå er alt borte!  Hva har vi da igjen som en supporter klubb?

NÅ MÅ NOE GJØRES, Å DET RIMLIG FORT!!!!

 

 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 00:16
Endret: 25 sep 07, 00:17

Opprinnelig postet av Johan
Jeg synger vanligvis høyt og lenge, men til neste år blir det nok sitteplass ja ! Synd, men det føles riktig nå. Føles ikke riktig at klubben skal diktere supporterne. Litt som gamle red army dette her.  Hvorfor kan ikke vi supportere oppføre oss litt på grensen, skal vi bli en menighet, eller hva skjer ?

Gamle Red Army ja.....Var med der før den ble diktert, for å si det sånn.  

Faren med en altfor kontrollert og diktert supporterforening er det at falanger kan oppstå, når den store enheten blir for satt. Det blir splid innad og det hele dør ut i intet.

Det er klat at noe må gjøres på alle fronter.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 25 sep 07, 00:19
Opprinnelig postet av Liraren
lurer på why styremedlemmene i ph holdt helt kjeft når zoran tok over?


Tja, si det? kanskje de var opptatt med å finne noen vakter for å få kastet Zoran vekk, så han ikke skapte uønsket god stemning på PH-feltet? hehe - blir bare antagelser uansett hvilken vei jeg snur og vender på det.

- Det var iallefall moro i 5-6 minutter av kampen i dag. =)

(og det finnes ikke ord for hvor mye "motivasjon" det ga meg å høre/se Zoran skrike ut i dag. ;D  )

---------------------------

Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!

- FFK / LFC / Østsiden -


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hva var gæli med å støtte morgan idag da?

Og hvorfor er det så viktig at vi skal ha respekt rundt om kring? Skjønner ikke hva som er så farlig med at f.eks klanen syns vi er dumme...

Det må jo du skjønne også!?!   Det at alle andre supporter klubber i Norge ler av oss for tiden kan jo sammenlignes med å være den gutten på ungdoms skolen som alle ler av!    Vi har frem til nå hatt et bra rykte. Vi har vært kjennt for å lave bra liv på kamper. Men nå har det blitt byttet ut med at vi bare driter oss ut!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24