Husk meg
Brukernavn
Passord

Lysten er helt borte...

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 sep 07, 10:02

Det er riktig som djepete sier at styrestrukturen ble heftig debattert på årsmøtet. Men flertallet bestemte at det skulle være flat struktur uten leder. De skulle ha en talsperson i stedet. Det er vel blitt Ulf Berg, det da.

Dette kan jo gjøres om på neste årsmøte, men da må det sendes inn endringsforslag til vedtektene.

Vil man ha til endringer i hvordan PH fungerer må man sende inn forslag til årsmøtet på prioriteringer, endringer til vedtekter og forslag på nye styremedlemmer. Har man prøvd alt dette og bare blitt nedstemt, får en jo vurdere om en har lyst til å bli og prøve en gang til, eller ei. Det er  ihvertfall sikkert at akkurat nå får en ikke til store forandringer. Hvis en da ikke klarer å skaffe nok underskrifter til et ekstraordinært årsmøte. Den muligheten er åpen.

Jeg vet ikke hvor mye styret leser her på nettet, men jeg håper de fanger opp noen av signalene. Men på den andre siden - ting som ser svært så intenst ut på en debattliste har ikke alltid den samme effekten ute i det virkelige liv.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 sep 07, 10:11
Syns Plankehaugem fungerte mye bedre med Lars Thoresen jeg:P Og ikke minst var det mye mer info og oppslutning på tifo, osv. Nå er det jo helt tragisk!

---------------------------

Hiv styret!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 sep 07, 10:31

http://www.demokraten.no/lokalsport/article3023451.ece

Dette sier Ulf Berg.. Det er vel sånn det går når man rekrutterer 4500 bestemødre, flertallet bryr seg naturligvis ikke om tribunekultur. Nok en gang viser han at han gir faen i folk som forsøker å lage liv på tribunen og er mer opptatt av å være i lomma på FFK.. 

 

Ulf Berg har gjort masse bra for klubben, men  nok er nok! Jonek, skriver ikke dette for å hetse, men fordi det er totalt uakseptabelt med en leder som er så arrogant. PH skal være for alle sies det, men tydeligvis ikke for folk som vil synge eller kle seg uten FFKeffekter.

 

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 28 sep 07, 10:37
Til f-b var det 7-8 utmeldelser idag er det 5? Gleder meg til generalforsamlingen!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 07, 10:41
Endret: 28 sep 07, 13:37
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Brukernavn

ikke no vits det nå vel, med den nye supporter-klubben å gå til....? (hvis det blir no av da) de fleste som klager på alt her inne, melder seg på der

 



Selv om man ønsker en ny supportergruppe så bør man gjøre noe for å redde PH allikevel, det erjo tross alt den nåværende eneste supportegruppen til Fredrikstad!!

En god gjerning før du slutter  

Er ikke Aristokratene stiftet ? mener å ha lest det et sted....

Moderator: Slettet off-topic innlegg

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 sep 07, 15:20
Opprinnelig postet av Liraren
Marcus la nå den hesten ligge. Jeg kjenner til minst 10 utmeldelser selv. Så høres litt rart ut, hva er det Ulf Berg vil med lyvingen?


hehe sorry men jeg ble litt fasinert


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f