Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvalheim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 07, 02:02
Endret: 24 sep 07, 02:05

Han vet i hvertfall hvor målet står hen. Har skåra over halvparten av Notoddens mål i år. http://fotball.adressa.no/forstediv/article90660.ece

Jeg tror faktisk på at han er bedre enn Gardar som vi har. Aberet er at Kvalheim har alderen i mot seg.

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 sep 07, 17:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Han vet i hvertfall hvor målet står hen. Har skåra over halvparten av Notoddens mål i år. http://fotball.adressa.no/forstediv/article90660.ece

Jeg tror faktisk på at han er bedre enn Gardar som vi har. Aberet er at Kvalheim har alderen i mot seg.

Skitt i alderen . Han er yngre enn Årst...Mannen er jo helt rå foran mål! Og det på et drittlag som Notodden.. Blir vel billig moro og hente ham? Han er jo "gammel". Hehe


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 sep 07, 00:20
En typisk spiss som lukter mål,men jeg trur ikke det hadde blitt flere mål på han enn Tegstrøm eller Ringberg(max 10) i Tippeligaen. Han 123 plass på VG-børsen,og det sier vel sitt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 07, 01:31

Opprinnelig postet av benksliter`n
En typisk spiss som lukter mål,men jeg trur ikke det hadde blitt flere mål på han enn Tegstrøm eller Ringberg(max 10) i Tippeligaen. Han 123 plass på VG-børsen,og det sier vel sitt

Sånn som det er nå så hadde jeg jaggu vært glad for å ha en spiss som scorte 10 mål.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 sep 07, 09:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av benksliter`n
En typisk spiss som lukter mål,men jeg trur ikke det hadde blitt flere mål på han enn Tegstrøm eller Ringberg(max 10) i Tippeligaen. Han 123 plass på VG-børsen,og det sier vel sitt

Sånn som det er nå så hadde jeg jaggu vært glad for å ha en spiss som scorte 10 mål.

Trur du at Marcus hadde klart 10 mål i TL ?  Rune, har du peiling på hvorfor Marcus forlot FFK ? Det gikk jo en del rykter da, men en som har prata med LPH sier at ingenting av det som ble sagt stemmer. Biffen skal ta det med i sin selvbiografi da den kommer ut. Latsabben fra Notodden trenger vi ikke!! Ta en titt til Glimt sin toppscorer, det hadde vært noe det !

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 07, 12:28
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av benksliter`n
En typisk spiss som lukter mål,men jeg trur ikke det hadde blitt flere mål på han enn Tegstrøm eller Ringberg(max 10) i Tippeligaen. Han 123 plass på VG-børsen,og det sier vel sitt

Sånn som det er nå så hadde jeg jaggu vært glad for å ha en spiss som scorte 10 mål.

Trur du at Marcus hadde klart 10 mål i TL ?  Rune, har du peiling på hvorfor Marcus forlot FFK ? Det gikk jo en del rykter da, men en som har prata med LPH sier at ingenting av det som ble sagt stemmer. Biffen skal ta det med i sin selvbiografi da den kommer ut. Latsabben fra Notodden trenger vi ikke!! Ta en titt til Glimt sin toppscorer, det hadde vært noe det !

Skjønner ikke hva du vil fram til. Ringberg har da vitterlig scora over 10 mål første sesongen i TL. Hva han står for pr.dags dato bryr jeg meg ikke det døyt om. Hva får deg til å si at Glimt-spilleren er bedre enn Latsabben fra Notodden ??


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 sep 07, 17:23
Har sett en hardt arbeidende spiss. Tru ikke at BG er mitt lag, men av mangel på annet " topp " lag reiser jeg og ser BG da motstanderen er god. Var i Tromsø i helga og så Lyn. Her oppe på våre kanter dreier jo alt seg om BG blandt de unge og eldre. Det er fest på lokalet da BG vinner selvom det er 4.5 timers reise!! Stikk den du. Du virker også litt agressiv i tonen om dagen Rune, men det er vel 40 årskrisen som kommer litt sent.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 00:36
Endret: 26 sep 07, 00:38

Opprinnelig postet av 1947modell
Har sett en hardt arbeidende spiss. Tru ikke at BG er mitt lag, men av mangel på annet " topp " lag reiser jeg og ser BG da motstanderen er god. Var i Tromsø i helga og så Lyn. Her oppe på våre kanter dreier jo alt seg om BG blandt de unge og eldre. Det er fest på lokalet da BG vinner selvom det er 4.5 timers reise!! Stikk den du. Du virker også litt agressiv i tonen om dagen Rune, men det er vel 40 årskrisen som kommer litt sent.

Du har vel ikke sett Latsabben fra Notodden vel ?? Mulig i 1 kamp. B/G-spilleren kommer lettere til målsjanser enn Kvalheim. Allikevel scorer Kvalheim mer mål enn han. Så ja, jeg har mer tro på Kvalheim enn Martins.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 sep 07, 08:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av 1947modell
Har sett en hardt arbeidende spiss. Tru ikke at BG er mitt lag, men av mangel på annet " topp " lag reiser jeg og ser BG da motstanderen er god. Var i Tromsø i helga og så Lyn. Her oppe på våre kanter dreier jo alt seg om BG blandt de unge og eldre. Det er fest på lokalet da BG vinner selvom det er 4.5 timers reise!! Stikk den du. Du virker også litt agressiv i tonen om dagen Rune, men det er vel 40 årskrisen som kommer litt sent.

Du har vel ikke sett Latsabben fra Notodden vel ?? Mulig i 1 kamp. B/G-spilleren kommer lettere til målsjanser enn Kvalheim. Allikevel scorer Kvalheim mer mål enn han. Så ja, jeg har mer tro på Kvalheim enn Martins.

Har et par store ODD patrioter på hotellet nå og de sier at både Kvalheim og JH Halvorsen havner i Odd neste sesong. Jmf dagens utgave av Varden. Gutta fra Brevikfabrikken har litt peiling og de anbefaler ikke denne Kvalheim. Snakka litt med Roger på søndag i Tromsø og han savner Fredrikstad som by og alt det der, men han savner IKKE Eggen. Han var ok de minuttene han var inne på banen,men ikke mer.Snauklipt og greier. Trives i Tromsø og håper på en plass i neste års førstelag.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 26 sep 07, 14:52

Opprinnelig postet av 1947modell
Snakka litt med Roger på søndag i Tromsø og han savner Fredrikstad som by og alt det der, men han savner IKKE Eggen. .

Dette stemmer med det inntrykket jeg hadde den gangen, men det skjærer vel i ørene til den store tilhengerskaren til Eggen, Risholt og Ringberg. I følge mange var det jo Drillo som gav bort Risholt og solgte Ringberg, nærmest mot Eggens vilje.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 14:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av 1947modell
Snakka litt med Roger på søndag i Tromsø og han savner Fredrikstad som by og alt det der, men han savner IKKE Eggen. .

Dette stemmer med det inntrykket jeg hadde den gangen, men det skjærer vel i ørene til den store tilhengerskaren til Eggen, Risholt og Ringberg. I følge mange var det jo Drillo som gav bort Risholt og solgte Ringberg, nærmest mot Eggens vilje.

Samme det vel. Disse 3 herrene er historie. Her diskuteres Kvalheim.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 07, 14:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du har vel ikke sett Latsabben fra Notodden vel ?? Mulig i 1 kamp. B/G-spilleren kommer lettere til målsjanser enn Kvalheim. Allikevel scorer Kvalheim mer mål enn han. Så ja, jeg har mer tro på Kvalheim enn Martins.

Ja, Kvalheim scorer for et lag som ligger å kjemper i bunnen. Det er mulig han er lat, men hvem bryr seg om han putter 20 mål? Ikke jeg ihverfall. Vi henter`n Rune


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 14:45
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du har vel ikke sett Latsabben fra Notodden vel ?? Mulig i 1 kamp. B/G-spilleren kommer lettere til målsjanser enn Kvalheim. Allikevel scorer Kvalheim mer mål enn han. Så ja, jeg har mer tro på Kvalheim enn Martins.

Ja, Kvalheim scorer for et lag som ligger å kjemper i bunnen. Det er mulig han er lat, men hvem bryr seg om han putter 20 mål? Ikke jeg ihverfall. Vi henter`n Rune

Jeg mener å huske at Ringberg scorte 19 mål i 2003, og det da for ett topplag. Skal ikke se bort i fra at Kvalheim er bedre nå enn Ringberg var på det tidspunktet. Ikke nok med det, Kvalheim har fortsatt noen kamper til å score på også.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 15:30

http://www.notoddenfk.no/nyheter/2007/1190631338

Står litt mer om han. Er ikke så gæli gammal enda heller. Akkurat fylt 30.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 sep 07, 16:51
Tipper denne Kvalheim hadde blitt en Vuorinen "light" i FFK 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 18:07

Opprinnelig postet av benksliter`n
Tipper denne Kvalheim hadde blitt en Vuorinen "light" i FFK 

Hva vet du om det ?? Kvalheim hadde ikke vært i nærheten av den prisen som  ble gitt for Heavy. Du hadde sikkert sagt det samme om Stabæk-spissene også når de scora i Adecco. Hvem skulle tro at de kom til å score som de gjør i Tippeligaen ?? Noen sjanser må man faktisk ta.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 sep 07, 19:47
Endret: 26 sep 07, 20:15

Støtter Mr Haugens forslag. Noen sjanser må man ta. Det er den eneste måten å treffe blink, både på landsstevnet og på fotballbanen. Man må våge å prøve, og alltid huske at man vet aldri på forhånd.

Vet ikke hvor sannsynlig det er at Kvalheim takler et steg opp i liga, men jeg tror ikke sjansen er så fryktelig liten heller. De fleste toppscorere bemerker seg først på lavere nivåer, mens de som aldri scorer mot enklere motstand sjelden begynner med det når motstanden blir vanskeligere heller.

Alderen er ikke et problem i mine øyne. Det etterlyses en spiss som scorer nå. ManU hentet en 35-åring og hadde suksess med det i fjor, det husker vel alle. Det er ikke en ung og talentfull spiss som blir god om tre år vi trenger nå, sånne har vi. Skal vi hente flere spisser må det være en som er god nå, og da må vi tenke her og nå, ikke fremtid. Blir Kvalheim en suksess kan han være god i kanskje 4-5 år til. Blir han ikke god kan han dra tilbake når låneavtalen går ut.

Er det noen av spissene vi har i dag som kommer fra noe høyere nivå enn Kvalheim da? Med litt god vilje kan man si Tegstrøm, men det er da bare såvidt også.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 sep 07, 18:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av benksliter`n
Tipper denne Kvalheim hadde blitt en Vuorinen "light" i FFK 

Hva vet du om det ?? Kvalheim hadde ikke vært i nærheten av den prisen som  ble gitt for Heavy. Du hadde sikkert sagt det samme om Stabæk-spissene også når de scora i Adecco. Hvem skulle tro at de kom til å score som de gjør i Tippeligaen ?? Noen sjanser må man faktisk ta.

 

Stadheim,en middels Addeco-ligaspiller gikk til FFK for 3,5 mill. Så jeg hadde ikke blitt overrasket om denne Kvalheim hadde kostet FFK 4-5 mill. og det er vel ikke langt unna Heavy  Bare så det er sagt....jeg rev meg i håret,når jeg hørte at FFK hadde "forsterket" med Stadheim.

Jeg,tippset faktisk om Nannskog her inne før han gikk til Stabæk.....det overrasker meg ikke at Nannskog har blitt toppscorer i Tippeligaen.Synd at ikke FFK la mer penger på bordet for Nannskog 

Har ikke FFK tatt nok av sjanser,tro?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 sep 07, 00:33
Opprinnelig postet av benksliter`n

Har ikke FFK tatt nok av sjanser,tro?

Om du mener det så bør de slutte å kjøpe spillere. Det er INGEN som kommer med garanti.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 sep 07, 08:57
Endret: 28 sep 07, 09:02

Sant som det er sagt, HotDream.

Vi vet ikke om Nannskog hadde blitt en suksess om han hadde gått til FFK i stedet for Stabæk. Hadde vi sagt ja til Pall Gunnarson også da han var på prøvespill her så hadde vel mulighetene vært noe bedre. Uten ham i ryggen vil jeg si det er et åpent spørsmål hvor verdifull Nannskog er. Selv om jeg absolutt har sansen for spilleren. Hvem vet hva kombinasjonen Nannskog/Kvisvik kunne blitt?

For å skli inn igjen, jeg tror ikke man kan si at Kvalheim vil koste 4-5 millioner fordi Stadheim kostet 3,5. Stadheim var betydelig overpriset, noe som hadde en sammenheng med et visst stress for å forsterke stallen på det tidspunktet.

Glem Stadheim. Prisen på Kenneth Kvalheim beror på hvor villige Notodden er til å selge ham, og om det kommer andre interesserte klubber på banen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f