Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda en utestengelse basert på løgner..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 21 sep 07, 15:19

I Christiandsand. Siterer:

Har vært mye rart fra klubben sin side rundt utestengelsene og advarsler her Christian By. Utsagn som "du henger i en tynn tråd" osv. til både gutter i pene klær og til folk i mindre pene klær har fått mange til å reagere.

Sikkerhetssansvarlige i Start har, som forøvrig er to pensjonerte herremenn med plenty av fritid til rådighet, på tross av styrets avgjørelse, satt igang sin egen etterforskning for å rulle opp dette forferdelige nettet av "voldspøbler i merkeklær" (Kilde:Ellefsen) her sør. Og det er klart at man må regne med litt svinn og justismord, når man skal dette satans fenomenet til livs.

Folk som har blitt sett på pub med de feil folka, eller som har måttet oppgi leg. rundt omkring grunnet klesstil har alle havnet på "casual"(voldspøbler i merkeklær)-lista her i sør. Folk som har bekjente i miljøet, eller rett og slett tilfeldigvis har gått i ei Lacoste-skjorte på match, har blitt innkalt til møter med Start og fått beskjed om at: "vi har deg på film fra Vågsbygd. Bare tilstå, vær en mann!". Når man da benekter dette, får man tilbud om å se filmklippet med representanter fra klubben, så skal vi nok få identifisert deg! Dette går man med på. Men hva skjer så? Da finnes det plutselig ikke noe filmklipp. MEN sivilsnuten har sett folk der oppe (selvsagt løgn), og er 100% sikre på at nettopp Ole Olesen og Knut Knutsen var tilstede.
Noen av de mistenkte blir så forbannet at man krever et møte med daglig leder i klubben. Men han kjenner plutselig ikke til saken. Hver gang man oppsøker ansvarlige i klubben, får man nye og mer utrolige svar.

Det saken bunner ut i er at innkalsene til utestengelsesmøtet var totalt basert på tilfeldigheter og løgner fra folk i klubben. Vaktansvarlig på stadion sa bl.a. : "Vi trenger ikke beviser, vi stenger ute hvem vi vil, dette er private arrangementer!"

To karer som har blitt totalt feilaktig beskyldt for å være nøkkelpersoner i ligistermiljøet (han ene er blitt utestengt, han andre fått en kraftig advarsel) i Sør står fram med sin versjon på NRK P1 kl.07.15 i morra tidlig.
Dette er voksne mennesker med unger og full jobb.
De skulle også gå innpå hvordan supporterpolitiet er i ferd meg å knuse alt liv og nyskapning på norske tribuner. Sikkerhetssjefene rundt omkring i det ganske land er helt blåste og gjemmer seg bak "dette må ikke få utvikle seg til svenske tendenser".
Så får vi se hva som kommer med, og hva som blir utelatt.

Usikker på om det kun er lokalt man kan høre det, skal uansett forsøke å spille det inn.

Det skal sies at dette er folk som OVERHODET ikke har noen ting med CHE eller andre grupper å gjøre utover det at man er på hils, noe de fleste er i et så lite og gjennomsiktig supportermiljø som det er rundt Start. De er vanlige engasjerte supportere, uten drakt.

Måtte NFF, Trond Giske, Geir Ellefsen, sikkerhetsjefer i det ganske land og alle andre som forsøke å knuse sjela til fotballen, ha en mindre trivelig aften!

Intervjuet ligger her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/290779  spol til 01:11:10 . 

Noen som fatter dette skitne spillet?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 sep 07, 15:28
er det mulig. Uansett om gutta hadde vært casuals eller ikke fortjener man ikke bli stengt ute. Casuals lager ikke bråk på stadion!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 21 sep 07, 15:48
Det virker som om samtlige norske klubber i de 2 øverste divisjonene har fått tilsendt en mal av vår kjekke kultur- og kirkeminister eller av "supercop" Geir Ellefsen. Noen har valgt å følge denne malen slavisk og stenger så ute uskyldige supportere som går pent kledd, gir de stempelet "hooligan" og driter i en eventuell forlaring fra vedkommende som skal være utestengt. Hva blir det neste?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 sep 07, 18:36

På tide å ta hintet om hvor det bærer hen snart da kanskje, ikke bare fortsette å argumentere imot de som faktisk bestemmer her i landet, og i fotballforbundet og ikke minst i klubbene!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 sep 07, 19:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

På tide å ta hintet om hvor det bærer hen snart da kanskje, ikke bare fortsette å argumentere imot de som faktisk bestemmer her i landet, og i fotballforbundet og ikke minst i klubbene!

 

Så du mener det hadde vært greit de hadde utestengt deg, fordi noen hadde sagt du hadde vært i slåsskamp uten at du hadde vært det?

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 24 sep 07, 12:59
Bullshit!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 sep 07, 14:18
Opprinnelig postet av Liraren
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

På tide å ta hintet om hvor det bærer hen snart da kanskje, ikke bare fortsette å argumentere imot de som faktisk bestemmer her i landet, og i fotballforbundet og ikke minst i klubbene!

 

Så du mener det hadde vært greit de hadde utestengt deg, fordi noen hadde sagt du hadde vært i slåsskamp uten at du hadde vært det?

 

fredrikstadpatriot må være den mest fordomsfulle,fordømmende og sneversynte personen på nettet. Gratulerer

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 14:38
Opprinnelig postet av Husgutt

 

fredrikstadpatriot må være den mest fordomsfulle,fordømmende og sneversynte personen på nettet. Gratulerer

 

takk for ett nytt personangrep! alltid like hyggelig å lese ting postet av deg!  Når var det at det ble bestemt at man ikke får ha meninger som trosser BRH og husgutt sine??

 

... jeg bare spør!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 sep 07, 14:48

Du bidrar virkelig med en saklighet i enkelte tråder...

Ta ball og ikke mann.

Han poengterer bare et fakta, lev med det, eller argumenter i de minste for din sak, akkurat nå framstår du som, ja jeg vet ikke hvordan jeg skal uttraykke det, du kunne jo ta det feil...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 14:52
?? var den til meg eller andre KeJ?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 14:56

fredrikstadpatriot svar på spørsmålet mitt?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 sep 07, 14:57
Den var nok til "de andre", de fremstår jo som den gjengen de er, en gjeng med småunger. Sitte å grine overfor mamma så får de vilja si til slutt.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 15:04

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Den var nok til "de andre", de fremstår jo som den gjengen de er, en gjeng med småunger. Sitte å grine overfor mamma så får de vilja si til slutt.

 

Gi eksempler da ffk-4ever på grinete småunger. Har ikke grint foran mamma for og få vilja mi siden jeg var 9 jeg. Så det blir ganske dumt av deg og komme med sånne påstander...

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 15:04
Endret: 24 sep 07, 15:06

Det hadde selvsagt ikke vært greit, men jeg tror fortsatt ikke at det er så enkelt som det, jeg tror nemlig ikke noe på at en fotball klubb eller vakter, politi etc klarer eller vil kaste ut noen uten at de har beviser på det.  Bare se på saken med blusset på nadderud, der ble personer nektet adgang på fredrikstad stadion fordi de gjorde noe som i forhold til regelverk på norske idrettarrangement er ulovlig. Jeg tror det er saken i kristiansand også.

Men, er det ikke slik, at dette er løgn, så er det jo selvsagt utrolig dårlig og tåplig.

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 15:08
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Det hadde selvsagt ikke vært greit, men jeg tror fortsatt ikke at det er så enkelt som det, jeg tror nemlig ikke noe på at en fotball klubb eller vakter, politi etc klarer eller vil kaste ut noen uten at de har beviser på det.  Bare se på saken med blusset på nadderud, der ble personer nektet adgang på fredrikstad stadion fordi de gjorde noe som i forhold til regelverk på norske idrettarrangement er ulovlig. Jeg tror det er saken i kristiansand også.

Men, er det ikke slik, at dette er løgn, så er det jo selvsagt utrolig dårlig og tåplig.

 

 

 

takk for et bra svar:) har lest på et forum at casualsa i kristiansand sier selv at de ikke er medlem av deres "firma".

Men det betyr jo ikke at det er sant.

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 15:10
Det er som regel 2 sider av de samme sakene. Det er bare det jeg vil frem til i debattene om bluss og utestengelse. Blant annet denne.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 sep 07, 15:10

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
?? var den til meg eller andre KeJ?

 

Kunne vært til deg, men nei, det var til Husgutt, du får følge "tråden" vettu

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 sep 07, 15:12
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Den var nok til "de andre", de fremstår jo som den gjengen de er, en gjeng med småunger. Sitte å grine overfor mamma så får de vilja si til slutt.


Anbefaler at folk ikke svarer på innlegg skrevet av denne personen. Det tyder på at han/henne burde være beskyttet mot seg selv.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det hadde selvsagt ikke vært greit, men jeg tror fortsatt ikke at det er så enkelt som det, jeg tror nemlig ikke noe på at en fotball klubb eller vakter, politi etc klarer eller vil kaste ut noen uten at de har beviser på det.  Bare se på saken med blusset på nadderud, der ble personer nektet adgang på fredrikstad stadion fordi de gjorde noe som i forhold til regelverk på norske idrettarrangement er ulovlig. Jeg tror det er saken i kristiansand også.

Men, er det ikke slik, at dette er løgn, så er det jo selvsagt utrolig dårlig og tåplig.


Nå er det desverre sånn fredrikstadpatriot, at folk blir utestengt i hytt og gevær nå for tiden. I tillegg er det ganske enkelt for klubbene og gjøre dette også, siden det er et privat arrangement. Det er blitt skapt et trusselbilde av casuals/ultras av media som er totalt urealistisk bare for å skremme/underholde den vanlige supporteren.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 15:13
trykket på "trådet" etter at jeg hadde svart..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 15:17

Opprinnelig postet av bønna

Nå er det desverre sånn fredrikstadpatriot, at folk blir utestengt i hytt og gevær nå for tiden. I tillegg er det ganske enkelt for klubbene og gjøre dette også, siden det er et privat arrangement. Det er blitt skapt et trusselbilde av casuals/ultras av media som er totalt urealistisk bare for å skremme/underholde den vanlige supporteren.

 

Det er nok riktig det du sier om at en del av det som står i avisene og blir sagt i mediene er blåst opp noe sinnsykt, og det er helt klart noe drit, men når det først er blitt slik, hvorfor viser dere da at mye av det er riktig, som f.eks blusing på en tribune (som faktisk, er forbudt, uansett om dere vil eller ikke)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3