Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda en utestengelse basert på løgner..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 sep 07, 15:32
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot



Det er nok riktig det du sier om at en del av det som står i avisene og blir sagt i mediene er blåst opp noe sinnsykt, og det er helt klart noe drit, men når det først er blitt slik, hvorfor viser dere da at mye av det er riktig, som f.eks blusing på en tribune (som faktisk, er forbudt, uansett om dere vil eller ikke)


Jeg er klar over at det ikke er tillatt, men om fotballsupportere og fotballforbundet hadde klart å inngått et kompromiss på hvordan man kunne gjort det trygt å blusse tribunen så hadde alt blitt mye bedre(blussing på indre bane ser jeg ikke på som noe kompromiss). Da slipper vi at noen klarer å dra seg inn på stadion med et bluss på innerlomma og kanskje lager en farlig situasjon om denne personen er ute av kontroll.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 sep 07, 15:35

Håper virkelig klanen får gjennomslag for det de jobber for.

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 sep 07, 15:41

Opprinnelig postet av bønna


.......... å inngått et kompromiss på hvordan man kunne gjort det trygt å blusse tribunen så hadde alt blitt mye bedre

Bønna, hvilke tiltak ville du gjort, for at det skulle blitt trygt å blusse på tribunen? Og hvilke "rettigheter" er du villig til å gi fra deg for å få til et kompromiss?

 

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 sep 07, 16:29
"Bønna du blir snart utestengt for å være ja....nei du blir rett og slett utestengt. Vi gidder ikke å ha noen grunn på deg". Vær saklig da, dere griner fordi jeg tar opp fakta. Dere er en gjeng små sutreunger. Takler ikke at når noen har begått et lovbrudd eller regelbrudd så er himmel og helvete igang. Nei voks opp.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 sep 07, 20:03
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av bønna


.......... å inngått et kompromiss på hvordan man kunne gjort det trygt å blusse tribunen så hadde alt blitt mye bedre

Bønna, hvilke tiltak ville du gjort, for at det skulle blitt trygt å blusse på tribunen? Og hvilke "rettigheter" er du villig til å gi fra deg for å få til et kompromiss?

 



Jeg ville opprettet et eget felt hvor de med hang for pyroteknikk kunne kost seg. På dette feltet står man selvfølgelig på eget ansvar og skulle ulykken være ute så kan man ikke kreve erstatning av Fredrikstad FK eller hvem det enn nå er som eier stadion. All uansvarlig bruk av bluss må slås hardt ned på, dvs kasting av blusset, bruk av bluss om man er overstadig beruset o.l.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 sep 07, 21:06

Opprinnelig postet av bønna
Jeg ville opprettet et eget felt hvor de med hang for pyroteknikk kunne kost seg. På dette feltet står man selvfølgelig på eget ansvar og skulle ulykken være ute så kan man ikke kreve erstatning av Fredrikstad FK eller hvem det enn nå er som eier stadion. All uansvarlig bruk av bluss må slås hardt ned på, dvs kasting av blusset, bruk av bluss om man er overstadig beruset o.l.

 

Nå ønsker ikke jeg å være den som stikker hull på luftslottet, men det er litt naivt å komme med et slikt forslag. Det du her ramser opp er ikke på langt nær nok til at blussing og evt annen pyro blir "sikkert" nok...Hvor mener du dette feltet skal plasseres?

Når det er sagt, jobb med saken, legg den frem på en saklig måte overfor rette instans, kanskje dere har en mulighet...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 03:01
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av bønna
Jeg ville opprettet et eget felt hvor de med hang for pyroteknikk kunne kost seg. På dette feltet står man selvfølgelig på eget ansvar og skulle ulykken være ute så kan man ikke kreve erstatning av Fredrikstad FK eller hvem det enn nå er som eier stadion. All uansvarlig bruk av bluss må slås hardt ned på, dvs kasting av blusset, bruk av bluss om man er overstadig beruset o.l.

 

Nå ønsker ikke jeg å være den som stikker hull på luftslottet, men det er litt naivt å komme med et slikt forslag. Det du her ramser opp er ikke på langt nær nok til at blussing og evt annen pyro blir "sikkert" nok...Hvor mener du dette feltet skal plasseres?

Når det er sagt, jobb med saken, legg den frem på en saklig måte overfor rette instans, kanskje dere har en mulighet...



Nå er jo dette bare et veldig forenklet forslag, men om denne diskusjonen hadde nådd klubbens styrerom så kunne man fått til en deal hvor både supportere og klubb kunne gått fornøyde ut. Da kunne man selvfølgelig jobbet mer med dette forslaget i stedet for å bare skrible noe ned på et forum slik jeg gjør.

Felt kunne blitt plassert på en av sidene av PH med en eller annen form for sikkerhet rundt dette feltet.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 25 sep 07, 08:45

Opprinnelig postet av bønna

Nå er jo dette bare et veldig forenklet forslag, men om denne diskusjonen hadde nådd klubbens styrerom så kunne man fått til en deal hvor både supportere og klubb kunne gått fornøyde ut. Da kunne man selvfølgelig jobbet mer med dette forslaget i stedet for å bare skrible noe ned på et forum slik jeg gjør.

Felt kunne blitt plassert på en av sidene av PH med en eller annen form for sikkerhet rundt dette feltet.

Du skjønner sikkert at et eget felt som det du beskriver er umulig å kontrolere. og så ville det antageligvis ødelegge for kampen også. Husk at dere må godta svaret dere får, men det skader vel ikke å prøve..Får dere lov (mot alle ods) så får dere lov..

Vi er veldig "of topic" her nå (bombe),... lag en egen tråd da vel.

Navn forslag på feltet: "Røkeriet"

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 13:59
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Den var nok til "de andre", de fremstår jo som den gjengen de er, en gjeng med småunger. Sitte å grine overfor mamma så får de vilja si til slutt.


Hva med å komme deg vekk fra nettet? Tøffe på nett er dere, men ingen av dere gidder å si sånt til oss på tribunen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 15:30
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av bønna

Nå er jo dette bare et veldig forenklet forslag, men om denne diskusjonen hadde nådd klubbens styrerom så kunne man fått til en deal hvor både supportere og klubb kunne gått fornøyde ut. Da kunne man selvfølgelig jobbet mer med dette forslaget i stedet for å bare skrible noe ned på et forum slik jeg gjør.

Felt kunne blitt plassert på en av sidene av PH med en eller annen form for sikkerhet rundt dette feltet.

Du skjønner sikkert at et eget felt som det du beskriver er umulig å kontrolere. og så ville det antageligvis ødelegge for kampen også. Husk at dere må godta svaret dere får, men det skader vel ikke å prøve..Får dere lov (mot alle ods) så får dere lov..

Vi er veldig "of topic" her nå (bombe),... lag en egen tråd da vel.

Navn forslag på feltet: "Røkeriet"



Om det er mulig eller umulig å kontrollere vet vi vel ikke før ideen hadde fått prøvd seg i praksis. Jeg skjønner ikke helt hvordan det hadde ødelagt kampen, det er vel ingen som blusser eller fyrer av røykbomber gjennom hele kampen. Selv så tviler jeg sterkt på at jeg hadde fått gjennomslag for dette hos FFK eller NFF, men hadde vært gøy å prøve!

"Røkeriet" er et bra navn

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340