Husk meg
Brukernavn
Passord

Sang til hovedtribunen når de går hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 22 sep 07, 15:24
Hva med å rett og slett synge "Sitt ned, hvis du er Fredrikstad!"?

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 22 sep 07, 16:15
hehehehehehehehehehehe den var genial da. synge den i det 85 min hadde vært noe hehe

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 22 sep 07, 18:20

Opprinnelig postet av Per Egil
Henge ut egne supportere? Er du seriøs? Det er én ting å irritere seg over folk som går før tiden, en helt annen ting å gjøre et nummer av det. Syng for laget, det bør være vårt fokus. Alltid. Uansett.

Nei, ikke egne supportere.

For kan de kalles supportere? Hva er betegnelsen på en supporter? Skal vedde for at veeeeeldig mange av dem som gikk hjem etter 70-80 minutter ikke hadde sunget et eneste ord for guttane. Da vil jeg heller si at de går under betegnelsen tilskuere.

Selv skulle jeg meeeget tidlig opp dagen etterpå, og gikk i det 89 minutt. Jeg bor 20 minutters gangavstand fra byen, og siden jeg valgte å gå de få minuttene tidligere sparte jeg ca. 30(!) minutter på veien hjem. Og det er eneste gangen jeg ikke har applaudert spillerne av banen, og stått igjen 10 minutter etter kamp!!!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23