Sang til hovedtribunen når de går hjem
Melodi:konge sangen (vet ikke det faktiske navnet )
Nå går de gammle hjem ,nå går de gammle hjem nå går de hjem
Nå går de gammle hjem, nå går de gammle hjem, nå går de gammle hjem nå går de hjem.
Så pån igjen så lenge vi gidder.
Bare et lite forslag som sikkert kan endres å gjøres mye bedre.
---------------------------
Gashi!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Gashi!
Det er rett og slett flaut at så mange gikk. På jobb i oslo så var det ikke resultatet vif, lyn og lsk supportere hang seg opp i men at stadion var "tom" lenge før kampen var slutt.
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 18 sep 07, 23:50
Endret: 18 sep 07, 23:51
Pga av broa er det mange som går tidlig, Siden resultatet ble som det ble, var det mange som ikke orket tanken om å stå i kø på broa. Ja, jeg er en av dem......
Er ikke stor tilhenger av folk som går tidlig selv, men har en viss forståelse for at folk som har betalt mange hundrelapper for å sitte og fryse ræva av seg, velger å ta den tunge veien hjem på 0-4 fem min før slutt. De har faktisk betalt spenn og skal ikke henges ut fordi de går litt tidlig.
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Er ikke stor tilhenger av folk som går tidlig selv, men har en viss forståelse for at folk som har betalt mange hundrelapper for å sitte og fryse ræva av seg, velger å ta den tunge veien hjem på 0-4 fem min før slutt. De har faktisk betalt spenn og skal ikke henges ut fordi de går litt tidlig.
Første folkevandringen jeg så starta allerede etter 60 min.
Det er vel en motsats til det vi ønsker med stånde og syngede PH felt.....
De som ikke ønsker å synge så mye, har altså alternativer på Hovedtribunen og den andre kortsiden.
Til selve saken: La de gå hjem når de vil. Jeg står på PH feltet og synes det er viktig at trøkket blir enda bedre der.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Kanskje ikke riktig med en sang, men fy f.... så flaut at så mange gikk. Utrolig dårlig! Sitter på hovedtribunen, men går aldri før slutt. Min yngste sønn (som bare er med på kamp av og til) syntes at de som hadde supporterutstyr og gikk hjem før tida burde levere inn effektene. Og han er en lunken FFK - supporter!
Var overraska over at folkevandringa var like stor fra PH - feltet. Om du ikke er flink til å synge så kan du vel holde ut de siste 20 minuttene og være en moralsk støtte for laget.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Hiv styret!!!!
Opprinnelig postet av schpa84
Jeg syns det er helt på plass med en sang. Makan til medgangssupportere!
Jeg vet om flere som gikk, som ikke kan kalles medgangssupportere. De er på stadion hver kamp, og har vært det siden 70-80 tallet... Å kalle de medgangssupportere blir bare tullete.
Men er helt enig med dere i at det å reise seg å gå 10-20 min før slutt faktisk kan være litt respektløst ovenfor de som sitter bak og gjerne vil få med seg resten av kampen, men heller får se ryggen på mange folk foran seg som heller velger å gå...
Men å kalle alle medgangssupportere, ikke helt enig der æss:)
heia heia...
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men det var utrolig mange som holdt seg vekk under ørkenvandringen også Kristian B. Så jeg vil nok si at det er veldig mange medgangssupportere på Stadion. Bare det butter litt i mot så holder de seg vekk.
Ja, sant nok Rune. Men sånn er det jo over alt... Utrolig nok så trenger vi faktisk medgangssupporterne og... Når stadion er fylt til randen, så må man regne med en del medgangssupportere, og det blir faktisk litt for dumt å hetse de, når de faktisk har betalt like mye som deg og meg for å komme inn.
Alle er ikke like gærne som oss her inne vettere:)
heia heia...
men folk glemmer faktisk at FFK er en meget ung toppklubb. Husk det er bare 5 år siden vi spilte i 2 div slik de sa på stadion før kampen. Kan ikke forvente at vi skal slå alt og alle slik mange gjør.
Det er også en uting å gå før kampen da dette forstyrre de som faktisk ser kampen og da blir meget forstyrret, De har jo også betalt for å se kampen er jo ganske irriterende å bli så forstyrret da. vil faktisk ta det så langt å sammenligne med kino. tror de fleste hadde blitt pist off hvis folk fikk hele tide så du ikke så filmen.
Det er dessverre blitt en ukultur at folk går tidlig og skylder på kø over brua og den er ganske tynn synes jeg.
Så mitt forslag var bare for å få i gang en diskusjon, ikke noe fasitsvar på hva som bør gjøres.
Sangen er jo da også ment til de i PH som går før slutt som er en skandale synes jeg
Opprinnelig postet av mysthical
men folk glemmer faktisk at FFK er en meget ung toppklubb. Husk det er bare 5 år siden vi spilte i 2 div slik de sa på stadion før kampen.
FFK har da vært toppklubb før du ble født. Hvis du tenker etter at de skifta navn til Tippeligaen så er FFK en ung klubb i toppen å regne.
Men poenget mitt er at fr.stad folk er så kravstore. De tar det som en selvfølge at vi skal vinne alt som er. De glemmer det at vi har ligget med brukket rygg siden 1984 selv om nedturen begynte litt før da.
Og uansett så skal du støtte laget ditt til dommeren blåser av. En tredje ting er at når folk går så hindrer dette andre som vil se å se kampen. Det hjelper jo heller ikke når de som går stopper opp i trappene bare for å se en sjanse og dermed hindre de som vil se kampen i å faktisk se kampen. Det er rett og slett en uting som vi må få slutt på.
Opprinnelig postet av mysthical
En tredje ting er at når folk går så hindrer dette andre som vil se å se kampen. Det hjelper jo heller ikke når de som går stopper opp i trappene bare for å se en sjanse og dermed hindre de som vil se kampen i å faktisk se kampen. Det er rett og slett en uting som vi må få slutt på.
Dette blir vi nok aldri kvitt. Sånn har det vært siden jeg begynte å se fotball.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23