Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke spillere ønsker vi oss ??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 sep 07, 10:23
Endret: 22 sep 07, 10:02
Det er ikke mange kampene igjen og det er vel på tide å tenke på neste sesong. Forslag på hvilke spillere som FFK bør sjekke ut ?? et eks: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163577

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 07, 10:40
Lars Iver Strand det er en spennende spiller ja.

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 17 sep 07, 11:18
Shane Stefanutto

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 11:30

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Shane Stefanutto

Jepp! Gjerne han. Uansett en skikkelig venstreback.

---------------------------

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=21088


"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 sep 07, 11:36

FFK slipper inn lite mål og skaper rikelig med sjanser. Problem nrummer en for FFK per i dag er at vi ikke har en spiller som er effektiv foran motstanderens mål og setter flere av sjansene våre.

Vi trenger en klassespiss! Kanskje Tegan er mannen men han må bevise det i løpet av denne sesongen om ikke en klassespiss skal være 1. prioritet i vinter.

2. og 3. prioritet bør være venstre back og venstre kant. Kvisvik har vel straks gjort sitt i Norsk toppfotball....

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 17 sep 07, 12:09
Endret: 17 sep 07, 12:10

Holder nå fast på at en venstreback må være førstevalg. Synes ikke vi trenger flere spisser nå. Alle vi har er i stand til å score, de har ulike egenskaper og kan utfylle hverandre på forskjelleige måter.

Dessuten er det lagets oppgave å score, ikke bare spissene. Vi har et godt lag med masser av spillere som scorer, elleve stykker så langt i år. Det FFK trenger å få spillet sitt til å sitte skikkelig, da kommer målene også.

Tegstrøm viste seg som en klassespiss i fjor. I år har Sandefjord vært for dårlige, men Tegstrøm har ikke blitt en dårligere spiller av den grunn. Han kan fremdeles score mål.

Men jeg forstår ikke helt hva du mener med "klassespiss". Personlig har jeg sansen for Nannskog, men han er det mange som ikke vil ha. Uklart hvorfor, men uansett  - selv Nannskog kan bare score med venstrebenet. Kommer han til avslutning med høyre så bommer han så og si hver gang.

Thorstein Helstad? Tror ikke han hadde vært toppscorer om han ikke spilte for et knallag som spiller knallbra i år. Han gjør ikke alt på egenhånd han heller.

Hvem ville du hatt da? Drogba? Owen? Carew?

Eller hvem mener du er realistisk og samtidig god nok til å bli en klassespiss for FFK? Må si jeg synes det er veldig greit om du har noen konkrete navn, i stedet for å fortsette (der mange har begynt før deg) med å etterlyse superspisser som bare finnes i din egen fantasi. For jeg forstår ikke hvor i virkelighetens verden du vil finne den klassespissen du etterlyser.

Selv holder jeg en knapp på Owen, selv om han har vært skadet en lang stund. Og Duff til å erstatte Kvisvik, og gjerne C Ronaldo til å skyve Gashi ut. Da hadde vi kanskje klart oss uten å gjøre så mange flere endringer.

Synd at Platini har gitt seg forresten, han ville vært akkurat den forsterkningen vi kunne trengt for Bjørkøy.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 12:18
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Synd at Platini har gitt seg forresten, han ville vært akkurat den forsterkningen vi kunne trengt for Bjørkøy.  

Godt innlegg Flight! Hehe..

---------------------------

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=21088


"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 sep 07, 12:38
Endret: 17 sep 07, 12:39
Det kommer nok til å forsvinne endel spillere i vinter, f.eks tre som kontrakten går ut, kan ikke se de får nye.

Vi har to utleide som antagelig ikke kommer tilbake

Er også i tvil om Sjøberg får noe kontraktforslag, det må i tilfelle bli som backup, regner ikke med vi spiller med en midtstopper på venstreback når vi starter neste sesong, han gjør en brukbar jobb der, men det finnes bedre for å si det sånn. Prytz er for dårlig! kan beholdes som backup for en bedre venstreback.

West har vel gjort sitt ...

Slik jeg ser det håper jeg vi får inn to kantspillere, en på hver side, og det samme gjelder på back.

Utlendinger som ikke bidrar bør ofres for ungutter på vei opp, f.eks Trulsen.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 sep 07, 12:58

Opprinnelig postet av bjorn
West har vel gjort sitt ...

Tja, ikke si det.. Han mener hvertfall selv at det er de siste ukene han har vist virkelig framskritt på treningene og merker absolutt ingenting fra skaden.. Han har også lagt inn ekstra treningsøkter for å bygge seg opp på nivået han var på for et par år siden.. Han er fast innstilt på å ta opp kampen om å bli den hurtigste spilleren i TL igjen

Han mener også selv at innlegsfoten er betydelig forsterket siden han kom hit.. Kanskje han håper i vinterpausen og utvikle seg til en kantspiller?

 

PS: jeg tror abslutt ikke vi har sett det siste til Mr. USA

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 17 sep 07, 12:58
Gjentar meg selv, jeg. Stefanutto. Punktum.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 sep 07, 13:01
Hvis Odd rykker ned,så kunne jeg gjerne ha tenkt meg Jarstein og E.Ruud....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 17 sep 07, 13:04
Opprinnelig postet av wergis

PS: jeg tror abslutt ikke vi har sett det siste til Mr. USA

Me neither.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 13:52
Stefanutto og en tankspiss med målgaranti :-) Synes vi har nok fintspillende spisser nå, trenger en til å gjøre møkkajobben, ta for seg litt og gi mer enn han får. Bortsett fra venstre back og putting, synes jeg laget er bra, men trenger vel snart en Kvisvik arvtager...

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 sep 07, 14:11

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
men trenger vel snart en Kvisvik arvtager...

Heller det at vi trenger en reserve på hans plass.. Kvisvik klarer vel ikke lenger en hel sesong, men beviser som oftest at han er en meget viktig mann for FFK..

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 17 sep 07, 14:07
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Stefanutto og en tankspiss med målgaranti :-) Synes vi har nok fintspillende spisser nå, trenger en til å gjøre møkkajobben, ta for seg litt og gi mer enn han får. Bortsett fra venstre back og putting, synes jeg laget er bra, men trenger vel snart en Kvisvik arvtager...


Enig, en skikkelig Risholdt på TL nivå Kunne vi ha trengt nå! Lei for å si det men, Kansje en Kippe type hadde vært noe..?

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 17 sep 07, 14:41
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
men trenger vel snart en Kvisvik arvtager...

Heller det at vi trenger en reserve på hans plass.. Kvisvik klarer vel ikke lenger en hel sesong, men beviser som oftest at han er en meget viktig mann for FFK..

 


Koaudio er jo en meget god vikar må jeg si da...?

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 14:52
Tror ingen skal blir sjokkert hvis Raymond legger opp før kontrakten hans går ut, så det er på høy tid å tenke tanken. Enig i at Kouadiou er en god erstatter/vikar, men han har et stykke å gå. Derfor er det viktig å begynne denne prosessen mens vi har en læremester. Holder fast ved en venstreback, helst Stefanutto. Da vet vi hva vi får, type Wehrmann

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 sep 07, 15:27
Espen Ruud hadde gjort seg, den mannen har både skuddfot og innleggsfot.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 sep 07, 15:40
Fy flate som kouadio imponerer, er jo ingen som kan ta ballen fra den gutten, en fremtidig stjerne ja. Bare resten av ungutta fortsetter sin utvikling nå da. FFK trenger venstreback, høyreback og en allround offansiv spiller, som kan spille på begge kanter og i angrep, avlastning for ungutta.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 17 sep 07, 19:00
Endret: 17 sep 07, 19:00
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Fy flate som kouadio imponerer, er jo ingen som kan ta ballen fra den gutten, en fremtidig stjerne ja. Bare resten av ungutta fortsetter sin utvikling nå da. FFK trenger venstreback, høyreback og en allround offansiv spiller, som kan spille på begge kanter og i angrep, avlastning for ungutta.
1 pri neste sesong blir og beholde Kouadio,blir en hit i tippeligaen og kan spille h.v ving samt spiss


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24