Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke spillere ønsker vi oss ??

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 09:38
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Hehe.

 

Og hvis vi først får tak i han, synes jeg vi skal legge ut agn på han derre venstrebacken til Lillestrøm.....

Ja, og kanskje Wehrman har god kontakt med han australieren deres også, han skal være god har jeg hørt.

 

 

Nå tror jeg de har tatt hintet snart.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 09:39
Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvor i all verden har dere det fra at ingen ønsker seg Steffanuto???

Vi bare spøker iltt. Vi er noen som ønsker oss Stefanutto VELDIG. Nemlig.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 sep 07, 09:40
Hva med han venstrebacken på Lillestrøm? Jeg husker ikke navnet hans i farten, men kontrakten hans går ut etter sesongen. Også har han visst italiensk pass, så det blir ikke noe problemer med EU-kvota.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 sep 07, 09:45

Ønsker meg Sigurd Rushfeldt, Thorstein Helstad eller Azar Karadas jeg...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 11:30
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ønsker meg Sigurd Rushfeldt, Thorstein Helstad eller Azar Karadas jeg...

Skal alltid være så orginal, du  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 sep 07, 11:36
Espen Ruud,Jarstein(hvis Shaaban forsvinner)

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 11:48
Ok, til side et øyeblikk med alle disse LSK-backene fra Australia (går helt i surr med dem likevel), hva med Jeffrey Aubynn? Han er vel ikke i Aalesund særlig permanent?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 sep 07, 12:05

Hvlike posisjoner er det som trenger forsterkning:

Keepere: Shabaan, Bråthen og Staw. Dette er vel ok, men om Shabaan blir solgt i vinter så er kanskje ikke de to andre helt klare for oppgaven enda.

Høyre back: PAC er den eneste rendyrkede høyrebacken. Skulle gjerne se en som kan utfordre ham på den plassen. Jørgensen har etter min mening langt igjen.

Midtstoppere: Gerrbrand, Piroja, Sjøberg, Martinsen og Shabani. Sjøberg er kun på lån og kan forsvinne etter sesongen. Piroja kan bli solgt i vinter, men Martinsen og Shabani kan nok kjempe om plassen ved siden av Gerrbrand.

Venstre back: Prydz og Sjøberg. Førstnevnte mangler mye på fart og Sjøberg er kun på lån. Denne plassen må forsterkes. Halvorsen er etter min mening ikke et alternativ enda.

Høyre midtbane: Bjørkøy og Multe. Multes kontrakt går ut og blir neppe fornyet. Det er et par lovende juniorer(Andersen og Balal) som jeg mener har et stykke igjen. Tarik er et alternativ. Bør etter min mening forsterke stallen med et alternativ til Bjørkøy.

Sentral midtbane: Gashi, Wehrman, Ramberg, Berg og Elvestad. De to første er klare førstevalg. Berg sin kontrakt går ut. Elvestad er på gang, og kan erstatte Berg som første reserve.

Venstre midtbane: Kvisvik og Kuoadio. Om Kvisvik ikke gir seg så mener jeg det er god dekning på denne plassen.

Spisser: Tarik, Fofana, West, Gardar, Tegstrøm og Hoås. Sistnevntes kontrakt går ut og blir nok ikke fornyet da man har for mange spisser. Vuorinen er vel bare lånt ut. Denne plassen mener jeg ikke trenger å forsterkes.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 12:51
Endret: 20 sep 07, 12:52

Med andre ord, kanogvetalt, den spilleren vi trenger er Shane Stefanutto.

Alle andre kan i beste fall konkurrere om allerede godt besatte plasser (med en venstreback på plass vil Sjøberg være et godt alternativ på høyreback. Forsvinner Bjørkøy så vi ha en ny høyrekant. Men først da.

Kouadio kan vel spille på begge kanter, offensiv midtbane og på topp. En god offensiv potet!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 sep 07, 13:09
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Med andre ord, kanogvetalt, den spilleren vi trenger er Shane Stefanutto.

Alle andre kan i beste fall konkurrere om allerede godt besatte plasser (med en venstreback på plass vil Sjøberg være et godt alternativ på høyreback. Forsvinner Bjørkøy så vi ha en ny høyrekant. Men først da.

Kouadio kan vel spille på begge kanter, offensiv midtbane og på topp. En god offensiv potet!

Eller en tilsvarende god venstre back. Ikke nødvendigvis enig i at Kouadio er et like bra alternativ på høyrekant. Han, så vidt jeg vet, ganske vebstrebent og da mister man det at han kan gå til dødlinja og legge inn.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 13:12

Jepp, hvis det finnes noen tilsvarende gode venstrebacker som kan være aktuelle. Tror ikke det kan være så mange.

Kouadio er sikkert best på venstresiden. Men han er vel ganske god sentralt også, har jeg inntrykk av. God ballfordeler.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 20 sep 07, 13:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jepp, hvis det finnes noen tilsvarende gode venstrebacker som kan være aktuelle. Tror ikke det kan være så mange.

Det finnes nok mange venstre backer ute i den store verden(eller europa). Men man må jo finne noen som vil hit, er gode nok og som skal passe inn. Det sikreste, og antageligvis dyreste, er å hente en som man vet fungerer i tippeligaen.  Sånn sett er Stefanutto et ganske trygt alternativ.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 20 sep 07, 14:39

Mener den politkken angående innkjøp hvor man vet hva man får, er den tryggeste. Ofte billigere å kjøpe ett godt produkt enn flere halvgode/dårlige.

 

Han deranne Stefanutto hadde vært noe, gett...

---------------------------

-Elsker alle-


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 sep 07, 15:31
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Mener den politkken angående innkjøp hvor man vet hva man får, er den tryggeste. Ofte billigere å kjøpe ett godt produkt enn flere halvgode/dårlige.

 

Han deranne Stefanutto hadde vært noe, gett...

Morgan Andersen har sagt ca114 ganger at FFK skal kjøpe billig (tidlig/usikkert) og selge dyrt så vi kan nok se langt etter den politikken.

Stefanutto er Bosmann så der slipper vi unna med noen mill i sign-on-fee :)

Om FFK velger å slippe Shaaban i vinter må en ny Keeper inn etter min mening. Vi har to gode juniorer men de er nok fortsatt langt fra å kunne fylle skoene etter Shaaban.

Hvorfor folk snakker om at Bjørkøy trolig forsvinner er en gåte for meg! Han har 3 år igjen av kontrakten, er den FFK ønsker å bygge laget rundt og Terje Høili har sagt at det blir over hans lik å selge Bjørkøy.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 sep 07, 16:03
Endret: 20 sep 07, 16:03

Opprinnelig postet av Kent
Hvorfor folk snakker om at Bjørkøy trolig forsvinner er en gåte for meg! Han har 3 år igjen av kontrakten, er den FFK ønsker å bygge laget rundt og Terje Høili har sagt at det blir over hans lik å selge Bjørkøy.

Der er vel dels fordi Bjørkøy er en av de spillerne som andre TL-lag er interessert i å betale godt for, samt at Bjørkøy strengt tatt ikke er noen ren kantspiller og det er høyrekant som er ledig for ham i FFK nå. Da kan det tenkes at han er interessert i å flytte på seg om det kommer et lukrativt tilbud både økonomisk og sportslig.

Men jeg håper og tror at et salg sitter langt inne. Dels er Bjørkøy den eneste fullgode erstatter for Gashi på midten, dels er han er god kantspiller selv om han trives enda bedre sentralt, dels er han en type som det er gunstig å ha i laget - en god leder med framifrå holdninger. Sånt selger man ikke ved første og beste anledning. Men om det kommer et vanvittig godt bud så vet man jo aldri...

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 sep 07, 17:12

Skal FFK være et topplag i Norge,så må vi ha spillere som er like god eller bedre enn hva de andre topplagene har på respektive posisjoner på banen.

-Ser at mange er enig at Stefanutto hadde vært en god forsterkning på v. back.Mulig også den beste v. back i Norge nå. Han bør FFK gå 100% for. Var forøvrig Kasey som uttalte at FFK burde hente Stefanutto fra LSK. Mulig han får viljen sin,for Stefanutto har enda ikke signert ny kontrakt med LSK. Han blir Bosmanspiller i vinter 

-Ser at mange også ønsker en v. kant(erstatter for Kvisvik) Jeg også. Noen vil ha Austnes,men ikke jeg. Jeg vil ha Mattias Andersson i Strømsgodset. Han ble skadet etter 6 kamper av tippeligaen i år. Han har spilt v. kant for det meste for SIF. Scoret 19 mål for SIF i opprykkssesongen og hadde en haug med assist også. Ikke dårlig for en v. kant det.Han er meget rask,smart og sterk spiller som går til dølinja eller rett på mål. Han er målfarligere,bedre fysisk,bedre på hodet og bedre som spiss(hvis vi har behov for han der) enn f.eks. Austnes etter min mening.Strømsgodset lider av at han ble skadet. Deres beste spiller uten tvil etter min mening. Andersson blir selvsagt dyr å kjøpe ut av en 3-2,5 års kontrakt.

-Espen Ruud er den type h. back/kant FFK trenger i et 4-4-2 system. Viktig å ha offensive backer med en god innleggsfot som Ruud har. Han har også et meget godt skudd og er målfarlig. Dyr spiller,men ønsker FFK å være med i toppen,så trenger vi slike spillere.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 sep 07, 17:30
Ser nå at SIF-supporterene drømmer på VGD om at Mattias Andersson ikke hadde vært skadet. De mener "Messias" hadde gitt dem 4-6 poeng til. Her er brevet han har skrevet til supportene. Blir vel for dyr spiller for FFK å hente,men det er lov å drømme

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 20 sep 07, 18:30
Hypotetisk - RBK VIL ha Bjørkøy - er det noen på høyre kant derfrz som kunne vært aktuelle i en byttehandel? Evt. andre posisjoner?

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 sep 07, 18:33

Opprinnelig postet av DrDRE
Hypotetisk - RBK VIL ha Bjørkøy - er det noen på høyre kant derfrz som kunne vært aktuelle i en byttehandel? Evt. andre posisjoner?

Storflor og Jamtfall(f.t. skadet)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 20 sep 07, 18:39
Uansett er de dårligere, eller så hadde vel ikke RBK gjort handel i det hele tatt? Selge Bjørkøy nå blir for dumt, andre kapteinen på rad som går ut av klubben. Ikke på like vilkår, men skjønner drifta?

---------------------------

-Elsker alle-



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f