Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke spillere ønsker vi oss ??

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 sep 07, 08:51

Nettopp, vanskelig å finne. Der sa du det.

Trodde ellers statistikken viste at FFK er et de mest effektive lagene i TL, eller i alle fall har vært det i perioder. Som i hjemmekampen mot VIF sist, hvor vi skapte ca én målsjanse og vant kampen 1-0. Det kan jo være at den statistikken har endret seg igjen, men jeg trodde likevel at FFK er et av de mer effektive lagene...? 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 sep 07, 10:39
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Nettopp, vanskelig å finne. Der sa du det.

Trodde ellers statistikken viste at FFK er et de mest effektive lagene i TL, eller i alle fall har vært det i perioder. Som i hjemmekampen mot VIF sist, hvor vi skapte ca én målsjanse og vant kampen 1-0. Det kan jo være at den statistikken har endret seg igjen, men jeg trodde likevel at FFK er et av de mer effektive lagene...? 

Vi var meget effektive i starten av sesongen da vi etter min mening ranet til oss flere poeng en vi fortjente. Tenker spesiet på kampene hjemme mot VIF og borte mot RBK. 

Nesten tosifret antall uavgjort kamper senere, der FFK har vært nærmest seieren i de fleste, kan nok ikke FFK lengre betegnes som et effektivt lag. Vi hadde hatt mange flere poeng om vi hadde vært effektive nok til å vinne noen av de uavgjort kampene vi førte. Det er kanskje nettopp der medaljen glipper i år!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 07, 14:18

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På strak av arm og uten å sjekke vil jeg gjette at ingen andre lag i TL har like mange målscorere på laget som oss.   

 

Tror Ålesund er det eneste med flere målscorere, der har 15 spillere scoret.

Nannskog er intet dumt alternativ, men frykter han er mer avhengig av Pall Gunnarsson enn omvendt. Pall og hadde gjort seg!

---------------------------

-Elsker alle-


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 sep 07, 15:23
Han nye dansken på Moss Simon Brenner (da slapp MFK å finne opp en ny supportersang, men brukte vel bare den gamle de hadde på Simen Brenne) virker jo som en meget lovende spiller. Har putta for MFK i et par kamper på rad og har vel spilt for Alborg el i dansk eliteserie ??

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 sep 07, 15:25
Opprinnelig postet av hasse33
Han nye dansken på Moss Simon Brenner (da slapp MFK å finne opp en ny supportersang, men brukte vel bare den gamle de hadde på Simen Brenne) virker jo som en meget lovende spiller. Har putta for MFK i et par kamper på rad og har vel spilt for Alborg el i dansk eliteserie ??
Glemte vel å si at han er vel også bare på utlånsavtale til Moss.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 sep 07, 15:37
Han heter vel også Simon Bræmer??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 18 sep 07, 17:41
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av bjorn
West har vel gjort sitt ...

PS: jeg tror abslutt ikke vi har sett det siste til Mr. USA

Han kommer, vær sikker, a lot of guts there at the moment.... :-)

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 18 sep 07, 17:44
Forstår ikke hvorfor Fofana har hatt klippekort i vårsesongen, det er jo Kouadio som funkær.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 sep 07, 17:50
Kouadio har manglet endel på det fysiske nivået..

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 sep 07, 21:02

Opprinnelig postet av nelg64
Forstår ikke hvorfor Fofana har hatt klippekort i vårsesongen, det er jo Kouadio som funkær.

Nei, det kan du si. Kanskje derfor Grønhagen er trener i TL og du ikke...?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 18 sep 07, 21:09
Ronaldo hadde vært fint.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 19 sep 07, 08:14
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På strak av arm og uten å sjekke vil jeg gjette at ingen andre lag i TL har like mange målscorere på laget som oss.   

 

Tror Ålesund er det eneste med flere målscorere, der har 15 spillere scoret.

Nannskog er intet dumt alternativ, men frykter han er mer avhengig av Pall Gunnarsson enn omvendt. Pall og hadde gjort seg!

15 spillere er sterkt. Det forklarer hvorfor Ålesund ikke rykker ned i år, trass i at de slepper inn alt for mange mål.

Er enig i vurderingen av Nannskog. Sånn tror jeg det er med de fleste spisser, de trenger de rette spillerne rundt seg til å spille fram de rette ballene. Tror sikkert det var samme greia med Vourinen. Han er en storscorer han, bare han har de rette folka rundt seg. Hvem spillerne i FFK er de rette til å være rundt er ikke så enkelt å si. Men jeg synes det ser bra ut på spissplass nå, så får heller andre drømme videre om superspissene sine som kommer med målgaranti (og helst er komplette spillere som presterer stabilt, er unge, erfarne, har kjente navn, som aldri er skadet, og som er billige når de kommer og veldig dyre når de selges videre til større ligaer. Og som det kryr av på hvert gatehjørne i disse dager).

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 sep 07, 10:42
Tegstrøm har kommet til et fotballag som passer ham godt. Han må spilles inn bedre. Gardar er i ferd med å ta nivået i TL. Det er ikke fryktelig lenge siden han satt på benken hver kamp. Jeg tror han må ha mer tid og erfaring. En god vinter med teknikk og mottakkstrening og videreutvikling av styrken sin kan gjøre ham godt neste sesong tror jeg. Tarik er ung og blir bedre for hvert år, finner kanskje seg selv i en fast posisjon i år, slik at han kan rendyrkes til neste år. Koaudio er en fantastisk erstatning for Kvisvik som jeg tror og håper vi får brukt mer og mer. Om West klarer å ta en plass til neste år så tror jeg han bør være god, og det ser jeg ikke som usannsynlig. Det virker forøvrig som om trenerapparatet har ganske stor tiltro til også Fofana, som tydeligvis må gjøre mye riktig for å forsvare alle sjansene han får. Jeg er optimistisk foran neste sesong.  

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 19 sep 07, 14:08
Snakkes med en i FFK-systemet her om dagen. Og han smilte bredt på spørsmål om spillere på blokka foran neste sesong. Det var gode spillere i følge han. Så da får vi bare håpe at vi fortsetter i Wehrman, Gashi-klassen hva angår spillerkjøp.

Ser gjerne at man henter inn to sidebacker og en spiss.

---------------------------

www.performance07.no


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 sep 07, 15:01
Opprinnelig postet av GurrBass
Han heter vel også Simon Bræmer??
Ja jøss.......er dårlig i dansk bare :-))

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 sep 07, 16:49

Opprinnelig postet av ffkfmv
Snakkes med en i FFK-systemet her om dagen. Og han smilte bredt på spørsmål om spillere på blokka foran neste sesong. Det var gode spillere i følge han. Så da får vi bare håpe at vi fortsetter i Wehrman, Gashi-klassen hva angår spillerkjøp.

Ser gjerne at man henter inn to sidebacker og en spiss.

Tipper en av de spillerene var Stefanutto

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 07, 20:03
Uansett hvilke spillere vi ønsker oss, så er det i hvert fall en glede å lese slike ting som dette. Dette bør gjøre at vi er ferdig med lykkejegere av prøvespillere som ikke har noe overhodet å gjøre i FFK. Å begynne på dette arbeidet nå lover utrolig godt!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 07, 20:07
Like deilig som å lese alle lavpanna kommentarene under

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 sep 07, 20:13

Opprinnelig postet av FFK1903
Uansett hvilke spillere vi ønsker oss, så er det i hvert fall en glede å lese slike ting som dette. Dette bør gjøre at vi er ferdig med lykkejegere av prøvespillere som ikke har noe overhodet å gjøre i FFK. Å begynne på dette arbeidet nå lover utrolig godt!

Lover godt dette

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 sep 07, 21:16

hhhmmmm...lurer på hvilke plasser Grønis vil ha 2-3 spillere inn på. Kan det være h og v back og spiss/kantspiller tro?

...og hvem forsvinner i vinter? Bjørkøy og Shaaban?

Multe og Hoås får vel ikke fornyet kontrakt. Berg....har slitt mye med skader i sin karriere. Han kan være en god back up for Kasey,men det var det med skader da?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f