Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilke spillere ønsker vi oss ??

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 20 sep 07, 02:46
Opprinnelig postet av benksliter`n

hhhmmmm...lurer på hvilke plasser Grønis vil ha 2-3 spillere inn på. Kan det være h og v back og spiss/kantspiller tro?

...og hvem forsvinner i vinter? Bjørkøy og Shaaban?

Multe og Hoås får vel ikke fornyet kontrakt. Berg....har slitt mye med skader i sin karriere. Han kan være en god back up for Kasey,men det var det med skader da?

Hvis du fikk med deg uttallelsene til Terje Høili i f-b for en tid tilbake bør det være klart at Bjørkøy er den spilleren som det er minst sjanse for at forsvinner fra FFK før neste sesong!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 sep 07, 03:26
hmm, selv trur jeg mye av dette også avhenger av om vi beholder Bjørkøy eller ikke.

Er det noen av juniorne som er gode nok til å ev. ta over en backplass?

Personig er back øverst på ønskelista

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 sep 07, 03:40
Opprinnelig postet av JipJap

Personig er back øverst på ønskelista


Må si meg enig. Både Sjöberg og Czwartek er egentlig ikke stabile nok i prestasjonene til å forsvare en backposisjon i et topplag. Joda, de glimter til noen ganger, men når de i nesten hver eneste kamp slår en eller flere feilpasninger som kan koste oss poeng så syns jeg Grönhagen bør ta affære når neste overgangsvindu åpner.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340