Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 sep 07, 10:03

Opprinnelig postet av keiko99
tenk og være så barnslig og klage på nye forsangere.

Ja, tenk så barnselig å klage på gammel forsanger (føler deg truffet)?

Syntes det er alt annet enn barnselig å si ifra når forsangeren ikke holder mål og det blir såpass mye rot. Greit trykk i førsten, men så blir det bare rot fra de som er forsangere.

Det er ikke vanskelig å få med folk på førsten av kampen i en så "stor", men det er et kunstverk å holde et jevnt bra nivå, her er Zoran en 1`er!

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 07, 10:06
zoran har gitt seg og sånn som han vingla fra og trekke seg også er han tilbake, nei så trekker han seg. Sånn kunne jeg forsettet.

---------------------------

http://keiko99.net


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 17 sep 07, 10:09
Jeg syntes Lampa greide seg fint... det er ganske vanskelig og dra i gang PH når vi ligger under! Bra jobba Lampa! Det bor en liten zoran i deg også!... Nå må du bare lære deg "tøffe tøffe toget" !!!

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 17 sep 07, 10:08
Jeg sitter midt på hovedtribunen og blir hver gang overrasket over hvor mye bedre lyd bortesupporterne virker å få til. I går var ikke noe unntak. Har det noe med taket å gjøre?  Selv om Brannsupporterne veksler på to sanger, er det allikevel massivt. Nok om det. Jeg synes ikke det var noen som helst forskjell på lydnivået fra PH igår sammenlignet med tidligere kamper. Det oppleves kanskje annerledes hvis man står på PH-feltet, men fra hovedtribunen var alt som før. Helt ok.

---------------------------

Any given sunday


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 17 sep 07, 10:10
Kan vel gi de noen kampers innkjøring vel? Er ikke mester i noe førstegangen man gjør det vettu.... Blir nok så bra om noen kamper skal du se.... Hvis du og visse andre slutter å bruke energi på å rope etter zoran (som faktisk hadde gitt seg før utestengelsen) så kanskje dere kan bruke energien til noe positivt isteden.... som  f.eks sang ;)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 sep 07, 10:12

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kan vel gi de noen kampers innkjøring vel? Er ikke mester i noe førstegangen man gjør det vettu.... Blir nok så bra om noen kamper skal du se.... Hvis du og visse andre slutter å bruke energi på å rope etter zoran (som faktisk hadde gitt seg før utestengelsen) så kanskje dere kan bruke energien til noe positivt isteden.... som  f.eks sang ;)

Skeptisk, plankehaugen er FOR ALLE, UNGÆR, KJÆRRINGÆR OG GAMMLE KÆLLÆR..JA til og med for de som ikke syngær! Her skal alle små å store, jenter og gutter ha de ille gøy!

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 17 sep 07, 11:45
Prøv å skill mellom Plankehaugen og Plankehaugen-feltet. PH er selvfølgelig for alle, men det er for mange freeloaders på feltet, helt klart. Istedet for å kreve at PH ekskluderer alle kvinnfolk og menn over 40, så burde det finnes litt mer vettuge forslag. Mindre ståfelt og dyrere biletter burde gjøre susen. Og det er sikkert noe klubben er interessert i også. Mere penger til sportslig satsing. Men det er jo positivt at du skriver at du har det ille gøy på feltet, A9$h!

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 sep 07, 12:17

funka vel greit. automatisk att det blir dårligere trøkk når vi ligger under 0-4.

unødvendig å begynne å kødde å synge"alltid så stille over der osv"

men første omgang var ganske bra... mange av sangene gikk ALT for fort....!

giv us Zoran back!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 sep 07, 12:48
Synes faktisk at dette var årsbeste i første omgang. Lenge siden jeg har merket slik trøkk. ja lufta går ut i andre omgang når laget sliter men det er ganske naturlig.

Eneste som mangler nå da er å bli kvitt de suttreungene (BRH) slik at vi kan få plass til andre som vil støtte laget og ikke enkelt personer.

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 17 sep 07, 12:57

Opprinnelig postet av mysthical
Synes faktisk at dette var årsbeste i første omgang. Lenge siden jeg har merket slik trøkk. ja lufta går ut i andre omgang når laget sliter men det er ganske naturlig.

Eneste som mangler nå da er å bli kvitt de suttreungene (BRH) slik at vi kan få plass til andre som vil støtte laget og ikke enkelt personer.

Suttreunger? Jeg er 38 år og suttrer aldri.

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 sep 07, 12:57

Opprinnelig postet av mysthical
Synes faktisk at dette var årsbeste i første omgang. Lenge siden jeg har merket slik trøkk. ja lufta går ut i andre omgang når laget sliter men det er ganske naturlig.

Eneste som mangler nå da er å bli kvitt de suttreungene (BRH) slik at vi kan få plass til andre som vil støtte laget og ikke enkelt personer.

Hvilken kamp var du på? kanskje årsbeste de 10 første minuttene, når omtrent hele PH-feltet hoppet osv.. men etter de 10 minuttene forsvant trykket!

Gidder ikke kommentere det om BRH engang..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 sep 07, 13:18
Når Ph først kom i gang med en sang var lydnivået veldig bra, men det var omtrent ikke noe som holdt seg i mer enn et minutt av gangen.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 sep 07, 13:31

Om ikke PH var på sitt beste i år, vil jeg hvertfall si HT var det.. eller hvertfall 1. omgang.. Vi fikk t.o.m folka rundt oss med på sanger uten PH sin hjelp (!!!!) det kan jeg nesten ikke huske sist skjedde. (muligens semifinalen mot start ifjor da)

Men i andre omgang datt både spillerne, PH og HT ned på et meget lavt nivå.. La oss aldri oppleve det igjen!!!

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 sep 07, 14:20

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

Kanskje du som er så smart skal søke om å bli den nye Zoran?? Er jo meget mulig folk hadde vært litt småskeptisk til deg også...


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 17 sep 07, 14:46
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

Kanskje du som er så smart skal søke om å bli den nye Zoran?? Er jo meget mulig folk hadde vært litt småskeptisk til deg også...

Jeg sier ikke at jeg er den nye Zoran, og det har jeg heller ikke noe ønske om. Men forsangerne bør da for fankern skjønne at de ikke kan sette i gang de 2 sangene når vi ligger under 4-0, og samtidig blir sunget ut på hjemmebane!!!

Regner med at du heller ikke hadde satt i gang disse to sangene på det tidspunktet?! eller du hadde kanskje det?!

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 sep 07, 15:39
Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

Kanskje du som er så smart skal søke om å bli den nye Zoran?? Er jo meget mulig folk hadde vært litt småskeptisk til deg også...

Jeg sier ikke at jeg er den nye Zoran, og det har jeg heller ikke noe ønske om. Men forsangerne bør da for fankern skjønne at de ikke kan sette i gang de 2 sangene når vi ligger under 4-0, og samtidig blir sunget ut på hjemmebane!!!

Regner med at du heller ikke hadde satt i gang disse to sangene på det tidspunktet?! eller du hadde kanskje det?!

Støttes!! Tragisk!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 sep 07, 16:09
Endret: 17 sep 07, 16:41

Opprinnelig postet av Aristo-gutt

Jeg sier ikke at jeg er den nye Zoran, og det har jeg heller ikke noe ønske om. Men forsangerne bør da for fankern skjønne at de ikke kan sette i gang de 2 sangene når vi ligger under 4-0, og samtidig blir sunget ut på hjemmebane!!!

Regner med at du heller ikke hadde satt i gang disse to sangene på det tidspunktet?! eller du hadde kanskje det?!

 

ikke bås deg opp så ille nå, ...forsangeren jeg stod ved dro ikke igang denne, tror det var en gjeng litt lengre bak som var i det ironiske hjørnet. ....så det

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 17 sep 07, 16:14
BRH hadde begravelse dem...

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 sep 07, 16:16
Opprinnelig postet av Lennart

Opprinnelig postet av mysthical
Synes faktisk at dette var årsbeste i første omgang. Lenge siden jeg har merket slik trøkk. ja lufta går ut i andre omgang når laget sliter men det er ganske naturlig.

Eneste som mangler nå da er å bli kvitt de suttreungene (BRH) slik at vi kan få plass til andre som vil støtte laget og ikke enkelt personer.

Suttreunger? Jeg er 38 år og suttrer aldri.

38år ? utrolig......litten for alderen da eller? he..he..

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 sep 07, 16:24

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
BRH hadde begravelse dem...

Nei! BRH blir aldri begravd!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3