Husk meg
Brukernavn
Passord

Ekstraordinært styremøte nødvendig!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:36
Endret: 12 sep 07, 15:37
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det er alvorlig at Plankehaugen ekskluderer medlemmer, enda grovere blir det når de oppfordrer fotballklubben til å utestenge de fra kamper. Det har ikke fremkommet noen god forklaring på hva som har skjedd. jeg støtter derfor kravet om å få en redgjørelse. Styret i PH har adresseliste til alle, og epost til de fleste.... I en slik sak som dette bør det informeres til medlemmene om hva som har skjedd. Dersom dette ikke skjer umiddelbart støtter jeg kravet om ekstra ordinært årsmøte
Har det ikke kommet en grei nok forklaring mener du som du ikke kan forstå,tror de fleste nå har forstått at regler og avtaler er brutt

Det var ÉN person, de andre hadde ingenting med blusset å gjøre. Dessuten er det jo han selv som har kommet med forklaringen, PH har vært stille.... Og når Morgan Andersen lyver så det renner av han ang at de har fått flere advarsler for bluss (har ikke skjedd før på tribunen), og sier det er å tøye grensene å la BRH ta med seg flagg inn sier det seg selv at det her sannsynligvis er noen i PH-styret som ikke likte visse personer på tribunen og bestemte seg for å samarbeide med MA for å utestenge personene. Er ganske lett å kaste ut en person som ikke har muligheter for å svare for anklagene, og ikke en gang vet om anklagene. Biscuit (personen som blussa) sa at han mistenkte det var denne episoden som gjorde at han ble utestengt, ingenting som er sikkert i det egentlig.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 15:37
Skrev litt feil i mitt forrige innlegg, krever ikke noe møte, men krever en pressemelding som begrunner de enkelte personene`s utestengelse. (ikke med navn nødvendigvis)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 12 sep 07, 15:41

Som sagt på en annen tråd støtter jeg forslaget om et medlemsmøte om denne saken. Det er viktig at medlemmene i PH har en felles forståelse og oppfatning av hva som er lovbrudd og hvilke reaksjoner det medfører.

Håper styret innkaller til et medlemsmøte så fort som mulig. Trenger ikke 1000 underskrifter for å arrangere det.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 sep 07, 15:48

Opprinnelig postet av paco
Har det ikke kommet en grei nok forklaring mener du som du ikke kan forstå,tror de fleste nå har forstått at regler og avtaler er brutt

Nei, synes ikke det. Det er uttalt fra Morgan A - at årsaken er at det har blitt blusset på Stabekk kampen, Ulf Berg har uttalt at utestengelsene IKKE skyldes supporter bråket på Nadderud. Så alt i alt har det ikke fremkommet noen forklaring på at Styret i Plankehaugen har benyttet den sterkeste reaksjonsformen de har til rådighet. Videre vil jeg påpeke at sakens kjærne er av en slik art at det ikke er mere enn rett og rimelig at det informeres gjennom de riktige kanaler. når man er en del av en gruppe har man krav på litt innsikt i hva som skjer. Jeg er ikke tilhenger av en heksejakt på styret - jeg ønsker bare litt informasjon direkte fra styret slik at jeg har en mulighet til å ta stilling til det som har skjedd.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 12 sep 07, 16:32
Vil bare opplyse om at det er noe som heter personvernloven, og den forbyr styret i PH og MA/FFK å komme med opplysninger som kan på noen som helst måte avsløre hvem de utestengte er. Tror nok dette også er grunnen til at de sier som de gjør, MA går kanskje litt i baret når han nevner blussing på Nadderud, men Ulf Berg gjør det helt etter boka når han benekter enhver sammenheng. At det nå i ettertid har kommet frem at Klokan og Biscutt er to av dem har det stått for deres egen regning, eller god etterforskning og 
tankevirksomhet av andre som kjenner litt til saken fra før.

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 16:40

Opprinnelig postet av Propellen
Vil bare opplyse om at det er noe som heter personvernloven, og den forbyr styret i PH og MA/FFK å komme med opplysninger som kan på noen som helst måte avsløre hvem de utestengte er. Tror nok dette også er grunnen til at de sier som de gjør, MA går kanskje litt i baret når han nevner blussing på Nadderud, men Ulf Berg gjør det helt etter boka når han benekter enhver sammenheng. At det nå i ettertid har kommet frem at Klokan og Biscutt er to av dem har det stått for deres egen regning, eller god etterforskning og 
tankevirksomhet av andre som kjenner litt til saken fra før.

Bør vel ikke gå ut med navn for å belyse saken bedre Propellen ?? Går ann å formulere seg bedre enn det som er blitt gjort.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 07, 16:47
til bønna.. jeg trodde du satt i plankehaugen styret jeg, for det er en av dere BRH gutter som sitter der

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 16:52
Endret: 12 sep 07, 16:54

Opprinnelig postet av keiko99
til bønna.. jeg trodde du satt i plankehaugen styret jeg, for det er en av dere BRH gutter som sitter der

Han har vel meldt seg ut for en stund siden vel keiko99 ?? Mener å ha lest det.

Denne listen er nok ikke oppdatert http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=plink&id=647

 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 sep 07, 17:01
Skriv opp tre fra johansen familien også.. mitt nr er 317

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 07, 17:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
til bønna.. jeg trodde du satt i plankehaugen styret jeg, for det er en av dere BRH gutter som sitter der

Han har vel meldt seg ut for en stund siden vel keiko99 ?? Mener å ha lest det.

Denne listen er nok ikke oppdatert http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=plink&id=647

 

ok takk for info rune

---------------------------

http://keiko99.net


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 18:37
Opprinnelig postet av paco
Tror du 1000 medlemmer av Plankehaugen forlanger dette.FFK og Plankehaugen har jo kommet ut med begrunnelsen for utestengelsen,regler er enkelt og greit blitt brutt.Neste person som gjør noe lignende vil sikkert tenke seg godt om først.trist at slike ting skjer men hva skal vi med lover og regler til


Det å påstå at "regler er enkelt og greit blitt brutt" er totalt historieløst i rettssikkerhetsammenheng, og det er bare å prise seg lykkelig for at ikke sånne som deg  har noe med lov og rett å gjøre, på noe nivå!!!

Kom fankern meg ikke her med rettsprinsipper, for det som her har skjedd har INGENTING med rettsprinsipper å gjøre.

Det som jo er poenget er at Zoran har blitt idømt PHs aller strengeste straff, som så klubben helt feilaktig har hengt seg på, og at straffa ikke står i stil med forseelsen!

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 12 sep 07, 20:09
Endret: 12 sep 07, 20:10

Mail sendt... håper vi får en oppklaring i denne saken!

støtter iallefall Zoran 110%!

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 07, 21:11

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 00:23

Opprinnelig postet av keiko99
dere for høre litt på ulf her så håper jeg dere skjønner mere nå

Det Ulf sier der mener jeg ikke holder for å utestenge Zoran fra Stadion. Ute av PH, kanskje.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 00:51
du kan umulig skjønne problemet

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 01:49

Opprinnelig postet av keiko99
du kan umulig skjønne problemet

Jeg har hørt hva Ulf sier, men allikevel synes jeg det blir reagert for sterkt.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 sep 07, 05:14
noe strengt er det, men det er jo for å statuere et eksempel

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 13 sep 07, 07:59
Enig med Ulf i at slik kan vi ikke ha det.

Uenig med FFK i straffen disse fikk! Altfor strengt! Dette skaper bare avstand, splittelse, grupperinger og at noen folk går under jorda. Vi ender sikkert opp med casuals :(

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 08:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
du kan umulig skjønne problemet

Jeg har hørt hva Ulf sier, men allikevel synes jeg det blir reagert for sterkt.

sterkt ? nå må du se og våkne opp litt rune. folk er redde for å gå på kamp så syns du det er sterkt og reagere slikt.

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 sep 07, 08:52

Opprinnelig postet av keiko99
folk er redde for å gå på kamp så syns du det er sterkt og reagere slikt.

Jeg er redd for å stå hos plankehaugen jeg også, men så jeg har kjøpt meg billetter på langsiden isteden og der er det litt tryggere.

Borte på ph-feltet er det en gærning med flosshatt som hyler og skriker meg inni øret.

Den er en snauklippt, gigantisk kæll fra indre østfold som hopper og dytter så jeg faller og skader meg.

Det er folk som har mala seg i hele ansiktet, så ungene tør jo ikke å være med der borte.

Det sitter folk med termoser med kokende kaffe oppi. Jeg orker ikke flere brannsår på beina.

 

Så det blir langsiden neste år også.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3