Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 64 63

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 sep 07, 08:53
Opprinnelig postet av Liraren
Ble avklart med en vakt og fikk også tillatelse av en vakt. Så du skyter deg litt på leggen!


Hjelper lite å få tillatelse av en vakt når denne vakta ikke har noen som helst mulighet til å tillate det.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 20 sep 07, 12:32
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av Liraren
Ble avklart med en vakt og fikk også tillatelse av en vakt. Så du skyter deg litt på leggen!


Hjelper lite å få tillatelse av en vakt når denne vakta ikke har noen som helst mulighet til å tillate det.
 

 

Så du mener at vakta er bare til pynt, vakta har ingen rettigheter! Det du sier her, han kan ikke gjøre noenting som helst da?

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 sep 07, 12:49
Opprinnelig postet av Liraren

 

Så du mener at vakta er bare til pynt, vakta har ingen rettigheter! Det du sier her, han kan ikke gjøre noenting som helst da?

Du kan nesten si det på den måten. Sånn jeg ser det så har vaktene kun et rapporteringsansvar. De har nok ingen myndighet til å legge hand på folk. Dette har nok bare de som har lovt til det å gjøre, Politi etc.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 sep 07, 13:07

Riktig som Rune Haugen sier. Det private vakter kan gjøre er det samme som alle kan gjøre; nemlig å gripe inn for å hindre forbrytelse som ville skade liv eller eiendom. Men man har bare lov til å gripe inn med hva man kan kalle en minimumsinnsats. Hvis gjerningsmannen forsøker å stikke av skal man være forsiktig med å holde ham igjen. Man avverger ikke er forbrytelse ved å hindre en tyv/bråkmaker i å forsvinne.

Hvis forbrytelsen allerede er begått og gjerningsmannen er tatt på fersken har man noe bedre grunnlag for å holde ham fast til politiet kommer. Men selv da må man være forsiktig.

Under angrep har man rett til å forsvare seg med rimelige midler i forhold til alvoret i angrepet. Står liv i fare så behøver man ikke nøle for å fundere om man har lov til å ty til makt eller ikke. Da slår man heller først. Men igjen, kun i den grad det er strngt nødvendig for å hindre et akutt angrep. Man skal ikke fortsette å ta ut sinne på en allerede overmannet angriper. Da gjør man seg selv til en lovbryter.

Særlige rettigheter til å gripe inn overfor folk er det bare politiet som har.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 16:30

Opprinnelig postet av Liraren
BLussing på tribunen er ikke en forbrytelse som er så alvorlig at det skal bli 1.5 års utestengelse!

Enig, men de som gjør det bør betale boten klubben får og være utestengt til det er gjort. Bruker vel å bli 10-20 tusen i bot?


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 11:19
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Liraren
BLussing på tribunen er ikke en forbrytelse som er så alvorlig at det skal bli 1.5 års utestengelse!

Enig, men de som gjør det bør betale boten klubben får og være utestengt til det er gjort. Bruker vel å bli 10-20 tusen i bot?



du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..

---------------------------

Hiv styret!!!!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 22 sep 07, 18:55
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 sep 07, 19:34
selv skulle jeg øsnek det var casuals i byen vår. Selvom jeg ALDRI kunne tenkt meg og være en selv ganske enkelt fordi jeg vet jeg får grisejuling uansett:P! Casuals passer på byen. Gjør så folk ikke tar seg til rette. Føler vi trenger det:) MEn når det er sagt er det ikke så viktig at vi får casuals. Bare bryr meg ikke om det blir utviklet et miljø!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 sep 07, 20:23
Etter hva jeg har hørt rykter om så har det vært et slagsmål oppgjør i gamlebyen mot lillestrøm folk, stemmer dette?

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 23 sep 07, 09:33

Opprinnelig postet av Liraren
selv skulle jeg øsnek det var casuals i byen vår. Selvom jeg ALDRI kunne tenkt meg og være en selv ganske enkelt fordi jeg vet jeg får grisejuling uansett:P! Casuals passer på byen. Gjør så folk ikke tar seg til rette. Føler vi trenger det:) MEn når det er sagt er det ikke så viktig at vi får casuals. Bare bryr meg ikke om det blir utviklet et miljø!

Hvordan tenker du at folk som er opptatt av gjengslagsmål mot andre lags fans skal passe på byen? Hindre at andre tar seg til rette ? tenker du da på andre casuals ?

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 22 sep 07, 20:43
Endret: 22 sep 07, 20:43
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.


hehe, det meste den dama har sagt er jo usakelig fra ende til annen. Minner meg om en bestemt hval i sine glansdager. Selvom han er et prakteksemplar av en forumbruker nå :)

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 22:19
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av schpa84

du er virkelig så dum som jeg forestilte meg... hehe..lol..


Var det ikke en slik uttalelse fra meg du reagerte så kraftig på og synes jeg var barnslig og usaklig.

Dette sa du da:

Opprinnelig postet av schpa84

oG IKKE KOM MED USAKLIGHETER SOM: ER DU HELT STOKK TETT I HODET DITT? DU VIRKER IKKE SÆRLIG MODEN NÅR DU KOMMER MED SLIKE UTSAGN


Å møte seg selv i døren kalles vel dette.


hehe, det meste den dama har sagt er jo usakelig fra ende til annen. Minner meg om en bestemt hval i sine glansdager. Selvom han er et prakteksemplar av en forumbruker nå :)


Hmmm, du kommer jo med slike utalelser selv, så hvorfor skulle det være verre når jeg gjør det. er kanskje ikke så rart i når man hele tiden må tåle drittkasting fordi man forsvarer noen som hele tiden blir hetset og må tåle dritt? Men det ligger vel i menneskets natur å angripe de som er annerledes og tenker annerledes. De kan vel utgjøre en trussel hvis de får utvikle sine talenter og engasjement?

---------------------------

Hiv styret!!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 sep 07, 19:28
Endret: 19 sep 07, 19:35
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Det var svært så gøy det var for deg å knote på tastaturet og kalle folk barn bare for å provosere, jeg syns ikke du oppfører deg et hakk mer voksent enn de du diskuterer med. Kansje bedre å istedenfor statuere et eksempel hvis du er så moden, heller enn å komme med et tilsvarende barnslig innlegg?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 07, 20:13
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Det var svært så gøy det var for deg å knote på tastaturet og kalle folk barn bare for å provosere, jeg syns ikke du oppfører deg et hakk mer voksent enn de du diskuterer med. Kansje bedre å istedenfor statuere et eksempel hvis du er så moden, heller enn å komme med et tilsvarende barnslig innlegg?

 

Jeg prøver jo her nettopp og fortelle det motsatte, at de IKKE er blitt kalt for barn,men at det er barnepris på PH feltet. Personen som skrev innlegget gjorde ett poeng av at OM de startet en ny gruppering, brøt ut av PH, tvilte han/hun på at de fikk en avtale om barnepris eller supporterpris om du vil på dette feltet.

Med FFK`s holdning til dere, tviler jeg på at dere i det hele tatt blir tibudt et eget felt.

Men du har helt rett, denne skittkastingen blir for dumt, meg selv innkludert. Skal gi meg nå, denne diskusjonen er død fra min side.

Dere skal vite at jeg ikke har det minste i mot BRH så lenge de fortsetter å oppføre seg slik de har gjort in real life, og om det er interessant, synes jeg straffene er alt for strenge. Har heller aldri satt min fot på deres felt, men sitter som regel rett i nærheten da jeg liker trykket og stemningen.Har ikke en dritt i mot Zoran, synes han er en artig fyr.

Hvorfor slenger jeg dritt da?Tja, jeg er vel som dere, bir provosert jeg også, og drar motsvarene litt langt. Ferdig med det nå.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 sep 07, 20:38
Takker og bukker Kan ikke si at jeg på noen måte har vært usaklig, men jeg har gitt utrykk for min mening. at du mener jeg er lett å fyre opp er helt ok, men det finnes alltid to sider av en sak! Eller?

---------------------------

Hiv styret!!!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:18

Opprinnelig postet av schpa84
Takker og bukker Kan ikke si at jeg på noen måte har vært usaklig, men jeg har gitt utrykk for min mening. at du mener jeg er lett å fyre opp er helt ok, men det finnes alltid to sider av en sak! Eller?

 

Det har du veldig rett i. Jeg mener forøvrig at en sak har som regel 3 sider, min,din og sannheten

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 sep 07, 19:56
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Er du med på dette forumet for å fyre opp og provosere mennesker med usakligheter eller er du her for å diskutere på en saklig måte?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 19 sep 07, 21:40
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



 jo det er jo bare koselig å glede andre med mennesker ;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 07, 17:19
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



 jo det er jo bare koselig å glede andre med mennesker ;)

 

Enig 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 64 63

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340