Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 64 5

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:24
Opprinnelig postet av Liraren

Hvem er disse casuals gutta t olsen? Aldri hørt om casuals i Fredrikstad?


Beklager, mente BRH, det er for lett å forveksle...!

---------------------------

Gashi!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 15:25
T.Olsen driver bare å provoserer, med fullt overlegg, les alle innleggene hans, er bare samme pisset

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:26
Endret: 11 sep 07, 15:27
Opprinnelig postet av bjorn
T.Olsen driver bare å provoserer, med fullt overlegg, les alle innleggene hans, er bare samme pisset

Hehe.. Traff bra med mitt forrige innlegg.

---------------------------

Gashi!


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:28
Nei. Du fremstod bare som en dust.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:25
Opprinnelig postet av Liraren

Hvem er disse casuals gutta t olsen? Aldri hørt om casuals i Fredrikstad?

Fy faen hvor latterlig går det ann og bli? Du baserer alle utsagnene dine på ren og skjær forhåndsdømming! Plankehaugen har tatt 200 steg framover etter at BRH ble stiftet. Idag tok de 200 skritt tilbake!

 

litt artig, når ting går i mot BRH er helvete løs med en gang.... jaggu folk som tåler mye det der... begynn å sloss met styret på PH feltet i kampen mot brann også da, så har dere vel fått supporter kulturen i Fredrikstad til nye høyder igjen tenker jeg...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 sep 07, 15:21

Slutt med hakkinga på BRH! Jeg er uenig med dem i mange av deres synspunkter, men de er ålreite typer fordet! Dessuten lager de mye liv på stadion, og da er det greit nok for meg at vi ikke er helt enig i alt. :)

Forslaget mitt med stillhet i 1.omgang, er jo ikke noe ment til spillerne. Det er mer som en klage til Plankehaugenstyret og FFK. Men det er som sagt bare hvis vi ikke får mer info ang. utestengelsene. Ikke pga utestengelsene, som jeg ikke vet no særlig om og derfor ikke uttaler meg stort om.

SKulle vi derfor få grunnen og den viser seg å være uakseptabel, vil jeg fortsatt at vi skal ha stillhet i 1omgang.

Dessuten har jeg opplevd flere veldig berusede mennesker som sitter, og som jeg ikke kan tenke meg er utvist. Dette er jo også et alvorlig regelbrudd! I tillegg så har jeg ikke sett Zoran har fått klager fra noen vakter under hjemmekamper, og da burde vel vaktene også få en reprimande? Syns forøvrig vaktene er slække, og slipper inn veldig mange berusede, samt at de er dårlige på kroppsvisitering.

Så dårlig som sikkerheten er på Stadion, burde klubben fått bot isteden for at noen av våre supportere blir utestengt!

 " For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi en for alle og alle for en", lyder en svært så kjent FFK-sang. Nå må vi vise at vi ikke tålererer slikt av klubben, og forlange en grunn! For Zoran er en stor del av Fredrikstad, og alle som har noe med FFK og Fredrikstad som by forøvrig skylder Zoran en stor takk!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 11 sep 07, 17:52
Opprinnelig postet av Tassen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Kan vel ha noe med at de, og ultras fra resten av Norge, er drittlei av å bli behandlet dårlig?


Behandlet dårlig?

Et tips, bare sånn by the way: DRA PÅ KAMP, SYNG FOR LAGET, DRIT I ALT ANNET. Herregud, det er fotball det handler om, ikke anarki eller hva pokker. Trodde det var fotballen som betydde mest?
OG; oppfører man seg, er det grådig rart hvis man blir utestengt...

---------------------------

Andres meninger støter meg.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:16
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Må si at du T.Olsen er den mest patetiske av de alle. "Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg." Hva er det for noe å si? På hvilket grunnlag sier du det?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:18
Endret: 11 sep 07, 15:19
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.
Må si at du T.Olsen er den mest patetiske av de alle. "Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg." Hva er det for noe å si? På hvilket grunnlag sier du det?


Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.

---------------------------

Gashi!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 sep 07, 15:23
Opprinnelig postet av T.Olsen

Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.


Hold deg unna samtalen T.Olsen, du har ikke peiling

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 15:24
Endret: 11 sep 07, 15:25
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.

Pust rolig to ganger, T. Olsen. Hverken BRH eller noen andre i Fredrikstad er casuals. Det bidrar ikke så voldsomt i denne debatten at vi stempler hverandre som det ene eller andre - i hvert fall ikke når betegnelsene er feil.

---------------------------

Ære være Plankebyen


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 11 sep 07, 15:28
Her er brevet fra PH. Som dere ser forklarer det lite eller ingenting for stakkarene som er utestengt.
Ordrett og komplett:


På grunn av klager har Plankehaugen i et enstemmig styrevedtak besluttet å ekskludere deg fra
Plankehaugen og alle arrengement i regi av Plankehaugen på ubestemt tid.

Vedtaket er fattet etter Plankehaugens vedtekter §7:
Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade
FFK/Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret.

For et enstemmig styre
signatur
Talsmann Ulf Berg

slutt


Brevet fra FFK er enda kortere og innholdsløst. Det sier at han er utestengt fra alle kamper arrangert av FFK ut 2008 og referer til at han er kastet ut av plankehaugen. Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor et ubegrunnet vedtak av PH får han utestengt fra stadion.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:13
Vet ikke om dette har noe med blusset på nadderud og gjøre men den personen som gjorde det burde få en skikkelig straff da det rett og slett var livsfarlig men som sagt vet ikke om det har noe med utestengelsen og gjøre

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 00:29

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Lemmy
Så kommer det ingen informasjon fra Plankehaugen eller FFK, håper jeg 1.omgang spilles i stillhet fra Plankehaugens side mot Brann!

Plankehaugen demonstrerer mot Plankehaugen?

 

De drar rett og slett en "SV" med andre ord.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 11 sep 07, 14:47
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av Lemmy
Så kommer det ingen informasjon fra Plankehaugen eller FFK, håper jeg 1.omgang spilles i stillhet fra Plankehaugens side mot Brann!

Jeg er med på den!

Jepp !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 14:54
Endret: 11 sep 07, 15:02
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme *** som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Mod: Ro ned språkbruken

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 15:02
Endret: 11 sep 07, 15:04
Opprinnelig postet av bønna
Plankehaugen som supportergruppe er død.

Nei. Plankehaugen lever videre, Fredrikstad Fotballklubb lever videre og Fredrikstad by lever videre. Vi har fått slag i trynet før og reist oss. Gang på gang.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 sep 07, 15:06
Nå er det jo som kjent ingen (veldig få) som vet bakgrunnen for dette (tydeligvis ikke alle de det gjelder heller), men å begynne å planlegge allslags mulige og umulige aksjoner mot PH (Plankehaugen som demonstrerer mot Plankehaugen hadde vært et "artig" syn, ja...), klubben og for den saks skyld laget før en vet noe som helst, er vel å dra det "litt" langt!

Jeg velger å tro at det ligger en eller annen saklig begrunnelse bak... hva det nå måtte være.

Men der har vi jo igjen en del av problemet med at ingen offisielle kanaler vil fortelle bakgrunnen for det som har skjedd. Da blir det fort sånn!

---------------------------

Svensk magi!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:08
Skal Plankehaugen og FFK styret enstemmig  ha kastet ut 4 medlemmer helt uten grunn eller ligger det noe bak?


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 64 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340