Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 59 8

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 17:21
Endret: 11 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av vedkasse
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nå må du ikke glemme at jeg fortsatt er til stede Tassen. Skal nok få gira opp PH uansett Zoran eller ei.



Rune Haugen overtar som forsanger! Hele Plankehaugen er reddet!      

Kanskje det kanskje, jeg har i hvertfall vært det før, men ikke innen fotballen.

Faktisk det mest normale innlegget jeg har sett fra di side. Men jeg tipper at det du sier her er ironisk ment.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 sep 07, 17:39
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Nå mener vi masse her. Uten at vi egentlig vet hva som har skjedd i denne saken.  4 personer er utestengt¨. Men vi vet ikke hvorfor!!!  . Spiller ingen rolle hvem dette gjelder.  Men syntes at en i Plankehaugens styre og stell bør gå ut å forklare saken!!!!  Det syntes jeg vi har krav på som medlem i plankehaugen!!! Slipper vi alle de spekulasjonene.  Lettere og være enig eller uenig etter at saken har blitt lagt på bordet.

 

 

Veldig enig. Tenkte akkurat det samme.

---------------------------

Fredd


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 17:41
Endret: 11 sep 07, 17:51
Opprinnelig postet av bønna
 I Zorans sitt tilfelle så vet jeg at dette er svært urettferdig, det samme gjelder en av våre egne i BRH. De 2 andre utestengelsene har jeg ikke kunnskap nok til å uttale meg om

Det er godt mulig at Zoran sitt tilfellet er tvilsomt, men jeg har valgt å tro på styret og stell i både FFK og i PH, og tror forsatt at det er god grunn, men det blir jo bare synsing fra alle bortsett fra de det gjelder...


Opprinnelig postet av bønna

Joda, fikk det med meg, var så heldig at jeg vokste opp på Trosvik Torv, 50 meter fra gamle stadion, så jeg har fått med meg samtlige hjemmekamper fra 94-sesongen, med noen få unntak. Det jeg også fikk med meg som ung tilskuer var at det var uvanlig mye folk på kampene til å være 2.divisjon. Det lå noe latent hos FFK. Du må huske at vi spilte i samme divisjon som både Østsiden og Selbak en liten stund og ikke kom og fortell meg at de kunne vært på samme sted som det vi er i dag om de klubbene kunne ruttet med like mye penger som oss. Man kan faktisk ikke kjøpe seg til lojalitet hos en fotballsupporter, bortsett fra hos sånne som deg(vet ikke helt hva jeg skal kalle sånne deg).

Sånne som meg ja, som har sleti trebenker på stadion siden slutten av 80 tallet, Fikk min første kamp i 1989, og hvert der hvert eneste år siden det. Om øssia hadde vært der vi er idag er det ingen som kan svare på. Problemet som var i FFK var det gamle styret som mente at alt skulle gjøres som før, og alle så jo hvor vi lå da! Når eggen kom inn fikk han system i rotet på klubbhuset på Holmen, og da begynte folk å komme til Fredrikstad Stadion, jeg har sittet sammen med 90-100 andre på kamp i 2 divisjon, så fortell ikke meg at du så det var noe som lå latent allerede da!

Ja hva skal du kalle sånne som meg? Trofast supporter ovenfor laget som stiller opp i tykt og tynt, i regn eller snø, jeg sitter der jeg, greit , jeg står ikke å synger, men det er fordi jeg og min far har sesongkort sammen på hovedtribunen, det har vi hatt siden 1 året i TL! Det er maks en hjmme kamp de siste 5 åra jeg har missa. Jeg tar meg til og med fri fra jobben hvis jeg må for å få med meg kampen! Så kom fa**  ikke her å mistenke meg for å følge laget pga at de er kjøpesterke! Jeg følger laget av kjerlighet jeg, kjerlighet til klubben FFK og byen Fredrikstad. Ikke pga at supporterne lager liv på tribuna!

 

 

 

 

Opprinnelig postet av bønna


Hva om de har holdt seg innenfor regelverket, men har blitt uskyldig dømte? Er det fortsatt greit at de ikke slipper inn?

Det er klart, at hvis noen kan bevise at de ikke har gjort noe galt så skal de ike utestenges, det er det heller ingen som har sagt!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 07, 17:45
Endret: 11 sep 07, 17:46

Jeg regner med det kommer en protest mot PHs styre fra PH medlemmer til søndag?

Eller synes medlemmene det er greit at Sturm Abteilung i Plankehaugen utestenger medlemmer uten forklaring til de berørte?

Jeg hadde ikke funnet meg i å være medlem i en organisasjon som behandlet medlemmene sine på den måten.

Plankehaugen hadde løst dette så utrolig mye enklere om de hadde skrevet "Medlemmene er ekskludert med hjemmel i paragraf X og de er gitt beskjed pr. brev om ekslusjonen og begrunnelse for ekslusjonen."

Brødhuene i styret avslutter også med: "Plankehaugen styret har ingen ytterligere kommentarer til saken."

Men i vedtekten står det også at "Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner". Styret har ingen ytterligere kommentarer, mens vedtektene sier de skal må komme med en redgjørelse? Hva skal styret gjøre dersom noen medlemmer krever redgjørelse da?

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 11 sep 07, 17:47
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av seal_dm

Jeg har meldt meg ut i dag. Mye pga den saken her, men også fordi jeg synes komersialiseringen i Plankehaugen har gått for langt. Ser ikke engang på PH som en ordentlig suporterklubb. Alt for mye fokus på helt andre uvesentlige ting. Det blir for trivielt, harry, for strigleforma. Nesten ikke fokus på tribuneliv, med unntak av noen få personer.

Og når det gjelder det å fyre opp bluss på Nadderud, når sant skal sies, guttestreker, ikke sant?

guttestreker??? ja ser du på det som guttestreker så sier vel det litt om deg



Jeg tar bare denne posten som eksempel. Synes klubben og forumet har blitt upersonlig og vi prøver å være noe vi ikke er. (Sikkert fordi vi har blitt bedre med tiden eller..noe.)
 Hvorfor skal alle være så sure på hverandre? Blir nitrist av å lese hvor mye dritt som kastes frem og tilbake, uten ironi, her.
Go buy yourself a smile, godtfolk..

---------------------------

Andres meninger støter meg.


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 11 sep 07, 17:52
Opprinnelig postet av Tassen
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dette var BRH -medlemmer, er det egentlig helt greit for meg.

For et utrolig latterlig utsagn. Og om de var uskyldge? Jeg kan si at to personer med større eller mindre tilknytning BRH  er utestengt. Hvorfor lurer vi i enkelte tilfeller også på.


Som jeg har skrevet tidligere baserer jeg kommentaren på at de har utført regelbrudd.

Må forresten si at dere "ultras-gutta" oppfører dere patetisk i denne tråden.



Kan vel ha noe med at de, og ultras fra resten av Norge, er drittlei av å bli behandlet dårlig?


Behandlet dårlig?

Et tips, bare sånn by the way: DRA PÅ KAMP, SYNG FOR LAGET, DRIT I ALT ANNET. Herregud, det er fotball det handler om, ikke anarki eller hva pokker. Trodde det var fotballen som betydde mest?
OG; oppfører man seg, er det grådig rart hvis man blir utestengt...

---------------------------

Andres meninger støter meg.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 sep 07, 17:54
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Men i vedtekten står det også at "Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner". Styret har ingen ytterligere kommentarer, mens vedtektene sier de skal må komme med en redgjørelse? Hva skal styret gjøre dersom noen medlemmer krever redgjørelse da?

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.



Siden det står at generalforamlingen har krav så vil det sikkert komme en redgjørelse for det på generalforsamlingen, men husk at ffksupporter.net er ikke noe generalforsamling, heller ikke F-B.no eller vg.no en generalforsamling er stort sett kun en gang i året, men kanskje ledelsen i PH skal kallen inn til en ekstraordinær generalforsamling.

Ellers så vil jeg si at jeg støtter ledelsen i PH frem til noe annet er bevist, jeg velger å tro at de har litt peilig på hva de driver med.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 sep 07, 17:55
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.

Eller hva om de som ikke er fornøyd med styret gjør noe med det på generalforsamling, evt starter sin egen supporterklubb?

Styret gjør faktisk en jævlig bra jobb på mange felt, at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran, gir meg inntrykk av at det er MYE mer enn kjefting på medsupportere som er grunnen.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 17:57
Endret: 11 sep 07, 17:58
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

Du skrev rett ut på dette forumet i en tidligere tråd at en fra BRH kunne dra  til helvete og at du skulle "gi han en på trynet", fordi han kritiserte deg da du brukte vold før Hammarbykampen. 

Sier litt om intelligens...

MOD: Redigert bort en del mindre pene ting

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 sep 07, 17:58

Siden noen synes å trekke i tvil at det ikke nevnes noen grunn i brevene, vil jeg her gjengi brevene (har desverre ikke scanner som funker her).

Brev fra PH:

 

"På grunn av klager har Plankehaugen i et enstemmig styrevedtak besluttet å ekskludere deg fra Plankehaugen og alle arrangement i regi av Plankehaugen på ubestemt tid.

Vedtaket er fattet etter Plankehaugens vedtekter §7:

Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade FFK/Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret."

For er enstemmig styre

(signert Talsmann Ulf Berg)"

 

Brevet fra FFK:

"Vis viser til vedlagt brev fra Plankehaugen.

På bakgrunn av styrevedtak i Plankehaugen, lovlig hjemlet i henhold til Plankehaugens vedtekter, har FFK vedtatt følgende:

FFK har besluttet at De er utestengt fra alle kamper, arrangert av FFK, fra dags dato og ut sesongen 2008.

Signert Morgan Andersen, Adm. direktør"

 

Noe jeg tenkte på først da jeg skrev dette: Siden når har FFK begynt å ta beslutninger på grunnlag av Plankehaugens vedtak??

Men jeg må først og fremst si at dette virker helt totalt meningsløst. For å ta Zoran som eksempel: Mannen er hovedgrunnen til at vi endelig begynte å få ordentlig tribuneliv som ble lagt merke til rundt om utenfor Østfold. Og dette er takken? Ekskludert uten begrunnelse??

Takk for alt , Zoran - du er en legende!! Oppfordrer folk til å melde seg ut av PH, så kan de stå der med sine "Håndballens venner"-takter og "klapp-klapp-klapp" og "gi meg en F..." en gang hvert 20 minutt. PH-kortet vil for meg heretter ikke engang være verdt papiret det er trykket på!! For en gjeng håpløse nisser - jeg blir kvalm!!!

 

 

 

 

 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 18:06
Endret: 11 sep 07, 18:07
Opprinnelig postet av djpete
...at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran...

Har Morgan sagt at han er uenig i utestengelsen? Hvor da?

---------------------------

Ære være Plankebyen


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 sep 07, 18:14

Tragisk av Ph. Nok en gang beviser Ph-styret at de ikke har peiling på tribunekultur.

Skam dere! Jævla nisser!

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 sep 07, 18:17

Det er kanskje godt mulig at pressen ikke har skrevet noe om lovbruddet for å skjerme den/de som har gjort dette? Alle vet nå hvem dette er snakk om allikevel. Om presset blir for sterkt så går nok FFK/ph ut med hva lovbruddet gjaldt. Allikevel synes jeg det er dårlig at vedkommende ikke har fått noen svar i brevet som var tilsendt dem selv.

Ellers synes jeg det er dumt av flere å være så krasse mot hverandre før de vet noe mer om saken. Når det kommer for en dag hva som har skjedd så synes jeg det er greit å gi uttrykk for hva man føler, men jeg synes det er synd om folk ikke vil møte opp og støtte laget sitt pga dårlig behandling av enkelte. Medlem av ph eller ikke er vel ett fett for stemningen på tribunen. Folk kan vel synge på tross av medlemskap osv osv...


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 sep 07, 18:27

Utestengt et år fordi man tenner et bluss? Noe man også fikk lov til av vakta?

Er det mulig..  Dette kan man bare ikke finne seg i!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 sep 07, 18:30
Endret: 11 sep 07, 18:38

Jeg er paa ferie paa Rhodos, saa derfor kommer denne mailen litt sent. Jeg aner for oeverig absolutt ingenting om dette dersom noen lurer. Mailen mottat kl 12:28 i dag er gjengitt i sin helhet fra Zoran:

------------------------------

Hei Øystein.

I.o.m. at jeg har ikke mulighet til å skrive noe på forumet (og vil gjerne
fortsette med dette) så lurer jeg på om du kan bare slenge info under
riktig sak.
Rykter kommer til å gå uansett og da er det like greit å spiller med åpne
kort vel. Jeg har i dag mottat brev fra Plankehaugen og FFK om
utestengelse fra stadion. Begrunnelsen er den samme som det står på PH
sider mens FFK viser til styrevedtak i Plankehaugen. Vil også benytte
annledning at det komemr noe veldig overraskende og jeg finner meg ikke i
dette. Når det gjelder tråden jeg startet vedr. at jeg gir meg som
forsanger har ingenting å gjøre med dette da jeg fikk vite det først i
dag.

MVH
Zoran Puvatcha

------------------------------

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 sep 07, 18:36
Opprinnelig postet av FFK Forever

Utestengt et år fordi man tenner et bluss? Noe man også fikk lov til av vakta?

Er det mulig..  Dette kan man bare ikke finne seg i!

 

Jeg opplyste både andre vakter, politier og Ulf Berg om dette, men fikk til svar at dette var "tullball" for å bruke Ulf Bergs egne ord 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 18:37
jaja så vet vi det ---

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 18:45
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

Du skrev rett ut på dette forumet i en tidligere tråd at en fra BRH kunne dra  til helvete og at du skulle "gi han en på trynet", fordi han kritiserte deg da du brukte vold før Hammarbykampen. 

Sier litt om intelligens...

MOD: Redigert bort en del mindre pene ting
Forskjell på vold og selvforsvar og voldelige hammarby supportere.men for all del,de som ikke lenger vil på stadion og se FFk kan jo bare sitte hjemme.Vet ikke hvem som er utestengt men de vet sikkert selv hva de har gjort og er de utestengt for noe de ikke skal ha gjort så kommer sikkert dette frem

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 18:47
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av djpete
...at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran...

Har Morgan sagt at han er uenig i utestengelsen? Hvor da?
Det har han nok ikke sagt,kan ihvertfall ikke finne noe i norsk media

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 11 sep 07, 18:53
Endret: 11 sep 07, 18:55

Det skrikes om at dette er skandale, og undergang for PH.

Bare et lite perspektiv, her inne viste min kjappe opptellling, at det kun er 40 mennesker som har debatert saken med 134 innlegg. Og av dem igjen er det kun en andel som er i harnisk. Hallo folkens; dette er en dråpe i havet, eller kun 0,33% av de som er på stadion. Og da er ALLE som har deltatt i denne diskusjonen med...

Med andre ord, en utenforstående vil fort kalle dette storm i et vannglass. Over 11.000 mennesker vil sansynligvis ikke merke eller tenke over det som er skjedd når de møter opp på Stadion på søndag...

Og at FFK har publikumsapell har vel vært kjent lenge:

 

Det er volum som teller både i form av støtte og kroner i kassa for klubben---40 mennesker  fra eller til tar ikke nattesøvnen fra mange...

 

 PS: Det tid å telle...(noen innlegg har kommet i mellomtiden ;)   )

 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4078297

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 59 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24