Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 59 7

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 07, 15:48
Opprinnelig postet av seal_dm

Opprinnelig postet av keiko99
Det jeg har hørt er at disse har vist nok vært utestengt før.

Synes du sa han hadde fått støtte av ledelsen i Plankehaugen jeg keiko. Jeg mente han ikke hadde det. Hva mener du om dette her da?

hva kaller du dette da ?

---------------------------

http://keiko99.net


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 11 sep 07, 15:49
vedtekter §7.
Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade FFK/Plakehaugens omdømme, kan eksluderes av styret.

Viser også til brevet jeg har gjengitt over.
Hvordan kan PH sine interne regler og vedtak resultere i at FFK utestenger folk fra stadion?
Akkurat den skjønner jeg fint lite av.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:50

Opprinnelig postet av bønna
Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!

 

Så det er grunnen? At en har kjeftet på en annen supporter, og blitt utestengt for det? haha, noe av det dummeste jeg har hørt. Dette har nok ikke med kjefting på egne å gjøre i det hele tatt!



Opprinnelig postet av bønna
Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

 

Så spillerne som gjør jobben på banen betyr ingenting for deg? Da er ikke du mye til supporter i mine øyne! Dere sier jo selv at deres intensjoner er å støtte laget. Laget = SPILLERE, TRENERE, STØTTEAPPARAT.

 

 

 

 

 

p.s.Akkurat den travhesten kan de gøre om til pålegg for min del

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 sep 07, 15:52
Opprinnelig postet av seal_dm

Jeg har meldt meg ut i dag. Mye pga den saken her, men også fordi jeg synes komersialiseringen i Plankehaugen har gått for langt. Ser ikke engang på PH som en ordentlig suporterklubb. Alt for mye fokus på helt andre uvesentlige ting. Det blir for trivielt, harry, for strigleforma. Nesten ikke fokus på tribuneliv, med unntak av noen få personer.

Og når det gjelder det å fyre opp bluss på Nadderud, når sant skal sies, guttestreker, ikke sant?



Agreed, PH har forma seg til en Happyhappy kompisklubb hvor man skal føle fellesskapet med store og små gjennom koslige arrangementer, mens fokuset på tribuneliv sakte har forsvunnet, og ansvaret har blitt overlatt til noen få ildsjeler.

Ellers er det ekstremt dårlig mediehåndtering at hverken PH-styret eller klubben vil gå ut med Hva som har hendt og hvem det er. Slik som det er nå gjør de martyrer ut av Klokan og de andre som er kastet, mens de selv fremstår som en haug maktkåte intrigemakere. At klubben har blitt blandet inn og svarer med utkastelse fra stadion i et år er ganske ekstremt, og det bør ligge gode grunner bak en slik besluttning. Da holder det faen ikke med "ingen kommentar" fra Morgan og FFK.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 sep 07, 15:55
Opprinnelig postet av teflon
Viser også til brevet jeg har gjengitt over.
Hvordan kan PH sine interne regler og vedtak resultere i at FFK utestenger folk fra stadion?
Akkurat den skjønner jeg fint lite av.


Der er jeg helt enig med deg. En utestengelse fra Plankehaugen skal da ikke være grunn til å stenge en person ute fra stadion. De burde ha kommet med noe annet enn dette.

Og så litt generelt: Dette er ikke en tråd for eller mot BRH, så prøv å unngå en slik debatt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 15:58
Zoran er vel blant de som har gjort mest for og støtte klubben i tykt og tynt. Når vi har liggi på sisteplass og sloss mot nedrykk og publikum har sviktet har Zoran stått på toppen og dratt oss andre med!!! OG DETTE ER TAKKEN!!!!!! Dra til helvete PH, jeg er faktisk jævelig glad jeg aldri har meldt meg inn i den rompe gjengen pga at mitt engasjement selv ikke ville blitt godtatt. PH har klart og bli ene eier av supporterkultur i Fredrikstad og stengt dørene for andre som har ett mer brennende engasjement slik at den fantastiske kulturen som har blitt bygd opp av Zoran skal bli hundsett.. EN STOR SKAM FOR SUPPORTER NORGE!!

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 16:01
enig! en stor skam !

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 16:04
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot



Så det er grunnen? At en har kjeftet på en annen supporter, og blitt utestengt for det? haha, noe av det dummeste jeg har hørt. Dette har nok ikke med kjefting på egne å gjøre i det hele tatt!


Neivel? Da er det best at du, o store orakel, opplyser oss uopplyste om hva grunnen kan være!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så spillerne som gjør jobben på banen betyr ingenting for deg? Da er ikke du mye til supporter i mine øyne! Dere sier jo selv at deres intensjoner er å støtte laget. Laget = SPILLERE, TRENERE, STØTTEAPPARAT.

Men hvem faen betaler lønninga til laget? Hva hadde fotballen vært uten tilskuere? Lag uten supportere og tradisjon(skapt av supportere)spiller på Melløs og Østsiden Stadion og vil kave der nede i all fremtid. La meg spørre deg, betyr det mer for deg at medsupportere/medborgere blir behandlet på en rettferdig måte eller er det viktigere at Gardar Johansson undertegner ny kontrakt?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 16:15
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 16:23
Opprinnelig postet av bønna
Neivel? Da er det best at du, o store orakel, opplyser oss uopplyste om hva grunnen kan være!


Jeg vet ikke noe mer en deg, men det sier seg vel litt selv at det ligger litt mer til grunn en det???

Opprinnelig postet av bønna
Men hvem faen betaler lønninga til laget? Hva hadde fotballen vært uten tilskuere? Lag uten supportere og tradisjon(skapt av supportere)spiller på Melløs og Østsiden Stadion og vil kave der nede i all fremtid. La meg spørre deg, betyr det mer for deg at medsupportere/medborgere blir behandlet på en rettferdig måte eller er det viktigere at Gardar Johansson undertegner ny kontrakt?

 

FFK lå å kavet med brekt rygg i mange år de, men det fikk du kanskje ikke med deg, BRH ble dannet LENGE etter FFK kom tilbake i det gode selskap, og det var først og fremst penger som førte klubben tilbake i TL.

 

Og som svar på om jeg bryr meg om spiller kontrakter eller om enkelte supportere blir rettferdig behandlet, :

 oppfører mine medsupportere seg som idioter, blusser på tribuna og konsekvent er i mot og bryter reglementet til klubben og supporterne så syns jeg faktisk de blir behandlet rettferdig ved at de ikke slipper inn på stadion noe mer!

Da bryr jeg meg faktisk mer om laget, en om de som bryter regelverket slipper inn på stadion igjen!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 sep 07, 16:43
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens


Du har da såvidt jeg kan huske bedt en og annen dra til helvete etter litt kritikk mot Morgan, er det noe mer intelligent?

Forøvrig så tror jeg faktisk PH går til helvete hvis man ikke får oppklaring i denne saken. Splittelsen er alt for stor, og skulle det komme for en dag at Zoran er kastet ut for en så liten ting som å kjefte litt på andre supportere mister PH-styret i manges øyne all sin resterende cred. Det vil i det hele tatt bare se smålig ut, tatt i lys den betydning Zoran har hatt for den stemningen PH har klart å skape, og den syngende delen av PH`s uvikling. Bruken av bluss ulovlig som ukastelsesgrunn kan diskuteres, og gir muligens en litt tyngre grunn, men langt fra nok til å kaste noen ut fra PH synes jeg. At klubben i det hele tatt er koblet inn og i samråd med politiet har utesperret de involverte i et år er hårreisende, og grunnen til dette bør være tungtveiende, for ikke å si massive.

Skulle det komme for en dag at dette er grunnen til utkastelsene er PH skrinlagt for min og mange andres del, og jeg håper i såfall så mange som mulig melder seg ut. Jeg vil heller stå sammen med BRH enn en slik gjeng ryggdolkende sniler, burberrycaps eller ikke.

De som velger å opprettholde medlemsskapet skal få lov til det, så kan de rope Fredrikstad-klapp-klapp-klapp hvert 20 minutt, kose seg med tanken på den fine hesten og glede seg til neste plankehaugens dag på lunds gartneri. Det blir sikkert kjempekos, og er nøyaktig hva PH per nu synes å eksistere for.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 16:43
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens
 

må bare si noe her  ---  i Plankehaugen er det kanskje 4000 medlemmer men så er det i underkant  500 som faktisk synger og lager liv,

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 16:49
Endret: 11 sep 07, 16:56
Vel, jeg skal ikke slå alle over en kam her. Men noen i PH må da ha hode langt oppe i anus når de klarer og få til noe så hoderystende som dette.

Kanskje det betyr at noe nytt vil skje med PH. Kanskje kan dette bety at det vil blomstre frem nye supportergrupper som vil finne seg andre plasser og stå på stadion? Ikke vet jeg, men uansett så burde alle som blir anklaget for noe ha muligheten til og forsvare seg og bli hørt. Alle saker har som sagt to sider og derfor burde det kanskje ha vært tatt opp i en form for høring/megling mellom partene som er involvert faktisk skal kunne komme ut av dette med en form for enighet fremfor og splitte opp i supportergrupperinger og dele supporterne opp i for og imot klaner som igjen er dumt. Ihvertfall når klubbsangen vår synger "DU GÅR ALDRI MER ALENE NÅR DU ER EN AV OSS!!"

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 17:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg vet ikke noe mer en deg, men det sier seg vel litt selv at det ligger litt mer til grunn en det???

 I Zorans sitt tilfelle så vet jeg at dette er svært urettferdig, det samme gjelder en av våre egne i BRH. De 2 andre utestengelsene har jeg ikke kunnskap nok til å uttale meg om


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
FFK lå å kavet med brekt rygg i mange år de, men det fikk du kanskje ikke med deg, BRH ble dannet LENGE etter FFK kom tilbake i det gode selskap, og det var først og fremst penger som førte klubben tilbake i TL.


Joda, fikk det med meg, var så heldig at jeg vokste opp på Trosvik Torv, 50 meter fra gamle stadion, så jeg har fått med meg samtlige hjemmekamper fra 94-sesongen, med noen få unntak. Det jeg også fikk med meg som ung tilskuer var at det var uvanlig mye folk på kampene til å være 2.divisjon. Det lå noe latent hos FFK. Du må huske at vi spilte i samme divisjon som både Østsiden og Selbak en liten stund og ikke kom og fortell meg at de kunne vært på samme sted som det vi er i dag om de klubbene kunne ruttet med like mye penger som oss. Man kan faktisk ikke kjøpe seg til lojalitet hos en fotballsupporter, bortsett fra hos sånne som deg(vet ikke helt hva jeg skal kalle sånne deg).

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og som svar på om jeg bryr meg om spiller kontrakter eller om enkelte supportere blir rettferdig behandlet, :

 oppfører mine medsupportere seg som idioter, blusser på tribuna og konsekvent er i mot og bryter reglementet til klubben og supporterne så syns jeg faktisk de blir behandlet rettferdig ved at de ikke slipper inn på stadion noe mer!

Da bryr jeg meg faktisk mer om laget, en om de som bryter regelverket slipper inn på stadion igjen!


Hva om de har holdt seg innenfor regelverket, men har blitt uskyldig dømte? Er det fortsatt greit at de ikke slipper inn?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 11 sep 07, 17:05

Nå mener vi masse her. Uten at vi egentlig vet hva som har skjedd i denne saken.  4 personer er utestengt¨. Men vi vet ikke hvorfor!!!  . Spiller ingen rolle hvem dette gjelder.  Men syntes at en i Plankehaugens styre og stell bør gå ut å forklare saken!!!!  Det syntes jeg vi har krav på som medlem i plankehaugen!!! Slipper vi alle de spekulasjonene.  Lettere og være enig eller uenig etter at saken har blitt lagt på bordet.

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 17:05
Det er noe som heter personvern og jeg vil påstå at blussing på tribunen kan være fare for liv

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 11 sep 07, 17:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nå må du ikke glemme at jeg fortsatt er til stede Tassen. Skal nok få gira opp PH uansett Zoran eller ei.



Rune Haugen overtar som forsanger! Hele Plankehaugen er reddet!      

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 17:11

Jeg sier: De er nok ikke utestengt for ingenting!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 17:12
Det er jeg helt enig i, at blussing er farlig. Men ser ingen grunn til og utestenge folk for bruk av bluss. En klekkelig bot holder i massevis. Men om det hadde vært snakk om vold og slåssing da kan man utestenge folk i noen kamper. Men for over en hel sessong. Nei det er for håpløst.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 17:18
Opprinnelig postet av bønna

 I Zorans sitt tilfelle så vet jeg at dette er svært urettferdig, det samme gjelder en av våre egne i BRH. De 2 andre utestengelsene har jeg ikke kunnskap nok til å uttale meg om


Hva om de har holdt seg innenfor regelverket, men har blitt uskyldig dømte? Er det fortsatt greit at de ikke slipper inn?

Det er tydelig at du vet mer enn oss da bønna. Kan ikke du forklare litt nærmere da ?? Sånn som det er fremstilt nå så er det jo helt i tåka.

Svaret på spørsmålet blir et klart nei. Men fortsatt vet vi ingenting, og det er det som er frustrerende. Hva skal vi forholde vårs til.

At Zoran har blitt kasta ut på grunn av kjefting på en annen supporter tror jeg ikke noe på bønna. Det må nok mer til enn det.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 59 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24