Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 59 6

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:21

Opprinnelig postet av bønna


Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

 

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

 

Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 sep 07, 15:21

Slutt med hakkinga på BRH! Jeg er uenig med dem i mange av deres synspunkter, men de er ålreite typer fordet! Dessuten lager de mye liv på stadion, og da er det greit nok for meg at vi ikke er helt enig i alt. :)

Forslaget mitt med stillhet i 1.omgang, er jo ikke noe ment til spillerne. Det er mer som en klage til Plankehaugenstyret og FFK. Men det er som sagt bare hvis vi ikke får mer info ang. utestengelsene. Ikke pga utestengelsene, som jeg ikke vet no særlig om og derfor ikke uttaler meg stort om.

SKulle vi derfor få grunnen og den viser seg å være uakseptabel, vil jeg fortsatt at vi skal ha stillhet i 1omgang.

Dessuten har jeg opplevd flere veldig berusede mennesker som sitter, og som jeg ikke kan tenke meg er utvist. Dette er jo også et alvorlig regelbrudd! I tillegg så har jeg ikke sett Zoran har fått klager fra noen vakter under hjemmekamper, og da burde vel vaktene også få en reprimande? Syns forøvrig vaktene er slække, og slipper inn veldig mange berusede, samt at de er dårlige på kroppsvisitering.

Så dårlig som sikkerheten er på Stadion, burde klubben fått bot isteden for at noen av våre supportere blir utestengt!

 " For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi en for alle og alle for en", lyder en svært så kjent FFK-sang. Nå må vi vise at vi ikke tålererer slikt av klubben, og forlange en grunn! For Zoran er en stor del av Fredrikstad, og alle som har noe med FFK og Fredrikstad som by forøvrig skylder Zoran en stor takk!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:21
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Tassen
Jeg er IKKE FFK supporter.

Nei, selvfølgelig ikke.


Tøffen. Skjekk her http://www.ultrasfeltc.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1065 så forstår du aknskje at du har driti deg ut. Jeg er nok LSK supporter ja;)

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 sep 07, 15:22

Hvem er disse casuals gutta t olsen? Aldri hørt om casuals i Fredrikstad?

Fy faen hvor latterlig går det ann og bli? Du baserer alle utsagnene dine på ren og skjær forhåndsdømming! Plankehaugen har tatt 200 steg framover etter at BRH ble stiftet. Idag tok de 200 skritt tilbake!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 15:23

Jeg har meldt meg ut i dag. Mye pga den saken her, men også fordi jeg synes komersialiseringen i Plankehaugen har gått for langt. Ser ikke engang på PH som en ordentlig suporterklubb. Alt for mye fokus på helt andre uvesentlige ting. Det blir for trivielt, harry, for strigleforma. Nesten ikke fokus på tribuneliv, med unntak av noen få personer.

Og når det gjelder det å fyre opp bluss på Nadderud, når sant skal sies, guttestreker, ikke sant?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:25
Opprinnelig postet av Liraren

Hvem er disse casuals gutta t olsen? Aldri hørt om casuals i Fredrikstad?

Fy faen hvor latterlig går det ann og bli? Du baserer alle utsagnene dine på ren og skjær forhåndsdømming! Plankehaugen har tatt 200 steg framover etter at BRH ble stiftet. Idag tok de 200 skritt tilbake!

 

litt artig, når ting går i mot BRH er helvete løs med en gang.... jaggu folk som tåler mye det der... begynn å sloss met styret på PH feltet i kampen mot brann også da, så har dere vel fått supporter kulturen i Fredrikstad til nye høyder igjen tenker jeg...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 sep 07, 15:23
Opprinnelig postet av T.Olsen

Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.


Hold deg unna samtalen T.Olsen, du har ikke peiling

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 15:24
Endret: 11 sep 07, 15:25
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skal ikke legge skjul på at jeg misliker disse causualsguttene.

Pust rolig to ganger, T. Olsen. Hverken BRH eller noen andre i Fredrikstad er casuals. Det bidrar ikke så voldsomt i denne debatten at vi stempler hverandre som det ene eller andre - i hvert fall ikke når betegnelsene er feil.

---------------------------

Ære være Plankebyen


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:24
Opprinnelig postet av Liraren

Hvem er disse casuals gutta t olsen? Aldri hørt om casuals i Fredrikstad?


Beklager, mente BRH, det er for lett å forveksle...!

---------------------------

Gashi!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 15:25
T.Olsen driver bare å provoserer, med fullt overlegg, les alle innleggene hans, er bare samme pisset

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 sep 07, 15:26
Endret: 11 sep 07, 15:27
Opprinnelig postet av bjorn
T.Olsen driver bare å provoserer, med fullt overlegg, les alle innleggene hans, er bare samme pisset

Hehe.. Traff bra med mitt forrige innlegg.

---------------------------

Gashi!


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:28
Nei. Du fremstod bare som en dust.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 11 sep 07, 15:28
Her er brevet fra PH. Som dere ser forklarer det lite eller ingenting for stakkarene som er utestengt.
Ordrett og komplett:


På grunn av klager har Plankehaugen i et enstemmig styrevedtak besluttet å ekskludere deg fra
Plankehaugen og alle arrengement i regi av Plankehaugen på ubestemt tid.

Vedtaket er fattet etter Plankehaugens vedtekter §7:
Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade
FFK/Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret.

For et enstemmig styre
signatur
Talsmann Ulf Berg

slutt


Brevet fra FFK er enda kortere og innholdsløst. Det sier at han er utestengt fra alle kamper arrangert av FFK ut 2008 og referer til at han er kastet ut av plankehaugen. Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor et ubegrunnet vedtak av PH får han utestengt fra stadion.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:28
Opprinnelig postet av seal_dm

Jeg har meldt meg ut i dag. Mye pga den saken her, men også fordi jeg synes komersialiseringen i Plankehaugen har gått for langt. Ser ikke engang på PH som en ordentlig suporterklubb. Alt for mye fokus på helt andre uvesentlige ting. Det blir for trivielt, harry, for strigleforma. Nesten ikke fokus på tribuneliv, med unntak av noen få personer.

Og når det gjelder det å fyre opp bluss på Nadderud, når sant skal sies, guttestreker, ikke sant?

guttestreker??? ja ser du på det som guttestreker så sier vel det litt om deg

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 15:37
dette er latterlig i det hele tatt --  stillhet i hele kampen mot brann !!! 

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:38
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 15:40
Opprinnelig postet av Marcus
dette er latterlig i det hele tatt --  stillhet i hele kampen mot brann !!! 
ja la spillerne bli straffet,er muligens bedre og roe litt ned og se om det dukker opp noe nytt i denne saken.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 sep 07, 15:40
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

Tror nok Klanen ville gjort det samme.. Aner ikke hva som har skjedd men noe har de vel gjort?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 15:42
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av bønna


Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

 

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

 

Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Bra skrevet


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 15:46
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Marcus
dette er latterlig i det hele tatt --  stillhet i hele kampen mot brann !!! 
ja la spillerne bli straffet,er muligens bedre og roe litt ned og se om det dukker opp noe nytt i denne saken.
 

hovedtribunen kan vell dra i gang:  Fredrikstad - klappklappklapp - Fredrikstad - klappklappklapp    men vi får vell vente å se, spillerne kommer ikke til å lide,

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 59 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24