Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 59 av 59 59

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 12:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn

For meg så ser det ut som en pøbel fra hvorsomhelst i verden.

Se bilskiltet da ?? Du tror vel ikke dette er i Kina vel ?? Det er nok mest sannsynlig fra G8- møtet i Rostock ja. Og tysk Nazi-pøbel er veldig flinke til å bygge oppom bråk når de først får sjansen til det.

 

Og fordi det er tysk bilskilt gjør at det er en nynazist???

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 12:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn

For meg så ser det ut som en pøbel fra hvorsomhelst i verden.

Se bilskiltet da ?? Du tror vel ikke dette er i Kina vel ?? Det er nok mest sannsynlig fra G8- møtet i Rostock ja. Og tysk Nazi-pøbel er veldig flinke til å bygge oppom bråk når de først får sjansen til det.

Nå var det vel ikke nazister og høyre-siden som laget kvalm under G8-møtene, men snarere den røde venstresiden med de autonome i spissen...

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 sep 07, 12:25
Endret: 26 sep 07, 12:28
Bildet er av et medlem av tyske Militante Gruppe (MG) som ser på seg selv som arvtakere etter terrornettverket Baader-Meinhof.

Mer om saken her.


Hva et bilde av tyske anarkister har med utestengelses-saken å gjøre er for meg ganske uforståelig. Slike paraleller bidrar i hvert fall ikke til at vi kommer oss videre.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 12:29

Opprinnelig postet av Per Egil
Hva et bilde av tyske anarkister har med utestengelses-saken å gjøre er for meg ganske uforståelig.

188% enig!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 12:32
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn

For meg så ser det ut som en pøbel fra hvorsomhelst i verden.

Se bilskiltet da ?? Du tror vel ikke dette er i Kina vel ?? Det er nok mest sannsynlig fra G8- møtet i Rostock ja. Og tysk Nazi-pøbel er veldig flinke til å bygge oppom bråk når de først får sjansen til det.

Nå var det vel ikke nazister og høyre-siden som laget kvalm under G8-møtene, men snarere den røde venstresiden med de autonome i spissen...

Så vidt jeg vet så var begge parter innvolvert i dette bråket.


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 26 sep 07, 12:37
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Opprinnelig postet av Per Egil
Hva et bilde av tyske anarkister har med utestengelses-saken å gjøre er for meg ganske uforståelig.

188% enig!!

100 % enig ihvertfall. Det er så jævlig mye hysteriske avsporinger i den debatten her att det blir helt håpløst.

Poenget er att folk er møkklei den urettferdigheten som er blitt gjort mot de utestengte. Folk blir rett og slett forbanna over dette her.

Ikke nok med det, men en av de fire ble tatt inn igjen i varmen og gitt VIP billetter bare tre-fire dager etter att han hadde blitt utestengt i halvannet år. Er det sånn att de gjør forskjell, bare for att en av de er kjent?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 sep 07, 13:04
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hvordan vet dere at dette er en nynazist og ikke en fotball pøbel? Hooligan eller lignende?


Med tanke på bilskiltet er det fra Tyskland. Slike tilstander ser man helst i Balkanområdet til nød.  Kanskje i Nederland også. Men det er ikke hverdagskost.

Keiko driter seg hvertfall ut igjen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 07, 13:30
martin_   hvordan driter jeg meg ut ?

jeg sa vel følgende ord: jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.

jeg vet jeg sporet veldig av, men det eneste jeg ville med bildet var og fortelle at det er vel slike tilstander en ikke ønsker.

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 07, 13:31
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.



Å legge fram saker så tabloid er ganske gøy.

Selv frykter jeg at nazi-skinheads, skal ødelegge stadionidyllen min! Syns vi skal stenge ute alle skinheads/brunskjorter først som sist(håper du lar håret gro og velger en annen genser enn den du har på bildet neste gang du er på stadion, keiko88).



Er det slik vi vil ha det?!

Håper folk skjønner hvor latterlig mitt og keiko99 sitt innlegg er.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 13:31
Endret: 26 sep 07, 13:31

Til Martin_

Det er greit nok, jeg fatter ikke hvorfor han dro opp det bildet jeg heller, men litt brå konklusjon fra noen med at det var en nynazist kanskje..

Ellers enig i det du skrev om hvor dette kanskje hadde vært om det var fotball pøbel! Og da stemmer som du sier ikke bilskiltet.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 sep 07, 13:59
Endret: 26 sep 07, 14:15

Opprinnelig postet av Keiko99

martin_   hvordan driter jeg meg ut ?


Du driter deg ut ved å legge ut et bilde av en brennende bil, og si at man ikke ønsker brennende biler antent av demonstranter på en fotballbane. Heisann!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 sep 07, 14:19
Da er vel tråden helt vekk fra det det handlet om, så det er like greit å stenge den. Tilbakemeldinger på stengingen tas på PM eller i forumet for spørsmål og tilbakemeldinger.

Skulle det dukke opp ny informasjon angående utestengelsen, så kan dere selvfølgelig poste dette i en ny tråd. Diskusjon om tribuneliv og hva som skal gjøres videre kan tas i de eksisterende trådene i Plankehaugenforumet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 59 av 59 59

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3