Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 58 av 59 58

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 11:35

Opprinnelig postet av ffk-4ever
FFK er medarrangjør ved bortekamper også i serien.

Dette stemmer nok bedre.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 11:37

Opprinnelig postet av ffk-4ever
FFK er medarrangjør ved bortekamper også i serien.

Styreleder bekfreftet uansett selv på mandag ovenfor en av vaktene at FFK`s utestengelse KUN gjalt hjemmekamper - noe annet har de overhodet ingen myndighet til!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 11:37

Det er unasett DU som har gjort noe gæli som har blitt nektet adgang, ikke skyld på andre for det. At de som er utestengt fra Fredrikstad Stadion også er utestengt fra andre stadioner kommer jo ikke som noe direkte overraskelse. Det bør si seg litt selv at du ikke skal slippe in på noen arenaer når du er utestengt fra en.

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 11:42
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Det er unasett DU som har gjort noe gæli som har blitt nektet adgang, ikke skyld på andre for det. At de som er utestengt fra Fredrikstad Stadion også er utestengt fra andre stadioner kommer jo ikke som noe direkte overraskelse. Det bør si seg litt selv at du ikke skal slippe in på noen arenaer når du er utestengt fra en.

Hvorfor i huleste skal det være noe automatikk i det?? Du blir da heller ikke automatisk utestengt fra f.eks alle utesteder selv om du skulle bli utestengt fra ETT utested!?

Om det så var at jeg er uønsket på alle arenaer i Norge, burde det ligget til grunn en "dom" fra NFF - ikke et vedtak fra FFK tatt på bakgrunn av PH`s vedtak!! Og uten rettferdig saksbehandling, men det skal jeg ikke gå inn på igjen..

 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 11:47

Sorry, er ikke noe automatikk i det, bare tenkte veldig gæli!

Men om noen i FFK systemet har sendt en anbefaling til noen i VIF systemet om å ikke slippe inn denne mannen (med f.eks et bilde). Da er det jo ikke så rart da.... (sier ikke at det har skjedd, men om det hadde skjedd..)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 07, 11:47
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 11:50

Jeg må si jeg ble overasket over at du ble nektet adgang.....har de såppas oversikt over dere "uskikkelige kledde"?

Men uansett så hadde jeg prøvd meg på en langside neste gang (hadde jeg vært deg), de er nok ikke så obs der.

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 26 sep 07, 11:52
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Men da mente plutselig sikkerhetssjefen ved Ullevål at siden jeg er utestengt ved Fredrikstad stadion, ville de heller ikke ha meg på Ullevål, og jeg ble (edru og helt rolig) eskortert ut av 7-8 vakter og 4-5 snut!!

 Skuffende hvis det er slik at Plankehaugen har blitt redusert til en gjeng med angivere og tystere!!

Høres ut til at du har satt deg i respekt. Måtte det 12-13 uniformerte folk til for å lose deg trygt ut så må de ha ment at du var skummel!

Ikke at jeg vet, men jeg tviler på at hele PH er en gjeng med tystere. Derimot vet jeg like godt som noen at det blant en del folk i Fredrikstad finnes veldig mye moral. I blant mer moral enn gangsyn. Det kan være enkelte har ment at de gjorde rett ved å tipse om at det var utestengte personer med i følget. De om det. Men det er vaktene ved Ullevål du bør rette kritikken din mot, kanskje politiet også. Det er de som har vist deg bort, og de bør kunne dokumentere en god grunn for det. Nå vet ikke jeg hvorfor du er utestengt fra FFKs arrangementer, men uansett har ingen rett til å behandle deg som en farlig forbryter bare på grunn av det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 12:00

Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.

Hva i h..... har dette bildet med dette å gjøre, Keiko??? Totalt latterlig -som forventet!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 26 sep 07, 12:03

Plankehaugen viser igjen en smålighet jeg rett og slett savner ord for. Er så flau over den gjengen att ikke jeg har ord for det. Jammen glad jeg nå kan si att jeg er FFK supporter, men IKKE medlem av Plankehaugen.

Styret i PH bør få så øra flaggrer på generalforsamlingen.

Men medlemmene blir vel kjempefornøyd når Ulf informerer om att hesten lever i beste velgående og beiter og koser seg ute i torsnes.


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 12:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Sorry, er ikke noe automatikk i det, bare tenkte veldig gæli!

Men om noen i FFK systemet har sendt en anbefaling til noen i VIF systemet om å ikke slippe inn denne mannen (med f.eks et bilde). Da er det jo ikke så rart da.... (sier ikke at det har skjedd, men om det hadde skjedd..)

Slik jeg forsto den aktuelle FFK-vakten, ble han tilkalt av Hafslunds vakter for å identifisere meg og måtte spørre meg om det var jeg som brukte blusset på Nadderud. Hafslunds vakter på sin side hadde ifølge den ene vakten blitt gjort oppmerksom på at jeg var utestengt av en eller flere personer blant FFK`s supportere..

Hørte av en kompis av meg som er VIF-supporter at de visstnok hadde gått rundt med et bilde av en fyr, men dette var visst "ølkaster`n" fra Klanen såvidt jeg skjønte..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 sep 07, 12:05
Endret: 26 sep 07, 12:05
Opprinnelig postet av keiko99
piss prat du hadde aldrig godtat det så det spørs om du slår en falsk løgn her eller kanskje du ikke er en av gutta i brh, for slik jeg hørte valgte ikke dem å stå på ph tribunen.


Haha. Påstår du, Keiko99, at jeg lyver?  Så du tror ikke jeg har oversikt over hvem av våre gutter som står på Plankehaugenfeltet? Vi hadde vel ganske nøyaktig tre gutter på PH-tribunen. Og du som klager på at vi ikke bruker supportereeffkter. Virker som du ikk ser forskjell?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 12:06

Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.

Så vidt jeg kan se så er dette en tysk Nazi-pøbel. Skal vi sammenligne BRH med dem ??


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 12:08

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 Nå vet ikke jeg hvorfor du er utestengt fra FFKs arrangementer, men uansett har ingen rett til å behandle deg som en farlig forbryter bare på grunn av det.

App. forbryter: Husker i fjor,..en fange rømte fra vakta si da dem så på FFK fra VG-svingen

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 sep 07, 12:09
Endret: 26 sep 07, 12:10
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.
++ DET LATTERLIGE BILDET TIL KEIKO99


Jeg tar dette ille opp. Du sammenlikner oss med en tysk nazist, og sier at det kunne vært oss? Det ALDRI slike tilstander.
Jeg har aldri hørt en mer toskete sammenlikning. Foreslår at du fjerner bildet og påstanden din snarest, før jeg politianmelder deg for falske beskyldninger.

Sånt bør du virkelig passe deg for, og da snakker jeg på generelt grunnlag..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 12:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.

Så vidt jeg kan se så er dette en tysk Nazi-pøbel. Skal vi sammenligne BRH med dem ??

Lurer på om ikke dette er det helt motsatte - en venstreekstrem tulling fra demonstrasjonene rundt G8-møtene. Uten at det spiller noen rolle..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 07, 12:16

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.
++ DET LATTERLIGE BILDET TIL KEIKO99


Jeg tar dette ille opp. Du sammenlikner oss med en tysk nazist, og sier at det kunne vært oss? Det ALDRI slike tilstander.
Jeg har aldri hørt en mer toskete sammenlikning. Foreslår at du fjerner bildet og påstanden din snarest, før jeg politianmelder deg for falske beskyldninger.

Sånt bør du virkelig passe deg for, og da snakker jeg på generelt grunnlag..

Hvilke beskyldninger ?

keiko99 mener ikke å hetse noen, det er jeg sikker på.

For meg så ser det ut som en pøbel fra hvorsomhelst i verden.

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 12:20
Opprinnelig postet av Brukernavn

For meg så ser det ut som en pøbel fra hvorsomhelst i verden.

Se bilskiltet da ?? Du tror vel ikke dette er i Kina vel ?? Det er nok mest sannsynlig fra G8- møtet i Rostock ja. Og tysk Nazi-pøbel er veldig flinke til å bygge oppom bråk når de først får sjansen til det.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 12:19
Hvordan vet dere at dette er en nynazist og ikke en fotball pøbel? Hooligan eller lignende?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 sep 07, 12:21

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere ikke tar dette ille opp, men dette bildet kunne vært fra en fotball kamp. ingen vil ha slike tilstander.
++ DET LATTERLIGE BILDET TIL KEIKO99


Jeg tar dette ille opp. Du sammenlikner oss med en tysk nazist, og sier at det kunne vært oss? Det ALDRI slike tilstander.
Jeg har aldri hørt en mer toskete sammenlikning. Foreslår at du fjerner bildet og påstanden din snarest, før jeg politianmelder deg for falske beskyldninger.

Sånt bør du virkelig passe deg for, og da snakker jeg på generelt grunnlag..

Du er bare tåpelig!



Flat Trådet Nøstet
Side 58 av 59 58

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24