Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 57 av 59 57

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 25 sep 07, 18:54

Hvorfor må noen av dere alltid hakke eller klage på noen eller noe.. Hvis dere ikke synes noe er bra med FFK eller ph, så finn noe annet å bruke fritiden deres på. La oss som er glad i fotball være:)

Det er greit med kritikk, men det virker som noen bare er ute etter å lage dårlig stemning.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 sep 07, 19:06
Opprinnelig postet av keiko99
styre i plankehaugen har gjort det rette. dere vet godt hvorfor

Dette er hva du skulle svare på: Hvorfor mener du at styret i PH har gjort det rette? Det holder ikke å si: Dere vet godt hvorfor, les tråden, det har jeg svart på (når du ikke har svart på det), Du forstår ikke, du leser ikke, du har din mening og da er det ikke noen vits i å diskutere med deg osv.

Vi vil gjerne ha et utfyllende innlegg om hva du faktisk mener med dette og hva som er ditt syn på saken, istedenfor et kort bombastisk innlegg av sorten: det går ikke, det er ikke noen god ide, Sånn er det osv., eller en link til noe Ulf Berg har sagt, for det er nå en gang sånn at ikke alle her tar alt PHstyret og Ulf B sier for god fisk. Så hva med å legge din mening på bordet?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 25 sep 07, 19:10
Endret: 25 sep 07, 19:14
Opprinnelig postet av schpa84


Hva er dine argumenter på at martin_ er en like dårlig deebatant som keiko99. Han svarer jo ikke på spørsmålene


har ingen hensikt å diskutere person, men keiko har iallefall ikke tydd til personangrep og fornærmelser slik Martin_ holder på

snæbbis kom i innlegget over med en mye bedre måte å "si ifra" på når det gjelder innleggene til keiko. Ikke bare drittslenging.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 22:11
Opprinnelig postet av Snæbbis

Vi vil gjerne ha et utfyllende innlegg om hva du faktisk mener med dette og hva som er ditt syn på saken, istedenfor et kort bombastisk innlegg av sorten: det går ikke, det er ikke noen god ide, Sånn er det osv., eller en link til noe Ulf Berg har sagt, for det er nå en gang sånn at ikke alle her tar alt PHstyret og Ulf B sier for god fisk. Så hva med å legge din mening på bordet?


Støttes.  Problemet er at Keiko99 aldri skriver innlegg lenger enn èn setning eller to, og kvaliteten på innleggene han gjenspeiler seg i antallet. Så hvorfor skal jeg gidde å diskutere saklig med han, når han nekter å svare på konkrete spørsmål?

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 sep 07, 22:24
Keiko, er det vanskelig og svare på helt enkle konkrete spørsmål?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 22:37

Opprinnelig postet av keiko99
du for møte opp da vett du bønna når plankehaugen har møte så for vi se der, om du hyler da.  sikkert fritt for andre innspill også.


Du kunne jo ha kommet med all den kritikken til oss på tribunen, istedet for å være tøff på tastaturet.

F.eks., fikk de BRH som var på feltet mange lightere og snusbokser kastet etter oss på PH-feltet under Brannkampen. Det kaller jeg handling!

Velvel Keiko, du skyter deg selv i foten hele tiden, og halter rundt i uten å lege noe som helst.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 25 sep 07, 22:48
Opprinnelig postet av Martin_

Du kunne jo ha kommet med all den kritikken til oss på tribunen, istedet for å være tøff på tastaturet.

F.eks., fikk de BRH som var på feltet mange lightere og snusbokser kastet etter oss på PH-feltet under Brannkampen. Det kaller jeg handling!

Velvel Keiko, du skyter deg selv i foten hele tiden, og halter rundt i uten å lege noe som helst.

Mange tastaturtøffinger her.......... men hvem som er det gidder ikke jeg bruke tid på.

Enig eller uenig i saken, på generelt grunnlag vil jeg si at å kaste ting på andre er en måte å fremføre sine argumenter kun fra de som mangler elementær folkeskikk.

Men dere som vil snu ryggen til, og som midt i synging av supportersanger begynner å klappe og rope på Zoran, det var ikke mange som ble imponert. Noen begynte å bue og kaste (FY!), men faktisk så snudde stemningen, de fleste fikk bare lyst til å synge høyere for å overdøve det. Perfekt reaksjon.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 sep 07, 22:54
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av keiko99
du for møte opp da vett du bønna når plankehaugen har møte så for vi se der, om du hyler da.  sikkert fritt for andre innspill også.


Du kunne jo ha kommet med all den kritikken til oss på tribunen, istedet for å være tøff på tastaturet.

F.eks., fikk de BRH som var på feltet mange lightere og snusbokser kastet etter oss på PH-feltet under Brannkampen. Det kaller jeg handling!

Tja, med den oppførselen dere viser til her inne, og tidligere har fremvist på tribunen, er det jo ingen som tørr snakke til dere på PH-feltet.

At dere fikk ting kastet etter dere er jo lavmål og kan ikke rettferdiggjøres...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 25 sep 07, 23:00

Å pisse i medvind uten å bli bløt på skoa er verdens enkleste ting......

 

---------------------------

#18™


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 sep 07, 01:46
Opprinnelig postet av Martin_

Opprinnelig postet av keiko99
du for møte opp da vett du bønna når plankehaugen har møte så for vi se der, om du hyler da.  sikkert fritt for andre innspill også.


Du kunne jo ha kommet med all den kritikken til oss på tribunen, istedet for å være tøff på tastaturet.

F.eks., fikk de BRH som var på feltet mange lightere og snusbokser kastet etter oss på PH-feltet under Brannkampen. Det kaller jeg handling!

Velvel Keiko, du skyter deg selv i foten hele tiden, og halter rundt i uten å lege noe som helst.

piss prat du hadde aldrig godtat det så det spørs om du slår en falsk løgn her eller kanskje du ikke er en av gutta i brh, for slik jeg hørte valgte ikke dem å stå på ph tribunen.

---------------------------

http://keiko99.net


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 07, 10:09
Keiko igjen så unngår du og svare på spørsmålet. tørr du ikke svare så er det bare til og si det!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 10:40
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av schpa84


Hva er dine argumenter på at martin_ er en like dårlig deebatant som keiko99. Han svarer jo ikke på spørsmålene


har ingen hensikt å diskutere person, men keiko har iallefall ikke tydd til personangrep og fornærmelser slik Martin_ holder på

snæbbis kom i innlegget over med en mye bedre måte å "si ifra" på når det gjelder innleggene til keiko. Ikke bare drittslenging.


Enig med deg at snæbbisen kom med en god redegjørelse for hva keiko bør svare på, men det undergraver ikke at keiko ikke svarer på spørsmålene, det er det jeg skal fram til. Dessuten kan jeg ikke se at martin_ kommer med noe drittslenging, syns han er saklig jeg, men der har vi to tydeligvis forskjellige oppfattninger

---------------------------

Hiv styret!!!!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 11:09

De fleste har vel nå fått med seg at jeg er erklært uønsket på alle arrangementer i regi av FFK ut neste sesong, men på mandag ble jeg også kastet ut av Ullevål rett før avspark.

Vaktene var tydeligvis ikke særlig godt informert, da de først virket tvilende til dette. Men etter en ringerunde, fikk han bekreftet dette (visstnok av styreleder). Men da mente plutselig sikkerhetssjefen ved Ullevål at siden jeg er utestengt ved Fredrikstad stadion, ville de heller ikke ha meg på Ullevål, og jeg ble (edru og helt rolig) eskortert ut av 7-8 vakter og 4-5 snut!!

Det jeg imidlertid reagerer på er at FFK-vakten som hentet meg på tribunen, sa han hadde blitt tilkalt av Hafslunds vakter og disse hadde visst blitt gjort oppmerksom på meg av FFK-supportere. Skuffende hvis det er slik at Plankehaugen har blitt redusert til en gjeng med angivere og tystere!! Jeger utestengt KUN fra Kredrikstad stadion, og hva jeg gjør på andre arenaer har de ingen ting med! Skal dette bli gjennomgangsmelodien i bortekampene fremover??

Flere hundre kroner i dass pga en eller flere angivere - takk skal dere ha!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 sep 07, 11:11
Opprinnelig postet av Biscuitman88

De fleste har vel nå fått med seg at jeg er erklært uønsket på alle arrangementer i regi av FFK ut neste sesong, men på mandag ble jeg også kastet ut av Ullevål rett før avspark.

Vaktene var tydeligvis ikke særlig godt informert, da de først virket tvilende til dette. Men etter en ringerunde, fikk han bekreftet dette (visstnok av styreleder). Men da mente plutselig sikkerhetssjefen ved Ullevål at siden jeg er utestengt ved Fredrikstad stadion, ville de heller ikke ha meg på Ullevål, og jeg ble (edru og helt rolig) eskortert ut av 7-8 vakter og 4-5 snut!!

Det jeg imidlertid reagerer på er at FFK-vakten som hentet meg på tribunen, sa han hadde blitt tilkalt av Hafslunds vakter og disse hadde visst blitt gjort oppmerksom på meg av FFK-supportere. Skuffende hvis det er slik at Plankehaugen har blitt redusert til en gjeng med angivere og tystere!! Jeger utestengt KUN fra Kredrikstad stadion, og hva jeg gjør på andre arenaer har de ingen ting med! Skal dette bli gjennomgangsmelodien i bortekampene fremover??

Flere hundre kroner i dass pga en eller flere angivere - takk skal dere ha!

Er dere ikke utestengt på kamper arrangert av FFK da?


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 11:21

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Er dere ikke utestengt på kamper arrangert av FFK da?

 

Jo, og bortekamper arrangeres IKKE  av FFK, men av hjemmelaget!!

Selv hjemmekampene i cupen blir vel arrangert av NFF og ikke FFK!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 11:27

Er det ikke PH som har utestengt deg fra sitt felt da? Da gjelder vel det uansett tribune/kamp o.s.v....

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 sep 07, 11:28
FFK er medarrangjør ved bortekamper også i serien.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 11:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Er det ikke PH som har utestengt deg fra sitt felt da? Da gjelder vel det uansett tribune/kamp o.s.v....

 

Det er vel ikke bare Plankehaugen som er blitt tildelt bortefeltet / VG-SVINGEN ?? Dette feltet er vel tildelt alle bortesupportere i utgangspunktet ??


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 07, 11:34
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Er det ikke PH som har utestengt deg fra sitt felt da? Da gjelder vel det uansett tribune/kamp o.s.v....

 

 

Bortetribunen er en bortetribune - IKKE en PH-tribune!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 07, 11:34
Endret: 26 sep 07, 11:35

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er det ikke PH som har utestengt deg fra sitt felt da? Da gjelder vel det uansett tribune/kamp o.s.v.... 

Bortefeltet er ikke forbeholdt Plankehaugen, men FFK-supportere.

Jeg ser ikke helt hvorfor Plankehaugen skal ha grunnlag/myndighet for å kaste ut noen på bortebane. De som er utestengt, er utestengt fra arrangementer i regi av Plankehaugen (noen også fra FFK stadion), altså bussturer og "åpen ridedag på gården", samt feltet som er forbeholdt medlemmer av Plankehaugen på hjemmebane.

På bortebane derimot, vil det være opp til hjemmelagets sikkerhetsvakter å vurdere situasjonen, da de er ansvarlige for sikkerheten under arrangementet, og må fortløpende vurdere situasjonen. Som nevnt er det ikke bare medlemmer av Plankehaugen som tar turen til bortefeltet på bortebane, slik det i utgangspunktet kun skal være Plankehaugenmedlemmer som går på Plankehaugenfeltet på hjemmebane, men i stedet er hele bortefeltet forbeholdt de som selv mener de er FFK-supportere - uavhengige av om de er registerert medlem av Plankehaugen eller ei.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 57 av 59 57

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3