Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 59 47

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 19 sep 07, 12:59
Endret: 19 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av HotDream
Det er vel sånn nå at medlemmer har rett til å stå på feltet?

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

Har ikke sagt/skrevet at jeg er uenig med deg. Det er denne jeg ikke er enig i. (se tekst  bak forslag.)


Mod: Fjernet unøvendig sitering

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 12:59
Endret: 19 sep 07, 17:24
Opprinnelig postet av eliot
Se side 88.

Det er i forbindelse med det Holters skrev. Vi er lenger ute i diskusjonen nå, og der er ikke han med og diskuterer.


 

Mod: Fjernet fire unøvendig siteringer!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 13:04
Endret: 19 sep 07, 17:25
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Har ikke sagt/skrevet at jeg er uenig med deg. Det er denne jeg ikke er enig i. (se tekst  bak forslag.)

Jeg skjønner forslaget om å redusere antall plasser for syngende og hoppende, men jeg har  ikke nevnt noe om dette etter det jeg kan huske.


 

Mod: Fjernet unøvendig siteringer


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 sep 07, 13:06
Endret: 19 sep 07, 17:26

Opprinnelig postet av Rune Hagen
Det er i forbindelse med det Holters skrev. Vi er lenger ute i diskusjonen nå, og der er ikke han med og diskuterer.



Sorry trodde alt handlet om 4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden, he he

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 13:19
Endret: 19 sep 07, 17:26

Opprinnelig postet av eliot


Sorry trodde alt handlet om 4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden, he he

Den diskusjonen der er vel utdebattert for lenge siden. Knapt kommet noe nytt siden de 10 første sidene. Det Holters skrev er jo bare sammenslutningen av det hele i en mer ordnet form. Det er ikke noe nytt i det han skrev, selv om det var på s. 87-88 eller der omkring.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 15:30

Opprinnelig postet av Svupzz
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er dette tidenes mest brukte tråd tråd?


Denne tråden er lengre. Tror kanskje dette er den lengste, men den er ikke dårlig denne heller.

Dagfinn Enerly-tråden er vel den lengste så vidt jeg kan se

Side 157 av 157 « Første < 153 154 155 156 157


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 15:37
Men det er vel strengt tatt ikke en forum tråd selv om den har det samme side oppsettet vel?

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 19 sep 07, 16:04
Kanskje på tide å stenge denne tråden også nå vel? Synes det diskuteres mye rart her utenom temaet..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 19 sep 07, 16:29

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Kanskje på tide å stenge denne tråden også nå vel? Synes det diskuteres mye rart her utenom temaet..

Så absolutt ikke. Denne tråden bør ikke stenges før alle som har lyst til å gå på stadion, får lov. Så vidt jeg kan se, er det fortsatt 3 personer som fortsatt ikke kommer inn på stadion. Dette pga noen hysteriske mennesker som tilfeldighvis jobber i klubben for tiden.

Veldig typisk egentlig, hvor fornøyd enkelte ble, bare zoran ble tatt inn i varmen.  Men de tre andre er ikke gjort noe mindre urett de. På tide klubbledelsen omgjør utestengelsen. Synes de har fått straff nok.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 16:38
Opprinnelig postet av seal_dm

Men de tre andre er ikke gjort noe mindre urett de. På tide klubbledelsen omgjør utestengelsen. Synes de har fått straff nok.



Vet ikke hva saken gjelder på de to siste men en av de som har blitt utestengt er vel pga blussing på tribunen. Er det ikke?

Blussing er en helt klar fy-ting i regelverket og vedkommende som har fyrt opp ett bluss fortjener derfor en straff. Var det slik at straffen ble gjort om fra 1,5 år til bare ut sesongen?  Hvis den har blitt gjort om så synes jeg det er fornuftig, 1,5 år er litt for lenge og ikke en straff som passer til forbrytelsen.

Når det gjelder de to siste skal jeg ikke uttale meg da jeg ikke vet grunnen til utestengelse....

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 07, 17:49

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 19 sep 07, 19:09
BLussing på tribunen er ikke en forbrytelse som er så alvorlig at det skal bli 1.5 års utestengelse!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 sep 07, 19:28
Endret: 19 sep 07, 19:35
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Det var svært så gøy det var for deg å knote på tastaturet og kalle folk barn bare for å provosere, jeg syns ikke du oppfører deg et hakk mer voksent enn de du diskuterer med. Kansje bedre å istedenfor statuere et eksempel hvis du er så moden, heller enn å komme med et tilsvarende barnslig innlegg?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 sep 07, 19:33
Endret: 19 sep 07, 20:25

Klubben og PH-styret er virkelig naive hvis de nå tror at de har løst problemet.

Klubben har fjernet en "potensiell trussel" fra PH-feltet, (eller kanskje vi heller burde kalle det for CCCP-feltet), for deretter å "uskadeliggjøre" vedkommende ved å tilby han en plass i VIP-området, (?). Dermed har klubben nå full kontroll på denne personen. Dette er status presens per idag. 

Patetisk og ynkelig er vel den rette betegnelsen på det som har skjedd. Undertegnede må nesten le av denne banale "farsen".

Dette er rett og slett et skittent, politisk maktspill hvor én person foreløpig er "gjemt under teppet", mens de resterende,

...definitivt ønskes glemt !

Få opp øynene, folkens !        

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 sep 07, 19:50
Opprinnelig postet av seal_dm

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Kanskje på tide å stenge denne tråden også nå vel? Synes det diskuteres mye rart her utenom temaet..

Så absolutt ikke. Denne tråden bør ikke stenges før alle som har lyst til å gå på stadion, får lov. Så vidt jeg kan se, er det fortsatt 3 personer som fortsatt ikke kommer inn på stadion. Dette pga noen hysteriske mennesker som tilfeldighvis jobber i klubben for tiden.

Veldig typisk egentlig, hvor fornøyd enkelte ble, bare zoran ble tatt inn i varmen.  Men de tre andre er ikke gjort noe mindre urett de. På tide klubbledelsen omgjør utestengelsen. Synes de har fått straff nok.



Støttes 100%!

---------------------------

Hiv styret!!!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 sep 07, 19:56
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Er du med på dette forumet for å fyre opp og provosere mennesker med usakligheter eller er du her for å diskutere på en saklig måte?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 07, 20:13
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av stjernengutt

Siden en annen tråd har blitt stengt, vil jeg benytte annledningen til og takke deg Marcus,samt shpa84,Guillermo og Martin.

Har aldri noen gang hvert ute for mennesker som er SÅ easy å fyre opp. Tusen takk stoooor underholdning.

PS Martin og spha jfrm slutten av tråden...hvilken pris er det som betales på PH feltet?åja, barnepris. Lese det innlegget dere to svarte på sist i tråden èn gang til kanskje? Mener ganske bestem han ikke mente dere var barn.



Det var svært så gøy det var for deg å knote på tastaturet og kalle folk barn bare for å provosere, jeg syns ikke du oppfører deg et hakk mer voksent enn de du diskuterer med. Kansje bedre å istedenfor statuere et eksempel hvis du er så moden, heller enn å komme med et tilsvarende barnslig innlegg?

 

Jeg prøver jo her nettopp og fortelle det motsatte, at de IKKE er blitt kalt for barn,men at det er barnepris på PH feltet. Personen som skrev innlegget gjorde ett poeng av at OM de startet en ny gruppering, brøt ut av PH, tvilte han/hun på at de fikk en avtale om barnepris eller supporterpris om du vil på dette feltet.

Med FFK`s holdning til dere, tviler jeg på at dere i det hele tatt blir tibudt et eget felt.

Men du har helt rett, denne skittkastingen blir for dumt, meg selv innkludert. Skal gi meg nå, denne diskusjonen er død fra min side.

Dere skal vite at jeg ikke har det minste i mot BRH så lenge de fortsetter å oppføre seg slik de har gjort in real life, og om det er interessant, synes jeg straffene er alt for strenge. Har heller aldri satt min fot på deres felt, men sitter som regel rett i nærheten da jeg liker trykket og stemningen.Har ikke en dritt i mot Zoran, synes han er en artig fyr.

Hvorfor slenger jeg dritt da?Tja, jeg er vel som dere, bir provosert jeg også, og drar motsvarene litt langt. Ferdig med det nå.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 sep 07, 20:38
Takker og bukker Kan ikke si at jeg på noen måte har vært usaklig, men jeg har gitt utrykk for min mening. at du mener jeg er lett å fyre opp er helt ok, men det finnes alltid to sider av en sak! Eller?

---------------------------

Hiv styret!!!!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 19 sep 07, 20:57

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Blussing er en helt klar fy-ting i regelverket og vedkommende som har fyrt opp ett bluss fortjener derfor en straff. Var det slik at straffen ble gjort om fra 1,5 år til bare ut sesongen?  Hvis den har blitt gjort om så synes jeg det er fornuftig, 1,5 år er litt for lenge og ikke en straff som passer til forbrytelsen.

Når det gjelder de to siste skal jeg ikke uttale meg da jeg ikke vet grunnen til utestengelse....

Jeg har hvertfall ikke fått gjort om min straff.  I den siste (dvs den andre) mailen jeg fikk fra Morgan, sier han vel egentlig bare at "jeg tydelig har gitt uttrykk for mitt syn på ham, derfor spiller det liten rolle hva han svarer".

Slik går det også an å unngå å besvare på spørsmål.. Spørsmål jeg forøvrig FORTSATT ikke har fått svar på  

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 sep 07, 21:09
Endret: 19 sep 07, 21:11
Opprinnelig postet av Radoslaw

Klubben og PH-styret er virkelig naive hvis de nå tror at de har løst problemet.

Klubben har fjernet en "potensiell trussel" fra PH-feltet, (eller kanskje vi heller burde kalle det for CCCP-feltet), for deretter å "uskadeliggjøre" vedkommende ved å tilby han en plass i VIP-området, (?). Dermed har klubben nå full kontroll på denne personen. Dette er status presens per idag. 

Patetisk og ynkelig er vel den rette betegnelsen på det som har skjedd. Undertegnede må nesten le av denne banale "farsen".

Dette er rett og slett et skittent, politisk maktspill hvor én person foreløpig er "gjemt under teppet", mens de resterende,

...definitivt ønskes glemt !

Få opp øynene, folkens !        

Absolutt ingen vil bli glemt, Radoslaw.

Jeg og fire kompiser har allerede meldt oss ut av PH. 

Nå er det bare å jobbe videre med saken...

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**



Flat Trådet Nøstet
Side 47 av 59 47

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24