Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 59 32

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 14:40
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

 

Ja, ikke nødvendigvis fra deg, men fra 70% av de andre som debatterer denne saken, mange lederemner  her på nettet gett......

Ulf  B.har gjort en så stor jobb for Fredrikstad som by, er det en som burde stått på sokkel her i byen ved siden av Terje Høili så er det han. Kanskje er Zoran`s utestengelse noe hardt og bør revurderes, alle kan gjøre feil, men husk at Zoran er en stor påvirker for visse personer, denne "makten" bør han håndtere som voksenperson, ikke som en guttunge. Men han trenger nok en kraftig advarsel, de andre hvalpene rundt ham kan drite og dra.

Skjønner ikke første setningen din. Forklar nærmere please. Ellers så kan jeg si at jeg ikke har noe mot Ulf Berg overhode, men jeg må vel ha lov til å reagere når jeg føler at det ikke er fremlagt slik jeg oppfatta det som.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 13 sep 07, 15:04

Første setning bygger på din avslutning sitert ".... hørt sånn sprøyt....". Mitt svar til det er som du ser: "

Ja, ikke nødvendigvis fra deg, men fra 70% av de andre som debatterer denne saken, mange lederemner  her på nettet gett......

Forstår ? Dette har ikke noe med deg å gjøre, men en reaksjon på ditt utrop. Ulf Berg som er en seriøs kæll kan etter den formidable innsatsen som han har lagt ned faktisk tillate seg å feile en gang (hvis han nå har gjort det da, hvem vet ?). Her inne lirer folk av seg  av all sin dumskap, anonymt hele tiden uten at det får konsekvenser i det hele tatt. Ulf B. er en offentlig person og står opp for det han sier. Synes vi bør vise ham all den respekt han fortjener, han må faktisk ivareta hensynet til 4000 kæll, og ikke bare slikke folk opp etter et visst sted for å være kompis. Skål for Ulf B !


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 15:09
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Første setning bygger på din avslutning sitert ".... hørt sånn sprøyt....". Mitt svar til det er som du ser: "

Ja, ikke nødvendigvis fra deg, men fra 70% av de andre som debatterer denne saken, mange lederemner  her på nettet gett......

Forstår ? Dette har ikke noe med deg å gjøre, men en reaksjon på ditt utrop. Ulf Berg som er en seriøs kæll kan etter den formidable innsatsen som han har lagt ned faktisk tillate seg å feile en gang (hvis han nå har gjort det da, hvem vet ?). Her inne lirer folk av seg  av all sin dumskap, anonymt hele tiden uten at det får konsekvenser i det hele tatt. Ulf B. er en offentlig person og står opp for det han sier. Synes vi bør vise ham all den respekt han fortjener, han må faktisk ivareta hensynet til 4000 kæll, og ikke bare slikke folk opp etter et visst sted for å være kompis. Skål for Ulf B !

Okey, da skjønner jeg det litt bedre, selv om jeg synes setningen ble litt uklar for meg.

Men det er best for Ulf og ikke si for mye til media, for de blåser det opp 10 ganger verre en det det er mange ganger, og i særdeleshet  V.Henriksen.


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 13 sep 07, 15:14

Det her har blitt en latterlig diskusjon... Dette var vel ikke noe problem FØR BRH kom på banen!??? Og at de har klart å dra med seg såpass mange, som det virker som her inne på forumet er jo en tragisk.... Syns forklaringen til Ulf Berg sier alt og at besluttningen er helt på sin plass! EN person skal vel for faen ikke bestemme hvor de som ikke synger skal stå!????? Og blussinga som nå har skjedd var ikke NOE problem før BRH oppstod.. Men det er vel noe med å være litt kule og ta etter de "store" Ultras gruppene.. men det tar seg bare dumt ut i Fredrikstad som er kjent for en fin supporter kultur.. La nå for guds skyld ikke noen idioter ødelegge for oss som liker FFK og fotball!

Den såkalte tribunekulturen dere er så stolte av eller vil skape.. den har møtt døra på et ganske tidlig stadie, og godt er det!!! Syns nå det er drit flaut at "plankehaugen" har med bluss på en fotball kamp når man VET det ikke er lov! Hva FAEN er greia med det!??? Kult og sette klubben og supportere i dårlig lys!???  Kult og skape litt "frykt" !??? 

Jeg syns det hvertfall er genialt og utestenge disse folka og si klart i fra at man ikke ønsker slike personer knytta til klubben og supporterne... Syns det er skremmede mange som støtter de 4 her.... Håper plankehaugen blir som den engang var og ikke utvikler seg i en mer negativ rettning... Kan fint skape stemmning uten bluss og bråk med politiet!

 


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 13 sep 07, 15:18
Opprinnelig postet av Kris

Det her har blitt en latterlig diskusjon... Dette var vel ikke noe problem FØR BRH kom på banen!??? Og at de har klart å dra med seg såpass mange, som det virker som her inne på forumet er jo en tragisk.... Syns forklaringen til Ulf Berg sier alt og at besluttningen er helt på sin plass! EN person skal vel for faen ikke bestemme hvor de som ikke synger skal stå!????? Og blussinga som nå har skjedd var ikke NOE problem før BRH oppstod.. Men det er vel noe med å være litt kule og ta etter de "store" Ultras gruppene.. men det tar seg bare dumt ut i Fredrikstad som er kjent for en fin supporter kultur.. La nå for guds skyld ikke noen idioter ødelegge for oss som liker FFK og fotball!

Den såkalte tribunekulturen dere er så stolte av eller vil skape.. den har møtt døra på et ganske tidlig stadie, og godt er det!!! Syns nå det er drit flaut at "plankehaugen" har med bluss på en fotball kamp når man VET det ikke er lov! Hva FAEN er greia med det!??? Kult og sette klubben og supportere i dårlig lys!???  Kult og skape litt "frykt" !??? 

Jeg syns det hvertfall er genialt og utestenge disse folka og si klart i fra at man ikke ønsker slike personer knytta til klubben og supporterne... Syns det er skremmede mange som støtter de 4 her.... Håper plankehaugen blir som den engang var og ikke utvikler seg i en mer negativ rettning... Kan fint skape stemmning uten bluss og bråk med politiet!

 



Tror du har hordene med deg ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 sep 07, 15:20
Opprinnelig postet av Frode

Tror du har hordene med deg ;-)


Så får hordene pinadø ta ansvar og vise at de faktisk er istand til å lage liv, ikke bare sitte på ræva si og fordømme de som prøver fordi det ødelegger "kosen".

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 13 sep 07, 15:29

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 13 sep 07, 15:31

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Frode

Tror du har hordene med deg ;-)


Så får hordene pinadø ta ansvar og vise at de faktisk er istand til å lage liv, ikke bare sitte på ræva si og fordømme de som prøver fordi det ødelegger "kosen".

Hvem er det du ser så jævla opptil da??? Hvor på nettet leste du om ultras og fikk kick av det?? Støtter du klubben FFK eller liker du bare være del av en gjeng som er litt " tøffe " ? Skap heller stemmning som det alltid har vært i plankehaugen, MÅ vel ikke forandre så mye på hvordan plankehaugen er.. alltid skapt god stemmning.. BRH har jo ikke dratt med seg noe annet enn tull virker det som.. stemmninga på kampene er verken bedre eller dårligere enn den alltid har vært.. Så syns ikke de i BRH skal skryte på seg at de skaper en så jævla god stemmning..!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 sep 07, 15:33
Opprinnelig postet av Kris

Det her har blitt en latterlig diskusjon... Dette var vel ikke noe problem FØR BRH kom på banen!??? Og at de har klart å dra med seg såpass mange, som det virker som her inne på forumet er jo en tragisk.... Syns forklaringen til Ulf Berg sier alt og at besluttningen er helt på sin plass! EN person skal vel for faen ikke bestemme hvor de som ikke synger skal stå!????? Og blussinga som nå har skjedd var ikke NOE problem før BRH oppstod.. Men det er vel noe med å være litt kule og ta etter de "store" Ultras gruppene.. men det tar seg bare dumt ut i Fredrikstad som er kjent for en fin supporter kultur.. La nå for guds skyld ikke noen idioter ødelegge for oss som liker FFK og fotball!

Den såkalte tribunekulturen dere er så stolte av eller vil skape.. den har møtt døra på et ganske tidlig stadie, og godt er det!!! Syns nå det er drit flaut at "plankehaugen" har med bluss på en fotball kamp når man VET det ikke er lov! Hva FAEN er greia med det!??? Kult og sette klubben og supportere i dårlig lys!???  Kult og skape litt "frykt" !??? 

Jeg syns det hvertfall er genialt og utestenge disse folka og si klart i fra at man ikke ønsker slike personer knytta til klubben og supporterne... Syns det er skremmede mange som støtter de 4 her.... Håper plankehaugen blir som den engang var og ikke utvikler seg i en mer negativ rettning... Kan fint skape stemmning uten bluss og bråk med politiet!

 



Takk for ditt bidrag til å gjøre diskusjonen enda mer latterlig. Det er vel ikke BRHs skyld at vi har blitt stigmatisert fra dag én? Og du sier at Fredrikstad FK har en fin tribunekultur, hvilken planet er du på? Om du syns pompoms, gamle kaffeslurpende kjerringer og ræva TIFO er tribunekultur så er du nok på riktig sted. Men hei, du vil nok ikke se mye til oss på hjemmekamper, da vi vil finne oss et nytt sted å stå. Dog vil jeg advare deg om at vi drar på bortekamper og vil mest sannsynlig stå på samme tribune som deg så husk å still deg et godt styke unna oss slik at du slipper å se oss heile, vifte med swastikaer og være generelt obskøne og aggresive mot med- og motsupportere.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 sep 07, 15:34

Opprinnelig postet av Kris
Håper plankehaugen blir som den engang var og ikke utvikler seg i en mer negativ rettning.

Som den en gang var? Du var tydligvis ikke i nærheten når det var ståtribune på gamle stadion. Da var det jo blussing, lydhorn, engangsgriller, termos med pølser og ryggsekker med øl.

Og ikke så utrolig mange folk som skulle bestemme hvordan andre skulle se ut og bestemme hva som var god supporterkultur.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 15:42
Litt off topic : Det høres ut for meg som at Plankehaugen har tatt 7 mils-steg under Zoran. Sånn som jeg ser det så står vi på stedet vil siden vi flytta fra Holmen. Eneste forskjellen jeg ser er at vi har hatt en bedre dirigent foran. Ellers synes jeg Plankehaugen synger like dårlig/bra som før. Mange slår seg på brystet og synes vi er så jækla bra, det synes jeg er en sannhet med modefikasjoner. Jeg mener at vi har utrolig mye å gå på på feltet våres. Når jeg snur meg rundt på feltet, ja jeg regner med at flesteparten vet hvem jeg er ( resten bør ikke uttale seg), så ser jeg at det er altfor mange som ikke gidder å synge. Hvorfor står de der da ?? At de kan ta seg pauser innimellom, ja det aksepterer jeg fullt ut. Men det er stort sett de samme menneskene som holder kjeft kampen igjennom. Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Je mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 sep 07, 15:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Litt off topic : Det høres ut for meg som at Plankehaugen har tatt 7 mils-steg under Zoran. Sånn som jeg ser det så står vi på stedet vil siden vi flytta fra Holmen. Eneste forskjellen jeg ser er at vi har hatt en bedre dirigent foran. Ellers synes jeg Plankehaugen synger like dårlig/bra som før. Mange slår seg på brystet og synes vi er så jækla bra, det synes jeg er en sannhet med modefikasjoner. Jeg mener at vi har utrolig mye å gå på på feltet våres. Når jeg snur meg rundt på feltet, ja jeg regner med at flesteparten vet hvem jeg er ( resten bør ikke uttale seg), så ser jeg at det er altfor mange som ikke gidder å synge. Hvorfor står de der da ?? At de kan ta seg pauser innimellom, ja det aksepterer jeg fullt ut. Men det er stort sett de samme menneskene som holder kjeft kampen igjennom. Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Je mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.


Støttes!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 13 sep 07, 15:50

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Jeg mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.

"Feltet vårt", "kun for syngende" "tanter" "julenisser" osv....

Da spør jeg: Hvor mange syngende er det totalt? 200? 400?

Så spør jeg: Hadde det ikke da vært temmelig glissent på plankehaugentribunen?

 

Siden dere maser så j.... på de som ikke synger, har dere noen gang opplevd å ikke få tak i billett og at "disse tantene" har "tatt" plassen deres? Bare spør......


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 15:55

Jeg har snakka med flere hyggelige supportere på Lyst og Glede, som også er med på tur på bortekamper. Jeg har spurt de hvorfor de ikke synger ( disse står på PH-feltet ). Svaret jeg får da er: Nei, det gidder jeg ikke. Men lyst til å stå sammen med oss har dem lyst til. Jeg mener at slike personer tar opp plassen til syngende personer. Og slike vil jeg absolutt ha vekk fra feltet. Jeg kaller ikke sånt og være inkluderende, som det så fint heter. Disse personene kan finne seg en annen plass på Stadion. Et sted hvor de hører hjemme.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 15:59
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Jeg mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.

"Feltet vårt", "kun for syngende" "tanter" "julenisser" osv....

Da spør jeg: Hvor mange syngende er det totalt? 200? 400?

Så spør jeg: Hadde det ikke da vært temmelig glissent på plankehaugentribunen?

 

Siden dere maser så j.... på de som ikke synger, har dere noen gang opplevd å ikke få tak i billett og at "disse tantene" har "tatt" plassen deres? Bare spør......

Føler du deg truffet Oslo. Jeg tror faktisk det er nærmere 200 enn 400 som synger. Allikevel så er dette feltet blitt forespeila å bli brukt for syngende supportere. Dette har Morgan selv sagt.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 sep 07, 16:05

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Litt off topic : Det høres ut for meg som at Plankehaugen har tatt 7 mils-steg under Zoran. Sånn som jeg ser det så står vi på stedet vil siden vi flytta fra Holmen. Eneste forskjellen jeg ser er at vi har hatt en bedre dirigent foran. Ellers synes jeg Plankehaugen synger like dårlig/bra som før. Mange slår seg på brystet og synes vi er så jækla bra, det synes jeg er en sannhet med modefikasjoner. Jeg mener at vi har utrolig mye å gå på på feltet våres. Når jeg snur meg rundt på feltet, ja jeg regner med at flesteparten vet hvem jeg er ( resten bør ikke uttale seg), så ser jeg at det er altfor mange som ikke gidder å synge. Hvorfor står de der da ?? At de kan ta seg pauser innimellom, ja det aksepterer jeg fullt ut. Men det er stort sett de samme menneskene som holder kjeft kampen igjennom. Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Je mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.

Legg også til at du får en del stygge blikk når du synger og heier.. føler jeg ihvertfall... =(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 sep 07, 16:09
Opprinnelig postet av Kris

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Frode

Tror du har hordene med deg ;-)


Så får hordene pinadø ta ansvar og vise at de faktisk er istand til å lage liv, ikke bare sitte på ræva si og fordømme de som prøver fordi det ødelegger "kosen".

Hvem er det du ser så jævla opptil da??? Hvor på nettet leste du om ultras og fikk kick av det?? Støtter du klubben FFK eller liker du bare være del av en gjeng som er litt " tøffe " ? Skap heller stemmning som det alltid har vært i plankehaugen, MÅ vel ikke forandre så mye på hvordan plankehaugen er.. alltid skapt god stemmning.. BRH har jo ikke dratt med seg noe annet enn tull virker det som.. stemmninga på kampene er verken bedre eller dårligere enn den alltid har vært.. Så syns ikke de i BRH skal skryte på seg at de skaper en så jævla god stemmning..!!



Har sagt det før, ikke er jeg Ultras og ikke er jeg med i BRH. Støtter klubben FFK av hele mitt patriotiske hjerte. PH støtter jeg ikke etter denne affæren, av den enkle grunn at jeg ikke synes de legger opp for annerledes tenkende, selv om det visstnok skal være for "alle", samt at organiseringen av et ordentlig sangfelt er elendig håndert på bakgrunn av å skape den etterlengtede følelsen av fellesskap og kos. At det alltid har vært så god stemmning i PH er jeg dypt uenig i, og syns det først er de siste par åra at noe virkelig har begynnt å røre seg.

Synes det er en høyst overdrevet påstand at BRH bare har ført med seg tull og bråk. Greit, bluss trenger man ikke ta med seg på stadion, i henhold til prinsippet om at dette ikke er lov. En reaksjon var på sin plass, men for min del synes jeg straffen er sprengt ut av alle proporsjoner. Bortsett fra dette kan jeg ikke se at BRH har gjort noe galt annet en å utsette seg for folks fordommer i vår trangsynte lille by, men føl deg fri til å gi meg flere eksempler hvis du har noen.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 16:14
Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Litt off topic : Det høres ut for meg som at Plankehaugen har tatt 7 mils-steg under Zoran. Sånn som jeg ser det så står vi på stedet vil siden vi flytta fra Holmen. Eneste forskjellen jeg ser er at vi har hatt en bedre dirigent foran. Ellers synes jeg Plankehaugen synger like dårlig/bra som før. Mange slår seg på brystet og synes vi er så jækla bra, det synes jeg er en sannhet med modefikasjoner. Jeg mener at vi har utrolig mye å gå på på feltet våres. Når jeg snur meg rundt på feltet, ja jeg regner med at flesteparten vet hvem jeg er ( resten bør ikke uttale seg), så ser jeg at det er altfor mange som ikke gidder å synge. Hvorfor står de der da ?? At de kan ta seg pauser innimellom, ja det aksepterer jeg fullt ut. Men det er stort sett de samme menneskene som holder kjeft kampen igjennom. Jeg personlig mener at de ikke har noe på feltet våres å gjøre. Da får de heller skaffe seg et sete. Je mener at det ikke er nok å være PH-medlem for å være på feltet våres. Dette feltet skal være for syngende, også potensielle syngende.

Legg også til at du får en del stygge blikk når du synger og heier.. føler jeg ihvertfall... =(

Jeg bryr meg ikke om sånt SirLion. Jeg tar meg ikke så høytidlig når jeg står opp. Synes det er bare moro. Jeg driter i om andre rundt meg synes at jeg er en snål og rar type som gidder å synge for full hals og drite seg ut. Jeg synes folk bør tørre å være seg sjøl mer. Fleste synes det er mer viktig og å ta seg pent ut og være grå mus. At de gidder.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 sep 07, 16:27
Driter i det jeg også egentlig Rune Haugen.. =) Synger for fulle hals og møter opp på jobb hver mandag uten stemme :D

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 17:21

Per Christian Eidevik i Lillestrøm forklarer at Åråsen-klubben har vært skånet for casuals.

– Vi har ikke hatt noen som har vært utestengt basert på slike tilfeller. Vi hadde noen som ble utestengt fem kamper for bruk av pyroteknikk.

Bør FFK være strengere enn Lillestrøm ??



Flat Trådet Nøstet
Side 32 av 59 32

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3