Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 59 28

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 23:16
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Alle som mener det er greit å begå lovbrudd skal holde seg hjemme neste kamp?? Hmmm, inkluderer det også MA og forfalsking av underskrifter??

 

Skal du gjøre om dette til en kamp mot Morgan Andersen også nå? Diskuter sak og ikke person så kanskje vi klarer å holde et snev av saklig nivå på dette...

Når vedkommende mener lovbrudd eller aksept av lovbrudd kvalifiserer til at man bør holde seg hjemme, må jeg da ha rett til å be ham kanskje rette dette blikket sitt mot styrerommet? Og det saklige nivået forsvant da M.A. sprer regelrette løgner om meg og at jeg tidligere har fått advarsel i dagens FB - samt løgnene om antall personer som ble tatt med bluss på Nadderud!

Personlig driter jeg, unnskyld uttrykket, hva som er sagt, gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du som har vært så vennlig å dele din skjebne med oss andre, vet hva du har gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du har selvinnsikt nok til å innrømme de faktiske brudd på rettningslinjene dersom slikt har forekommet.

Dersom du faktisk er like uskyldig som et nyfødt barn så bør du kanskje i saklige formuleringer forklare hva som faktisk har skjedd. Frem til og med nå fremstår du kun som et lite barn som har fått skjenn og vet han har gjort noe galt men har altfor mye stolthet til å innrømme det. At du nå begir deg ut på en personlig vendetta mot Morgan A. gjør deg faktisk litt stakkarslig...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 23:22
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av KeJ

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

På filmklippet med blussingen fra hjemturen etter Stabæk-kampen kan man se at flere av de som står rundt plassen der blusset blir tent drikker øl. Drikking av alkohol på offentlig sted er forbudt i følge norsk lov. Regner med at de det gjelder blir ekskludert fra Plankehaugen og utestengt fra stadion.

He he, er ikke du vel bevart? Tåler ikke se att folk drikker en øl heller du. Kanskje du burde søke om å komme inn i styret til plankehaugen. PH trenger sånne som deg.

 

Ironi er et merkelig dyr. Enkelte har vist generelt tungt for ting og har for trange panner?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 sep 07, 23:25
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av KeJ

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

På filmklippet med blussingen fra hjemturen etter Stabæk-kampen kan man se at flere av de som står rundt plassen der blusset blir tent drikker øl. Drikking av alkohol på offentlig sted er forbudt i følge norsk lov. Regner med at de det gjelder blir ekskludert fra Plankehaugen og utestengt fra stadion.

He he, er ikke du vel bevart? Tåler ikke se att folk drikker en øl heller du. Kanskje du burde søke om å komme inn i styret til plankehaugen. PH trenger sånne som deg.

 

Ironi er et merkelig dyr. Enkelte har vist generelt tungt for ting og har for trange panner?

Ja, riktig. Sånn går det når du får en puck i panna. Kjenner du den enda?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 07, 23:27
Opprinnelig postet av Asgeir



Personlig har jeg aldri vært så nærme å kalle meg "BRH" som akkurat nå, enda jeg ikke anser meg sjøl for å være den type supporter. Hvorfor? Jo, fordi hvis jeg skulle velge mellom et harmløst PH-felt totalt uten trøkk og stemning (dette er jo forøvrig defacto beskrivelse av 90% av PH), og et potent PH-felt MED trøkk og steming, så ville jeg valgt det potente feltet hver jævla gang, sjøl om det ble svidd av bluss på busslommer langs E6, og det ble kjefta på bortekamper.

Greit nok at PH skal være for alle, men kan man egentlig kalle seg "supporterklubb" så lenge folk i PH blir fornærma av at andre vil at de skal synge?



Totalt, helt, fullstendig og knusende enig og støttende om hvert eneste ord ytret i dette innlegget.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 23:32

Opprinnelig postet av Asgeir
Greit nok at PH skal være for alle, men kan man egentlig kalle seg "supporterklubb" så lenge folk i PH blir fornærma av at andre vil at de skal synge?

 

Da må vel spørsmålet være hvordan man henvender seg til folket da???  Hva man sier og hvordan det blir sagt?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 12 sep 07, 23:43

Synes Ulf kommer med en god forklaring.  Plankehaugen har nulltoleranse for ulovlig blussing o.l. Dette har også de i BRH ( Barne Rompe Hagen) gått med på ved et tidligere møte, så slutt å klage BRH. Voks opp. 

Jeg støtter styrret i Plankehaugen i deres beslutning.

Hilsen Henning Bødtker-Lund

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 sep 07, 00:02
Endret: 13 sep 07, 00:07
Heller dem enn de som som tildeler seg selv den eneste ekte mentalitet.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 13 sep 07, 00:05
Opprinnelig postet av HBL

Synes Ulf kommer med en god forklaring.  Plankehaugen har nulltoleranse for ulovlig blussing o.l. Dette har også de i BRH ( Barne Rompe Hagen) gått med på ved et tidligere møte, så slutt å klage BRH. Voks opp. 

Jeg støtter styrret i Plankehaugen i deres beslutning.

Hilsen Henning Bødtker-Lund

 

du snakker om å vokse opp? vet ikke hvem som er unge her og prøver å være morsom.. "¨Barne Rompe Hagen" tror det var årets!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 sep 07, 00:29
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Asgeir
Greit nok at PH skal være for alle, men kan man egentlig kalle seg "supporterklubb" så lenge folk i PH blir fornærma av at andre vil at de skal synge?

Da må vel spørsmålet være hvordan man henvender seg til folket da???  Hva man sier og hvordan det blir sagt?



Ikke sant? Jeg tror nok at en supportergruppe innimellom må regne med å bli utsatt for en god del personlig press, og gruppepress, og hvis en har problemer med en gæern Zoran foran som kjefter og smeller for at folk skal bli med, så er det delvis ens egen feil, og delvis Zorans feil.

Jeg tror ikke det hadde vært noe problem å finne grenser for hva Zoran har "lov" til å gjøre, og ikke, det er bare snakk om å prate med fyren og be han om ikke å "forfølge" enkelte, siden det fort blir utrivelig steming av sånt. Og kanskje legge mer press på "enslig kæll i rødt-og-hvitt" enn "familiekæll i rødt-og-hvitt med ungane på slep".

Jeg er overbevist om at Zoran hadde  takla dette uten å blunke, så lenge han hadde fått klar beskjed, og beskjeden ikke hadde betydd at han måtte gi avkall på engasjementet og flammen som bygger seg opp før hver kamp.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 sep 07, 00:37
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Asgeir
Greit nok at PH skal være for alle, men kan man egentlig kalle seg "supporterklubb" så lenge folk i PH blir fornærma av at andre vil at de skal synge?

Da må vel spørsmålet være hvordan man henvender seg til folket da???  Hva man sier og hvordan det blir sagt?



Ikke sant? Jeg tror nok at en supportergruppe innimellom må regne med å bli utsatt for en god del personlig press, og gruppepress, og hvis en har problemer med en gæern Zoran foran som kjefter og smeller for at folk skal bli med, så er det delvis ens egen feil, og delvis Zorans feil.

Jeg tror ikke det hadde vært noe problem å finne grenser for hva Zoran har "lov" til å gjøre, og ikke, det er bare snakk om å prate med fyren og be han om ikke å "forfølge" enkelte, siden det fort blir utrivelig steming av sånt. Og kanskje legge mer press på "enslig kæll i rødt-og-hvitt" enn "familiekæll i rødt-og-hvitt med ungane på slep".

Jeg er overbevist om at Zoran hadde  takla dette uten å blunke, så lenge han hadde fått klar beskjed, og beskjeden ikke hadde betydd at han måtte gi avkall på engasjementet og flammen som bygger seg opp før hver kamp.

 

Nå må du ikke glemme at Zoran og styret i PH har hatt en liten prat tidligere også. Nå vet ikke jeg hva den praten inneholdt, men jeg antar at han ikke har klart å innrette seg etter de føringene som PH la i det møtet og som Zoran vedtok og "godkjente". Om så er tilfelle er det på sin plass med sanksjoner og straff. Det som da er mer interessant og diskutere er hvilken straff og lengden på en slik straff. Slik som denne diskusjonene har utartet seg blir det bare masse vissvass og tull fra ende til annen.

Jeg konstanterer at PH og FFK ønkser å statuere et eksempel, skape en presedens om du ønsker. De er ved sin fulle rett til å gjøre så og det er ikke vår oppgave å si at deres måte er feil. Dersom du eller andre inkl meg selv mener å sitte på fasiten så får man heller komme med en saklig fremstilling der man redegjør for hva, hvordan og når, ikke drive og spre om seg med masse piss her inne...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 13 sep 07, 01:10
Kjempebra av FFK og plankehaugen.. Kan ikke frede bråkemakere og tullebukker som skal ødelegge for både supporterklubben og FFK!! Satser på 3poeng mot Brann nå!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 13 sep 07, 01:24
Endret: 13 sep 07, 02:10
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av dracula

Asgeir, jeg forstår godt at du velger å være hypotetisk i ditt svar.

Det jeg sier og står fast ved er dersom jeg bryter regler i  foreningsstatutter ( bevisst eller ubevisst) må jeg akseptere en reaksjon.

Slik jeg har forstått saken er det vel enighet om at det er ett regelbrudd, men diskusjonen er om reaksjonen står i forhold til regelbruddet. Korriger meg dersom jeg tar feil.

Det er, i rettslig forstand, stor uenighet om det har i det hele tatt har funnet sted regelbrudd. Hvis en skal behandle denne saken på en edruelig måte må en jo skille mellom de enkelte regelbruddene som de forskjellige personene har begått. Å fyre et bluss på en veilomme er ikke det samme som å fyre et bluss inne på en stadion. Å kjefte på personer har aldri vært ulovlig noensinne, siden det er utrrykk for en personlig mening og engasjement.

Opprinnelig postet av dracula

Intensjonen bak innlegget var å si at jeg mener at enkelte går for langt da de fratar U.B og P.H forståelse av hva supporterkultur bl.a er, samtidig som jeg føler det utidig å blande inn M.A saken med en forhåndsdom.

Vær så snill diskuterer;

1: reaksjoner. Synes det har vært mange saklig innlegg både for og mot.

2: ikke blande inn hvem som har supporterkultur osv. Det kan gjerne diskuteres , men helst på en mer saklig måte.

3: Diskuter gjerne M.A sin rolle i "Shittu" saken, men la det da være tema, ikke "bakholdsangrep".



Det må også diskuteres de faktisk regelbrudd for at man skal kunne gjøre seg opp en mening om en sak. Dette er det vanskelig å gjøre her, siden anonymitet er så viktig. Regelbruddene må derfor behandles på en ordentlig måte av PHs styre. Problemet er at de det gjelder ikke har inngått i en prosess i det hele tatt, de har bare fått brev i posten. Dette er åpenbart forkastelig. Det er som å dømme personer i en rettssal uten at de er tilstede, og resultatet blir oversendt pr. post. Videre er dommerne også vitner om hva som har skjedd, og her er det nok et kraftig brudd helt elementær rettspraksis. Sjøl de minste forbund har detaljerte regler for hvordan regelbrudd skal behandles, men det er vel noe av det som er problemet: PH står ikke i noe forbund, og har således ikke noe regelverk rundt dette.

Supporterkultur har absolutt noe med denne saken å gjøre, fordi det de facto foreligger en konflikt mellom "termosgjengen" og "ultras", satt litt på spissen. "Termosgjengen" sitter i styret, "ultras" gjør det ikke. Vi står faktisk ved et skille for PH fordi disse frontene nå har manifestert seg gjennom noe av den strengeste straff som er delt ut i forbindelse med supporterskap i Norge noensinne, uansett klubb. Det er forresten mulig at rasismesaken i VIF for noen år siden hadde tilsvarende reaksjon, men jeg tviler.

Morgans rolle i denne saken er i mine øyne sekundær, fordi han følger opp PH på en lojal måte, akkurat som det er forventa av ham av PH, pressen og alle andre. Det å blande inn Morgans rolle i dette er å gjøre dette unødvendig komplisert, og er det noe vi trenger akkurat nå, så er det iKKE enda flere kompliserende elementer.

 

Undertegnede er særdeles glad for at det faktisk finnes noen som tar seg bryet med å skrive slike selvfølgeligheter. En stor takk til Asgeir, Snæbbis m.fl.

Grunnet mangel på tid har undertegnede dessverre ingen anledning til dette per dags dato. Dog er situasjonen av en så alvorlig karakter at det er helt nødvendig å få dette frem i lyset. Undertegnede aksepterer rett og slett ikke status presens i denne sak.

Må virkelig den fordømte "janteloven" herje vår by i all evighet ?  

Takker atter en gang alle dere som har hodet på rett plass i denne sak ! 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 13 sep 07, 06:42
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av HBL

Synes Ulf kommer med en god forklaring.  Plankehaugen har nulltoleranse for ulovlig blussing o.l. Dette har også de i BRH ( Barne Rompe Hagen) gått med på ved et tidligere møte, så slutt å klage BRH. Voks opp. 

Jeg støtter styrret i Plankehaugen i deres beslutning.

Hilsen Henning Bødtker-Lund

 

du snakker om å vokse opp? vet ikke hvem som er unge her og prøver å være morsom.. "¨Barne Rompe Hagen" tror det var årets!

 

Jeg er nok veldig enig med deg, dette var ganske barnslig uttalt fra min side. Men hvor var reaksjonen din når BRH og personer rundt disse kaller Plankehaugen for Tantehaugen, lankehaugen osv, da dette også er eget barnslig. Hvorfor reagerer du du bare på angrep på dere og ikke deres angrep på oss andre??. 

 

Med hilsen Henning

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 sep 07, 07:12

Hei Asgeir.

Beklager dersom det er uenighet om et regelbrudd. Slik jeg har fortstått saken var /er det vel enighet om regelbrudd , men uenighet om reaksjon. Beklager dersom dette er feil i fht. PH sine vedtekter.

Supporterkulter dersom en velger å snakke om dette, så er vel ikke dette noe som skifter etter vinden. Skal en snakke om kultur og ikke bare oppførsel / vilje til oppførsel må en ta med seg historie. Greit at enkelt ønsker å endre supporternes og supportersklubber måte å være på, men ikke kall "trender" supporterkultur. PS vi ser  allerede tendenser i enkelte norske klubber  til den "nye" supporterkulturen, vi har grellere eksempler fra naboland og ellers ute i Europa.

Mao uten sammenligninger til denne saken, velger jeg ikke å kalle "Casuals" eller "Hooligans" e.lign for supporterkultur.Supporterkultur har med tradisjoner og gjøre ikke enkelt personers / gruppers ønske om å benytte fotballklubbers navn til å få utløp for egne " frustrasjoner"

Når det gjelder M.A. oppfatter jeg at vi begge har meninger om "hans sak", men at ingen av oss mener det er riktig å trekke M.A saken inn i denne debatten.

I all hovedsak synes jeg Asgeir at du holder en bra debatt, men dessverre opplever jeg at mange andre av "forsvarerne"  ikke har din saklighet. Det er disse jeg i reagert på.

PS. Hadde jeg vært en av "firerbanden" hadde jeg betakket meg for flere av de "forsvarsinnlegga" som er kommet inn, de virker heller skadende enn støttende.

Derfor forsøk å diskutere saken uten å ta fram de store ord. ( dette er ikke myntet på deg Asgeir)

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 13 sep 07, 07:13
Opprinnelig postet av KeJ
Personlig driter jeg, unnskyld uttrykket, hva som er sagt, gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du som har vært så vennlig å dele din skjebne med oss andre, vet hva du har gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du har selvinnsikt nok til å innrømme de faktiske brudd på rettningslinjene dersom slikt har forekommet.

Dersom du faktisk er like uskyldig som et nyfødt barn så bør du kanskje i saklige formuleringer forklare hva som faktisk har skjedd. Frem til og med nå fremstår du kun som et lite barn som har fått skjenn og vet han har gjort noe galt men har altfor mye stolthet til å innrømme det. At du nå begir deg ut på en personlig vendetta mot Morgan A. gjør deg faktisk litt stakkarslig...

Hallo? Har du i det hele tatt følt med tidligere i denne tråden?? Jeg forklarer faktisk på en ganske saklig måte hva som har skjedd på ca side 15 tror jeg. Og noe av dette er også gjentatt både i FB og på Radio Fredrikstad. Du beskylder meg for å bedrive en personlig vendetta? Jeg vil understreke at dette var det Morgan Andersen selv som begynte ved å komme med løgner om meg i FB!! Men du synes kanskje det er greit at folk kan si alt annet piss om deg i media?

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 sep 07, 07:33
Endret: 13 sep 07, 09:26

Opprinnelig postet av Biscuitman88
Hallo? Har du i det hele tatt følt med tidligere i denne tråden?? Jeg forklarer faktisk på en ganske saklig måte hva som har skjedd på ca side 15 tror jeg. Og noe av dette er også gjentatt både i FB og på Radio Fredrikstad. Du beskylder meg for å bedrive en personlig vendetta? Jeg vil understreke at dette var det Morgan Andersen selv som begynte ved å komme med løgner om meg i FB!! Men du synes kanskje det er greit at folk kan si alt annet piss om deg i media?

 

Vel, har lest det du har skrevet og har vel ikke blitt spesielt mye klokere...På side 15, som er ditt første innlegg i saken så kommer du med forsvar av Zoran og spotting av brevene som er mottatt. Hmm, tror du er litt vel oppkavet og ute av stand til å forholde deg saklig for tiden...

 Når det gjelder hva MA har gjort ved bruk av media og informasjon så kan ikke jeg se at han har nevnt noen ved navn. Han beveger seg innenfor det personvernet tillater og da er det vel du og andre som omtaler MA ved navn som driver vendetta, ikke han...

 

edit kl 09.25: Har lest artikkelen i F-b og kan dessverre ikke si annet enn at jeg synes det mangler en viss selvinnsikt. Av alt du har gjort eller ikke gjort, er du helt sikker på at noe av det ikke kan oppfattes provoserende eller i strid med vedtektene?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 sep 07, 07:31
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

nei, jeg forsvarer utestengelsen av zoran pga gjentatte ganger han har kjeftet og fått andre supportere til å føle at de blir truet!



Hvor mange har følt seg "trua" av Zoran på bortekamp?
Hvor mange ganger har det forekommet?
Hvor mange har fått kjeft av Zoran på borte- og hjemmekamp?
Hvor mange har klaga? Skriftlig?
Hva slags trusler er det som er framsatt?
Har Zoran noen gang gjort noe mer enn å true?
Når ble det ulovlig å kjefte på folk i det offentlige rom fordi de ikke gjør som de burde?
Hvilke regler har blitt brutt?
Snakker vi om PHs regler? Norsk lov?

Som du skjønner, så holder ditt standpunkt overhodet ikke vann, for du bare kjøper argumentene til makta (PH og klubben) rått og helt, uten å reflektere det minste over rettsikkerhet, bevisbyrde, bevisførsel og ankemulighet?

Er det greit for deg at man eventuelt ikke skulle ha ankemulighet i det norske rettssystemet? Er det greit for deg at du hadde blitt blamert offentlig uten å ha hatt anledning til å fortelle din side av saken?

Jeg begynner jaggu å tro at du stemmer Frp, jeg gett!

 

åhhh dette er så gøy....

 

Hvor mange eller hvor ofte skriftlig eller ikke, hva som er sagt eller om han eller de andre har gjort noe mer vet jeg overhode ingenting om. Og det vet nok ikke du heller.

Når ble det ulovlig å kjefte på folk i det offentlige rom fordi de ikke gjør som de burde?: Tja... kom som en regel hos meg ved oppdragelsen ihvertfall... Om jeg ser noe jeg ikke har sans for eller ser noen som ikke gjør noe de "burde" så kjefter jeg ikke på de, truer de ikke, men f.eks kan jeg pent og forsiktig si ifra på en ordentlig måte om hva jeg mener de burde gjøre.

Når det er sagt er det vel ikke noe krav om å synge, hoppe, fyre av bluss eller andre ting for å stå på PH feltet?

Selvsagt skal man ha en ankerett i rettssystemet, men dette er da ikke noe rettssystem?

Jeg sluker ting sagt av styret rått, joa, jeg gjør sikkert det, men er det noe bedre å sluke det de som er utestengt sier da? For det gjør tydligvis du.

Om jeg stemmer frp, ap, krf eller noe annet må da vel være knekkende likegyldig for denne diskusjonen? Det vitner faktisk om at du har gått tom for argumenter.....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 13 sep 07, 07:35
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av KeJ
Personlig driter jeg, unnskyld uttrykket, hva som er sagt, gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du som har vært så vennlig å dele din skjebne med oss andre, vet hva du har gjort eller ikke gjort. Jeg antar at du har selvinnsikt nok til å innrømme de faktiske brudd på rettningslinjene dersom slikt har forekommet.

Dersom du faktisk er like uskyldig som et nyfødt barn så bør du kanskje i saklige formuleringer forklare hva som faktisk har skjedd. Frem til og med nå fremstår du kun som et lite barn som har fått skjenn og vet han har gjort noe galt men har altfor mye stolthet til å innrømme det. At du nå begir deg ut på en personlig vendetta mot Morgan A. gjør deg faktisk litt stakkarslig...

Hallo? Har du i det hele tatt følt med tidligere i denne tråden?? Jeg forklarer faktisk på en ganske saklig måte hva som har skjedd på ca side 15 tror jeg. Og noe av dette er også gjentatt både i FB og på Radio Fredrikstad. Du beskylder meg for å bedrive en personlig vendetta? Jeg vil understreke at dette var det Morgan Andersen selv som begynte ved å komme med løgner om meg i FB!! Men du synes kanskje det er greit at folk kan si alt annet piss om deg i media?

Du slenger kun dritt og har en personlig vendetta mot Morgan og co,helt greit at slike som deg holder seg vekk,du virker ikke spesielt intresert i fotball.Zoran fortjener ikke å bli satt i samme bås som deg

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 sep 07, 07:49

All respekt til Zoran, som i følge F-B faktisk betakker seg for mye av den " støtten" har har fått her inne på sidene.

Zoran står iflg F-B fram på en saklig måte og ønsker en debatt rundt den/ de aktuelle situasjonene, ikke skittkasting.

Voksent gjort Zoran.

Dette uansett hva som er blitt gjort eller hvilke reaksjoner som støttes.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 13 sep 07, 07:57
Opprinnelig postet av Stanfield

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Før kamp er det alltid søkt NFF og politi er varslet. Da er det lov. Såpass burde du også forstått...

Er det virkelig NøFF og politiet som skal styre og bestemme supporterlivet her i Norge?

 

Merkelig så mange nye brukere her på forumet som støtter de sinte barnerompene i brh. Lukter fitive brukere lang vei.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 59 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3