Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 59 25

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 12 sep 07, 22:13

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 sep 07, 22:16
Skal vi se det på en annen måte: Nødbluss fyres opp ved NØDSITUASJONER. Selv om det var på en parkeringsplass, så var det fortsatt "falsk alarm". Jeg er enig i at det var ufarlig, men fortsatt et lovbrudd... Og nødbluss avfyrt i store bevegende folkemasser, ja det KAN føre til at noen brenner seg på det...

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 22:14
Opprinnelig postet av Stanfield
Ulf; du har jo ikke peiling på hva supporterkultur dreier seg om,
synd at folk som deg skal ødelegge for engasjerte, ekte, supportere.


Du mener at Ulf ikke går under kategorien engasjerte og ekte supportere? Skjerp deg.


---------------------------

Gashi!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 22:15
Endret: 12 sep 07, 22:16
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...


Fordi det er under KONTROLLERTE FORHOLD. Kan dere ikke være så vennlige og slutte med sytingen deres? Vrir og vender på ALT, bare det er nesten grunn nok til utestengelse.

---------------------------

Gashi!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 22:17
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.

Folk snakker stadig om å sette andres liv i fare. Kan du nevne ett tilfelle av at folk har blitt drept eller alvorlig skadet ved blussing?

At det ikke medfører noen som helst slags form for fare å blusse på en avsidesliggende parkeringsplass må da selv den mest nedsnødde klovn forstå. Lovbrudd begår annenhver deltaker på turene. Drikking på offentlig sted, offentlig beruselse, dette er også lovbrudd.

Må kalle deg dust når du svarer som du gjør, er det kun snakk om en parkeringsplass, og appropos så er det forbudt der og


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 sep 07, 22:17
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...


Fordi det er under KONTROLLERTE FORHOLD. Kan dere ikke være så vennlige og slutte med sytingen deres? Vrir og vender på ALT, bare det er nesten grunn nok til utestengelse.


 Og du T Olsen skulle vært utestengt for lenge sida. Jævla Klovn!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 22:17
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

nei, jeg forsvarer utestengelsen av zoran pga gjentatte ganger han har kjeftet og fått andre supportere til å føle at de blir truet!



Hvor mange har følt seg "trua" av Zoran på bortekamp?
Hvor mange ganger har det forekommet?
Hvor mange har fått kjeft av Zoran på borte- og hjemmekamp?
Hvor mange har klaga? Skriftlig?
Hva slags trusler er det som er framsatt?
Har Zoran noen gang gjort noe mer enn å true?
Når ble det ulovlig å kjefte på folk i det offentlige rom fordi de ikke gjør som de burde?
Hvilke regler har blitt brutt?
Snakker vi om PHs regler? Norsk lov?

Som du skjønner, så holder ditt standpunkt overhodet ikke vann, for du bare kjøper argumentene til makta (PH og klubben) rått og helt, uten å reflektere det minste over rettsikkerhet, bevisbyrde, bevisførsel og ankemulighet?

Er det greit for deg at man eventuelt ikke skulle ha ankemulighet i det norske rettssystemet? Er det greit for deg at du hadde blitt blamert offentlig uten å ha hatt anledning til å fortelle din side av saken?

Jeg begynner jaggu å tro at du stemmer Frp, jeg gett!

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 22:18
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...


Fordi det er under KONTROLLERTE FORHOLD. Kan dere ikke være så vennlige og slutte med sytingen deres? Vrir og vender på ALT, bare det er nesten grunn nok til utestengelse.


 Og du T Olsen skulle vært utestengt for lenge sida. Jævla Klovn!

Jeg tenkte i dette tilfellet på utestengelse herfra. Ser ikke hvor jeg begår noen brudd. Innlegget du siterer er så saklig som det kan få blitt.

---------------------------

Gashi!


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 sep 07, 22:18
Folkens! Vi holder oss unna personangrep! Vi leker ikke diskusjon her!

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 22:19

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Skal vi se det på en annen måte: Nødbluss fyres opp ved NØDSITUASJONER. Selv om det var på en parkeringsplass, så var det fortsatt "falsk alarm". Jeg er enig i at det var ufarlig, men fortsatt et lovbrudd... Og nødbluss avfyrt i store bevegende folkemasser, ja det KAN føre til at noen brenner seg på det...

Er det en nødsituasjon før kampstart eller vil du karakterisere også dette som "falsk alarm"?? I og med at du sier KUN ved nødsituasjoner..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 sep 07, 22:20

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg aner ikke hvem du er eller hva du står for. Men her er det snakk om folk GRUER seg til å gå på kamp og det ender med at dem holder seg borte. På grunn av noen få personer. Så slutt med den klaginga di. (Den var til Stanfield, i tilfelle misforståelser)

He he he, du kødder? INGEN GRUER SEG TIL Å GÅ PÅ KAMP. Her er det fjæra som blei til fem høns. Og det ble belønnet med halvannet års utestengelse fra stadion og utkastelse av PH. Vet ikke om jeg skal le eller grine, men mest av alt er jeg regelrett flau over byen vår.

Og Plankehaugen har tapt anseelse i supporternorge for all fremtid. Ingen vil ta den supporterklubben alvorlig lenger.


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 12 sep 07, 22:20
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...


Fordi det er under KONTROLLERTE FORHOLD. Kan dere ikke være så vennlige og slutte med sytingen deres? Vrir og vender på ALT, bare det er nesten grunn nok til utestengelse.


Kanke du slutte med rævsleikanga overfor styret i PH? Du minner meg om en beboer i Nord-Korea som aldri har tenkt en egen tanke i hele ditt liv.

Og jeg gjentar - dette er IKKE et PH forum, så du må regne med at PH og dets zombier får høre det.

---------------------------

-exit body, exit mind-


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 22:21
Skjønner godt at noen har vondt for å få det inn i den lille nøtta de har fått tildelt her på jord. Er vel kanskje også at det er en grunn til at vi har fengselskøer også..

vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 12 sep 07, 22:21
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg aner ikke hvem du er eller hva du står for. Men her er det snakk om folk GRUER seg til å gå på kamp og det ender med at dem holder seg borte. På grunn av noen få personer. Så slutt med den klaginga di. (Den var til Stanfield, i tilfelle misforståelser)


LENGE LEVE FOLKELIGHETEN!

Fotball er ikke lek og boller og brus.

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


United

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 12 sep 07, 22:22

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Skal vi se det på en annen måte: Nødbluss fyres opp ved NØDSITUASJONER. Selv om det var på en parkeringsplass, så var det fortsatt "falsk alarm". Jeg er enig i at det var ufarlig, men fortsatt et lovbrudd... Og nødbluss avfyrt i store bevegende folkemasser, ja det KAN føre til at noen brenner seg på det...

 

Oi, så når PH fyrer opp bluss på hjemmekamper, så betyr det at vi skal løpe avsted? jaja


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 12 sep 07, 22:22
Hmmm... Først ble jeg jævli sinna, så roet det hele seg ned litt, så ble jeg forbanna på tantehaugen igjen.... Nå orker jeg ikke mer ! Skal ikke lese en setning mer i denne tråden . Sees på kamp, jeg står å synger hvis noen lurer !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 12 sep 07, 22:23
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...



Fordi det som foregår før kampen er kontrollert og godkjent av FFK, PH og politi. Og ja, Plankehaugen er for alle. Selv om man både bør og skal synge når man står på PH feltet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 22:25
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.

Folk snakker stadig om å sette andres liv i fare. Kan du nevne ett tilfelle av at folk har blitt drept eller alvorlig skadet ved blussing?

At det ikke medfører noen som helst slags form for fare å blusse på en avsidesliggende parkeringsplass må da selv den mest nedsnødde klovn forstå. Lovbrudd begår annenhver deltaker på turene. Drikking på offentlig sted, offentlig beruselse, dette er også lovbrudd.

Må kalle deg dust når du svarer som du gjør, er det kun snakk om en parkeringsplass, og appropos så er det forbudt der og

Er jo du selv som mener at ALLE som mener det er greit å begå lovbrudd bør holde seg hjemme! Da regner jeg med at de som faktisk begår lovbruddene er enda "verre"? Det han gjorde var jo simpelthen å påpeke et par eksempler på lovbrudd slik at de som har begått disse lovbruddene vet at du ikke ønsker dem på kamp.. I tillegg til alle som har urinert offentlig, kjørt for fort, parkert ulovlig etc - men kanskje ikke FORFALSKNING AV UNDERSKRIFTER??

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 22:24
Endret: 12 sep 07, 22:24
Opprinnelig postet av MotorWerk
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Hvorfor blusses det FØR kamp hjemme ute på matta??

Og Plankehaugen er visst ett familie supporter klubb...


Fordi det er under KONTROLLERTE FORHOLD. Kan dere ikke være så vennlige og slutte med sytingen deres? Vrir og vender på ALT, bare det er nesten grunn nok til utestengelse.


Kanke du slutte med rævsleikanga overfor styret i PH? Du minner meg om en beboer i Nord-Korea som aldri har tenkt en egen tanke i hele ditt liv.

Og jeg gjentar - dette er IKKE et PH forum, så du må regne med at PH og dets zombier får høre det.

Dette er på ingen måte noen form "rævsleiking", som du så fint kaller det. Jeg er ikke medlem i PH, og har på ingen måte noe behov for å forsvare dem. Det jeg skriver er realiteten.
I morgen melder jeg meg INN i plankehaugen.

---------------------------

Gashi!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 22:24
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Skal vi se det på en annen måte: Nødbluss fyres opp ved NØDSITUASJONER. Selv om det var på en parkeringsplass, så var det fortsatt "falsk alarm". Jeg er enig i at det var ufarlig, men fortsatt et lovbrudd... Og nødbluss avfyrt i store bevegende folkemasser, ja det KAN føre til at noen brenner seg på det...


Nødbluss er noe helt annet. Den fyres opp som en rakett og lyser i flere minutter for at redningsskøyta skal finne de havarerte. Finnes ikke redningsskøyter på en rasteplass utafor Rygge.

Vi snakker her om "bengalske lys" eller "bengalske lykter", ikke nødbluss. Dette er to vidt forskjellige ting, og hvis en ikke skjønner der får en kanskje holde kjeft, da, om norsk lov og "falske alarmer".

Det er ingen som helst uenighet om at bluss er farlige i store menneskemengder, men tror du virkelig at politiet vil etterforske en beskyldning om at det er fyrt opp fyrverkeri på en rasteplass i Østfold? De gidder sannsynligvis ikke ta imot anmeldelsen engang!


Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 59 25

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24