Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 59 24

Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 12 sep 07, 21:30

Høres ut som en drøm å få folk til å høres ut som Bajen, Og jeg sto nærmere enn de fleste..... Sinnsykt bra.. Skal ikke sinnsykt mange til for å skape en vannvittig trøkk........

men er det noe problem å lage en egen gjeng da??? Syns denne tråden har blitt altfor mye FFK vil angre tråd.... Poenget må vel være at vi skal skape sinnsykt stemning på stadion. om det er på PH feltet eller at annet sted må vel være likegyldig..

 

Og når det gjelder Bajen så var det nok maks trehundre som konstant lagde liv.... Men for et liv...... Andre bare var med innimellom. De hadde også mellom 2 og 3 forsangere.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 21:30

Opprinnelig postet av Marcus
herregud hvorfor skal BRH gi seg pga dette ?? det skulle egentlig gitt mere pågangsmot for å vise klubben at de faktisk trenger dem -- nå får jeg sikkert svar tilbake at jeg snakker tull og at Plankehaugen gjør en utmerket jobb med synging og greier

 

Akkurat nå er PH`s jobb urelevant, men jeg ber deg svare på ett enkelt spørsmål; Hvorfor trenger klubben BRH, eller Flisehaugen om du vil...

Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hva det er dere gjør som er så positivt for fellesskapet og miljøet. 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 21:34

Kun en liten morsom observasjon:

Ulf Berg sier følgende til FB: "Jeg håper folk skjønner de grepene vi og klubben har gjort. Plankehaugen skal være for alle og det skal ikke være slik at noen gruer seg til å reise på bortekamp"

Jeg regner med at Ulf Berg nå mener at folk nå kan føle seg "trygge" når de drar på bortekamp igjen etter at jeg og de andre fæle gutta ble utestengt..? Er Ulf Berg i det hele tatt klar over at ifølge brevet jeg har fått gjelder eksklusjonen/utestengelsen for kamper arrangert av FFK - dvs kun hjemmekamper?!

Så det vel vel si at den godeste Ulf Berg med andre tydeligvis må "leve i frykt" på bortebane fortsatt. Så hvis mye av hensikten var med tanke på mer "kose"-preg over borteturene, må jeg si dette var en suksess gitt :)

HA HA HA HA HA!!!!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


carasp

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07
Innlegg: 35

Lagt til: 12 sep 07, 21:35
Hørte rykter om at folk uteblir brann kampen pga alt oppstyret.. Er det noen som skal dette??

---------------------------

Hammarby 16 aug!!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 12 sep 07, 21:35
Jeg har nå sett intervjuet med Ulf Berg og jeg kan ikke si meg mer enig. PL og FFK bør og skal være for alle. Ikke for en liten elite av "ekte supportere" som klager og kjefter på alle. For det er det i ferd med og bli. Jeg er personlig ikke medlem i PL men reiser til en del borte kamper fordi jeg vil støtte laget. Jeg var på Nadderud og det var ikke bare hyggelig. Jeg synes det er på sin plass at det kommer reaksjoner på ting som har skjedd i det siste. Jeg har fulgt med på forumet i lengre tid og jeg merker en mer og mer "hatsk" stemmning imot folk som kun er på kamp for å hygge seg. Da er vi kjærringer og det ene med det andre. Vi blir slengt dritt til av andre som mener at det kun er de som er ekte supportere og vi andre er bare "medganssupportere" Tåplig holdning spør dere meg. Mener ikke at det var riktig og utstenge de toltalt men det var riktig å kaste de ut fra PL. FFK er det viktigste og jeg vil at klubben med alt rundt (PL) skal være inkluderende. Jeg vil synge og hoppe når jeg føler for det og ønsker ikke å bli sjikanert for det. På neste bortekamp jeg drar på så kommer jeg til å sørge for å IKKE stå i nærheten av PL. Det som skjedde på Nadderud gjorde meg såpass betenkt at det er ikke aktuellt på en stund. Setter meg heller på tribunen sammen med bortesupportere da jeg kan tenke meg at det blir trivligere enn å stå sammen med PL. Da blir jeg hvertfall ikke kjeftet på av en eller annen tulling som har dratt rollen sin litt vel langt.....

---------------------------

jorhan


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 12 sep 07, 21:41
Opprinnelig postet av KeJ

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

På filmklippet med blussingen fra hjemturen etter Stabæk-kampen kan man se at flere av de som står rundt plassen der blusset blir tent drikker øl. Drikking av alkohol på offentlig sted er forbudt i følge norsk lov. Regner med at de det gjelder blir ekskludert fra Plankehaugen og utestengt fra stadion.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 sep 07, 21:49
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av KeJ

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

På filmklippet med blussingen fra hjemturen etter Stabæk-kampen kan man se at flere av de som står rundt plassen der blusset blir tent drikker øl. Drikking av alkohol på offentlig sted er forbudt i følge norsk lov. Regner med at de det gjelder blir ekskludert fra Plankehaugen og utestengt fra stadion.

He he, er ikke du vel bevart? Tåler ikke se att folk drikker en øl heller du. Kanskje du burde søke om å komme inn i styret til plankehaugen. PH trenger sånne som deg.


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 12 sep 07, 21:50
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av KeJ

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

På filmklippet med blussingen fra hjemturen etter Stabæk-kampen kan man se at flere av de som står rundt plassen der blusset blir tent drikker øl. Drikking av alkohol på offentlig sted er forbudt i følge norsk lov. Regner med at de det gjelder blir ekskludert fra Plankehaugen og utestengt fra stadion.

Ikke se bortifra det. Må si at jeg føler meg utrygg sammen med folk som bryter loven, og som sier til deg at et sangfelt er til for å synges på..

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 sep 07, 21:54
Virkelig voksent av Ulf Berg og gå ut på denne måten gitt!! Har 4 stk ødelagt idylen for plankehueadelen som reiser med pensjon og fordelskort... på trygd? Håper så indelig vi blir kvitt det jævela PH fenomenet som ødeleger for den fantastiske atmosfæren som har blitt skap den siste tiden med flere entusiastiske folk som faktisk synger og skaper liv og trøkk på tribunene. NÅR BLIR DET PLASS TIL DE? Når skal de som har lyst til og gjøre det lille ekstra under kamp få lov til å komme frem fra krokene de gjemmer seg i nå? Blir jo ett helvete fremover for de som vil lagge trøkk, men ettersom truslene om det ene og det andre begynner og henge over stakkarene som har litt mye adrenalin i blodet, så vel da er det vel bare en ting og gjøre? Inse at slaget er tap og sitte og holde kjeften sin fremover..

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 21:56

Hvis man skal begynne å utestenge alle som bryter - eller er mistenkt for å bryte - loven, kan man jo kanskje starte med å rette et kritisk blikk på klubbens egen administrerende direktør.

Forskjellen er at han i det norske rettsvesenet vil få muligheten til bl.a. å forklare seg og eventuelt anke - muligheter han overhodet ikke har gitt noen av oss!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 12 sep 07, 21:58
Opprinnelig postet av seal_dm

He he, er ikke du vel bevart? Tåler ikke se att folk drikker en øl heller du. Kanskje du burde søke om å komme inn i styret til plankehaugen. PH trenger sånne som deg.

Oy, hadde virkelig ikke trodd dette skulle bli nødvendig. Innlegget var ironisk ment. Siden enkelte folk argumenterer ut fra prinsippet "et regelbrudd er et regelbrudd" osv. Skjønner?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 sep 07, 21:58
Endret: 12 sep 07, 22:02
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Kun en liten morsom observasjon:

Ulf Berg sier følgende til FB: "Jeg håper folk skjønner de grepene vi og klubben har gjort. Plankehaugen skal være for alle og det skal ikke være slik at noen gruer seg til å reise på bortekamp"

Jeg regner med at Ulf Berg nå mener at folk nå kan føle seg "trygge" når de drar på bortekamp igjen etter at jeg og de andre fæle gutta ble utestengt..? Er Ulf Berg i det hele tatt klar over at ifølge brevet jeg har fått gjelder eksklusjonen/utestengelsen for kamper arrangert av FFK - dvs kun hjemmekamper?!

Så det vel vel si at den godeste Ulf Berg med andre tydeligvis må "leve i frykt" på bortebane fortsatt. Så hvis mye av hensikten var med tanke på mer "kose"-preg over borteturene, må jeg si dette var en suksess gitt :)

HA HA HA HA HA!!!!!






Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp!
Så blir alle fornøyde!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 sep 07, 22:02

Lillesøstera mi vil IKKE på flere bortekamper. Ho er snart 13 år. Men nå kan det hende ho vil igjen.

 

Er det noen her som ikke skjønner at det å fyre opp bluss utgjør en fare for ANDRE?

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 sep 07, 22:02
Opprinnelig postet av Ramirez
Opprinnelig postet av seal_dm

He he, er ikke du vel bevart? Tåler ikke se att folk drikker en øl heller du. Kanskje du burde søke om å komme inn i styret til plankehaugen. PH trenger sånne som deg.

Oy, hadde virkelig ikke trodd dette skulle bli nødvendig. Innlegget var ironisk ment. Siden enkelte folk argumenterer ut fra prinsippet "et regelbrudd er et regelbrudd" osv. Skjønner?

Ja, enig med deg. Forumet er jo full av kristenfolk og regelrytterre, så det er jammen ikke godt å vite heller. Btw. hva er det den gladkristengjengen som ble debatert her i fjor het igjen? Morsom gjeng det. not.


Stanfield

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 2

Lagt til: 12 sep 07, 22:06

Herregud, dere er en patetisk gjeng Plankehaugen viser seg å være.
Trodde dere var en seriøs supporterklubb, ikke en aktivitetsklubb for indremisjonen.

"Dæm blussa på en pøbb." Hallo?
Ulf; du har jo ikke peiling på hva supporterkultur dreier seg om,
synd at folk som deg skal ødelegge for engasjerte, ekte, supportere.

 

---------------------------

Mot den moderne fotball!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 22:06

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 12 sep 07, 22:08
Endret: 12 sep 07, 22:09
Jeg aner ikke hvem du er eller hva du står for. Men her er det snakk om folk GRUER seg til å gå på kamp og det ender med at dem holder seg borte. På grunn av noen få personer. Så slutt med den klaginga di. (Den var til Stanfield, i tilfelle misforståelser)

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 22:09
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.

 

Alle som mener det er greit å begå lovbrudd skal holde seg hjemme neste kamp?? Hmmm, inkluderer det også MA og forfalsking av underskrifter??

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 12 sep 07, 22:10
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.

Folk snakker stadig om å sette andres liv i fare. Kan du nevne ett tilfelle av at folk har blitt drept eller alvorlig skadet ved blussing?

At det ikke medfører noen som helst slags form for fare å blusse på en avsidesliggende parkeringsplass må da selv den mest nedsnødde klovn forstå. Lovbrudd begår annenhver deltaker på turene. Drikking på offentlig sted, offentlig beruselse, dette er også lovbrudd.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 07, 22:13
Endret: 12 sep 07, 22:14
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Synes alle som mener det er greit å begå lovbrudd kan holde kjeft nå og holde seg hjemme fra kamp. MAKAN til syting og skriking over at PH og FFK har fulgt lovene!!! SKJERP DERE, MAKAN. Deilig å bli kvitt slikt avskum som setter andres liv i fare ang. blussingen jeg snakker om nå, at noen er storkjefta og skal herske på kamp er ikke noe som bør foregå det heller.

 

Alle som mener det er greit å begå lovbrudd skal holde seg hjemme neste kamp?? Hmmm, inkluderer det også MA og forfalsking av underskrifter??



Samt alle som har kjørt på rødt lys, kjørt litt over farsgrensa på vei til sverige, drukket øl på offentlig sted, pisset på ofentlig sted, ytret noe fordomsfullt mot noen av en annen hudfarge, smuglet med seg en flaske ekstra sprit fra syden osv.

Dæven, der ble det igjen en skokk unger og 3 pensjonister fra Zoe på stadion gett.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!



Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 59 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24