Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 59 16

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 07, 09:19

Opprinnelig postet av MotorWerk
Når det gjelder Morgan Andersen så skal vel ikke han akkurat skrike høyt om ulovligheter i disse dager. Men nok om det.

Jeg er enig med den som skrev at dette nok er et soloraid fra PH-styrets side. Tror de har vært ute etter å `ta` Zoran lenge, men har manglet anledning. Når de nå fikk muligheten så sørget de for å kvitte seg med noen andre også i samme slengen. Og slik diktatorisk oppførsel ender alltid med revolusjon.

 

For no sprøyt

Dette er vel det dummeste jeg har lest..ever.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 07, 09:21

Opprinnelig postet av Martin_
Oppfordrer alle til å skrive under her. Selv om jeg tviler på at det hjelper.

http://www.opprop.no/opprop.php?id=zoran 

Jeg vil skrive en slags redegjørelse fra BRH for det som hendte i Bærum, i løpet av dagen...  Kanskje mer kommer på det rene, og folk vil klare å skille litt.

Men det hadde jo ikke noe med blussinga i Bærum å gjøre ?? eller har det skjedd noe mer enn det??

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 09:25
Endret: 12 sep 07, 09:25
Men det var andre ting som skjedde i forbindelse med BRH (dog ikke vi som gjorde noe galt) som har ført til utestengelse. Trusler mot enkeltmedlemmer i BRH av en meget beruset person osv...  Samme person som ble satt i arresten. 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 12 sep 07, 09:27
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av MotorWerk
Når det gjelder Morgan Andersen så skal vel ikke han akkurat skrike høyt om ulovligheter i disse dager. Men nok om det.

Jeg er enig med den som skrev at dette nok er et soloraid fra PH-styrets side. Tror de har vært ute etter å `ta` Zoran lenge, men har manglet anledning. Når de nå fikk muligheten så sørget de for å kvitte seg med noen andre også i samme slengen. Og slik diktatorisk oppførsel ender alltid med revolusjon.

 

For no sprøyt

Dette er vel det dummeste jeg har lest..ever.



Men det er sant. Politiet har snakket med PH og FFK om en mann, og PH har på egen hånd funnet ut at de kan bruke anledningen til å bli kvitt fler de ikke liker, og tvunget det gjennom hos FFK.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 sep 07, 09:36
Endret: 12 sep 07, 09:44
Opprinnelig postet av HBL
Jeg tror du missforstår meg Rene. Det er BRH og sympatisører av BRH som har slike meninger og holdninger. Og det er de som vil kaste styret i ph.


Jeg er et juletre jeg!!  Og har ingen grunn til å klage på styret i ph.

Bra !


Mod: Sitér kun det som skal svares på, ikke hele diskusjoner

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 07, 09:44

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 07, 09:47
Opprinnelig postet av teflon
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av MotorWerk
Når det gjelder Morgan Andersen så skal vel ikke han akkurat skrike høyt om ulovligheter i disse dager. Men nok om det.

Jeg er enig med den som skrev at dette nok er et soloraid fra PH-styrets side. Tror de har vært ute etter å `ta` Zoran lenge, men har manglet anledning. Når de nå fikk muligheten så sørget de for å kvitte seg med noen andre også i samme slengen. Og slik diktatorisk oppførsel ender alltid med revolusjon.

 

For no sprøyt

Dette er vel det dummeste jeg har lest..ever.



Men det er sant. Politiet har snakket med PH og FFK om en mann, og PH har på egen hånd funnet ut at de kan bruke anledningen til å bli kvitt fler de ikke liker, og tvunget det gjennom hos FFK.

hm...dette virker jo helt sprøtt, her snakker vi "Dallas"....Så du mener politiet, FFK og PH har råttet seg sammen, uten gyldig grunn?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 12 sep 07, 09:58
Opprinnelig postet av Brukernavn

hm...dette virker jo helt sprøtt, her snakker vi "Dallas"....Så du mener politiet, FFK og PH har råttet seg sammen, uten gyldig grunn?



Nei nå drar du den litt langt. Det jeg mener er at politiet, PH og FFK hadde et møte der temaet var KUN EN mann. Og når politiet sier noe så er det kanskje en gyldig grunn der.
PH fant på egen hånd ut at de ville slenge ut 3 kæll i tillegg, uten gyldig grunn, og presset gjennom en utestengelse fra stadion. Det er opplagt ikke riktig at PH skal bestemme hvem som kan og ikke kan komme inn på stadion så ikke bare må det diskuteres om styret har gjort noe så grovt at de ikke kan sitte, men det må diskuteres om forholdet mellom PH og FFK kanskje har blitt for nært. Men det får dere i plankehaugen bestemme selv, hvis dere griper muligheten vel og merke.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 12 sep 07, 09:59

Opprinnelig postet av teflon

Men det er sant. Politiet har snakket med PH og FFK om en mann, og PH har på egen hånd funnet ut at de kan bruke anledningen til å bli kvitt fler de ikke liker, og tvunget det gjennom hos FFK.

 

Vet du hva Politiet har snakket med FFK og PH om?

Har dette noe med at FFK møter Brann til helgen? Man vet jo hva som skjedde da Brann var i Kristiansand. Man vet også at politiet spaner ganske tett på causualsmiljøene i Norge.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 12 sep 07, 10:02
Denne saken har ingenting med casuals å gjøre.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 10:03
Endret: 12 sep 07, 10:04

Vil ikke si noe om utestengelsen er fortjent eller ikke, men en gjenganger i denne tråden er at man ikke kan stenge ute Zoran fordi han er drivkraften og tribunekulturens far i PH. Det er jeg helt enig i, Zoran er gull verdt på tribunen!!

Men så kommer det store MEN, uansett hvor mye bra en person gjør, uansett hvor viktig, kan man ikke akseptere mer av den personen. Alle må behandles likt. Så de argumentene om at PH skyter seg i foten osv. faller helt i fisk! Hvis PH tillater en utvikling som ikke er ønsket av styret, DA skyter de seg i foten.

Når dette er sagt, støtter jeg ønsket om informasjon, og holder mulighetene åpne for at det gutta har gjort ikke er så farlig slik at vedtaket kan gjøres om.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 10:05

Om 6-7 BRH melder seg ut, ser ikke jeg det som noe problem for klubben, PH eller stemningen på kampen.

Har vært gøy på tribunen siden 2.divisjon ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


RWA

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 12 sep 07, 10:07
Klart det har vært gøy, men hva med å få en begrunnelse. Tror du ville hatt det hvis det var du som var utestengt. De har rett til å vite hvorfor og det har vi også. Skal vi forholde oss til noe må vi vite hva.

RWA
 

---------------------------

-------
Topp 3 i år!!!
RWA


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 sep 07, 10:19
Opprinnelig postet av teflon
Opprinnelig postet av Brukernavn

hm...dette virker jo helt sprøtt, her snakker vi "Dallas"....Så du mener politiet, FFK og PH har råttet seg sammen, uten gyldig grunn?



Nei nå drar du den litt langt. Det jeg mener er at politiet, PH og FFK hadde et møte der temaet var KUN EN mann. Og når politiet sier noe så er det kanskje en gyldig grunn der.
PH fant på egen hånd ut at de ville slenge ut 3 kæll i tillegg, uten gyldig grunn, og presset gjennom en utestengelse fra stadion. Det er opplagt ikke riktig at PH skal bestemme hvem som kan og ikke kan komme inn på stadion så ikke bare må det diskuteres om styret har gjort noe så grovt at de ikke kan sitte, men det må diskuteres om forholdet mellom PH og FFK kanskje har blitt for nært. Men det får dere i plankehaugen bestemme selv, hvis dere griper muligheten vel og merke.

Grunnen til at jeg spør er for at jeg ikke vet noe om dette, svært lite konkret har kommet ut ang dette så langt.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 12 sep 07, 10:21
Nå har Morgan åpnet munnen og.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 10:23
Opprinnelig postet av RWA
Klart det har vært gøy, men hva med å få en begrunnelse. Tror du ville hatt det hvis det var du som var utestengt. De har rett til å vite hvorfor og det har vi også. Skal vi forholde oss til noe må vi vite hva.

RWA
 

 

Tror ikke du at de skjønner hva det gjelder ?

Hvis du leser hva jeg sier, så ønsker jeg informasjon, og viktigst av alt rettferdig behandling. Vi skal behandle medlememer på en skikkelig måte. Men jeg må inrømme at mange her blåser ut i relativt barnslige toner...

La oss ha litt is i magen, håpe på informasjon, håpe at avgjørelsen 1. er riktig og opprettholdes, 2 er feil og at utestengelsen reverseres med en stor beklagelse.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 12 sep 07, 10:26

Opprinnelig postet av Svupzz
Nå har Morgan åpnet munnen og.

 

Var ikke det en grei avklaring?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 10:33

Helt greit.

Saken er død for min del.


---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 12 sep 07, 10:38
Velvel.

BRH hadde ikke med mer enn tre (3) bluss til Bærum, ikke 11 som Morgan påstår.

Da har èn av våre stått frem. Vi har fortsatt en som ikke aner hvorfor han er utestengt.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Eru

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 10

Lagt til: 12 sep 07, 10:42
At det går an:

"BRG har fått lov til å tøye grensene litt ved å ha med noen av sine flagg inn"

Nemmen, så storsinnet av deg da, Morgan.  Før han(i god, gammel stil), selvsagt kommer med løgn etter løgn i artikkelen.


Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 59 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3