Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 59 14

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 sep 07, 23:54

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

Du skrev rett ut på dette forumet i en tidligere tråd at en fra BRH kunne dra  til helvete og at du skulle "gi han en på trynet", fordi han kritiserte deg da du brukte vold før Hammarbykampen. 

Sier litt om intelligens...

 

Først og fremst, dette er relativt urelevant i denne saken... Dessuten har Paco etter en del konstruktiv kritikk via PM valgt å fremstå noe mer nyansert og kanskje ikke så ubehøvlet i fremtiden. La gjort være gjort og ikke bruk dette mot ham... Det sier nemlig noe om Din intelligens...

 

Over til saken; Jeg antar frem til annet er bevist at styre og stell har sitt på det rene i utestengingen av disse 4 personenen. Dersom det viser seg at de har skutt skivebom, så bør styret ta sin hatt og fratre...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 11 sep 07, 23:55
Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av HBL
Opprinnelig postet av varheim
Går det ikke an å gi dem en frist til f.eks. i morgen kl. 12. Hvis ikke vi har hørt noe eller uttalelsene ikke holder mål, oppretter vi en mailadresse hvor medlemer kan sende inn sitt navn og medl.nummer, og så krever vi ett ekstraordinært møte når vi har drøye 1000 registrert????



Hvor lang tid tror du det vil ta for dere å samle 1000 pers.??  BRH og sympasitører til BRH  sier jo selv at det er ca. 3-400 syngende supportere i ph, ellers er det jo bare juletrær, indianere og tanter o.l. i Plankehaugen. Hvor mange juletrær, indianere og tanter trur du vil hive seg på den listen??

Når jeg leser det du skriver, da håper jeg det er få i PH som har samme holdninger som deg.

Har du hørt om det å være inkluderende ? Skal det kun være en "smal" gruppe som skal i innpass i folkebevegelsen Plankehaugen ?



Jeg tror du missforstår meg Rene. Det er BRH og sympatisører av BRH som har slike meninger og holdninger. Og det er de som vil kaste styret i ph.

Jeg er et juletre jeg!!  Og har ingen grunn til å klage på styret i ph.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 sep 07, 23:54
Opprinnelig postet av Liraren
Opprinnelig postet av Shadar

Når jeg har fått tenkt meg om litt, så synes jeg at selv vår kjære blussmann burde få komme inn på kamper på stadion og være medlem av plankehaugen. Klubben og styret i plankehaugen burde kalle inn til et møte med de 4 og snakke litt med dem og forsikre seg om at de skjønner hvor dumt det var og at de ikke skal gjøre det igjen. Mulig noen synes dette er en naiv løsning, men det er først og fremst folk som blir frosset ut fra integrerte grupper i samfunnet som kommer på kant med lovverk rundt omkring. Dessuten BØR vi også vise at vi også mener "og alle for en" som i sangen.

Med forbehold om at noen av de tiltalte har drept halve plankehaugen..

 

Du skriver forsikre DE om hvor dumt det var! Som sagt skrev biscuitman at ingen andre hadde noe med blussingen og gjøre!

 

jeje.. så får de snakke med hver og en om hvor dumt det var osv osv da se.. det var det jeg mente...


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 11 sep 07, 23:55
Da begynner vi da??? men husk spre adressen i alle kanaler vi har mulighet til

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Arra

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 3

Lagt til: 11 sep 07, 23:57

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

Du skrev rett ut på dette forumet i en tidligere tråd at en fra BRH kunne dra  til helvete og at du skulle "gi han en på trynet", fordi han kritiserte deg da du brukte vold før Hammarbykampen. 

Sier litt om intelligens...

MOD: Redigert bort en del mindre pene ting

 

Det er ikke lenge Plankehaugen! Det var lenge men vi så ikke The real name is Familiehaugen

---------------------------

WE WILL SURVIVE


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 sep 07, 23:57

Opprinnelig postet av varheim
Da begynner vi da??? men husk spre adressen i alle kanaler vi har mulighet til

Kanskje lurt med en egen tråd for denne?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 11 sep 07, 23:58

Skal ikke blande meg masse inn i diskusjonen, men må få si dette virker som en veldig merkelig handling av Plankehaugen og FFK. Spesielt det at man ikke legger ved noen som helst grunn til dette, får det jo til å se ut som om dette er noe man lenge har hatt lyst til.

Forøvrig, så har Zoran uttalt seg på et annet forum:

"Nei da.. jeg skal i møte med gjengen en eller an dag så får jeg høre hva har jeg gjort. Det meste går vel på mitt uttagerede oppførsell på bortebane mot folk som ikke synger. Det ser ut som om folk føler seg truet til å synge og heller sitter hjemme enn å dra på bortekamper. takk for støtte en gang til."

http://www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php?t=253&postdays=0&postorder=asc&start=70

Nå kjenner jeg ikke noe spesielt til Fredrikstad og supporterforholdene der, men har jo fått med meg litt, spesielt en "artig" diskusjon her tidligere i år angående ultras. Men det som har kommet fram fra de som er utestengt, gjør at det for meg virker som om klubben/Plankehaugen har ønsket å kvitte seg med enkeltindivier, ikke at det er skjedd noe stort.

Dette blir en i en ganske lang rekke episoder hvor supportere med et annet syn enn de "offisielle" supporterklubbene blir behandlet elendig i så fall. Det er trist at NFF, klubbene, politiet og flere av supporterklubbene har et slikt syn på alternativ supporteroppførsel. (Casuals regner jeg ikke inne i dette, av den grunn at det for meg ikke er å støtte laget sitt)

Forhåpentligvis kommer det ut hva som er grunnen til at de er utvist. Prinsippet i dette er jo veldig viktig.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 11 sep 07, 23:59
... jeg tror det er noen som ble litt fornærma etter Bajsen-kampen i Sverige pga pongpongene, som har skyld i alt dette.

... eller så er det Politiet som vil "komme casualsmiljøet til livs". I kjølvann av det føler PH seg truet til å ekskludere, for å statuere. Hvis ikke får FFK trøbbel med bøter eller kamper uten tilskuere osv.

Hvis noen gidder går det ann å starte et internet-opprop her: www.opprop.no/

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 sep 07, 00:00

Opprinnelig postet av seal_dm
Spesielt siden det sikkert ikke blir vanskelig å synge ut tantene. Hadde vært kult å fått til noe sånt til året.

JAAAA. La det bli det nye store målet til en evt ny supporterklubb-> å synge ut en supporterklubb som støtter samme lag. Er det mulig å ha en slik innstilling. INGEN er større enn klubben!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 sep 07, 00:04

[quote=Svein]... jeg tror det er noen som ble litt fornærma etter Bajsen-kampen i Sverige pga pongpongene, som har skyld i alt dette.

... eller så er det Politiet som vil "komme casualsmiljøet til livs". I kjølvann av det føler PH seg truet til å ekskludere, for å statuere. Hvis ikke får FFK trøbbel med bøter eller kamper uten tilskuere osv.

Hvis noen gidder går det ann å starte et internet-opprop her: www.opprop.no/[/quote]

driver på nå.. hvis det går da..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 12 sep 07, 00:15
Jeg er ikke ute etter å kaste noen i styret. Jeg tror i utgangspunktet at de sikkert har en god grunn. Uten at den ligger helt oppe i dagen. Jeg vil bare ha en god begrunnelse. Fakta på bordet!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 12 sep 07, 00:16
Det viktigste er at vi som fortsatt har vettet i behold, som verken melder oss ut eller streiker, går på kampen til søndag, synger for full hals, prøver å dra med så mange vi klarer og støtter guttene.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 12 sep 07, 00:20
Støtte skal de få...ALT FOR FREDRIKSTAD

PS hvis det er noen som ikke skal, så kjøper jeg gjerne 2 billetter til PH-feltet

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 00:21

Opprinnelig postet av varheim
Støtte skal de få...ALT FOR FREDRIKSTAD

PS hvis det er noen som ikke skal, så kjøper jeg gjerne 2 billetter til PH-feltet

 

Må vel være noen av de som har meldt seg ut i dag som har biletter til overs???

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 12 sep 07, 00:28

Som alltid meget fornøyelig lesning på forumet deres, men hva er det den såkalte supporterklubben deres har satt i gang nå?

En person som ekskluderes for å ha fyrt av et bluss?? Hallo!!! Riktig nok ulovlig, men det visste nok han som fyrte av uansett, dette er en sak mellom ham og ordensmakten. Hold fingrene dine unna Ulf Berg, eller skal vi kalle deg for Richard Jansen heretter?

Er utrolig nysgjerrig på hva de tre andre har gjort for noe, må jo minst ha en strafferamme på ett par år i alle fall?

Nei, den såkalte supporterklubben deres har nok gravd sin egen grav nå, dere får sette opp busser, gå på hesteshow og ha grillaften sammen med sponsorerene som sponser de fine røde jakkene deres. (forøvrig ett fett hva folk kler seg i på kamp, men kunne ikke dy meg). Husk å klappe hver gang FFK scorer da! Kanskje lov det?

Takk for bidraget til å drepe alle forsøk på tribunekultur i Norge, Ulf Berg og PH styret!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 00:29

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Lemmy
Så kommer det ingen informasjon fra Plankehaugen eller FFK, håper jeg 1.omgang spilles i stillhet fra Plankehaugens side mot Brann!

Plankehaugen demonstrerer mot Plankehaugen?

 

De drar rett og slett en "SV" med andre ord.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 00:38

For en vidunderlig følelse det var å melde seg ut av PH,

...for Klokan !

 

Takk for at du virkelig prøvde å få til noe stort i vår kjære lille klubb...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 00:44
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av bønna


Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

 

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

 

Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Flot Fredrikstadpatriot. Du har her for evig og altid rettet opp ett litt skjevt inntrykk jeg fikk av deg. Voksent og godt innlegg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 sep 07, 00:46

Dersom det ikke kommer noen skikkelig redegjørelse for dette melder jeg meg ut etter sesongen. (Jeg har da bilett til resten av kampene )  Håper det neste år forekommer et alternativ for folk som vil stå OG synge, HELE kampen


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 01:13
Opprinnelig postet av svartoghvit

Som alltid meget fornøyelig lesning på forumet deres, men hva er det den såkalte supporterklubben deres har satt i gang nå?

En person som ekskluderes for å ha fyrt av et bluss?? Hallo!!! Riktig nok ulovlig, men det visste nok han som fyrte av uansett, dette er en sak mellom ham og ordensmakten. Hold fingrene dine unna Ulf Berg, eller skal vi kalle deg for Richard Jansen heretter?

Er utrolig nysgjerrig på hva de tre andre har gjort for noe, må jo minst ha en strafferamme på ett par år i alle fall?

Nei, den såkalte supporterklubben deres har nok gravd sin egen grav nå, dere får sette opp busser, gå på hesteshow og ha grillaften sammen med sponsorerene som sponser de fine røde jakkene deres. (forøvrig ett fett hva folk kler seg i på kamp, men kunne ikke dy meg). Husk å klappe hver gang FFK scorer da! Kanskje lov det?

Takk for bidraget til å drepe alle forsøk på tribunekultur i Norge, Ulf Berg og PH styret!

 

Vennligst overbring denne tråden til alle riksdekkende medier, svartoghvit,

...slik at hele Norge får noe å le av !  

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 59 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24