Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 56 av 59 56

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 14:03
Jeg spør hvorfor du, Keiko99, mener styret har gjort det rette?  

Du ser og hører at Plankehaugen er på Mandalskompisenes nivå? Med mindre du har kjøttkaker i øra.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 14:07
plager det deg med kjøttkaker i øra.. jeg kan ikke høre det som skrives.

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 sep 07, 14:07
Og nok en gang vrir du deg unna spørsmålet mitt. Du er en jævlig dårlig debattant.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 sep 07, 14:08
Endret: 25 sep 07, 14:10

Opprinnelig postet av keiko99
til martin_     les over alle sidene i tråden

Du ser, det er ikke bare jeg som ikke skjønner hva du prekær om. Det er flere her foruten Martin_ som lurer på hva du mener. Det hjelper ikke å lese de andre trådene når det kun står om ditt forhold til Zoran, og dette med Plankehaugen-hesten. Dette har ingenting med om Plankehaugen har blitt dårligere eller bedre å gjøre.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 25 sep 07, 14:58
Opprinnelig postet av Martin_
Og nok en gang vrir du deg unna spørsmålet mitt. Du er en jævlig dårlig debattant.


vil påstå dere er like "gode" på det området.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 25 sep 07, 15:09

Selvfølgelig har PH blitt dårligere, men hvorfor i h...... kan dere ikke slutte å furte som små-unger for at "helten" er borte og heller fokusere på å lage liv da? Gi de to som har prøvd seg som forsangere litt hjelp i steden for å stå å klage på hvor dårlig det er. På Ullevoll i går var det dårlig, men det var ikke så mange FFK supportere der heller og når de fleste velger å sitte og ikke synge så kan det ikke forventes at det skal være bra. At Zoran ikke klarte å holde seg unna i går, men måtte "triumfere" at han klarer å få PH til å synge syns jeg var lite lurt. Jeg tror ikke det ga så mye lyst til de to som faktisk prøver å holde liv i oss og som ikke er medlemmer av PH styre som jeg vet. Det ga meg og flere til en endra mindre respekt for "helten" deres. JA selvfølgelig var det bedre med Zoran som forsanger, men han er borte og kommer IKKE tilbake. DEt må da vel for f....... være bedre å hjelpe de to som er der og prøver, eller ta på dere jobben sjøl da hvis dere mener at det ikke er bra nok......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 sep 07, 15:19
Det kan ikke være slik at en person ikke kan utestenges bare fordi han er flink til å lage liv. Nå har dessverre Zoran brutt reglemanget til PH og da må han som alle andre ta sin straff. Kan ikke være slik at han skal slippe fordi han er viktig for livet på tribunen mens en vanlig mann i gata skal ute stenges fordi han ikke er så viktig.

Og det dere suttreunger presterte i går med å gå vekk fra der PH folka var viser bare hvor utrolig barnslige dere er. Tydlig at dere er med på kamper pga Zoran og ikke for FFK.

Gi de nye litt tid, dette kommer til å bli helt konge bra og vi kommer til å synge alle i senk med tiden.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 sep 07, 15:26
Opprinnelig postet av mysthical
Gi de nye litt tid, dette kommer til å bli helt konge bra og vi kommer til å synge alle i senk med tiden.


Skal vi gi de like mye tid før vi begynner å skjelle de ut som nye spillere får eller?

Kanskje ikke samme regler for det

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 sep 07, 15:41
Apropo det, en av de ansvarlige i PH prøvde å få med oss som satt lenger borte på venstrekanten. Dette funka dårlig, da storparten av folket der borte var familiefedre med småunger osv. Med et par hederlige unntak som prøvde å være med iblant(meg og kompis + noen til). Han fløy fram og tilbake, skreik og ropte: Kom igjen a! syng nå da! bli med osv. Etterhvert gikk det opp for mannen at dette ikke funka, hvorpå han tassa opp trappa for å velge seg ut en random familiefar med liten sønn, som så fikk høre at de var sløve, late og ikke videre til supportere, at det ikke var noen vits i å reise helt fra Fredrikstad for å holde kjeft, og at han var "Jævlig skuffa" over dem osv. Dette pågikk til en annen ba ham om å la dem være i fred. Er tydeligvis ikke bare Zoran som kommer med litt ekstra pepper iblant, og dette kan jo ikke PH være bekjent av. Utkastelse av PH på sin plass?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 15:45
jeg håper dere møter til neste møte til plankehaugen med samme glød dere har her, men forum og virklighet er 2 forskjellige ting

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 15:53
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper dere møter til neste møte til plankehaugen med samme glød dere har her, men forum og virklighet er 2 forskjellige ting


Er det hardt å bli stilt til vegs når du ikke har noe å komme med keikoniognitti? Du unngår konsekvent å svare på spørsmål fordi du ikke har noe fornuftig å si, du bare slenger ut intetsigende pjat.

Jeg kommer ikke til å stille på neste PH-møte da jeg ikke lenger er medlem av PH.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 16:01
Endret: 25 sep 07, 16:03

Opprinnelig postet av Snæbbis
Apropo det, en av de ansvarlige i PH prøvde å få med oss som satt lenger borte på venstrekanten. Dette funka dårlig, da storparten av folket der borte var familiefedre med småunger osv. Med et par hederlige unntak som prøvde å være med iblant(meg og kompis + noen til). Han fløy fram og tilbake, skreik og ropte: Kom igjen a! syng nå da! bli med osv. Etterhvert gikk det opp for mannen at dette ikke funka, hvorpå han tassa opp trappa for å velge seg ut en random familiefar med liten sønn, som så fikk høre at de var sløve, late og ikke videre til supportere, at det ikke var noen vits i å reise helt fra Fredrikstad for å holde kjeft, og at han var "Jævlig skuffa" over dem osv. Dette pågikk til en annen ba ham om å la dem være i fred. Er tydeligvis ikke bare Zoran som kommer med litt ekstra pepper iblant, og dette kan jo ikke PH være bekjent av. Utkastelse av PH på sin plass?

Hvem var det som gjorde det, Snæbbis?

Mener du at en av de ansvarlige i PH har gjort det samme som Zoran ble utestengt for?

Dette begynner å bli en stor farse, og hvem som skal bli utestengt og ikke har vel ikke jeg og du noen innflytelse på?

Er det noen som sitter i glasshus?

Oppvaskmøte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 sep 07, 16:12
Endret: 25 sep 07, 16:13
Jeg vet beklageligvis ikke hvem det var, så det med "ansvarlig" skal jeg vel egentlig ikke si for sikkert, gikk bare ut fra det. Det var ikke en fra PHstyret, så for alt jeg vet kan det ha vært en som var litt overivrig og tok saken i egne hender. Uansett var han direkte ufin mot denne stakkars fyren, som så rimelig beklemt ut der med guttungen ved siden av.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 25 sep 07, 16:16
Ok.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 25 sep 07, 16:45
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Martin_
Og nok en gang vrir du deg unna spørsmålet mitt. Du er en jævlig dårlig debattant.


vil påstå dere er like "gode" på det området.


Hva er dine argumenter på at martin_ er en like dårlig deebatant som keiko99. Han svarer jo ikke på spørsmålene

---------------------------

Hiv styret!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 17:27
Endret: 25 sep 07, 17:29
du for møte opp da vett du bønna når plankehaugen har møte så for vi se der, om du hyler da.  sikkert fritt for andre innspill også.

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 17:32
Opprinnelig postet av keiko99
du for møte opp da vett du bønna når plankehaugen har møte så for vi se der, om du hyler da


Hvorfor skal jeg møte opp der Keiko? Jeg er ikke medlem av Plankehaugen, nå må du begynne å lese innleggene! Men om jeg blir invitert av PHs styre(noe jeg tviler sterkt på at vil skje) skal jeg jammen meg prøve å dra meg ned til Fredrikstad igjen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 07, 17:34
jeg leser, men ikke du. dem er sikkert åpen for andre også, men da er det vel ikke så ille som du piper om

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 sep 07, 17:38
Opprinnelig postet av keiko99
jeg leser, men ikke du. dem er sikkert åpen for andre også, men da er det vel ikke så ille som du piper om


Hva vet du om det er åpent for alle Keiko? Er det du som arrangerer dette?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 sep 07, 18:20
Er det ikke bare å la vær og åpne tråden om dere ikke synes den er interessant lengre?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 56 av 59 56

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f