Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 64 6

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 sep 07, 15:10

Plankehaugen skifter hermed navnet til den rolige sindige supporterklubben fra fredrikstad som har som  mål og sette verdensrekord i busser til borte kamper!!!!!

For en gjeng med idioter som sitter i det styret! Melder meg ut snarest, kan ikke sitte og se på at plankehaugen pisser i ansiktet på egne medlemmer! Alt det som har vært av tribunekultur i plankehaugen er dødt nå. Og det kan man takke ene og alene plankehaugen! RIP Plankehaugen!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


Tassen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 9

Lagt til: 11 sep 07, 15:12
Håper for Plankehaugens egne skyld at de faktisk kommer ut med en GOD grunn til dette. Vis ikke så er dette bare med på å skape splid i PH.

En god begrunnelse er på sin plass.

---------------------------

Uoffisielle Lillestrøm


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 15:02

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.



Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 15:21
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bønna
Oppfordrer alle medlemmer av PH til å melde seg ut. At medsupportere av meg skal bli pisset i trynet av en gjeng tamme fitter som har null peiling på supporterkultur er uakseptabelt!! De gir ikke en grunn en gang!

Plankehaugen som supportergruppe er død.

Skal vi legge ned Plankehaugen bare på grunn av dette. Nei takk du. Fredrikstad som klubb går foran.



Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

Hva kommer det ut av å legge ned Plankehaugen bønna ?? Demonstrering på en annen måte, ja den kan jeg være med på, men å legge ned Plankehaugen har jeg ingen forståelse for. Nå må du huske på at jeg ikke har uttalt meg om hva FFK og styret i supporterklubben har gjort i denne saken. Hvis man er misfornøyd med disse som sitter i PH-styret så er det bare å kaste dem ved neste korsvei. Verre er det ikke. Jeg vil helst ikke ta noe standpunkt i denne saken så lenge jeg ikke vet noen ting bønna.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:21

Opprinnelig postet av bønna


Så mye for samhold i en supportergruppe! Har sett på deg som en bra kar Rune, men om du mener det er greit at klubben og supporterklubben behandler fansen sin som dritt så er du ikke bedre enn noen av de andre usakelige kritikerne!

 

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

 

Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 15:38
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 11 sep 07, 15:40
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror du og dere i BRH har missforstått, og det er det jeg har irritert meg over gang på gang, dere synger ut om samhold i supportergruppa, dere synger ut om regler som ikke burde vært der, dere maser om at dere kun er der for å støtte laget.

Så kommer det; en eller flere personer har brutt en av lovene i PH`s reglement, eller i FFK`s reglement, konsvekvensen blir at denne (disse) blir straffet for det. Og får ikke se kamp på fredrikstad stadion det neste året. Greit, det burde vært mer info om hvorfor for å unngå spekulasjoner. Men, det har foreløbig ikkekommet.

Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og hva gjør dere? Jo, erklerer PH for død, oppfordrer medlemer til å melde seg ut, være stille hele første omgang mot brann, hvem straffer dette? Ikke dere selv, for dere får hevnen deres, ikke PH, for de vet hvorfor folk er utestengt men spillerne,spillerne som dere hele tiden sier er det viktigste, som skal synges for, og jubles for, de blir stående på banen med en supporter klubb i ryggen, som holder kjeft! Ja hvis det er deres måte å støtte laget på, så bør dere i BRH revurdere hele grunnen til å gå på kamp...

Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

Tror nok Klanen ville gjort det samme.. Aner ikke hva som har skjedd men noe har de vel gjort?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 sep 07, 15:50

Opprinnelig postet av bønna
Det er her PH og FFK gjør generaltabben, om vedkommende har vært voldsom mot en purk så tar man konsekvensen av det, MEN om vedkommende har kjeftet på en medsupporter under kamp så er jo det latterlig å stenge den personen ute fra stadion i 1 ÅR!!!!

 

Så det er grunnen? At en har kjeftet på en annen supporter, og blitt utestengt for det? haha, noe av det dummeste jeg har hørt. Dette har nok ikke med kjefting på egne å gjøre i det hele tatt!



Opprinnelig postet av bønna
Om du er glad i travhester og busskjøring så be my guest, kos deg i PH, men som en supportergruppe har de akkurat skutt seg i hodet. Og om du tror jeg synger for en gjeng overbetalte menn uten røtter i Fredrikstad tar du feil, jeg synger for klubben, byen og oss supportere som faktisk gjør klubben til det en er og gir den identitet!

 

Så spillerne som gjør jobben på banen betyr ingenting for deg? Da er ikke du mye til supporter i mine øyne! Dere sier jo selv at deres intensjoner er å støtte laget. Laget = SPILLERE, TRENERE, STØTTEAPPARAT.

 

 

 

 

 

p.s.Akkurat den travhesten kan de gøre om til pålegg for min del

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 sep 07, 16:04
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot



Så det er grunnen? At en har kjeftet på en annen supporter, og blitt utestengt for det? haha, noe av det dummeste jeg har hørt. Dette har nok ikke med kjefting på egne å gjøre i det hele tatt!


Neivel? Da er det best at du, o store orakel, opplyser oss uopplyste om hva grunnen kan være!


Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så spillerne som gjør jobben på banen betyr ingenting for deg? Da er ikke du mye til supporter i mine øyne! Dere sier jo selv at deres intensjoner er å støtte laget. Laget = SPILLERE, TRENERE, STØTTEAPPARAT.

Men hvem faen betaler lønninga til laget? Hva hadde fotballen vært uten tilskuere? Lag uten supportere og tradisjon(skapt av supportere)spiller på Melløs og Østsiden Stadion og vil kave der nede i all fremtid. La meg spørre deg, betyr det mer for deg at medsupportere/medborgere blir behandlet på en rettferdig måte eller er det viktigere at Gardar Johansson undertegner ny kontrakt?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 16:15
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 sep 07, 16:43
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens


Du har da såvidt jeg kan huske bedt en og annen dra til helvete etter litt kritikk mot Morgan, er det noe mer intelligent?

Forøvrig så tror jeg faktisk PH går til helvete hvis man ikke får oppklaring i denne saken. Splittelsen er alt for stor, og skulle det komme for en dag at Zoran er kastet ut for en så liten ting som å kjefte litt på andre supportere mister PH-styret i manges øyne all sin resterende cred. Det vil i det hele tatt bare se smålig ut, tatt i lys den betydning Zoran har hatt for den stemningen PH har klart å skape, og den syngende delen av PH`s uvikling. Bruken av bluss ulovlig som ukastelsesgrunn kan diskuteres, og gir muligens en litt tyngre grunn, men langt fra nok til å kaste noen ut fra PH synes jeg. At klubben i det hele tatt er koblet inn og i samråd med politiet har utesperret de involverte i et år er hårreisende, og grunnen til dette bør være tungtveiende, for ikke å si massive.

Skulle det komme for en dag at dette er grunnen til utkastelsene er PH skrinlagt for min og mange andres del, og jeg håper i såfall så mange som mulig melder seg ut. Jeg vil heller stå sammen med BRH enn en slik gjeng ryggdolkende sniler, burberrycaps eller ikke.

De som velger å opprettholde medlemsskapet skal få lov til det, så kan de rope Fredrikstad-klapp-klapp-klapp hvert 20 minutt, kose seg med tanken på den fine hesten og glede seg til neste plankehaugens dag på lunds gartneri. Det blir sikkert kjempekos, og er nøyaktig hva PH per nu synes å eksistere for.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 16:43
Opprinnelig postet av paco
Be Plankehaugen med 4000 medlemmer om og dra til helvete sier jo bare litt om inteligens
 

må bare si noe her  ---  i Plankehaugen er det kanskje 4000 medlemmer men så er det i underkant  500 som faktisk synger og lager liv,

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 16:49
Endret: 11 sep 07, 16:56
Vel, jeg skal ikke slå alle over en kam her. Men noen i PH må da ha hode langt oppe i anus når de klarer og få til noe så hoderystende som dette.

Kanskje det betyr at noe nytt vil skje med PH. Kanskje kan dette bety at det vil blomstre frem nye supportergrupper som vil finne seg andre plasser og stå på stadion? Ikke vet jeg, men uansett så burde alle som blir anklaget for noe ha muligheten til og forsvare seg og bli hørt. Alle saker har som sagt to sider og derfor burde det kanskje ha vært tatt opp i en form for høring/megling mellom partene som er involvert faktisk skal kunne komme ut av dette med en form for enighet fremfor og splitte opp i supportergrupperinger og dele supporterne opp i for og imot klaner som igjen er dumt. Ihvertfall når klubbsangen vår synger "DU GÅR ALDRI MER ALENE NÅR DU ER EN AV OSS!!"

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 11 sep 07, 17:05

Nå mener vi masse her. Uten at vi egentlig vet hva som har skjedd i denne saken.  4 personer er utestengt¨. Men vi vet ikke hvorfor!!!  . Spiller ingen rolle hvem dette gjelder.  Men syntes at en i Plankehaugens styre og stell bør gå ut å forklare saken!!!!  Det syntes jeg vi har krav på som medlem i plankehaugen!!! Slipper vi alle de spekulasjonene.  Lettere og være enig eller uenig etter at saken har blitt lagt på bordet.

 


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 sep 07, 17:39
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Nå mener vi masse her. Uten at vi egentlig vet hva som har skjedd i denne saken.  4 personer er utestengt¨. Men vi vet ikke hvorfor!!!  . Spiller ingen rolle hvem dette gjelder.  Men syntes at en i Plankehaugens styre og stell bør gå ut å forklare saken!!!!  Det syntes jeg vi har krav på som medlem i plankehaugen!!! Slipper vi alle de spekulasjonene.  Lettere og være enig eller uenig etter at saken har blitt lagt på bordet.

 

 

Veldig enig. Tenkte akkurat det samme.

---------------------------

Fredd


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 17:05
Det er noe som heter personvern og jeg vil påstå at blussing på tribunen kan være fare for liv

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 17:11

Jeg sier: De er nok ikke utestengt for ingenting!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 17:12
Det er jeg helt enig i, at blussing er farlig. Men ser ingen grunn til og utestenge folk for bruk av bluss. En klekkelig bot holder i massevis. Men om det hadde vært snakk om vold og slåssing da kan man utestenge folk i noen kamper. Men for over en hel sessong. Nei det er for håpløst.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 64 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340