Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 64 7

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 07, 17:45
Endret: 11 sep 07, 17:46

Jeg regner med det kommer en protest mot PHs styre fra PH medlemmer til søndag?

Eller synes medlemmene det er greit at Sturm Abteilung i Plankehaugen utestenger medlemmer uten forklaring til de berørte?

Jeg hadde ikke funnet meg i å være medlem i en organisasjon som behandlet medlemmene sine på den måten.

Plankehaugen hadde løst dette så utrolig mye enklere om de hadde skrevet "Medlemmene er ekskludert med hjemmel i paragraf X og de er gitt beskjed pr. brev om ekslusjonen og begrunnelse for ekslusjonen."

Brødhuene i styret avslutter også med: "Plankehaugen styret har ingen ytterligere kommentarer til saken."

Men i vedtekten står det også at "Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner". Styret har ingen ytterligere kommentarer, mens vedtektene sier de skal må komme med en redgjørelse? Hva skal styret gjøre dersom noen medlemmer krever redgjørelse da?

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 sep 07, 17:54
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Men i vedtekten står det også at "Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner". Styret har ingen ytterligere kommentarer, mens vedtektene sier de skal må komme med en redgjørelse? Hva skal styret gjøre dersom noen medlemmer krever redgjørelse da?

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.



Siden det står at generalforamlingen har krav så vil det sikkert komme en redgjørelse for det på generalforsamlingen, men husk at ffksupporter.net er ikke noe generalforsamling, heller ikke F-B.no eller vg.no en generalforsamling er stort sett kun en gang i året, men kanskje ledelsen i PH skal kallen inn til en ekstraordinær generalforsamling.

Ellers så vil jeg si at jeg støtter ledelsen i PH frem til noe annet er bevist, jeg velger å tro at de har litt peilig på hva de driver med.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 sep 07, 17:55
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Det begynner å bli på tide at PH skaffer seg noen ledere som har litt mer å bidra med enn hardt arbeidog billige busser.

Eller hva om de som ikke er fornøyd med styret gjør noe med det på generalforsamling, evt starter sin egen supporterklubb?

Styret gjør faktisk en jævlig bra jobb på mange felt, at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran, gir meg inntrykk av at det er MYE mer enn kjefting på medsupportere som er grunnen.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 18:06
Endret: 11 sep 07, 18:07
Opprinnelig postet av djpete
...at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran...

Har Morgan sagt at han er uenig i utestengelsen? Hvor da?

---------------------------

Ære være Plankebyen


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 sep 07, 18:14

Tragisk av Ph. Nok en gang beviser Ph-styret at de ikke har peiling på tribunekultur.

Skam dere! Jævla nisser!

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 18:47
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av djpete
...at Morgan er uenig i en utestengelse av bl.a Zoran...

Har Morgan sagt at han er uenig i utestengelsen? Hvor da?
Det har han nok ikke sagt,kan ihvertfall ikke finne noe i norsk media

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 11 sep 07, 18:59

Hmm, velger å tro at de har en god grunn til å utestenge de gutta som er blitt utestengt.. Syns forøvrig det er en meget dårlig ide og holde kjeft under kampen mot brann... Bør vel heller synge mer enn noen gang for å rette opp inntrykket til PH igjen og ikke minst for å støtte LAGET som gjør at vi gidder å skrive her på forumet.

Jeg har ingen anelse om hva som har skjedd og ikke skjedd i denne saken her, men det er for meg knekkende likegyldig foran FFK - Brann.. Da drar jeg på stadion for å se på FFK, laget jeg elsker! Og ikke for å holde kjeft og støtte de som er utestengt av FFK og PH!! Nei FFK går nok foran Zoran og de andre som er utestengt.. 

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:01
Er det bekreftet at Zoran er en av de utestengte ?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 19:02
Endret: 11 sep 07, 19:03
Du er våken eller?

Ehm les forrige side.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:04
Opprinnelig postet av bjorn
Du er våken eller?

Ehm les forrige side.
sorry så det lenger opp

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 19:12
Men det går jo an å gjøre dette til noe positivt og da, som en betent kvise på Ulf Bergs feite ræv. Går jo an å melde seg inn i BRH istedet. Der er det ihvertfall mer ekte engasjement og det att tantehaugen ikke lenger blir enerådende her i byen vil sikkert irritere noen og enhver. Spesielt siden det sikkert ikke blir vanskelig å synge ut tantene. Hadde vært kult å fått til noe sånt til året.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:16
Nå har vel Ulf Berg gjort en kjempe jobb for FFK og Plankehaugen da så ikke heng han på korset

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:18
Jepp, kan noen mekke en forumside der evt medlemer kan melde seg på og man kan diskutere seg frem til hva som kan gjøres for at dette skal skje. Måtte vært en supportergruppe uten noe formelt medlemskap, uten kontigent, ingen medlemslister, fordelskort og samtidig, forbud mot både casuals lookalike og juletre utstilling. Eneste regel som gjelder er, ta del og lag så mye trøkk du kan? Hadde kanskje vært greit om noen har gode ideer for plassering, da FFK sikkert ikke vil være så behjelpelige, mht at de allerede har en supportergruppe?

Uansett annyone en diskusjon er igang.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 19:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Jepp, kan noen mekke en forumside der evt medlemer kan melde seg på og man kan diskutere seg frem til hva som kan gjøres for at dette skal skje. Måtte vært en supportergruppe uten noe formelt medlemskap, uten kontigent, ingen medlemslister, fordelskort og samtidig, forbud mot både casuals lookalike og juletre utstilling. Eneste regel som gjelder er, ta del og lag så mye trøkk du kan? Hadde kanskje vært greit om noen har gode ideer for plassering, da FFK sikkert ikke vil være så behjelpelige, mht at de allerede har en supportergruppe?

Uansett annyone en diskusjon er igang.

Enig. Har savnet det lenge. Men det trenger en del forberedelser før neste sesong. Må jo kjøpe inn en del sesongkort. Og vi bør ikke regne med att vi får noen sponsorer til dette. Håper noen tar tak i dette.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 sep 07, 19:30
Ikke det at jeg gidder å engasjere meg så veldig i denne saken, men jeg har skrevet noe om tidligere hvor jeg har stilt spm tegn om det er for nære bånd mellom FFK og Plankehaugen. Morgan og Berg fremstår som meget gode venner og jeg tror ikke ikke Plankehaugen ville gått like kraftig ut nå hvis en populær spiller hadde blitt solgt som da Ringberg ble det. Tror heller ikke Plankehaugen hadde gått inn og redddet jobben til Harry Hansen idag....

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:34
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ikke det at jeg gidder å engasjere meg så veldig i denne saken, men jeg har skrevet noe om tidligere hvor jeg har stilt spm tegn om det er for nære bånd mellom FFK og Plankehaugen. Morgan og Berg fremstår som meget gode venner og jeg tror ikke ikke Plankehaugen ville gått like kraftig ut nå hvis en populær spiller hadde blitt solgt som da Ringberg ble det. Tror heller ikke Plankehaugen hadde gått inn og redddet jobben til Harry Hansen idag....
hehehe så det er kameratene morgan og ulf som som har konspirert dette nå da

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:37
tror nok ikke det er det han mener,  men billedlig. En supportergruppe skal både gi ris og ros. Idag fremstor PH som en del av FFK, og ikke som en egen institusjon.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 sep 07, 20:09

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
tror nok ikke det er det han mener,  men billedlig. En supportergruppe skal både gi ris og ros. Idag fremstor PH som en del av FFK, og ikke som en egen institusjon.

 

Spesielt ettersom det i brevet fra FFK (signert av Morgan Andersen) står følgende:

"På bakgrunn av styrevedtak i Plankehaugen, lovlig hjemlet i henhold til Plankehaugens vedtekter, har FFK vedtatt følgende:  ....." etc etc...

Mitt spørsmål er da nok en gang dette: Når begynte FFK som klubb å ta sine beslutninger på bakgrunn i Plankehaugens vedtak???

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 64 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340