Husk meg
Brukernavn
Passord

Om å blande ting !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 07 sep 07, 16:15

Jeg syns det er leit at du velger å gi deg på denne måten, det er helt klart at PH trenger deg. Selvom du til tider kan "dra det litt for langt" i kampens hete  Jeg og flere til håper du tenker nøye gjennom dette og kanskje ombestemmer deg. Husk det er mange som ønsker at du fortsatt blir å se med megafonen og er PH sin forsanger. Det har du vært i mange år og har sikkert vært borti liknende situasjoner før. Drit i dem som prøver å ødelegge for deg og vær der for FFK og supporterne som veldig gjerne ønsker deg der. Husk du er et forbilde for mange unge som er i startfasen av å bli glad i fotball og som ser hva det vil si og blø for laget sitt som supporter.  Min sønn på 11 år sier til meg på hver eneste kamp:

Nå kan vi begynne å synge for nå har sjefen kommet.....

Tenk deg godt om, jeg vet du vil savne det.........

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 sep 07, 16:34
Sånn vil vi se Zoran mot Brann


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 sep 07, 16:38

Så lenge gutta ikke har slettet meg så kan jeg svare da.

Jo det hender at det har vært slike situasjoner før men da var det direkte rettet mot meg. Så lenge folk begynner å blande andre ting da synes jeg det blir for ille. I dag er det jobben i morgen familien min ? Nei takk dere. Og tro meg dette er faktisk ting som jeg har vurdert å anmelde til politiet. Nå er det slikt at kilde er en kunde på jobben og det kan kanskje gå utover ham. Derfor synes jeg det er greit å gjøre det på denne måte. Jobber som min finnes ikke akuratt på trær og jeg er jammen glad om å ha den. Om det hadde gått utover inventæret eller annet vet jeg ikke men for meg er det nok at sjefen min tar opp slike ting og det er faktisk han som har fått beskjed om dette så.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 sep 07, 16:36
Endret: 07 sep 07, 16:39
Jeg har forstått det dithen at du mener vi som driver dette nettstedet burde ha feiet tråden som startet hele denne debatten "under teppet", slik at det ikke ble en diskusjon ut av det i det hele tatt. Det sier seg selv at vi ikke kan det, da trådstarter var kun saklig og kom med konstruktiv kritikk i sitt innegg.

Du må skille mellom vår jobb som moderatorer, og hva vi gjør og mener som privatpersoner. Selv om vi valgte å gjenåpne den tråden, er ikke det det samme som at en eller flere moderatorer motarbeider deg som person. Det blir helt feil å hevde, og det tror jeg faktisk de fleste også innser ikke er sant. At vi valgte å åpne den andre tråden synes jeg du bør ha forståelse for. Vi har mottatt langt flere mailer og private meldinger om at tråden måtte åpnes igjen fremfor at den burde stenges. I tillegg mener mange at det er en nødvendig debatt. Plankehaugen skal også ha mottatt flere meldinger på dette.

Du har aldri tidligere klaget når navnet ditt har blitt brukt i forumet. Flere ganger har du fått "støtte til Zoran"-tråder, "Takk til Zoran"-tråder, eller at du selv har skrevet rimelig krass kritikk mot Plankehaugen når du mener de ikke har vært så gode som du forventer. Ingen har klaget da - ikke engang du selv.

Når du nå får ett eneste kritisk innlegg tilbake, så tar du helt av. Personlig synes jeg det er barnslig, og jeg skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette, eller hvordan det skal gjøre ting bedre. Jeg synes det er synd at du gir deg på forumet, og enda mer synd at du gir deg som forsanger. Jeg ønsker ikke det, og det tror jeg heller ikke noen andre gjør.

Men selv om du er en fantatisk god forsanger, må du likevel tåle å få kritikk. Absolutt ingen i ffksupporter.net har motarbeidet deg, men selv om jeg kjenner deg, så kan ikke jeg sensurere alle innlegg som kommer med kritikk mot deg. Vi lever i ett land hvor ytringsfriheten står høyt, og det må også du akseptere. Det er som nevnt faktisk et skille mellom vår jobb som moderatorer, og hva jeg personlig mener. Jeg kan ikke gjøre deg en tjeneste ved å renske bort kritiske innlegg, og samtidig la alle de rosende ordene stå. Det forstår du vel egentlig innerst inne?

Hvorfor gi seg som forsanger på bakgrunn at ett kritisk innlegg? Ta heller kritikken som en mann, voks med den, og kom tilbake sterkere enn noensinne. Innse at fremgangsmåten trolig ikke var den beste, bruk andre virkemidler neste gang, og dermed bli en enda bedre forsanger, selv om du allerede er den beste vi har.

Vi kommer til å slette ditt brukernavn dersom du virkelig ønsker dette, men tenk deg godt om.

Hva godt får du egentlig ut av det?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 sep 07, 16:41

Det var jo ikke pga. den tråden Zoran gir seg da, Holters. Han skriver jo om aksjonering mot jobben hans, og det er jo en ting som må tas på alvor.

Ellers er jeg enig i mye av det du skriver. Helt riktig at tråden ikke ble slettet, men enkelte innlegg syns jeg gikk litt over stokk og stein for å si det sånn.

Syns du skriver et godt og velbeskrevet innlegg, men inholdet er jo feil etter hva Zoran sier..(?) Han oppgir jo ikke den debatten og klager på seg som grunn for at han trekker seg, men at han har fått trussel/trussellignende beskjeder..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 07 sep 07, 16:50
Endret: 07 sep 07, 16:52
Opprinnelig postet av Lemmy
Syns du skriver et godt og velbeskrevet innlegg, men inholdet er jo feil etter hva Zoran sier..(?) Han oppgir jo ikke den debatten og klager på seg som grunn for at han trekker seg, men at han har fått trussel/trussellignende beskjeder..

Men er ikke dette på bakgrunn av episoden som skjedde mot Stabæk? Og debatten som har oppstått her i etterkant? Altså en motreaksjon på noe folk mener er uakseptabelt? Ikke vet jeg.Skjønner ikke helt hvem, hva, eler hvordan noen har sagt at de skal aksjonere mot jobben hans. Høres jo rimelig hårreisende ut.


Uansett, Zoran har bedt om å få sin bruker slettet, og det ønsket kommer vi til å respektere. Synd at du gir deg.

Lykke til videre!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 sep 07, 16:51

Zoran nevner jo i innlegget før her, at politianmeldelse vurderes. Og da skal det jo være passe grovt!

Hvis dette uansett stemmer, syns jeg det er trist at mennesker må bruke fotballen til å få ut aggresjon og vrede på uskyldige mennesker..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 sep 07, 17:00
Kan det finnes så barnslige mennesker da? Aksjonere mot jobben? Det må være noe av det mer patetiske jeg har hørt, og spesiellt hvis dette er voksne folk.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 07 sep 07, 17:24
Politianmeld dem som står bak dette Zoran!
Ingen skal finne seg i sånn drit. Håper å se deg på Brann kampen, kan ikke la noen få idioter ødelegge på den måten her.
Er det virkelig mulig at det finnes så patetiske mennesker..

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 07 sep 07, 23:07

Skulle jeg ha gitt meg vær gang folk hadde hengt meg ut ,hadde jeg gjort det 5 ganger vær sesong!!!

Fr,stad folk er bare sånn Zoran synd men sant..................


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 07 sep 07, 23:30
SATAN så tragiske folk det finnes i Fr.stad..... mener ikke alle men dem som holder på å jobbe alt for å ødelegge Zoran og BRH, en ting er klart det er at Zoran trakk seg men IKKE faen om BRH kommer til å avslutte......

Zoran du har full støtte fra oss

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 sep 07, 01:33
Jeg skjønner ditt standpunkt veldig godt, Zoran.

Et sted går grensa for hva en kan akseptere.

Dette tullet med at BRH og delvis du har blitt forfulgt av politi, sikkerhetsmannskaper osv er jo bare noe forbanna bullshit som virkelig ikke har noe med virkeligheten i det hele tatt.

Zoran, du kan være masete og provoserende, men det er for meg en svært liten pris å betale for det engasjementet og energi du legger til grunn som forsanger.

Det jeg er helt sikker på, er at PH kommer veldig, veldig dårlig ut av at du trekker deg ut, Zoran, og jeg tipper at PH blir satt flere år tilbake i supportergjerning.

Vi får nå se hva PH kommer opp med nå som vi står uten forsanger, men jeg tviler på at det tilnærmelsesvis blir i nærheten av det du har fått til, Zoran.

Jeg håper i det minste vi sees på kamp i framtida, Zoran.

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 08 sep 07, 04:34
På vegne av en god del gamle venner (du vet hvem vi er), så takker vi for den jobben du har gjort med Haugen dem siste åra, Zoran. Mye brae unge folk på gang, så vi kommer nok ikke til å savne deg. Tråkig at du må gi deg, men regner med at du har lagt grunnen til at haugen kan utvikle seg videre. Bra å gi seg mens en er på topp. Respect og nå må jeg sove. Iggy Pop tar på.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 13 sep 07, 15:32
Dette er vilt.. Jeg vil påstå at Plankehaugen uten Zoran er Plankehaugen på lavgir. Du må ikke gi deg, Zoran! Forsøk å ordne opp i denne saken, hva med et møte mellom alle involverte? Da mener jeg Zoran, Morgan, Ulf Berg og alle andre involverte. Få ordne på denne floka så alle kan dra i samme retning sammen! Vi gjør jo alle det her for klubben og laget som vi alle elsker.

---------------------------

Siste nytt: Flytter til Fredrikstad til høsten! Bye bye, Mossestank.


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 13 sep 07, 15:42
Jo mer jeg tenker på det, jo mer feil er det. Jeg har full forståelse for at Zoran gir seg med tanke på truslene som går utover arbeidsplassen og familien. Men det at han trekker seg som forsanger, og i tilleg blir utestengt fra alle FFKs kamper - hvem er det som vinner på det? De tullingene som har satt seg som mål å bli kvitt Zoran.

Håper virkelig dette løser seg på en annen måte, for jeg vil ikke se at de idiotene skal vinne denne kampen. Alle vi andre mister den beste forsangeren jeg vet om. Plankehaugen mister et hakk med trøkk. Det vil ikke jeg gå med på.

---------------------------

Siste nytt: Flytter til Fredrikstad til høsten! Bye bye, Mossestank.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340