Husk meg
Brukernavn
Passord

Valget 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 11 sep 07, 11:17
Endret: 11 sep 07, 11:25

Ja man kan fort bli overrasket av programmet til NS. Men altså, jepp, der traff du blink. Kanskje hintet ble litt vel åpenbart...

Programmet er forøvrig fra 1934.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 11 sep 07, 17:55
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Liraren

Håper FRP kommer til makta ned med innvandringstallet. Fredrikstad er snart tom for norske innbyggere! På tide og sende over halvparten av innvandrerne tilbake der de hører hjemme!

                Vi kan jo starte med alle utlendinger i FFK. 


Uhumhahahaha. Vi er visst ganske så avhengig av en del av dem. Svensker er utlendinger de også. :)

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 17:08

Ser nok ut som det blir Rød/Grønt ja http://www.f-b.no/article/20070912/NYHET/70912007/1002/AKTUELT

 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 07, 23:06
Fortsatt ikke avklart.... http://www.f-b.no/article/20070917/NYHET/70917016/1002/AKTUELT blir spennende å se hvem som styrer når jeg våkner imorgen..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 sep 07, 23:12
håper på AP... med FRP blir det privatiseringer...

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 07, 23:53
http://www.f-b.no/article/20070917/NYHET/70917017/1002/AKTUELT  maktskifte i Fredrikstad... EVA K ANDERSEN blir NY ordfører... SYND, SYND...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 23:56
Huff, da blir det ikke morsomt å bo i Frerikstad!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 sep 07, 00:00

Faktisk ikke... St. Croix huset vil få store problemer blantannet, og jeg tror det blir vanskligere å få seg arbiede...

* FRP vil privatiserer, snart er kinoen en av tingene som er privatisert

* FRP vil fjerne og betale tilbake eindomsskatten, hvor får de penger fra mon tro??

* FRP vil ikke ha Bomring, greit nok, det vil ikke jeg ha heller, men hvordan få nye fine veier da i Fredrikstad?

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 00:06
Opprinnelig postet av SirLion

Faktisk ikke... St. Croix huset vil få store problemer blantannet, og jeg tror det blir vanskligere å få seg arbiede...

* FRP vil privatiserer, snart er kinoen en av tingene som er privatisert

* FRP vil fjerne og betale tilbake eindomsskatten, hvor får de penger fra mon tro??

* FRP vil ikke ha Bomring, greit nok, det vil ikke jeg ha heller, men hvordan få nye fine veier da i Fredrikstad?

 

 



FRP vil også fjerne statlig støtte til SFO, det skal være drevet av foreldre, noe som vil koste 10 000kr i måneden, og hvem har råd til det? Vi mammaer skal jo helst bare være hjemme og stelle barn, hus og hjem for arbeider vi, ødelegger vi barna våres og er dårlige mødre. En ting er sikkert og det er at FRP kommer til å tape så det suser i neste lokalvalg!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 07, 00:05
En dritt hvem som styrer uansett. Blir surr allikevel.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 sep 07, 00:33
Opprinnelig postet av schpa84

FRP vil også fjerne statlig støtte til SFO, det skal være drevet av foreldre, noe som vil koste 10 000kr i måneden, og hvem har råd til det? Vi mammaer skal jo helst bare være hjemme og stelle barn, hus og hjem for arbeider vi, ødelegger vi barna våres og er dårlige mødre. En ting er sikkert og det er at FRP kommer til å tape så det suser i neste lokalvalg!


Bra det er noen som er "opplyste" her da.. De 10 000 du snakker om er for barnehagen.. Ikke SFO.. Så få ihvertfall den riktig.. Når det gjelder de 10 000 vil alle sammen få 7800kr i støtte av staten og betale 10 000 til barnehagen.. Måndelige utgiften vil da i realiteten være 2200 kr som det samme som det er i dag...

Du får slutte å høre på Jens og Kristin som alltid glemmer å fortelle om de 7800kr og bare fokuserer på de 10000...

Men det er sant at SFO skal bli på frivillig basis.. Eller at det skal bli private som skal gjøre det.. Og dette vil ihvertfall ikke koste 10 000kr..

---------------------------

Sjefskodærn


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 sep 07, 00:42
Endret: 18 sep 07, 00:42
Vel det vil ihvertfall koste deg 1000kr i mnd det da..

Men heldigvis så kan man jo prise seg lykkelig for de 1000kr man får ekstra i året når eiendomsskatten forsvinner.



marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 sep 07, 00:44
Endret: 18 sep 07, 00:45
Skjønner ikke hvordan du kom frem til 1000kr da men.....

Men for å få gjort det klart så er ikke jeg en FrP mann.. Jeg er høyremann og vet at de ikke er for å fjerne noe SFO.. Men det jeg var mest opptatt av var at det ihvertfall kom frem riktige fakta.. Og ikke tull og vås som det kom med her..

---------------------------

Sjefskodærn


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 sep 07, 00:48
1000kr ekstra ja for SFO.. imnd.

Vel har mine "kilder" :)

Vel skal jeg holde mitt løfte angående valget er jeg jo nødt til og flytt. Ikke F... om jeg noen gang skal bo i en FRP kommune, eller i Norge om FRP får styre.. Heldigvis ser det ut som om ny jobb er sikret for vintern så sayonara..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 07, 03:30
Frp med ordfører da.. klart nå i natt i følge www.f-b.no

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 10:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Frp med ordfører da.. klart nå i natt i følge www.f-b.no


Hmmmm, ven opplysninga kom litt sent. Vi holder jo på å diskutere det nå

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 10:59
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av schpa84

FRP vil også fjerne statlig støtte til SFO, det skal være drevet av foreldre, noe som vil koste 10 000kr i måneden, og hvem har råd til det? Vi mammaer skal jo helst bare være hjemme og stelle barn, hus og hjem for arbeider vi, ødelegger vi barna våres og er dårlige mødre. En ting er sikkert og det er at FRP kommer til å tape så det suser i neste lokalvalg!


Bra det er noen som er "opplyste" her da.. De 10 000 du snakker om er for barnehagen.. Ikke SFO.. Så få ihvertfall den riktig.. Når det gjelder de 10 000 vil alle sammen få 7800kr i støtte av staten og betale 10 000 til barnehagen.. Måndelige utgiften vil da i realiteten være 2200 kr som det samme som det er i dag...

Du får slutte å høre på Jens og Kristin som alltid glemmer å fortelle om de 7800kr og bare fokuserer på de 10000...

Men det er sant at SFO skal bli på frivillig basis.. Eller at det skal bli private som skal gjøre det.. Og dette vil ihvertfall ikke koste 10 000kr..


Det er ikke tull og vås. Og hvor tror du de skal trylle fram de pengene til barnehagene når de fjerner eiendomsskatten. Når du fjerner inntekter blir det mindre penger i kassa. Det er jo logisk. Uansett får ikke FRP gjort noe med det så lenge vi har dedn rød, grønne regjeringen.. Heldigvis.. Forstår ikke hvordan mennesker kan være så naive at de stemmer FRP. På en annen side Hitler klarte jo å lure en hel nasjon. Nettopp fordi han sa det folk trengte å høre. Frp er også veldig flinke til det, er jo det mest populistiske partiet vi har og de som mangler totalt respekt for andre i debatter og lignende. Hørte fra min lillesøster og venninder at FRP under skolevalget hadde oppfordret alle under skolevalget til å skrike BINGO hver gang AP tok ordet. Da skulle de få en sjokolade i belønning. Må si de opptrer utrolig saklig i debatter!!

---------------------------

Hiv styret!!!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 18 sep 07, 11:05

Nå skal Frp styre byen for første gang i historien,

Så  jeg vil gji dem en sjangse først og se vordan dette utarter seg.

Jeg stemte Frp og er selfølgelig glad Frp fikk ordføreren i byen!

 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:07
Opprinnelig postet av Martin

Nå skal Frp styre byen for første gang i historien,

Så  jeg vil gji dem en sjangse først og se vordan dette utarter seg.

Jeg stemte Frp og er selfølgelig glad Frp fikk ordføreren i byen!

 



Ja, bare vent å se du!

---------------------------

Hiv styret!!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 18 sep 07, 12:37
Er det ikke tull og vås som du sa at frp mener at SFO skal koste 10000kr?

---------------------------

Sjefskodærn



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340