Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 nov 07, 07:43

Skattelistene er jo for 2006. Han reforhandlet ny kontrakt i januar 2007 og fikk helt sikkert lønnsforhøyelse i forhold til hva han tjente i 2006.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 20 nov 07, 19:25
Opprinnelig postet av Lemmy

Personlig mener jeg Bjørkøy og hans agent burde holdt kortene litt tettere til brystet før noe var klart. Hadde denne saken blitt litt mindre kjent, tror jeg Bjørkøy kunne hatt en helt posisjon ovenfor supporterne til neste sesong(hvis han ikke selges). At enkelte er så barnslige at de mener at han ikke har noen som helst klubbfølelse, at han burde være takknemlig til FFK pga. satsingen på ham osv, får man bare leve med. Men det kunne som sagt vært unngått, kanskje ikke helt, men litt..



Det er vel ikke Bjørkøy som har flagget denne saken? Han har jo konstant nektet å uttale seg om den. Det er Eggen og Rosenborg som har vært ute i media. Det skal vel ikke Jonna ha skylden for?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 nov 07, 20:02
Rey nå har jeg lest at jonna fridde til RBK, for at han ville hjem osv. så har vel jonna sagt at han ikke finner seg til rette på den plassen i laget han spiller..

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 nov 07, 20:54

Selvfølgelig. Men hans agent har uttalt at Jonna er fristet av det sportslige tilbudet, men at det økonomiske ikke var bra nok for ham. Og hans agent har gått ut i media og sagt bla. at forhandlingene var gjenopptatt.

Og det jeg mener, er at han(mye også for sin egen skyld) kanskje kunne vært litt mer avvisende i inverjuer og uttalelser. Ikke det at det har vært så mange, men han hadde jo et stort i FB. Sagt "ingen kommentar" eller vært negativ til ryktene. Det ville ha ført til at situasjonen, sånn den har blitt, nok ville vært mye lettere å håndtere for Jonna hvis han fortsetter i FFK.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 nov 07, 14:16
Litt skuffa....men det første som nå bør gjøres er å ta fra ham kapteinsbindet...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 07, 14:18
Blir spennende å se om det utenlandske klubben kommer på banen nå.

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 20 nov 07, 14:21
Tror han gjør det!! Mister tittelen som kaptein. Men det som er positivt er at han nå vet at han må bidra mer!!  Han er ikke lenger et soleklart  førstevalg. Tror nok vi ser en helt annen Bjørkøy til året!!  Blidere og bedre enn noen gang :-) . Det som er synd!!!  Hvor får vi nå pengene fra???  

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 20 nov 07, 14:25
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Men det som er positivt er at han nå vet at han må bidra mer!!  Han er ikke lenger et soleklart  førstevalg. Tror nok vi ser en helt annen Bjørkøy til året!!  Blidere og bedre enn noen gang :-) .  


Hvis han ikke blir solgt til noen annen klubb så tror faktisk jeg det også. Han har jo innrømmet at han ikke er fornøyd med den sesongen her og tror nok han vil revansjere seg litt. Jeg er ihvertfall positivt innstilt til at han blir, selv om vi kunne trengt pengene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 07, 14:42
Det visnok være et par utenlandske klubber også har henvendt seg om John Anders

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 nov 07, 16:45

Opprinnelig postet av Holters

Ille mye bra!

Er veldig enig med Holters, men uenig i én ting;

Jonna er 28, ikke 29. Han er født i 1979.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 nov 07, 17:20

8-10 mill. for Jonna er Ok.

Ville heller betalt 5 for Demidov og 3 års kontrakt, enn 8 for Jonna.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 nov 07, 13:31
Opprinnelig postet av A9$h

Er ikke 8 mil for en spiller med 3 års kontrakt og som er på landslaget LATTERLIG billig? Er jo dette man fikk for brenne, og han var hverken i ladslagstroppen og hadde et år igjen av kontrakta.

 

Det er jeg helt enig i. Her har FFK glemt prinsipet med tilbud og etterspørsel, jo mer noen vil ha en vare, jo høyere blir prisen, i tillegg at man i utgangspunktet ikke vil selge...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 07, 22:14
de har ikke handlet noen av dem enda

---------------------------

http://keiko99.net


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 nov 07, 22:57

Hmmm, har ikke RBK brukt Roar Strand en del på høyre backplass i år? Legger han opp? Og med KTE sin iver etter å omplassere spillere, lukter det høyreback på Bjørkøy lang vei. Hvis de kjøper han da........

 


DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 11 nov 07, 16:08

uten at jeg skal påstå å vite så mye om RBK sine planer, så ligger det vel litt i kortene at noen av deres midtbanespillere har mange beundrere ute i europa og kanskje forsvinner? tenker da på Sapara, Tettey og ciljan. en ny god høst i europa kan jo føre til at de forsvinner i januar eller til neste sommer. sjansen er jo der for at Jonna er tiltenkt å erstatte en av disse og lovet fast plass til sommeren?

roar strand gir seg og ned på høyrebekk med jonna?

bare spekulasjoner selvfølgelig


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 nov 07, 12:08
Bjørkøy ble ikke tatt ut i landslagstroppen.. Brenne ble tatt ut da.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 06 nov 07, 12:19
Endelig et riktig valg av Hareide. Hvis jonna er tiltenkt en midtbanerolle på landslaget, har han fortsatt en laaang vei å gå.

---------------------------

heia heia...


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 06 nov 07, 07:47

Vil egentlig selge han!

Har aldri likt han! Bare syter.

 

Erkan Zengin fra hammarby er spiller jeg har lyst på!

Dribla jo alle på FFK på ræva både på hjemme og bortebane!

 

I avisa i dag skriver jo grønis at han vil ha kantspillere som kan utfordre.

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340