Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

DonStian

Knøttespiller

Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 26

Lagt til: 11 nov 07, 16:08

uten at jeg skal påstå å vite så mye om RBK sine planer, så ligger det vel litt i kortene at noen av deres midtbanespillere har mange beundrere ute i europa og kanskje forsvinner? tenker da på Sapara, Tettey og ciljan. en ny god høst i europa kan jo føre til at de forsvinner i januar eller til neste sommer. sjansen er jo der for at Jonna er tiltenkt å erstatte en av disse og lovet fast plass til sommeren?

roar strand gir seg og ned på høyrebekk med jonna?

bare spekulasjoner selvfølgelig


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 nov 07, 16:09
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av olsa

Han er jo ikke fornøyd med plassen han må spille på , så da er det bedre å bli benket i Rosenborg. Lykke til!

 

Regner med at det var ironisk/sarkastisk ?

nei det er nok ikke noe ironisk/sarkastisk tror jeg for ser du hva rbk har på midten kan du se at jonna skal få smake problemer

 

Vet det, mente det om at det var bedre på bedre på benken hos RBK enn på høyrekanten i FFK....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 07, 17:01
Jeg synes ikke Jonna har hatt noen stor sesong og absolutt ikke vært noen god kaptein. Selg nå og bli kvitt han, men dette med familie i nærheten er det største tull jeg har lest. F... , gutten er vel litt voksen.10 mill bør være minsteprisen hvis det forhandles riktig. Han er tross alt under kontrakt.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 07, 17:55
jeg drømte om 10 jeg også, men det ser ut om prisen blir 8

---------------------------

http://keiko99.net


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 11 nov 07, 18:02
heiheihei, trur vi ska være mer enn fornøyd med 8 mill

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 nov 07, 20:05
8 mill er veldig bra for Jonna..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 nov 07, 21:33

Bjørkøy vil få konkurranse...

http://www.rbkweb.no/vis/5654 RBK er svært nær medå sikre seg han vi ønska oss fra Hønefoss...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 nov 07, 21:34

Fy faen de handler.. Bjørkøy, Demidov, Reginiussen, og kanskje Strand/Huseklepp...

RBKblir farlige til neste år tror jeg... hmmmm.....

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 nov 07, 22:14
Med tanke på hvor umotivert Jonna har virket etter at RBK ble aktuelt, tror jeg FFK kan le hele veien til banken når man nå får 8 millioner norske kroner for ham. God deal for FFK, for Bjørkøy og sikkert en akseptabel deal for RBK også. Men jeg tror nok Jonna skal få problemer med å få mye spilletid der han helst vil i RBK - på sentral midtbane. Lukter høyrebackspill lang vei, Strand gir seg snart og Stoor er ikke mye å skryte av.

Takk for innsatsen, John Anders Bjørkøy. Og lykke til i Trondheim, men ikke mot FFK.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 nov 07, 22:14
de har ikke handlet noen av dem enda

---------------------------

http://keiko99.net


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 nov 07, 22:57

Hmmm, har ikke RBK brukt Roar Strand en del på høyre backplass i år? Legger han opp? Og med KTE sin iver etter å omplassere spillere, lukter det høyreback på Bjørkøy lang vei. Hvis de kjøper han da........

 


Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 12 nov 07, 01:38

Opprinnelig postet av Tøfflus
Stoor er ikke mye å skryte av.

Vi så ikke Stoor kle av Valencia spillere gjorde vi vel ?  Det er vanskelig å imponere når man stort sett bare har fått sporadiske innhopp i sluttminuttene store deler av sesongen.

Hva vi skal med Bjørkøy forstår jeg overhodet ikke. Tror neppe han har tempo som står i stil til resten av midtbanen vår og 8 millioner er mye spenn for en reserve...

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 nov 07, 07:57

Forhandlingene strandet

fotball.aftenposten.no/eliteserien/article94456.ece
Vi hadde kontakt søndag om hans personlige betingelser, men slik jeg ser det nå anser jeg muligheten til å bli enige som liten, sier Bjørkøys agent, Stig Lillejord til Adresseavisen.

Hva skjer nå da?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 nov 07, 07:58
ser dårlig ut angående Bjørkøy... http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1438210.ece   + nei fra strømstad.. hmmm

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 nov 07, 07:59
Endret: 12 nov 07, 08:00
Han vil tjene mindre i RBK enn han gjør i Fredrikstad.  Men Jonna; husk at bo-kostnadene i Trondheim er rimeligere enn i Oslo. Så det går kanskje opp i opp

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 nov 07, 08:05
Kjenner jeg blir litt provosert. Her kommer RBK og vil ha vår kaptein også gidder de ikke tilby han ordentlig lønn engang. Bjørkøy er en god spiller og en flott person, jeg unner han å gå til RBK og jeg forstår at han vil det. Men de får da behandle han ordentlig.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 nov 07, 08:08

Opprinnelig postet av Dokka
Kjenner jeg blir litt provosert. Her kommer RBK og vil ha vår kaptein også gidder de ikke tilby han ordentlig lønn engang. Bjørkøy er en god spiller og en flott person, jeg unner han å gå til RBK og jeg forstår at han vil det. Men de får da behandle han ordentlig.

HELT ENIG!!! Dårlig av Eggen Jr og RBK synes jeg...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 12 nov 07, 08:32
Endret: 12 nov 07, 08:33
Jonna er ikke enig med RBK.
www.vg.no/pub/vgart.hbs

EDIT:
Så nå at dette har vært postet tidligere

---------------------------

En for alle, og alle for en!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 12 nov 07, 09:04
Endret: 12 nov 07, 09:05
Synes dette er merkelig. Hvor gullkantet er egentlig kontrakten til Bjørkøy i FFK? Noen som vet hvor mye han får i lønn? Kanskje han rett og slett er overbetalt...

I utgangspunktet hadde jeg gjerne sett at Bjørkøy ble, men når det har kommet så langt i retning Trondheim så er han nok uansett mentalt klar for å dra. Da blir det en nedtur å bli værende, selv om jeg personlig tror at det ville vært et vel så lurt valg rent sportslig å bli i FFK. Her er han sikret en sentral rolle og et godt utstillingsvindu for landslaget, mens jeg er mer usikker på hvor mye spill det ville blitt på ham i RBK.

Imidlertid - jeg ser ikke bort fra at agentens uttalelser om at "nå blir det neppe noen avtale" er et spill for galleriet og en del av forhandlingene. Litt tidlig å konkludere med at han ikke drar til Trondheim, tror jeg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 nov 07, 09:34
Jeg avventer med å trekke tilbake min "takk for innsatsen", jeg har også litt følelsen av at det er snakk om spill for galleriet. Men om det nå er slik at RBK tilbyr knapper og glansbilder i lønn, må jo Jonna ta det som et signal om at han vurderes som rent stallfyll. Spennende å se hvordan han reagerer på det. Hadde selvsagt vært konge om det førte til at nan gjør følgende:

- Avblåser overgangssnakket og forlenger kontrakten
- Tar seg skikkelig sammen og leverer en 2008-sesong på høyde med det han presterte i fjor høst og i våres
- Scorer seiersmålet mot RBK på Lerkendal neste sesong

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24