Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 nov 07, 10:04
Etter en dårlig sesong selv om han har glimtet til innimellom og scoret noen mål kan han selges med god samvittighet.

Får vi 10mill for han er det kjempefint.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 10:39
jonna kan bare gå, men ikke for en vær pris, for dem som skal ha han skal få betale. Vi finner en som er bedre en jonna.

---------------------------

http://keiko99.net


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 04 nov 07, 11:26
Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi skulle få 10 mill for han..
Hvor mye fikk vi for Brenne? Som er en bedre spiller spør du meg.

---------------------------

Go Tottis!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 11:27
vi fikk 7 for brenne

---------------------------

http://keiko99.net


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 04 nov 07, 11:31
Riktig.. er Bjørkøy verdt 10 da? Neppe!
Overgangsummer blir alltid oppblåst her på forumet.
Kanskje vi får 5 for han..tenker jeg. Men for all del selg!
Mannen har ikke akkurat fortjent kapteinsbindet den siste halvdelen av sesongen..

---------------------------

Go Tottis!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 nov 07, 11:33
Endret: 04 nov 07, 11:35
Det var på sporten på TV2 de spekulerte i den summen, ikke noe vi fant på her inne. 

Du må også huske på Bjørkøy har kontrakt ut 2010 og er kaptein, i landslagsdiskusjon osv.

Alt dette trekker summen opp.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 11:49
rikitg derfor er verdien minst 10 mill.

---------------------------

http://keiko99.net


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 07, 11:57

Opprinnelig postet av keiko99
rikitg derfor er verdien minst 10 mill.

Mitt tips er 6 mill, og noe av det går til Hønefoss ?

Willy

 

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 11:59
helt klart, men prisen bør ligge på over 10 føre salget

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 nov 07, 12:24
Brenne hadde jo også betraktelig kortere tid igjen av kontrakten. Jonna er vel bundet til oss i tre år?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 nov 07, 13:23
Skjønner ikke hvorfor folk tar det for gitt at han skal vekk. Å lese tabloidoverskriftene til FB er ikke noen god kilde egentlig. Hvorfor vil vi ha han vekk? Kapteinen vår som er på god vei til spille seg inn på landslaget. At Rosenborg skal legge inn et bud og at klubben uttaler at man vurderer budet (noe som er en latterlig selvfølge) vil ikke nødvendigvis si at Bjørkøy er på vei til Rosenborg. Om Bjørkøy er skuffa og sliten, og sier at han ikke vet om det er noe i ryktene om Rosenborg på spm fra FB betyr ikke det nødvendigvis noe. Storm i vannglass regissert FB vil nå jeg si...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 13:30
jonna er fortiden bleik og trives ikke lenger i klubben. Han vil nok spille sentralt og derfor vil han gå.

---------------------------

http://keiko99.net


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 nov 07, 13:33
Opprinnelig postet av keiko99
jonna er fortiden bleik og trives ikke lenger i klubben. Han vil nok spille sentralt og derfor vil han gå.

På hvilken måte er han bleik og hvilke kilder har du på at han ikke trives i klubben?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 nov 07, 13:36
Endret: 04 nov 07, 13:37

Slik som det er nå kan vi godt selge Jonna for 10 millioner, og hente inn Demidov for 4-5 millioner. Vi trenger en sulten god unggutt som kan utfordre først og fremst Kasey Wehrman på midtbanen. Da er sikkert en del av dere uenige og sier at vi har Martin Elvestad. Mulig det, men Demidov er pr dags dato et større talent og en bedre spiller. Vi mister jo i tillegg Christian Berg ganske sikkert, og da må vi ha inn dekning sentralt i banen også. Slik Kasey har vært i det siste har jeg vært skremt over antall feilpasninger, og da kan Demidov være en fin utfordrer.

Vi må selvsagt også ha en god VING på høyre side, ala Austnes, Huseklepp, Hoff. De må kunne gå til linja og legge innlegg. Det som er flott med disse tre er at de også kan spille på begge sider, ikke noen ulempe i det hele tatt. Bjørkøy funker ikke som noe offensivt alternativ på kant.

Vi trenger også minst en god offensiv back, men det er alle enige i.

 


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 07, 14:14
Opprinnelig postet av Plankekæll

Slik som det er nå kan vi godt selge Jonna for 10 millioner, og hente inn Demidov for 4-5 millioner. Vi trenger en sulten god unggutt som kan utfordre først og fremst Kasey Wehrman på midtbanen. Da er sikkert en del av dere uenige og sier at vi har Martin Elvestad. Mulig det, men Demidov er pr dags dato et større talent og en bedre spiller. Vi mister jo i tillegg Christian Berg ganske sikkert, og da må vi ha inn dekning sentralt i banen også. Slik Kasey har vært i det siste har jeg vært skremt over antall feilpasninger, og da kan Demidov være en fin utfordrer.

Vi må selvsagt også ha en god VING på høyre side, ala Austnes, Huseklepp, Hoff. De må kunne gå til linja og legge innlegg. Det som er flott med disse tre er at de også kan spille på begge sider, ikke noen ulempe i det hele tatt. Bjørkøy funker ikke som noe offensivt alternativ på kant.

Vi trenger også minst en god offensiv back, men det er alle enige i.

 

Enig i nesten alt, bortsett fra en ting:

FFK får aldri 10 mill for Bjørkøy, jeg tipper toppen 6.

Håper på Demidov, Hoff og E. Ruud. Huseklepp vil vi nok aldri greie å lokke til FFK.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 nov 07, 15:04
Opprinnelig postet av Willy Renè
Opprinnelig postet av Plankekæll

Slik som det er nå kan vi godt selge Jonna for 10 millioner, og hente inn Demidov for 4-5 millioner. Vi trenger en sulten god unggutt som kan utfordre først og fremst Kasey Wehrman på midtbanen. Da er sikkert en del av dere uenige og sier at vi har Martin Elvestad. Mulig det, men Demidov er pr dags dato et større talent og en bedre spiller. Vi mister jo i tillegg Christian Berg ganske sikkert, og da må vi ha inn dekning sentralt i banen også. Slik Kasey har vært i det siste har jeg vært skremt over antall feilpasninger, og da kan Demidov være en fin utfordrer.

Vi må selvsagt også ha en god VING på høyre side, ala Austnes, Huseklepp, Hoff. De må kunne gå til linja og legge innlegg. Det som er flott med disse tre er at de også kan spille på begge sider, ikke noen ulempe i det hele tatt. Bjørkøy funker ikke som noe offensivt alternativ på kant.

Vi trenger også minst en god offensiv back, men det er alle enige i.

 

Enig i nesten alt, bortsett fra en ting:

FFK får aldri 10 mill for Bjørkøy, jeg tipper toppen 6.

Håper på Demidov, Hoff og E. Ruud. Huseklepp vil vi nok aldri greie å lokke til FFK.

Du må huske på en ting. Brenne hadde 1 år igjen av kontrakten sin med FFK, når han gikk til LSK for 7 mill. Dessuten var han ikke på landslaget. Bjørkøy har 3 år igjen av kontrakten sin med FFK, og er på landslaget + kaptein.

Tror du virkelig FFK vil selge for under 10 mill?? Da kan de like gjerne sette Bjørkøy på benken i 2 år, og selge han for 3-5 mill i 2009.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 nov 07, 15:11
Kan noen fortelle med hvem Demidov er?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 07, 15:15

Opprinnelig postet av SirLion
Kan noen fortelle med hvem Demidov er?

Spiller på U21, meget lovende midtbanespiller.

Sønn av tidligere verdensmester? i håndball, Sergej Demidov.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 04 nov 07, 15:16
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182956   hva med Tomasz Sokolowski?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 07, 15:17
helt klart en jeg vil se i FFK

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f