Hvorfor hate NFF?
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av kanogvetalt
At noen utskudd skal påta seg rollen som supersupportere, kalle seg ultras(et relativt belastet navn) er etter min mening en uting.
Hvem har påtatt seg rollen som supersupportere? Så vidt hva jeg har registrert så har ingen på PH-feltet kalt seg det. Etter min mening syns jeg det ikke er en uting å identifisere seg med ultraskulturen. Ser heller på det som et positivt supplement til den rådene kulturen som PH har i dag.
Nåh??? Hver gang enkeltindivider her inne forbanner alle som ikke synger og som måtte stille spørsmål rundt enkelte av PH-meldemmene eller BRH-medlemmene, så vil jeg påstå at de har satt seg på sin høye hest og setter seg selv over alle andre... De hevder de er bedre supportere fordi de synger, fordi de hopper and so on... Tenk deg om før du er bombastisk i uttalelsene dine...
---------------------------
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av bønna
Hvem har påtatt seg rollen som supersupportere? Så vidt hva jeg har registrert så har ingen på PH-feltet kalt seg det. Etter min mening syns jeg det ikke er en uting å identifisere seg med ultraskulturen. Ser heller på det som et positivt supplement til den rådene kulturen som PH har i dag.
Nåh??? Hver gang enkeltindivider her inne forbanner alle som ikke synger og som måtte stille spørsmål rundt enkelte av PH-meldemmene eller BRH-medlemmene, så vil jeg påstå at de har satt seg på sin høye hest og setter seg selv over alle andre... De hevder de er bedre supportere fordi de synger, fordi de hopper and so on... Tenk deg om før du er bombastisk i uttalelsene dine...
Det gjelder da vanlige PH medlemmer like mye som BRH medlemmer.... Grunnen til at folk vil at andre folk skal synge mer er fordi vi vil ha en god stemning på tribunen for å støtte FFK, ikke fordi vi synes vi er så jævla flinke. Kan jo være en fordel å se på seg sjøl før en gir andre råd om å tenke seg om litt?
Opprinnelig postet av KeJ
OT: Du må nesten gi meg et eksempel på hvor jeg fremhever meg selv og resten av BRH som "supersupportere" i denne tråden eller andre tråder av nyere dato. Ikke føler jeg at jeg er bombastisk i uttalelsene mine heller, men jeg er selvfølgelig villig til å revurdere det om du kommer med noe konkret.
Topic:
Opprinnelig postet av Svein
- Tror ikke vi hadde hatt en av Norges fineste stadioner hvis det ikke hadde vært for at NFF "presset" klubbene til å oppgradere/bygge nytt. Vi kunne ha sittet nede på gamle piss-stinkende holmen den dagen i dag med en oppgradert hovedtribune og klokkesving ...
Vel, angående stadionbygging så tror jeg det er noe som måtte bli gjort uansett om NFF hadde presset klubben eller ei. En klubb med ambisjoner kunne aldri fortsatt å spilt på gamle Fredrikstad Stadion. I tillegg, for å trekke tilskuere, så trenger man fasiliteter som står i stil med hvilken pris som er trykt på billetten.
Opprinnelig postet av Svein
- NFF "presser" klubbene til å dyrke fram egne talenter, noe som tas på alvor her i distriktet.
Dette er vel en av de få tingene som NFF faktisk er dyktige på.
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Husgutt
for ikke snakke om at de er kjøpt opp av alle kunstgressprodudusenter som finnes. Legge kunstgress på ullevål og subsidiere klubber som legger kunstgress? Hva er det? Når Bryne legger kunstgress på sin nye stadion, er det noe riv ruskende galt!!
Og sist men ikke minst, kunstgress på nasjonal arenaen, dæven asså, kan ikke tenke meg noe værre syn enn kunstgress på ullevål! Nasjonal arenaen burde vært brukt til kun landskamper, og cupfinaler. VIF og Lyn burde hatt sine egne arenaer så nasjonal arenaen vår ble nettop det, en nasjonal arena. Blir kult, ta i mot brasil, italia, argentina, frankrike etc. på kunstgress.. jaggu , gleder meg! NOT
Amen og hallelulja. Helt enig.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23