Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK supporter i arresten ?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 04 sep 07, 09:41

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article140065.ece

 

Hva faen skjedde ?!!!!!

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 sep 07, 10:40
Endret: 04 sep 07, 11:19
"Forulemping av offentlig tjenestemann" - høres ikke spesielt fornuftig ut..

---------------------------

Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 04 sep 07, 11:22

Fikk ikke med meg forulemping, men der jeg sto var det en fyr som var skikkelig rusa og ramla rundt og plaga kameratene sine. Til slutt ble han geleida ut. Mulig at han slo seg litt vrang borte ved politibilen eller noe sånt. Hva vet jeg. Men ikke på tribunen som jeg så.

Og så var det vel en som hadde fyra et bluss på puben før kampen sa ryktene. Derfor ble han taua.Men ellers var det stille og rolig på tribunen.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 sep 07, 13:10

Han var rusa på enten kola eller pepper, helt tura ihvertfall.. Ble helt kvalm der jeg stod. Hørte også han prøvde å sloss med vakten på Onkel blaa... Fatter ikke hvordan han slapp inn på stadion i hele tatt.. Skammelig!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 04 sep 07, 15:12
Forstod på artikkelen i Budstikka at han ble pågrepet i Bekkestua sentrum før kampen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 sep 07, 15:53
Det står det var i begynnelsen av andre omgang, hadde de vært på kamp og ble jaget da eller? Og så lagde de bruk ved arena bekkestua? Forvirrende greier ...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 sep 07, 16:54
Vil komme en redegjørelse etterhvert som flere kommer med en uttalelse. Men understreker at han ikke er endel av BRH.  Makan til toskete oppførsel inne på stadion, unnskyld meg.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 sep 07, 20:34
Jeg synes og håper at Plankehaugen og eventuelt BRH tar et standpunkt. Fredrikstad fotball har tydligvis gjort det når de klart sier at ingen synlig berusa personer slipper inn. Dette bør da følges opp av Plangehaugen også. Ingen skal være synligburesa på kamper, hjemme som borte så enkelt er det egentlig.

Det er bare tullete at dritafulla folk raver rundt på tribunen, det er tross alt også unger der på bortekamper og det er for dumt at vi nesten må innføre aldergrense på turer.

Så jeg håper at ledelsen i Plankehaugen følger opp det Fredrikstad fotball har startet med å klart gå ut at de ikke vil ha noen berusa folk på tribunen. Hva som skjer etter kampen er opp til hver enkelt.

Det er ikke meningen å henge ut noen personer her, men er da ment som et generelt synspunkt

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 sep 07, 21:00

er en stor forskjell på å være synlig beruset å drita full. jeg blir synlig beruset av 6-7 pils. så er jeg drita etter 18.

skal ikke si noe selv. syns det er merkelig at jeg har kommet inn på stadion et par ganger på borteturer. et par år siden nå. at folk vil ta seg 5-10 pils før en kamp ser jeg bare som positivt. blir mer trykk i synginga.  husk at de 5-10 pilsa ikke gjelder alle. er jo noen som blir fulle etter 6 også.  men syns ikke det er greit å være ravandes drita på kamp.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 sep 07, 22:04
Det er vel der en tynt skille går, kan vel si det er ok å være på humør, men dritafull er ikke akseptabelt og jeg skjønner ikke hva vaktene tenker på når de godtar å slippe inn folk som er drita fulle. Så for de som klarer å styre seg og stoppe når de er kommer litt i humør ok, men dessverre er det ikke alle som klarer det.

Uansett så bør Plankehaugen ta avstand for folk som er dritafulle på kamp uansett hvem det er. Det er rett og slett dårlig PR for Plankehaugen og Fredrikstad som by. Ser jo bare på oppslaget i budstikka. Den henger jo ut oss som supportere. Så hvis det jobbes litt mer med holdninger på dette feltet så kanskje vi kan bli kvitt de som er drita fulle.

Poenge mitt er at Plankehaugen bør forholde seg til hva som gjelder på fredrikstad stadion også når de er ute å reiser selv om andre regler gjelder der på alkohol

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 04 sep 07, 22:32

Opprinnelig postet av mysthical
Litt`a`vært


Det er vel faktisk vaktene til Stabæk som skal ta seg av dette... er helt utrolig at vaktene og politiet venter så lenge som de gjør...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 05 sep 07, 13:53
Endret: 05 sep 07, 13:54

Opprinnelig postet av mysthical
Jeg synes og håper at Plankehaugen og eventuelt BRH tar et standpunkt. Fredrikstad fotball har tydligvis gjort det når de klart sier at ingen synlig berusa personer slipper inn. Dette bør da følges opp av Plangehaugen også. Ingen skal være synligburesa på kamper, hjemme som borte så enkelt er det egentlig.

Det er bare tullete at dritafulla folk raver rundt på tribunen, det er tross alt også unger der på bortekamper og det er for dumt at vi nesten må innføre aldergrense på turer.

Så jeg håper at ledelsen i Plankehaugen følger opp det Fredrikstad fotball har startet med å klart gå ut at de ikke vil ha noen berusa folk på tribunen. Hva som skjer etter kampen er opp til hver enkelt.

Det er ikke meningen å henge ut noen personer her, men er da ment som et generelt synspunkt

 

Jeg synes det blir feil å kreve svar fra PH og BRH om denne saken. Jeg var ikke der, men forstår at det var en kar som hadde seilet inn til Bærum og fyll / rus var sterkt inne i bildet.

Hvis noen skal si noe om en slik oppførsel bør ALLE FFK fans si noe om det, ikke en eller to grupper.  Jeg har ingen ting å si, pga at jeg ikke var tilstede.

Folk må ta ansvar for egne handlinger og konsekvensen av dem på egenhånd.

En uttalelse fra Holygans er vanskelig å få, pga at vi ikke kan samle styret nå og ingen av styret var på stedet.

En uttalelse på generelt grunnlag, "bør folk oppføre seg som folk!" , men syng så høyt og mye du kan, hele tiden!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 sep 07, 16:48
Selvfølgelig bør det komme en redegjørelse fra minst PHs hold. Sånne folk bør utestenges på ubestemt tid, og PH som instans bør ta avstand fra det!

Og jeg var der BTW :D

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 08 sep 07, 14:40

Som Martin_ nevnte så er han IKKE en av BRH gutta, vi har snakket med vertene på stadion, snakket med Waters, snakket med andre folk og fortalt at han er ikke en av oss, så da vet dere det.

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 08 sep 07, 15:48
"Tema: FFK supporter i arresten ?!"

-
Godt jobbet. Send flere dit.

---------------------------

"vedkasse er faderimeg verre enn verst og helt usaklig"

- Rune Haugen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 sep 07, 16:07

Opprinnelig postet av vedkasse
"Tema: FFK supporter i arresten ?!"

-
Godt jobbet. Send flere dit.

Og du fornekter deg ikke vedkasse.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 08 sep 07, 18:03

Opprinnelig postet av vedkasse
"Tema: FFK supporter i arresten ?!"

-
Godt jobbet. Send flere dit.

Årets tåpeligste innlegg. Håper du blir bannlyst fra dette forumet. Mulig det var "humoristisk" ment, men da synes jeg du kan skrive det i Start (rykker ned)-forumet.

Håper det blir lenge til vi ser deg her igjen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 sep 07, 18:16
Endret: 08 sep 07, 18:16

Opprinnelig postet av vedkasse
"Tema: FFK supporter i arresten ?!"

-
Godt jobbet. Send flere dit.

Kanskje du kan dra tilbake til det hølet du krøp opp fra og bistå med å samle sammen resten av ¤!"#¤klubben din - er det noe i ryktene om at deres nåværende ex-trener har harvet over halve koneflokken til fotballspillerne deres?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3