Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til Plankehaugens forsanger ("Klokan")

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 10:34
Jo takk, har det ikke så aller verst. Det er faktisk litt gøy og provosere de som tror og mener de har enerett på definere tribunekultur.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 12 sep 07, 21:08
Egentlig er vel denne moten oppstått i Trondalen Arena. Har alltid vært elementer på hovedtribunen der med sixpence, med/uten skotskruter. Røykteppet kan forveksles med blussing. God del fyll også.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 sep 07, 21:15
Synd vi er skånet for rulling ned fjella, det var i gamledager det.

Rulle i fylla ned fjella tifo, var tider.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 sep 07, 21:55
Opprinnelig postet av Klokan

fint når folk steller meg mot skyteveggen og moderatorer tillater dette .Hadde det vært et voksen forum med moderatorer som skjønner "oppleget" så hadde tråden vært slettet for lenge siden. Men nei gutta mest sannsynlig sitter og koser seg.

Og så er det til deg kammerat .  Så lenge du starter et tråd hvor du legger opp navnet mitt så forventer jeg at du kan komme med navnet ditt også. Ikke for noe annet enn at jeg har noe navn til å svare på. Skjønner egentlig ikke hvorfor veeger seg til å komme det riktige navnet sitt. Står ikke bak det dere skriver eller hva ?  Og så tilbake til kampen da.... Det eneste jeg kunne eller hadde gjort mot deg er at jeg snakket ganske høyt og ganske fort med deg og ba deg om å synge. Nå er det slikt at jeg bygger opp en stemning inne i meg selv lang tid før kampen starter og like før så eksploderer det .....

 Har du problemer med dette så ber jeg deg OM Å PELLE DEG RETT TIL HELVETTE OG HELLER STELLE DEG 500000 METER FRA OSS.  Kommer du fæn meg og klager på meg og starter et eget tråd kun fordi jeg snakket høyt mot deg ????

Fy... f.... vet du hva? tenk deg en gang til og hold deg egentlig heller hjemme da....

Er det mulig...hvor gammel er du Zoran?? Når ble du gud og diktator over FFK supporterene. Kanskje du som skal holde deg hjemme. Har hatt stor respekt for jobben du har gjort, men kan virke som det har gått litt til hodet på deg

Du har gjort deg selv til en offentlig person på godt og vondt. Det blåser i toppen, noen ganger gode vinder som når du fikk løfte trofeet etter cupfinalen, noen ganger sure vinder, det betyr at du ikke er fredet for all kritikk. At noen nevnte navnet ditt når du fikk holde trofeet var jo greitt, så hvorfor ikke når du gjør noe dumt??

Og navnet mitt kan du godt få hvis du vil....hvis det er trygt da, du virker jo så sinna at;)

MEN at du skal bli utestengt fra stadion pga det og noen bluss høres for drøyt ut, her burde du kun vært kalt inn på teppet og blitt gitt en skrape.

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 sep 07, 09:14
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

MEN at du skal bli utestengt fra stadion pga det og noen bluss høres for drøyt ut, her burde du kun vært kalt inn på teppet og blitt gitt en skrape. 

Jeg er av den oppfatning at bluss skal belønnes med utestenging. Bluss er farlig, ulovlig og enhver idiot bør være i stand til å vite det... Nå har dog ikke Klokan svidd av bluss på stadion (Nadderud eller andre kamparenaer), men på et sted utenfor stadioen.

Kjefting på medsupportere bør ikke belønnes med annet enn en advarsel eller to.

Gjentagelse av oppførsel som ikke tolereres bør selvsagt til slutt ende i utestengelse. Hvis ikke vil ikke det å gi advarsler spille noen rolle - akkurat som at en spiller skal kunne få ubegrenset antall gule kort i en kamp...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 13:11
Opprinnelig postet av denialsander

Kjefting på medsupportere bør ikke belønnes med annet enn en advarsel eller to.

Gjentagelse av oppførsel som ikke tolereres bør selvsagt til slutt ende i utestengelse.

Utestengelse fra Plankehaugen ja, men ikke utestengelse fra Stadion.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 sep 07, 13:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander

Kjefting på medsupportere bør ikke belønnes med annet enn en advarsel eller to.

Gjentagelse av oppførsel som ikke tolereres bør selvsagt til slutt ende i utestengelse.

Utestengelse fra Plankehaugen ja, men ikke utestengelse fra Stadion.

Ikke nødvendigvis enig.

Folk som oppfører seg på slik måte at de jager bort tilskuere (ikke kommer igjen) eller at nye tilskuere velger å være hjemme skal selvsagt kunne straffes med utestengelse fra hele Stadion og ikke bare Plankehaugen. Da har man begått et overtramp mot FFK som klubb og ikke bare mot PHs reglement.

I dette tilfellet, med Klokan, vil jeg, ut fra hva som har kommet frem til nå av opplysninger, tro at en utestengelse fra PH vil være en passende straff.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 13 sep 07, 20:38
... eller kanskje DIALOG før en evt utestengelse?  

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 20:42
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander

Kjefting på medsupportere bør ikke belønnes med annet enn en advarsel eller to.

Gjentagelse av oppførsel som ikke tolereres bør selvsagt til slutt ende i utestengelse.

Utestengelse fra Plankehaugen ja, men ikke utestengelse fra Stadion.

Ikke nødvendigvis enig.

Folk som oppfører seg på slik måte at de jager bort tilskuere (ikke kommer igjen) eller at nye tilskuere velger å være hjemme skal selvsagt kunne straffes med utestengelse fra hele Stadion og ikke bare Plankehaugen. Da har man begått et overtramp mot FFK som klubb og ikke bare mot PHs reglement.

I dette tilfellet, med Klokan, vil jeg, ut fra hva som har kommet frem til nå av opplysninger, tro at en utestengelse fra PH vil være en passende straff.

 

Da ble det sånn som jeg sa da. Og det synes jeg er akseptabelt.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 13 sep 07, 22:56
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander

Kjefting på medsupportere bør ikke belønnes med annet enn en advarsel eller to.

Gjentagelse av oppførsel som ikke tolereres bør selvsagt til slutt ende i utestengelse.

Utestengelse fra Plankehaugen ja, men ikke utestengelse fra Stadion.

Ikke nødvendigvis enig.

Folk som oppfører seg på slik måte at de jager bort tilskuere (ikke kommer igjen) eller at nye tilskuere velger å være hjemme skal selvsagt kunne straffes med utestengelse fra hele Stadion og ikke bare Plankehaugen. Da har man begått et overtramp mot FFK som klubb og ikke bare mot PHs reglement.

I dette tilfellet, med Klokan, vil jeg, ut fra hva som har kommet frem til nå av opplysninger, tro at en utestengelse fra PH vil være en passende straff.

 

 

Et slikt regne stykke er bare tullball!

Zoran har trukket flere til stadion enn jaget bort, kan jeg nå påstå.

 Mange kommer pga den flotte stemningen som Zoran har vært fåregangsmann for. Jeg tror ikke så mange ikke kommer på stadion pga Zoran, hadde de ønsket en mindre stemning og alikevel ønsket å se FFK, hadde de valgt sittetribunen. Det hadde jeg gjort om jeg ikke ønsket å synge så mye som det blir krevd, men synge når jeg føler for det.

 

Uansett hva vi mener til vi blir blå og hvite, så er det viktig å gi en straff i forhold til overtredelsen, om den skal virke troverdig. Det har det ikke vært her med Zoran, etter min mening

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 sep 07, 23:17
Endret: 14 sep 07, 06:06
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Hele startinnlegget
Tusen takk for at du fikk Zoran ut av plankehaugen!!!! Sikkert mange i plankehaugen som er blid på deg!

Mod: I steden for å sitere hele åpningsinnlegget, inkludert moderatorkommentarene, så går det fint å gjøre som det er blitt endret til  nå,  for siden lastet treigt med den lange siteringen.

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 13 sep 07, 23:22

Opprinnelig postet av schpa84
Tusen takk for at du fikk Zoran ut av plankehaugen!!!! Sikkert mange i plankehaugen som er blid på deg!

 

Klarer ikke dy meg....hvor dum går det an å bli??

Dagens


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 sep 07, 23:28
Er det noe vits å ha denne åpen, Zoran har trukket seg som forsanger og er ekskludert.

Noe mer å diskutere?

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 sep 07, 23:59
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av schpa84
Tusen takk for at du fikk Zoran ut av plankehaugen!!!! Sikkert mange i plankehaugen som er blid på deg!

 

Klarer ikke dy meg....hvor dum går det an å bli??

Dagens



Hva var dumt med det? Syns du virker idiotisk jeg. Jeg er ikke den eneste som syns at det er helt på tryne at man klarer å lage en så stor sak av at Zoran kjefter på folk som ikke synger og er den som klarer å lage tribuneliv!! Sånne folk har ikke noe å gjøre med PH

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 14 sep 07, 00:05
Eneste som dret seg ut i den saken er Zoran selv, og måten han svarte her på forumet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 00:12
Opprinnelig postet av JipJap
Eneste som dret seg ut i den saken er Zoran selv, og måten han svarte her på forumet.

Zoran har ikke dreti seg ut.  50% av PH er uenig med styrets vedtak og mange vurderer å melde seg ut av Plankehaugen og å starte en ny supporterklubb. Zoran var den i Plankehaugen som virkelig var en Supporter med stor S. Og dette er måten PH viser takknemlighet på. Det er flere enn meg som virkelig er forbanna og ikke har den minste tillit til PH styre!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 sep 07, 01:26
Å skylde på Iscmaelschmuck og hans innlegg er så allikevel lavmål. Det var et godt, vellskrevet og saklig innlegg, med tildels berettiget kritikk. Som han selv også skriver var det aldri hans intensjon å få Zoran kastet, og han er heller ikke en av de som har klaget til PH. Å tro at Ph og FFK smører sammen hele denne bruduljen pga. et innlegg på FFKsupporter.net er direkte naivt. Les gjennom hele tråden og hold deg for god for så usaklige ytringer, det er først og fremst deg selv du trekker ned i søla med slike innlegg.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 01:36

Opprinnelig postet av Snæbbis
Å skylde på Iscmaelschmuck og hans innlegg er så allikevel lavmål. Det var et godt, vellskrevet og saklig innlegg, med tildels berettiget kritikk. Som han selv også skriver var det aldri hans intensjon å få Zoran kastet, og han er heller ikke en av de som har klaget til PH. Å tro at Ph og FFK smører sammen hele denne bruduljen pga. et innlegg på FFKsupporter.net er direkte naivt. Les gjennom hele tråden og hold deg for god for så usaklige ytringer, det er først og fremst deg selv du trekker ned i søla med slike innlegg.

Svarer du forannevnte bruker nå ??


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 sep 07, 02:28
Endret: 14 sep 07, 02:32
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
..........
Tusen takk for at du fikk Zoran ut av plankehaugen!!!! Sikkert mange i plankehaugen som er blid på deg!



Svarer Schpa84.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 04:20
Endret: 14 sep 07, 04:47

Opprinnelig postet av Snæbbis
(...) Å tro at Ph og FFK smører sammen hele denne bruduljen pga. et innlegg på FFKsupporter.net er direkte naivt.(...)

Enig i at en slik fremstilling kan virke naiv.

Dog så er det sannsynlig å tro at styret i PH allerede på et langt tidligere stadium hadde klare intensjoner i forhold til personen Klokan,

...de ventet nok kun på den rette anledningen.

 

Greit at dette kun blir en hypotetisk påstand fra undertegnede, dog virker det å skinne så til de grader igjennom.

I mine øyne er dette definitivt et råttent maktspill !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3