Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til Plankehaugens forsanger ("Klokan")

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 10 sep 07, 23:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av varheim
Jeg er hes etter hver kamp, jeg synes det er en god ide å heve prisen på ph-feltet til normal pris. Det er den eneste måten å få luka bort de som kun er der for prisen. Jeg kommer i hvertfall til å befinne meg på PH neste år også sammen med mine 2 små

Hvis det hadde vært normal pris, hadde du fortsatt stått på PH-feltet ??



Hvis jeg skriver at jeg er for å heve prisen, betyr vel det jeg hadde stått der fremdeles. Jeg regner det som ganske innlysende.

Sangkontrakt er en vei å gå, men kan vi få med at personer som skal benytte seg av feltet må gå med røde og hvite klær også? Visuell støtte er jo også viktig!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 10 sep 07, 23:28

hvorfor det? Kan man ikke velge hva man skal gå i selv?

Er kanskje det dummeste jeg noensinne har hørt!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 sep 07, 00:57
Spørsmål til klokan er vel ikke vits å stille her på forumet lenger hvis hans brukerkonto er slettet. Mod?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 sep 07, 01:59

Opprinnelig postet av Shadar
Spørsmål til klokan er vel ikke vits å stille her på forumet lenger hvis hans brukerkonto er slettet. Mod?

Brukernavnet Klokan har ikke blitt slettet ennå.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 07, 06:30
så må dere ikke glemme at jeg tror ikke klokan gir seg

---------------------------

http://keiko99.net


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 08:04
Opprinnelig postet av varheim


Sangkontrakt er en vei å gå, men kan vi få med at personer som skal benytte seg av feltet må gå med røde og hvite klær også? Visuell støtte er jo også viktig!


Tull. Den visuelle støtten skal komme gjennom flagging, hopping, klapping. Der er Plankehaugen RÆVA.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 sep 07, 08:09
Opprinnelig postet av keiko99
så må dere ikke glemme at jeg tror ikke klokan gir seg


Håper at du har rett.  Vi skal jo slå Brann både på banen og på tribunen.  Hadde jo vært sterkt hvis han dukket opp på
kampen.  Da skal selv jeg synge.

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 11 sep 07, 08:46
Nå har jeg følt med på denne tråden siden den startet med et øye. Er det noen som kan forklare meg hvorfor Klokan har gitt seg? Er det p.g.a kritikken han har fått i denne tråden eller er det andre ting? Kan ikke se at han har skrevet noe sted at han skal gi seg

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 11 sep 07, 10:10

Opprinnelig postet av Marty_h
Nå har jeg følt med på denne tråden siden den startet med et øye. Er det noen som kan forklare meg hvorfor Klokan har gitt seg? Er det p.g.a kritikken han har fått i denne tråden eller er det andre ting? Kan ikke se at han har skrevet noe sted at han skal gi seg

Les første inlegget i denne tråden. Her står det vel i klartekst at han har fått nok...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 11 sep 07, 10:14
Endret: 11 sep 07, 10:15

Sorry, må lære meg å lese først


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 sep 07, 11:16
syns vi kan stenge tråden nå å heller lage en ny ,,,   Håper at Zoran kommer på neste hjemmekamp og resta av kampene denne sesongen og resta av sitt liv ,, rett å slett .;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 11 sep 07, 11:21

Diskusjonen startet om hvordan oppføre oss på bortebane. Så diskusjonen om hvordan PH - feltet hjemme skal være burde være en egen tråd.

Har diskutert dette spørsmålet med de jeg går sammen med og folk på jobben som også går på mange kamper.

Når vi er på bortekamper står vi alle på bortesupporterfeltet. (Noen kjøper seg sitteplass, da, men det er ikke så mange.) Og min oppfatning er at bortesupporterfeltet er for alle, uansett hvor vi sitter på hjemmekamper. Min opplevelse er at samma hva du gjør på bortekamper så blir det galt.

Hvis du stiller deg litt vekk fra sangkjernen blir du mast på om å trekke sammen. Ja så gjør vi det da for ikke å være vanskelige. Men hvis du da ikke synger i samfulle 90 minutter blir du bedt om å pelle deg langt vekk.

Kan noen da forklare hvordan dette skal forstås? Hvis vi ikke trekker inn til kjernen får vi kjeft. Og hvis vi gjør det, men ikke synger så mye som noen synes vi burde - får vi også kjeft. Det er ikke lett for en enkel sjel som liker å se på fotball.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 sep 07, 12:14
Opprinnelig postet av Morgaine

 Men hvis du da ikke synger i samfulle 90 minutter blir du bedt om å pelle deg langt vekk.

Når jeg synger, må jeg ta en "liten 1" innimellom så jeg får igjen pusten...håper ingen kommer å kjefter på meg da..for da blir det bank he..he..

Tror selv ikke en jævel synger høyereedre enn meg, og jeg føler jeg bidrar med det jeg kan,... men den håppinga har jeg kutta ut (for jeg er ikke SÅÅ glad).

Har foreste vurdert å kle meg i rutete flanell-skjorte, i en protest mot alle sossene på feltet, som bruker burrebær hatt og andre flotte klær. Vi er jo tross alt en arbeider-foppal-klubb.    La dette bli vår nye "uniform"...amen

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 11 sep 07, 13:32

Dette er bare utrolig, har lest mye av tråden nå - for underholdningens skyld.
Voksne mennesker oppfører seg som en gjeng med drittunger.

Når jeg ser hvordan en del av menneskene i plankehaugen og brigade rød oppfører seg er jeg strålende fornøyd med å være medgangssupporter!

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 sep 07, 23:33
Opprinnelig postet av Brukernavn

Har foreste vurdert å kle meg i rutete flanell-skjorte, i en protest mot alle sossene på feltet, som bruker burrebær hatt og andre flotte klær. Vi er jo tross alt en arbeider-foppal-klubb.    La dette bli vår nye "uniform"...amen



Hehe, rutete flanell er undervurdert.

Personlig har jeg heller aldri sett "lyset" hva angår all denne hoppinga og en del av de andre tingene som skal være så feiende flott tribunekultur. Synes de viktigste ingrediensene er sang, og bannere som gjerne kan være humoristiske. Forøvrig synes jeg pyro er kult, men ikke midt inne blant folk på en trang tribune.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 02:39
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Ja sangkontrakt er tingen! da får vi luket ut alle snyltere som står på PH feltet!! vi blir nok en del færre men fy faen å digg det hadde vært å hatt et felt med SYNGENDE supportere!! Håper det blir vurdert seriøst til neste år!!

JA TIL SANGKONTRAKT!!

 

Ja, også ett tydelig krav om og kle seg i rødt og eller hvitt. Det irriterer meg grenseløst  at voksne mennesker ikke kan støtte laget sitt også visuelt, og heller hoppe på en barnslig drittisk tribunemote

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 02:43
Opprinnelig postet av Liraren

hvorfor det? Kan man ikke velge hva man skal gå i selv?

Er kanskje det dummeste jeg noensinne har hørt!

 

Tull

Kan man ikke velge om man skal synge selv, det er kanskje det dummeste jeg har hørt. Rødt og hvitt er mye viktigere en sang.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 12 sep 07, 02:59
Opprinnelig postet av stjernengutt

barnslig drittisk tribunemote



Utrolig deilig å høre "barnslig" og "drittisk" i en og samme setning. Gi oss noen flere gullkorn!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 12 sep 07, 07:26
Opprinnelig postet av stjernengutt

Rødt og hvitt er mye viktigere en sang.

 

Ellers har du det bra?

---------------------------

Tantehaugen for alle!!! ehhhh......

Frihet For Ultras!!!!!

Heia NøFF!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 sep 07, 10:32
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt

barnslig drittisk tribunemote



Utrolig deilig å høre "barnslig" og "drittisk" i en og samme setning. Gi oss noen flere gullkorn!

 

Bare hyggelig det. Alltid tillfredstillende å gjøre noe som er deilig for andre.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24