Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Stabæk - FFK (19. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 21:17
men uansett så håper jeg tarik å kouadio kan bytte litt på spilletiden. ihvertfall frem til en av de spiller så godt at de fortjener mer spilletid enn den andre. + at kouadio står i fare for å bli kasta ut av landet. får han mer spilletid så kan vi beholde han. syns det er en viktig faktor når vi ser hva som bor i gutten,

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 sep 07, 21:23
Opprinnelig postet av SirLion
Nå håper jeg at ALLE tegstrøm skeptikere holder truten igjen.. Andreas spilte meget godt idag synes jeg og gjorde en bra debutt :D


Akkurat i dag skal jeg holde kjeft, men han må score en del flere mål før jeg skal holde den lukket permanent ;) Men akkurat i dag er han god som gull, som de fleste andre på laget!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 07, 21:24

enig med pålespen når det gjelder mini og co, patetisk vinkling minst annenhver helg....det er kun 3karer i tv2 som jeg vier respekt og lytter til: bengt eriksen, semb og øivind alsaker. ellers snakker vi søppel på søppel(davy,mini,hoff,bredeli,eggen,stavrum,ho kjerringa,etc..)

 

forøvrig var det stort å se grønis og jønnson bli interjvuet etter kampslutt. hvem vant kampen egentlig??2 trenere som oppfører seg eksemplarisk!ydmyke, rolige og avbalansert. samt en meget god evne til å snakke for seg. stolt av de 2, nordlie,røsler, bjørnebye og berg(bl.a), her har dere masse å lære!!!!

 

og SÅ til kampen!herlig LAGseier!!gøy med tegan som ellers slet med balltouchen, men det soloraidet var det god gammel tegan klasse over!!!og jonna sikker som banken på straffe!MEN, et stort minus er at vi mister kasey til neste kamp....satser på jonna inn sentralt, tarik ned på vingen og fofana/koadiu og tegan på topp. blir bra

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 sep 07, 21:32

Opprinnelig postet av bateman

satser på jonna inn sentralt, tarik ned på vingen og fofana/koadiu og tegan på topp. blir bra

Syns det hadde vært gøy å satt Berg på midten i neste kamp. Jonna har vist at han bekle kantrollen, og Berg er den som likner Wehrman mest i spillestilen. Vi blir nok skuffa begge to skal du se. Tror nemlig Ramberg kommer tilbake. Men, han er da ikke gjennomført ræva, selv om han ikke akkurat er min favorittspiller.

 

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 07, 21:35
hadde vært interressant med berg, en undervurdert spiller. problemet her er jo at berg har et langt skadeopphold bak seg og har spilt særs lite fotball i år. samt frykter jeg et tilbakeslag for gutten da han ikke var involvert i troppen til kveldens kamp. MEN nei takk til ramberg som presterer på et lavt nivå, holder ikke TL nivå. hjelper ei å være lokal da...

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 03 sep 07, 21:39
Opprinnelig postet av palespen
hehe..joda...bare irriterer meg at de alltid skal vinkle sakene dithen at det er dommerfeil,og lignende. Med sitater som -"Ble stabæk dømt ut av gullkampen?"


Vi får vel tåle det etter torsdagen.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 03 sep 07, 21:42

Syntes alle spilte bra idag.

Ros til gutta.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 sep 07, 21:43

Først, gratulerer FFK med en meget flott arbeidsseier. Arbeidslaget hans Anders.

Dernest gratulerer Tegstrøm, med flott debut på FFK. En målgivende og et arbeidsmål, stort bedre kan det ikke gjøres. Synes heller ikke at det var vanskelig å se at Tegstrøm er en klasse bedre en "sliteren" Johansson.

Morsomt også for meg,( Fofana skepitiker) at Fofana også gjorde sakene sine den tiden han var innpå, positiv i dag.

Må også innrømme at den FFKer som idag skaffet meg mest grå hår var Rami Shaban.

Enig med de som ønsker at Bjørkøy tar sentral midtbane, Tarik høyre, tegstrøm spiss sammen med Fofana/Kouakio mot Brann.

Gir også tilslutning til at Grønhagen og Jõnsson står fram som rollemodeller for andre trenere i intervju situasjonen, tilslutt synes jeg også virkelig at "Grønnis" fortjener ros for det laget han har klart å forme.

"The future so bright I gotta wear shades".

PS , har allerede kommet med mitt tips om Brann kampen, det står jeg fast ved.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 03 sep 07, 22:24

Yes!!!!

Enkelt og greit..... Siffertipsrunden gikk til h...ete - men det gjør jo lite i denne runden.....

Gleder meg sinnsykt til Brannkampen


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 03 sep 07, 22:32
Endret: 03 sep 07, 22:33
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Yes!!!!

Enkelt og greit..... Siffertipsrunden gikk til h...ete - men det gjør jo lite i denne runden.....

Gleder meg sinnsykt til Brannkampen

?

Edit

Ok, forstod den nå...hehe


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 sep 07, 22:54
HERLIG! Fantastisk moro på Nadderud i dag. Arbeidsseier deluxe. Happy happy happy. Jeg skal gifte meg med FFK.

Ekstra bonus at alle reklameskiltene bak målet i svingen vår blåste ned hele tiden. Topp underholdning når det ikke skjedde noe på banen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 sep 07, 23:09
Utrolig deilig å få årets første borteseier på denne måten, med herlig innsats av alle sammen.
Stolt av guttane i dag, varmet på en ellers forblåst og sur kveld.

Bare veldig veldig glad nå ... etter denne tunge helga.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 sep 07, 00:01
Deilig å se at de hadde lagt hammarby kampen bak seg, fortsatte i samme spor og spilte minst like bra om ikke bedre en i uefa kampen, og med den ekstra flyten forran mål så ble jo ting ekstra bra!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 sep 07, 00:22
Opprinnelig postet av solano2
Og heldigvis er det bare Wehrman som må stå over mot Brann!


Da er det vel duka for at vi får en ny runde med for/mot Ramberg i neste kamp.

HAHAHAHAHAHAA, herlig!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 sep 07, 10:04
FFK-supporter i arresten

Noen som fikk med seg hva som skjedde?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 04 sep 07, 11:53
Nå har jeg tråla gjennom stort sett alt av skriverier etter kampen i går, og jeg finner veldig lite spekulasjoner om "Stabæk ble dømt ut av gullkampen" sånn som Mini snøvla om i går. Det nærmeste jeg kommer (og det er ikke særlig nærme) er følgende fra BlaBla:

"Hjemmelaget ropte på straffe allerede i åpningsminuttene, da Rajo Piirojas hand ble truffet av ballen, men bortsett fra et enslig skudd fra Veigar Pall Gunnarsson, truet ingen noen av målene i løpet av de første 45 minuttene."

Var det noen som har TV2 Sport som kan refere hva Mini og andre sa i "TIFO" etter kampen?

Personlig må jeg jo si at det var veldig hyggelig å se at hands-dømminga i Hammarby-kampen var et unntak...

---------------------------

Svensk magi!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 sep 07, 12:07
Skjønner ikke at folk gidder å henge seg opp i hva mini sier, han er kun ute etter å provosere så folk skal ringe og sende sms så ikke det lille programmet faller totalt sammen.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 04 sep 07, 12:22
He he. Bryr meg egentlig veldig lite om hva han sier jeg også, er bare vagt nysgjerrig.

---------------------------

Svensk magi!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 sep 07, 13:41
Czwartek er på Rundens Lag i Dagbladet. Får skryt for måten han avvæpnet Alanzinho.

Kampen generelt får forresten terningkast 1.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 04 sep 07, 14:07
Utrolig deilig å "knuse"  Stabekk på egen grunn.
Guttane gjorde en kjempejobb i å stoppe Stabekk`s giftige spisser, og vi hadde da 80% av spillet eller noe?
Vanskelig å si for oss som var der, kampen var lissom noe som skjedde langt der borte. Vil si bortetribuna til Stabekk er landets nest dårligeste, nesten ikke mulig å se hva som skjedde.

At Mini vinkler det som at dommern fikk Stabekk ut av gullkampen, er vel en del av kampanjen til noen av mediene for å fremme sine favoritter. Er redd Mini`s favoritt står for fall  *ond latter*.

Jeg begynner å tro vi kommer til å gjøre en kjempehøst.
Mistenker vi har hatt vårt siste tap denne sesongen. Synd vi ikke har igjen LSK og Viking, tror vi kunne gjort de kampene bedre nå. Skal vi ta poeng fra Brann vil vel dette hjelpe LSK, og det liker jeg ikke gitt.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f