Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må det ryddes opp i spillerstallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 aug 07, 15:24
Joda,jeg var på kampen. Jeg begynner å tvile på litt av hvert. Sant nok hadde Wehrman masse av feilpassninger, Tarek totalt usynlig og ute av form,Gardar sliter som en slave,svenskebacken har ett ben og det er høire, Ramberg befinner seg på en annen planet i lange tider av gangen,linjemannen rekker ikke spillet i fartsretningen (der satt jeg på 4. rad,plass 25) og en dommer som sikkert hadde mottatt noen rubler fra et EU land. Flotteste innslag var de svenske heiagjengen. Dag Navestad satt ved min høire side og kom med en flott komentar ; ja,ja 1947 modell, du fikk ihvertfall turen hit fra gokk !  Fra spøk til alvor; gi bort Hoås,stram opp Ramberg og gi svensken på backplass ekstratrening med venstre benet.osv..... Joda, nå er jeg kommet "hjem" og er veldig skuffet, men som Dag sa: Jeg fikk jo en fin tur .........

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 15:55
Hvilken kamp var dette, sa du? Trur du var på en annen kamp enn jeg var.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 aug 07, 15:58
Hva vil du med dette innlegget egentlig, 1947modell??

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 07, 16:06
Sikkert bare utrolig skuffet som resten av oss og må finne en kanal for å få utløp for det, men jeg er enig i det han sier om Ramberg og dommeren...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 aug 07, 16:16

..tror sikkert han mener kampen i går mot Hammarby, hvor Ramberg faktisk ikke var psykisk med i kampen, hvor Gardar sliter men..... , hvor Tarik prøver, men ikke lykkes og hvor Hoås misbruker årets mulighet.. Problemet er at uansett hvor jævlig det kan høres,  på dette nivået må ikke f.eks Hoås sin mulighet misbrukes. Den missen kostet kan ha kostet millioner.

Vi trenger spillere som har teknikk og "kyla" foran kassa. Håper Tegan kan vise til dette. Teknikk og pasningssikkerhet straffet oss i går. Vi trykket Hammarby over på defensiven gjennom hele kampen , men vi mister ballen for ofte pga dårlige pasninger og dårlig teknikk.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 aug 07, 16:21

Kødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.

 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 aug 07, 16:45
når vi først er inne på ramberg så virker det som han lever i sin egen verden; helt i tåka. Nesten i hver kamp, slurver med pasninger, mottak, hvor han er i forhold til motstandere/medspillere, 
dog er det noen kamper hvor han er fantastisk og virkelig står fram(!), men han er for ustabil. 

ikke ta dette som hets.. vær så snill. 

synd at vi ikke kunne bruke gashi igår og kanskje tegstrøm, men sånn er det. Ser ut som vi har noe stort på gang

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 aug 07, 16:45

Jeg mener FFK bør prøve å kvitte seg med disse:

Hoås, Berg, Vuorinen (Permanent), Stadheim (Permanent) og kanskje Prytz.


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 31 aug 07, 17:04
Opprinnelig postet av Solheim
når vi først er inne på ramberg så virker det som han lever i sin egen verden; helt i tåka. Nesten i hver kamp, slurver med pasninger, mottak, hvor han er i forhold til motstandere/medspillere, 
dog er det noen kamper hvor han er fantastisk og virkelig står fram(!), men han er for ustabil. 

ikke ta dette som hets.. vær så snill. 

synd at vi ikke kunne bruke gashi igår og kanskje tegstrøm, men sånn er det. Ser ut som vi har noe stort på gang
Enig angående Ramberg!

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 31 aug 07, 17:16
Opprinnelig postet av 1947modell

Kødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.

 

      HALLO Hoås spilte 19 minutter av kampen, det å gi han skylden for at vi ikke får en tur til Portugal blir bare
for dumt.  Synes også det var for ille at enkelte startet å pipe når han ble satt inn. 

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 aug 07, 17:17
En skikkelig venstre back nå og vi har ett skikkelig slagkraftig lag neste år hvis vi beholder alle..... Synes det har blitt gjort en imponerende jobb i Sommer jeg.......

stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 31 aug 07, 17:34
tja,. en venstreback--- vi har fortsatt 5 timer og 26min på oss til å fikse en!!

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 aug 07, 17:56
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av 1947modell

Kødde med frustrasjonen. Satte overhodet ikke dette inn for å skape diskusjon med noen. Men en ting mener jeg sterkt; de MÅ kvitte seg med Hoås, det må jeg få lov til å mene.Med en annen spiller der framme hadde vi fått en tur til Portugal. Vi har vært der før i E-cup.Flere "uforståelige" stikkord; jeg liker TH,glad vi får AT, og så er jeg skikkelig tilhenger av 2 pølser i vaffet med bare sennep. Det var det jeg ville med innlegget.

 

      HALLO Hoås spilte 19 minutter av kampen, det å gi han skylden for at vi ikke får en tur til Portugal blir bare
for dumt.  Synes også det var for ille at enkelte startet å pipe når han ble satt inn. 
19 min er 19 for mye på dette nivået. Jeg så vel noe du ikke så da. Den store sjansen like før slutt. Vi hadde tatt de etter ee. Tør snart ikke nevne navn her inne for det blir tatt som hets med en gang av enkelte.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 aug 07, 19:31

Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg så vel noe du ikke så da.

Eller omvendt om du vil...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 31 aug 07, 20:37
Kan jo kanskje se det på den måten at hvis ikke folk på tribunen hadde pepet og buet på Hoås når han spiller men istedet støttet  opp om egne spillere og backet han opp litt så hadde han hatt litt mer selvtillit og tro på seg selv og dermed vært litt roligere foran mål og satt den i målet på overtid...........   Så da er det ikke hans feil men de såkalte supporterne som piper på egne spillere.......................................

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 31 aug 07, 20:59

Nå har ikke jeg lest alle innlegga siden kampen igår, men hva i allverden er det folk kjefter på Hoås for? Han spilte vel like bra som de andre spissene vi hadde på banen. Han vant jo dueller og kom seg til en diger målsjanse. Det går ikke ann å synes Tarik er veldig bra, og så si at Hoås er dårlig fordi han brenner en sjanse. Det er vel få spisser som trenger flere målsjanser enn Tarik for å score.

Min mening er at Wehrman var bland FFKs dårligste. Han lå alt for lavt i banen, og hadde utrolig mange passninger bakover på banen....og flesteparten av pasningene som gikk framover gikk i beina på en motspiller.

 

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 21:57
Opprinnelig postet av oleberg

Jeg mener FFK bør prøve å kvitte seg med disse:

Hoås, Berg, Vuorinen (Permanent), Stadheim (Permanent) og kanskje Prytz.

For det har ikke klubben prøvd på?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 21:58
Hvorfor kvitte seg med Berg om han vil være med videre?

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 aug 07, 22:22
Endret: 31 aug 07, 22:29
skal nok si meg enig i at Hoås kankskje skal se inn i sjela si og dra herfra selv ,, den sjansen hadde en ekte spiss klart å score på --   ramberg derimot er jeg oxo ganske frustrert over -- er helt vekk i løpet av kampen og feilpassning på feilpassning kommer gang på gang ,,,,  ramberg hoås stadheim og vourinen må bort --- fofana må byne å bli større i kroppen sånn at han ikke detter så lett --- syns dermed at han KOADIO gjør det bedre og bedre og han kan bli en hit :D 
at vi ikke brukte han før,  han må jo være på første 11 til mandagen  

men å pipe på spillere som kommer inn er for ille ,,  jeg har ikke så mye til overs for hoås men får egentlig
ganske vondt av gutten tenk på hva som skjedde med dagfinn og alle som er negative mot  ham, skal si at jeg sier ting som " faan hoås "  men det gjør jeg til alle spillere 
på banen hvis de ikke får til noe 

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 22:29

Opprinnelig postet av bjorn
Hvorfor kvitte seg med Berg om han vil være med videre?

Fordi han ikke er god nok, og fordi vi heller bør gi 2-3 reserveplass på sentral midtbane til lokale/unge talenter på vei opp og frem!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3