Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må det ryddes opp i spillerstallen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 31 aug 07, 23:34
Er også enig i at det var litt leit på hoås`s vegne når han kom inn på banen. En skikkelig pipekonsert. Er også en av de som mener Hoås kanskje ikke er god nok. Men at han ble møtt med en slik pipekonsert synes jeg virkelig ikke han fortjener.. En ting er helt sikkert. Det hjelper ikke han til å bli god, da han blir møtt av den oppførselen da han går på banen.. Det var nesten pinlig.. Akkurat da syntes jeg faktisk synd på gutten..

---------------------------

ballen er rund......


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 31 aug 07, 23:40

Opprinnelig postet av luftig
Er også enig i at det var litt leit på hoås`s vegne når han kom inn på banen. En skikkelig pipekonsert. Er også en av de som mener Hoås kanskje ikke er god nok. Men at han ble møtt med en slik pipekonsert synes jeg virkelig ikke han fortjener.. En ting er helt sikkert. Det hjelper ikke han til å bli god, da han blir møtt av den oppførselen da han går på banen.. Det var nesten pinlig.. Akkurat da syntes jeg faktisk synd på gutten..

Hørte ikke noe piping, bare litt jubel?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 23:46
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av bjorn
Hvorfor kvitte seg med Berg om han vil være med videre?

Fordi han ikke er god nok, og fordi vi heller bør gi 2-3 reserveplass på sentral midtbane til lokale/unge talenter på vei opp og frem!



Vi har ingen unge spillere som er klare til å ta den rollen Berg har, lurer på hvor fort folk glemmer her inne.

Utrolig.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 aug 07, 23:54
Berg er vel den eneste vi har som en slags backup for Kasey Wehrman. Litt av den samme spilletypen. Sterk i duellene og har faktisk et godt pasningsspill (spiller ofte enkle pasninger, ikke like høy risiko som Wehrman kan ha til tider). Han hadde ikke spilt noe særlig defensiv midtbane før han kom til FFK, men sier nå at han føler seg best i en slik rolle, og de få kampene han spilte i ankerrollen i fjor overbeviste i hvertfall meg til at det er en mann jeg vil ha med videre. Minuset er selvsagt skadeproblematikken...

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 01 sep 07, 00:26

Da får jeg håpe at det bare var folkene rundt meg som pep.. for der jeg satt hørtes det ut som om det var veldig mange som pep og buet.. Men kan som sagt være at jeg oppfattet det som mer enn det det egentlig var.. Får virkelig håpe det.. Han spiller jo tross alt på laget vi alle heier frem her.. Og til mandag blir det forresten 3 poeng også.. hehe.

---------------------------

ballen er rund......


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 01 sep 07, 00:27
Synes Berg er en mann å ha med seg i krigen så sant  han finner tilbake til den `gamle` formen.. En spiller jeg mener har prestert stabilt bra...

---------------------------

ballen er rund......


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 sep 07, 12:49
Hvorfor skal klubben skvitte seg med spillere som er aktuelle for førsteelleveren? Vil FFK bli bedre av det?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 sep 07, 16:34

Opprinnelig postet av Kent
Hvorfor skal klubben skvitte seg med spillere som er aktuelle for førsteelleveren? Vil FFK bli bedre av det?

Aktuell for 1. elveren?? Når ble han det? Vi skal ha en målsetning om å bli et topp 4 lag i Norge. Da bør vi enten hente inn bedre spillere, eller la yngre krefter få hospitere til aktuell plass. I tillegg har han en skadehistorik som nevnt tidligere i tråden som ikke gir nødvendig trygghet før en evt kontraktsforlengning. En så skadeforfulgt spiller bør virkelig være et 1. valg for å få forlengning.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 sep 07, 17:28
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Kent
Hvorfor skal klubben skvitte seg med spillere som er aktuelle for førsteelleveren? Vil FFK bli bedre av det?

Aktuell for 1. elveren?? Når ble han det? Vi skal ha en målsetning om å bli et topp 4 lag i Norge. Da bør vi enten hente inn bedre spillere, eller la yngre krefter få hospitere til aktuell plass. I tillegg har han en skadehistorik som nevnt tidligere i tråden som ikke gir nødvendig trygghet før en evt kontraktsforlengning. En så skadeforfulgt spiller bør virkelig være et 1. valg for å få forlengning.

 

Ingen av spillerne som i dag er i a-troppen eller i ungdomsavdelingen er på samme nivå eller i nærheten av Berg i form, så jeg synes faktisk at argumentet faller på egen urlimelighet dersom vi ønsker å være topp 4 i landet. Da behøver vi nemlig Berg i troppen, som Backup til Wehrman...

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340