Husk meg
Brukernavn
Passord

Til Alle som stod på feltet idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 aug 07, 23:04

Jævli bra jobb! HELT klart årsbeste!

Konge folkens! Hvorfor kan vi ikke være sånn på en vanlig kamp??

---------------------------

Hammarby-Fredrikstad Anbefaler alle og dra for og lære hvordan en supportergjeng skal synge gjennom en hel kamp!


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 31 aug 07, 00:37

Ganske enig i at vi var bra i dag! Men MYE kan bli bedre!  Men min menig om dette kan dere lese i min tråd "Hva feiler det folk" i Fredrikstad Fotballklubb!

Men for all del, vi var bra i dag

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 31 aug 07, 12:43
Jeg synes det var supert  Hadde bare det vært sånn stemmning som det ble da målet til Bjørkøy kom :D hehe... Ellers var det litt kult da en på langsida (Der jeg satt) fikk dratt igang Heia Heia FFK :) haha!!!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 aug 07, 16:06
Klart årsbeste fra alle sammen på Fredrikstad Stadion    men ble ganske irritert da det var så mye piping som det ble utover i 2 omgang -- syns det er da vi må fortsette med å synge og lage liv... selv om Hammarby er ett jævla drittlag  

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 02 sep 07, 00:50
Pga feil med billettene ble jeg og mine 2 håpefulle henvist til VIP-tribunen, og fikk dermed for første gang bivåne PH i sin prakt på stadion. Og jeg kan si med en gang at de var meget bra. Men jeg så også at pga utformingen av tribunen splittet feltet. Sett mot tribunen så var det kun venstre siden som var "med". Tenkte på det under kampen at vi hadde knust bajen hvis vi hadde hatt en hel tribune. Kunne vi fått dette trøkket med hele tribunen under en TL, hadde vi blåst motstanderne av banen

Kunne kommet med en sosialantropologisk beretning om hvordan livet arter seg på VIPPEN, men bortsett fra litt klappklapp og fine doer, er det ikke mye å skrive hjem (PH) om. Jo forresten, de har vafler. Sønnen min synes de var sleipe, siden de hadde vafler og ikke vi.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3