Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 15 8

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 10:58
Opprinnelig postet av Guillermo

Syns supporterne til bajen var av den trivelige sorten jeg da! Tviler veldig på at dem var vemmelige mot dere helt uten grunn..

Neida, vi gik selvsagt bort og skrek "sønn av ei hore" til dem først, men det gir dem vel ikke grunn til å være "vemmelige" mot oss....dust!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 11:02
Demokraten: FFK slått ut på egne feil

"[PAC] hadde ellers lite positivt å si om motstanderen.

–En masse usympatiske spillere som saboterte spillet så fort de fikk sjansen. Jeg er glad vi ikke opptrer på denne måten, mente FFK-backen.

–Det blir ofte slik med så mange flerkulturelle spille på laget, mente Patrik Gerrbrand."

Akkurat den kommentaren (til Gerrbrand) sliter jeg litt med...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 11:06

Opprinnelig postet av BaraBajare


ber verkligen om ursäkt för det..tro mig vi vill ha bort dom från våran klubb oxå men tyvärr har alla "stora" klubbar i sverige problem med dom här grupperna!
Grattis till er om ni bara har fina supportrar

Det tror jeg deg på. Vi er bortskjemt med "snille" supportere, spesielt i Fr.stad, men også Norge generelt. Det er veldig synd at noen få slik personer skal ødelegge for mange. Så jo også i går at de fleste var vanlige supportere, men enkelt duster i svarte hettegensere og uten supportereffekter skiller seg ut negativt, og skaper en agressiv stemning, ved bl.a å rive ned og kaste alle flagg i vannet. (jævlig tøft forresten). Uansett glad det ikke utartet seg og noen ble skadet. De aller fleste av dere her inne skal iallefall ha takk for gode diskusjoner og saklig nivå, selv om skuffelsen tar en stund å svelge.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 31 aug 07, 11:07
Opprinnelig postet av dracula

Kanogvetalt, vil bare slutte meg til det du har skrevet.

Vi har mange ganger vært uenige, slik at du kanskje betakker deg for at min "støtte", men  bra oppsummert.

Takk for det. Og, uenighet er ofte fruktbart.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 aug 07, 11:07
Endret: 31 aug 07, 11:08

Hammarby`s hjemmeside så skriver de følgende:

"Bajen kan få möta holländska Ajax, italienska Palermo, engelska Blackburn, portugisiska SC Braga eller franska Stade Rennais i första omgången av UEFA-cupen"

Det kunne altså vært vi som skulle møtt ett av disse lagene. Kanksje en ny runde mot Ajax?

Men det var dessverre ikke oss men Hammarby som gikk videre...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 11:09
Opprinnelig postet av Magnum

–Det blir ofte slik med så mange flerkulturelle spille på laget, mente Patrik Gerrbrand."

Akkurat den kommentaren (til Gerrbrand) sliter jeg litt med...

 

Hvorfor sliter du med den? Synes du den er rasistisk?

Det er vel egentlig et faktum at det spilles mer på den måten andre steder i verden. I skandinavia og storbritania (som vi har en del fellestrekk med) ville slik drøying av tid aldri forekommet.Så jeg synes komentaren er på sin plass, uten å være i nærheten av rasisme, hvis det var det du mente da?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 aug 07, 11:17

Klarer rett og slett ikke å komme over dette.. Håper det går over i morra, men er utrolig deppa idag.. Møkk alt sammen. alt er skrevet tidligere, så gidder ikke gjenta...

 

Sov ikke noe i natt heller


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 07, 11:21
Endret: 31 aug 07, 11:22

Igår, når dommeren blåste av kampen bestemte jeg meg, jeg skal ikke innom FFKsupporter.net før skuffelsen, tristheten og sjokket over straffa har lagt seg. Men det klarer jeg ikke, jeg skriver bare noe kludder her nå for jeg er så sinnsykt lei, så lei og skuffa. Så sinnsykt skuffa. Vet ikke hva jeg skal skrive egentlig, bare skriver for å skrive! Sovna ikke før langt utover morran, bare liggende å tenke og fundere. Dette er faen meg det mest sure "tapet" jeg har vært med på, og ikke minst det mest ufortjente tapet

FY FA** I HEL****

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 aug 07, 11:32

Ja dette er faen i meg tungt å svelge! Det ble en lang tur hjem til Indre i går!! Hadde mest lyst til å drekke meg snydens og våkne opp en dag senere, og glemme hele greia...

TUNG DAG I DAG!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 31 aug 07, 11:47

Tung dag i dag. Skuffelsen er forsatt oppadgående, sykt irriterende å tape for det der, eller hva vi skal kalle det svenskene presterte i går. Men til mandag knuser vi Stabek. johooooo

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 31 aug 07, 11:55

Kjøpte sjokoladekake til alle deppa FFK-supportere på jobben idag. Sjokolade skal være bra mot depresjoner har jeg hørt. Særpinger fikk bare et halvt stykke. Kråkevingen koser seg visst glugg ihjel sier ryktene......

Er ikke særlig effektiv på jobb i dag.......

Krossa Bajen!!!!! Og Stabæk!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 aug 07, 11:56
Og jeg har mista all respekt for Hammarby ihvertfall

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 12:01
Endret: 31 aug 07, 12:07
Opprinnelig postet av Rødhvit

Paco: Du virker som en utrolig tæm type.

Bajenfjante: Nå skal det nevnes at de kommentatorene du nevner kommenterer for FFK Web-tv da, og at den ene av dem heter Ardian Gashi og er blant FFKs beste spillere (om ikke den beste). Måtte stå over i dag fordi han spilte for en annen klubb tidligere i turneringa.

Rödvit:

Vad du tycks ha missat var att webbsändningen denna gång gjordes i samarbete mellan er och Hammarby och självklart är det ju lurt att använda sig av folk som bor i byn, men i och med att det är en samproduktion DENNA gång (bara att läsa båda lags sida så ser du det) så ska man begära en viss form av professionalism från kommentatorerna. Inte sitta och hånskratta när bajen skjuter över, skrika sig hes så fort FFK vann ett inkast. INTE vara partisk!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 07, 12:09
Opprinnelig postet av Flemastro

Må bare ha inn denne:

Sukhina ble i sommer utestengt i en måned fra den russiske ligaen for svak dømming i oppgjøret mellom Rostov og Spartak Moskva. Blant annet skal han ha latt være å blåse for tre klare straffespark for Rostov.

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/fredrikstad/article1311337.ece

En parodi av en dommer etter min mening.

Sjøberg blir truffet i armen av et skudd/innlegg. Armen hans henger rett ned langs kroppen. Hvis det er mulig å få straffe på slike situasjoner,så er det bare å vippe ballen opp i hendene på forsvarsspillerene innenfor 16-meteren,og vips så er det straffe.Han dømmer ikke frispark,for tilsvarende situasjoner ute på banen.2 tilsvarende situasjoner skjer ellers i kampen som jeg fikk med meg.FFK skulle da hadt frispark rett utenfor 16-meteren i slutten av kampen.Skjønner at denne dommeren har vært skandaledommer før. Han lar HIF holde på med uthaling av tid i hele kampen,og legger til bare 4 min i 2 omg.HIF-spillerene lå tilsammen nede og var skadet i 7-10 min + annen uthaling av tid. Bare Lekstrøm lå jo nede i 4 min!! Han la heller ikke til tid for byttene som kom på tilleggstiden.30 sek pr. bytte skal det være. SKANDALE!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 12:12
Å Lekström simulerade också skada? Fast han blev påhoppad av eran spelare? Ja jisses, prata om BAD LOOSERS!

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 12:14
Angående straffen. Eran back hade armen BAKOM ryggen. Är det ett naturligt ställe att ha armen på? Nä vad som visade  på under webbsändningen var att han medvetet stoppade bollen med armen bakom sin rygg med armen.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 12:16

Opprinnelig postet av bajen4ever
Å Lekström simulerade också skada? Fast han blev påhoppad av eran spelare? Ja jisses, prata om BAD LOOSERS!

Shut up. Dra ned på sture og ta deg en pils så hopp ut i Stockholms skjærgården etterpå,hehe


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 31 aug 07, 12:16
Det Hammarby drev med i går var faen ikke fotball engang! Det er en SKAM at dem er med i UEFA . Så fort dem fikk seg en litt trøkk så lå dem å vrei seg i flere min! Eneste trøsten er at FFK spiller bra og ren fotball . Dem som møter Hammarby i UEFA kommer til å få det jæverlig!

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 31 aug 07, 12:20

Opprinnelig postet av bajen4ever
Å Lekström simulerade också skada? Fast han blev påhoppad av eran spelare? Ja jisses, prata om BAD LOOSERS!

HeheIkke rart mann blir dårlig taper når man taper for et så uduglig møkka lag som ikke er lystene på å spille fotball ihele tatt og som er mer opptatt av å ligge å knulle på gresset i 5min hver gang de blir taklet. Bare drøying av tid.  Snakk om usportslig lag!!  Ble kvalm av måten dere vant kampen på.

Hadde det ikke vært for den j#### russeren av en dommer så hadde dere tapt som fortjent også!  

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 aug 07, 12:20

Opprinnelig postet av bajen4ever
Å Lekström simulerade också skada? Fast han blev påhoppad av eran spelare? Ja jisses, prata om BAD LOOSERS!

Hvis det var meg du svarte,så bør du lese innlegget mitt bedre. Jeg snakket om dommerens tillagte tid for skader,uthaling av tid fra Hammarby og bytter.Jeg sa ikke at Lekstrøm simulerte.. Lekstrøm lå nede i ca 4 min. Det var vel 5-6 bytter i annen omgang,og det skal legges til 30 sek. pr bytte etter reglemanget. Dommeren legger til bare 4 min.EN SKANDALE!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 15 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3