Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 aug 07, 19:31

Jaja.. Er bare å gratulere Hammarby med sammenlagt seieren.. Vi nordmenn syntes nok det var veldig ufortjent at de gikk videre,mens svenskene syntes det var fortjent.. Hadde FFK gått videre,så hadde det hele vært snudd på hue sikkert!!

Men vi får satse sterkt,så får vi sikkert revansj

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 07, 20:08

Revansje ja, neste gang tar vi en grusom hevn!!!!! mwohahahahaha

hehehe....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 aug 07, 20:15
Endret: 31 aug 07, 20:17

Straffa er det ikke mye å si på, så det bør ikke dommeren kritiseres for.

Men at han tillater all den drøyinga, syns jeg er merkelig. Og at UEFA lar ham dømme, hvis han ble utestengt i russisk fotball for en liten stund siden. Dette er jo tross alt en viktig kamp for begge lag. Det ligger et par millioner i om man går videre eller ikke, og det bør UEFA tenke på. Venter fortsatt på en beklagelse fra dommeren...

Men man bør egentlig ikke klage på at Hammarby dro ned tempoet, og drøya. Det er dommeren sin feil hvis de får lov til det. Filmning derimot, er helt usmakelig. Alle fotballspillere bruker ulovlige triks, og drøyer hvis man må. Men å filme er dårlig gjort. Til slutt blir det sikkert litt "ulv, ulv" over det, at ingen tror man er skadet hvis man faktisk blir det.

Men gratulerer uansett, Hammarby! Og lykke til videre! PS: Dere har en fantastisk supportergruppe. Kjørte forbi Lyst& Glede halvannentime før kamp, og der var det vifting med skjerf og synging! Det er supporterne sine, det! Litt minus for bråket i pausen da..

Ellers så vil jeg takke guttane for en fantastisk kamp, og for en tålmodighet vi har! Har aldri sett FFK rulle ballen så mye i eget lag før. :) Og til Johan Sjøberg.. Du skal vite at ingen i Fredrikstad klandrer deg, og at du er en fantastisk spiller som vi kommer til å dra mye nytte av hvis vi kjøper deg etter sesongen! Det var et uhell som kan skje alle!!!

Hoås og Ramberg derimot, har jeg ikke mye til overs for..Og det er ikke bare basert på gårsdagens kamp, for å si det sånn!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 20:33
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Vet ikke om vi er naive, urutinerte eller hva det er men jeg irriterer meg fortsatt over hvor passive vi ble etter scoringen vår, klart man legger seg i forsvar men måten det ble gjort på virket merkelig.
Det var noe passivt og paralysert over hele greia, virket som panikken rådet.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 aug 07, 20:53
Opprinnelig postet av bjorn
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 31 aug 07, 20:55
Til alle som lurer på hva Hammarby gjorde: Dette kalles *Dirty tricks*

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 07, 20:56
Det værste med det her, er det at dommern som dømte igår, han ble utestengt en (!) måned i Russisk serie, fordi han ble beskyldt for litt kampfiksing, han overså tre straffer som var avgjørende og det ble  straffet... HORRIBELT...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 07, 21:12

Opprinnelig postet av solano2
Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..

Personlig bannet jeg høylytt ved den anledningen. Når vi leder 1-0 og det er igjen 5 minutter å spille - da er det INGEN grunn til å sprette opp som om vi jager et mål!

Jeg mener ikke at Raio skulle rullet rundt og spilt død, men det er mulig å bruke tid - trekke ned tempoet - og bidra til å sikre seieren...

Det er lov å spille KYNISK uten å være USPORTSLIG.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 21:18

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
så kan jo dere trene på fair play eller noe! For jeg  så faen ikke mye til fair play på de svenske fittene på laget deres igår! Makan til uintligente idioter skal en lete lenge etter! For faen glad jeg er norsk etter å ha sett det dere presterte forbanna svenske bavian!

 

Fredrikstadspatriot gissa var jag tagit följande citat ifrån? :

"2.1 — Oppfør deg!

Her på forumet forventes det at du oppfører deg skikkelig og holder en saklig tone i dine innlegg. Selv om du får lov til alt hjemme, gjelder dette ikke her. Barnslig oppførsel tolereres ikke enten du er 40 eller 12. Diskuter sak, ikke person!

2.2 — Respekter andres alder

Husk at det sitter mennesker i den andre enden, mange av dem barn. Sjekk alder før du skriver, og formuler deg deretter. Dette gjelder også andre veien.

2.3 — Personangrep, sjikane og banning

ffkupporter.net tillater ikke innlegg som er trakasserende, bevisst sprer usannheter eller som på annen måte vil oppfattes som upassende. Du skal vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmaer og "offentlige" nettsteder (f.eks. Dagbladet og VG). Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta"

 

Föreslår att du läser igenom det en gång och svara mig sedan om ditt inlägg motsvarar de förväntningar som reglerna säger?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 07, 21:20

Opprinnelig postet av Zeb_Bajen
"Greit dere burde vinni 4-0 ved første møtet men igår burde vi vunnet 6-0 makan til drittlag fra sverige skal du lete lenge etter. Vi rævkjørte dere noe så jævli mere enn dere rævkjørte oss i Sverige."

Ha ha, knappast. Ni spelade bra FRAM till straffområdet men därefter hände inte mycket. Jag skulle vilja påstå att det sett över två matcher var relativt jämnt, och det hade kunnat gå åt bägge håll (som vi såg).

MEN, det spelar noll roll. Det är målen som räknas, och bara det. Det är lika pinsamt varje gång det ska snackas om "rättvisa" inom fotboll. Det är inte vårat fel att ni inte utnyttjar erat spelövertag på ett bättre sätt. Träna avslut, eller nåt...

Straffen var solklar, vilket till och med era äckligt partiska (skrek glimrende om en bakåtpassning på två meter varje gång) kommentatorer erkände. Sluta gnäll om den.

Hvis du ser på klippet kjære venn, så ser du at Johan Sjøberg, gjør ALT for å trekke unna ballen, han trekker til og med armen BAK ryggen for å prøve å unngå den.. Hadde det der vært en annen dommer, så hadde det der ALDRI vært straffe..

En annen ting er at keepern deres drev med skuespill deluxe igår.. Hørte på radioen at han først hadde vondt i høyre beinet, for så å ha vondt i venstre for så høyre igjen :S Merkelige greier det der du..

At deres spillere til tider driver med MØKKAspill, skal ikke vi stå for, men det Hammarby laget igår drev med, var unødvendig og usportslig..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 07, 21:22
Opprinnelig postet av Lemmy

Straffa er det ikke mye å si på, så det bør ikke dommeren kritiseres for.

Men at han tillater all den drøyinga, syns jeg er merkelig. Og at UEFA lar ham dømme, hvis han ble utestengt i russisk fotball for en liten stund siden. Dette er jo tross alt en viktig kamp for begge lag. Det ligger et par millioner i om man går videre eller ikke, og det bør UEFA tenke på. Venter fortsatt på en beklagelse fra dommeren...

Men man bør egentlig ikke klage på at Hammarby dro ned tempoet, og drøya. Det er dommeren sin feil hvis de får lov til det. Filmning derimot, er helt usmakelig. Alle fotballspillere bruker ulovlige triks, og drøyer hvis man må. Men å filme er dårlig gjort. Til slutt blir det sikkert litt "ulv, ulv" over det, at ingen tror man er skadet hvis man faktisk blir det.

Men gratulerer uansett, Hammarby! Og lykke til videre! PS: Dere har en fantastisk supportergruppe. Kjørte forbi Lyst& Glede halvannentime før kamp, og der var det vifting med skjerf og synging! Det er supporterne sine, det! Litt minus for bråket i pausen da..

Ellers så vil jeg takke guttane for en fantastisk kamp, og for en tålmodighet vi har! Har aldri sett FFK rulle ballen så mye i eget lag før. :) Og til Johan Sjøberg.. Du skal vite at ingen i Fredrikstad klandrer deg, og at du er en fantastisk spiller som vi kommer til å dra mye nytte av hvis vi kjøper deg etter sesongen! Det var et uhell som kan skje alle!!!

Hoås og Ramberg derimot, har jeg ikke mye til overs for..Og det er ikke bare basert på gårsdagens kamp, for å si det sånn!

Som sagt ved tidligere innlegg så var akkurat samme dommern utestengt en måned for å latt være å dømme tre straffespark..

Hoås og Ramberg har heller ikke jeg noe til overs for desverre...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 21:48
Endret: 31 aug 07, 21:54
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av bjorn
Regner med våre spillere hadde gjort det samme om det var motsatt, klart man bruker alle triks.

Så du ikke Raio?

Fikk en albue i hode ETTER vi hadde tatt ledelsen. Han var alt annet enn usportslig og var på beina med en gang igjen. Der ville Hammarby brukt flere minutter..


Klart, men Raio er ikke den smarteste vet du ;)

Må kanskje presisere at Raio er en kremkæll og min favoritt, men det ligger bare ikke hans natur, redd for å bli beskyldt for å hetse vet du

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 21:58
Endret: 31 aug 07, 21:58
Undrar om inte domaren är köpt av Ryska maffian? Hade nog också kikhosta när han var barn. Hade nog inte tillräckligt med mat under sin uppväxt och uppförsbacke till skolan.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av bajen4ever
Undrar om inte domaren är köpt av Ryska maffian? Hade nog också kikhosta när han var barn. Hade nog inte tillräckligt med mat under sin uppväxt och uppförsbacke till skolan.


Dra deg tilbake nå, dere har slått oss. Hej då.

bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 22:04
Har under alla dessa år fått uppleva en hel del nederlag och inte bara segrar. Upplevt många olika kvaliteter av domare, men har ALDRIG, säger ALDRIG skyllt förlusten på en domare. Inte ens när domaren missade en motståndares räddning av boll på mållinjen (utespelare) som i förlängningen berövade oss guldet det året. Sjunker inte så lågt. Men här är det stora samtalsämnet domaren, INTE att ni trots ett 90 minutersspelövertag inte lyckades vinna. Ja jisses, prata om att fokusera på fel saker.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 22:09
Hammarby fokuserer på og terge motstanderene både på banen og utenfor mens vi fokuserer på det sportslige så seg være om det er dommere eller spillere det er forskjellen bajar looser

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 31 aug 07, 22:15
Opprinnelig postet av denialsander

Det er lov å spille KYNISK uten å være USPORTSLIG.  

Nei. Det er lov å spille TAKTISK uten å være usportslig.

Ja, jeg vet at jeg er en naiv stakkar som ikke klarer å akseptere realitetene om åssen europetisk toppfotball har blitt, og at jeg sitter fast i gamle, romantiske forestillinger om fair play og godt spill.

Takke faen for det!

P.S. Jeg tenkte over i stad at jeg føler meg omtrent like sliten som etter cupfinalen i dag. Bare med helt motsatt fortegn.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 aug 07, 22:15
mener at derfor vi kritiserer dommeren er fordi han var RÆVVARÆVVARÆVVARÆVVARÆVVA !!  
og ingen annen dommer hadde dømt straffe der, ikke aktuelt, men gjort er gjort - og spist er spist.. 
syns ikke at vi skal henge oss mer opp i dette -- får jo ikke gjort noe med det uansett nå , 
det som skjedde det skjedde  -- med mindre han inrømmer at han ble kjøpt og vi får omkamp:P   

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 aug 07, 22:15
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hammarby fokuserer på og terge motstanderene både på banen og utenfor mens vi fokuserer på det sportslige så seg være om det er dommere eller spillere det er forskjellen bajar looser





bajen4ever

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 25

Lagt til: 31 aug 07, 22:23
Endret: 31 aug 07, 22:23

Opprinnelig postet av Marcus
mener at derfor vi kritiserer dommeren er fordi han var RÆVVARÆVVARÆVVARÆVVARÆVVA !!  
og ingen annen dommer hadde dømt straffe der, ikke aktuelt, men gjort er gjort - og spist er spist.. 
syns ikke at vi skal henge oss mer opp i dette -- får jo ikke gjort noe med det uansett nå , 
det som skjedde det skjedde  -- med mindre han inrømmer at han ble kjøpt og vi får omkamp:P   

Tycker det är bedrövligt att anklaga någon för att vara köpt och isåfall vem har köpt honom då? Detta helt utan BEVIS. Kallas i andra länder för ärekränkning.

 

 

*inte lätt att vara säl i ett land där de klubbar ihjäl sälar*



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 15 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340