Husk meg
Brukernavn
Passord

Dinamo - Werder - returkamp CL kvalik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 aug 07, 21:32

1. omgang er ferdig.  Kampen i seg selv er slik at en får hjerteinfarkt.  Men jeg må snakke litt om politikk. Jeg har vært på alt for mange fotballkamper til å være subjektiv så jeg snakker med åpent hjerte nå. Det er slikt at UEFA styrer hele kaka med CL og innimellom velger lag som "skal gå videre" eller lag som "skal stoppes". Ja jeg er klar over dette at Kroatia er ingenting sammenliknet med tyskland og UEFA ser heller en teater atmosfare i Bremen enn "beryktede" BBB rundt omkring i Europa. Problemet er at UEFA spør ikke hvordan de samme gutter har oppført seg i alle disse steder dem har besøkt men kun teller bråk som har oppståt. Bråk oppstår av forskjelligge grunner og det skal jeg ikke blande meg i men når 3500 - 4000 supportere besøker Bremen og ingen restaruanter eller andre utesteder kan rapportere om en eneste knust glass ..daaaa....  Men ... Altså .... Ut fra det jeg har sett i første omgang så kan jeg fortelle følgende. Det er en man som bestemmer alt på banen og det er dømmer.... Når det er frispark fra 30-40 meter med 15 mennesker i 16 meteren og en snubler... Da blåser du ikke straffe.... Det er det jeg har lært av erfaring som dommer... Når angripende laget i første omgang får tildelt 20-25 frispark og "ingen av disse kvalifiserer til gult kort" mens forsvarende laget får 8 og av disse er 3 kvalifisert som gult ...... Og kampen er fair og tøff fra begge sider.... Når en dommer står 10-15 meter fra situasjonen og linjemann 20 og det er linjemann som markerer frispark..... DA BEGYNNER JEG Å LURE OM MAFIA.....

Det som gjør vondt er at han som blåser i fløyta er en man som jeg har faktisk sett opp til og min kolega.... Terje Hauge...

Hore... hore... hore... Hvor mye penger han har fått for å få Werder videre. Jeg tar opp kampen så dere som ikke tro meg send meg PM så skal jeg sende kampen til dere. Jeg hadde ønsket at det finnes noe folk fra NFF som leser dette så skal jeg sende til dem så dem kan se hva har de i staben ...

Tilbake til kampen ...

Dinamo trykker som f... Det er som å se Rosenborg på sitt beste --- Desverre det er 100% likt så det blir noen billigge mål også... Først straffe så et mål til. I allefall... for øyeblikket er det 2:2  og med det spillet og litt skjerpet forvar så klarer vi dette .....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 aug 07, 22:04

Jeg forstår deg så inderlig godt, Zoran.

Har selv opplevd lignende fra min tid i Kraków.

Der det er store penger med i bildet, forekommer det som regel korrupsjon.

UEFA er intet unntak i så måte...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 aug 07, 22:42

kampen er over. Alt sett sånn .. tja... fra meg da.. så er Werder bedre og er videre ... De vant 3:2 . Det tredje målet kom på straffe også . Vel og vite helt riktig i dømt. Vi tapte kampen i første omgang i Bremen hvor Dinamo spilte beste kamp på 10 år og skulle egenlig lede med minst 3 mål. Dessverre er det litt vond smak i munnen etter dømming i første omgang ...

Da blir det Uefa kuppen neste --- 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 aug 07, 09:23

no coment

se på størrelse

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 07, 09:25

damn! det var fett!!!!!!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 aug 07, 15:02
www.youtube.com/watch

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 aug 07, 10:47

BILDER FRA KAMPEN 

 

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340