Husk meg
Brukernavn
Passord

Rumenske Ganea angriper dommeren

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 29 aug 07, 18:09
ja, ny sak der dommeren blir angrepet, men denne gangen er det en spiller som angriper.

Etter at han får rødt kort, angriper Ganea linjedommeren. Det var linjedommeren som signaliserte til hoveddommeren, som igjen førte til det røde kortet.

Ganea ble utestengt resten av sesongen, og blir mulig utestengt hele neste sesong også. Da er han nok ferdig med fotball i en alder av 35.


www.youtube.com/watch

;)

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 29 aug 07, 20:27
For en tulling.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 aug 07, 23:00
kenneth ? Har du spilt noen ganger fotball? Har du trent minst en gang om dagen ? har du blitt uretferdig behandlet? Ja det er overdrevent men ..... Disse gutta trener to ganger om dagen . Gjør som de blir fortalt ... Altså ja spillere er folk som likner på sauer..... De gjør som de blir fortalt og i tillegg passer på hvade spiser , hva de drikker , hvor går de ut og hva gjør der... ja de trener fet ... men .... Det er ikke noe liv for disse gutta før de er 36-38 .  Og så kommer en som viser noe helt feil enn du har gjort. Ok du kan ha litt dårlig dag og alt sammen .... og da ????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 aug 07, 23:10

Opprinnelig postet av Klokan
kenneth ? Har du spilt noen ganger fotball? Har du trent minst en gang om dagen ? har du blitt uretferdig behandlet? Ja det er overdrevent men ..... Disse gutta trener to ganger om dagen . Gjør som de blir fortalt ... Altså ja spillere er folk som likner på sauer..... De gjør som de blir fortalt og i tillegg passer på hvade spiser , hva de drikker , hvor går de ut og hva gjør der... ja de trener fet ... men .... Det er ikke noe liv for disse gutta før de er 36-38 .  Og så kommer en som viser noe helt feil enn du har gjort. Ok du kan ha litt dårlig dag og alt sammen .... og da ????

Mannen klarer jo ikke å avreagere, men holder på lenge etter at lagkammeratene hans prøver å få ham til å stoppe... Han oppfører seg som en idiot og bør ta pensjon. Han er jo 35 år og om han ikke har lært noe nå så er det for sent. Stakkar ham som har trent to ganger om dagen og hatt hobbyen sin som jobb, synd på ham ja...:  Han er heldig nå, for nå er jo sikkert helvetet hans som fotballspiller over. Stakkar....

Det er ingen unnskyldning for sånn oppførsel!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 29 aug 07, 23:10
Opprinnelig postet av Klokan
Ok du kan ha litt dårlig dag og alt sammen .... og da ????


Uansett hvor dårlig dag man har angriper man selvfølgelig verken dommer eller andre mennesker. Det finnes det ingen unnskyldninger for.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 07, 09:09

Opprinnelig postet av Klokan
og da ????

...og da finnes det fortsatt ingen unnskyldning for å sloss...

Selvsagt skal det være temperament, roping, skriking, fakter og reaksjoner - fotballspillere er som alle andre mennesker og har behov for å avreagere. Men vold og voldelig oppførsel (omtrent etter 15-16 sek. i filmen ser det ut som at han slår dommeren etter å ha tatt tak rundt kjevepartiet hans) er fortsatt uakseptabelt.

Jeg er kanskje litt biased siden jeg er pasifist, men...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 30 aug 07, 12:31
Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig..

Synes det var drøyt å angripe dommeren, men "in the heat of the moment"...tror jeg kunne selv gjort noe sånt..men så spiller jeg heller ikke fotball..hehe

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 30 aug 07, 19:08
Opprinnelig postet av Klokan
kenneth ? Har du spilt noen ganger fotball? Har du trent minst en gang om dagen ? har du blitt uretferdig behandlet? Ja det er overdrevent men ..... Disse gutta trener to ganger om dagen . Gjør som de blir fortalt ... Altså ja spillere er folk som likner på sauer..... De gjør som de blir fortalt og i tillegg passer på hvade spiser , hva de drikker , hvor går de ut og hva gjør der... ja de trener fet ... men .... Det er ikke noe liv for disse gutta før de er 36-38 .  Og så kommer en som viser noe helt feil enn du har gjort. Ok du kan ha litt dårlig dag og alt sammen .... og da ????


Jeg ser hva du mener, og kan også forstå en slik handling. Jeg har også temperament og har klikket i vinkel utallige ganger... Men jeg kan ikke forsvare en slik handling, og står på uttalelsen min; tulling!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340